עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by royko7,

    מה זה VooDoo3? אני שומע את זה מידי פעם מה זה?

    • 84 תגובות
    • 5.9k צפיות
  2. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    השאלה בכותרת, הדבר הזה מופיע בדריוויר של הכרטיס מסך, והוא עושה לי לא מעט בעיות.

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  3. Started by PayneBack3251,

    שלום...התלבטתי אם זה שייך לפה או לפורום משחקים בסוף החלטתי שזה לפה |: אז ככה יש הרבה מאוד משחקים שאני רואה את האפשרות Vsync ובכל מקום האפשרות על Off מה זה בדיוק עושה ? הפעלתי את זה ולא ראיתי הבדל... תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 770 צפיות
  4. Started by gooz,

    אני משחק בהיילו ובהגדרות של ביצועי גרפיקה ישנה אפשרות לVSYNC ומה שכתוב שם אומר שהפריים רייט לעולם לא יעלה מעל המותר וזה נותן את הביצועים הכי חלקים והאמת זה באמת עושה את זה אבל השאלה היא האם זה מוריד מאיכות הגרפיקה או משהו אחר? האם כדאי להשאיר את זה או שאם יש כרטיס מסך שאמור להחזיק כזה משחק כדאי לשים משהו אחר ? תודה :]

  5. Started by badmama,

    ומה בדיוק הפילטר הזה תורם לחווית המשחק / גורע ממנה? כמה הוא מעמיס על הכרטיס והמחשב?

    • 6 תגובות
    • 968 צפיות
  6. היי, לאחר התקנת ויסטה הותקן הדרייבר לכרטיס מסך (X1600) באופן אוטומטי. ברשימת ההתקנים מופיע ליד השם של הכ"מ גם WDDM. המשחקים רצים והכל בסדר. השאלה אם התקנה של קטליסט החדש ייתן יותר ביצועים. אופיר

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by galgul,

    ??

    • 3 תגובות
    • 748 צפיות
  8. Started by Gnome,

    מה זה מסך או תצוגת XGA או VGA...? ראיתי את זה כמה פעמים אבל אני לא זוכר מה יותר טוב (יותר איכותי) ומה זה כל אחד מהם... תודה לכל העונים.

    • 7 תגובות
    • 3.3k צפיות
  9. איך? ומה זה אומר לגבי ה- Ver. של ה- AGP ( זאת אומרת הגירסה שלו) ?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  10. Started by HF Integrale,

    אני מבין שזה קיצור של Video In Video Out. אבל מה זה אומר בתכלס ? איזה חיבורים ? אם אני מחפש כרטיס מסך שיוכל להתחבר לטלוויזיה (כדי להראות עליה סרטים) עם חיבור כמו שיש לי בכרטיס ג'יפורס2 GTS - כלומר חיבור S וידאו, אני צריך MY VIVO או משהו אחר ? בתודה מראש HF

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by DrDeath,

    בכרטיס מסך Geforce 4 שאני מתכוון לקנות כתוב שיש TV-in/out/DVI. TV-out אני יודע מה זה אומר אבל מה זה TV-in? דרך אגב, זה הכרטיס של Gainward geforce 4 4200.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by or,

    ראיתי שיש מסכים כמו למשל FP91E benq שרשום שיש לו 2 זמניי תוגבה אפור לאפור ועד אחד עם הפרש רציני בנייהם (25 לעומת 8) מה ההבדל ביין שנייהם ועל איזה אחד צריכים להסתכל כשקונים מסך?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. Started by NIRHA,

    סליחה על הבורות פשוט שחכתי מה זה אומר גרסה כזו ? ואם כבר אפשר אז לפרט גם בנוגע לגרסאות אריזה שונות........

    • 4 תגובות
    • 964 צפיות
  14. שלום לכולם הרבה פעמים שמעתי שהכרטיס 7950GX2 לא מאפשר הפעלת HDR+AA..... מישהו יכול להסביר לי מה זה אומר, הבנתי שזה איזה באג, אבל מה הוא עושה - הוא לא נותן לי להפעיל משחקים מסויימים או מה???? אני משתגע , שמישהו יסביר לי בבקשה.. ד"א מה אתם אומרים על הכרטיס הזה בשביל משחקים הוא יותר טוב מ- 1900XT...?

    • 30 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by eddy,

    ?

    • 1 תגובה
    • 960 צפיות
  16. אני מסתכל על כרטיס המסך שלי: http://www.club-3d.com/productshow_vga.php?gpu_brand=ATI&ordercode=CGAX-PX76TVD&show=&p=&filter= ואני רוה שמונה בקטגוריה הזאת... מה זה? ומה זה Ramdac?

    • 4 תגובות
    • 911 צפיות
  17. Started by DakloN,

    מה זה ארטיפקטים ??

    • 2 תגובות
    • 4.6k צפיות
  18. Started by lipa,

    איזה אפקטים זה נותן ? , בקיצור מה זה עושה ?

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  19. Started by SUPER300,

    יש כל מיני תוכנות לכרטיסי מסך שיש בהם אפשרות לשים אחוזים לpower target- מה זה אומר בדיוק?

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  20. Started by xena,

    אני שוקל לקנות את הלוח של ASUS A7N8X-VM (http://www.asus.com/products/mb/socketa/a7n8x-vm/overview.htm) ולא ברור לי מה שווה הכרטיס מסך שיש עליו. "Integrated GeForce4 MX GPU, a second-generation mainstream GPU, to deliver best-of-class graphics for high texture content and scene complexity." אולי מישהו מכיר את הכרטיס הזה? למה הוא משתווה בדיוק? האם הוא יפעיל משחקים כמו כל Gefore 4 MX אחר?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. תגידו, מה זה בדיוק הפילטרים האלה שכולם מדברים עליהם? יש AA, ויש AF, נכון? מה כל אחד עושה?

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  22. Started by vich,

    אחלן מה זה בדיוק כרטיס עריכה?

    • 3 תגובות
    • 970 צפיות
  23. מה זה בדריבר של הכרטיס מסך עם קונטרול סנטר ומה זה בלי קונטרול סנטר?????

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by adirnasri,

    מה זה בנדאל.?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. מה זה בכלל???

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים