כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
-
שמתי לב שבכרטיסים החדשים 9800GTX ומעלה כתוב DUAL SLOT , ובכרטיסים של סידרה 8XXX כתוב SINGLE SLOT רציתי לדעת מה זה בידיוק ומה ההבדל ביניהם?
-
- 8 תגובות
- 934 צפיות
-
-
כן, אני יודע שראשי התיבות של זה זה DIGITAL VIDEO INTERFACE, אבל למה צריך את זה? מה ההבדל בין זה לאנלוגי? לאיפה מחברים אותו(ראיתי בהרבה כרטיסי מסך כתוב DVI(I) - זה זה?)
-
- 2 תגובות
- 630 צפיות
-
-
שלום לכולם, השאלה פשוטה. מה זה DVI? את הראשי תיבות אני יודע, אבל מה זה עושה? אני יודע שיש לי את זה בכרטיס מסך: EVGA e-Geforce 7600GT PCX 256MB DVI Video Card ובמסך LCD: Samsung 740B אבל מה זה עושה? אני יכול לראות דרך זה סרטים שנמצאים במחשב בטלויזיה? אני יכול לחבר את המחשב בעצם לטלויזיה וההפך? צריך להיות לזה כבל כלשהו כדי לחבר? תודה רבה לכל העוזרים.
-
- 1 תגובה
- 892 צפיות
-
-
סורי שאני חופר לכם אבל אתם יודעים שהכל מאהבה חח.. פשוט אני רוצה שיהיה לי קצת מושג בכרטיסי מסך...
-
- 4 תגובות
- 971 צפיות
-
-
-
-
בהתקנה של הדרייבר של אומגה מה זאת האפשרות הזאת של הפעלת fastwrite ולמה זה משמש?
-
- 11 תגובות
- 781 צפיות
-
-
הציעו לחבר שלי יד שניה, את הכרטיס הזה, ב500 שקל. בפלונטר זה עולה 3000 שקל. אני לא יודע אם זה כזה אמין, זה כרטיס חזק? הוא יותר חזק מX1950 PRO? מתי הוא יצא בכלל?
-
- 7 תגובות
- 633 צפיות
-
-
-
רציתי לדעת עם זה ראשי תיבות של משהו... של הכרטיסי מסך של נוידיה, או שסתם הם לקחו תשם הזה. בקיצור למה זה משתייך? תודה לעוזריים.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
היי, נא לספק כמה שיותר מידע, מאמרים בנושא יהיה נחמד. כמו כן, באתר של SiS (שזה הצ'יפסט של הבורד שלי) מסופק דרייבר SiS AGP(GART) Driver. מה זה? והאם זה הכרחי? כלומר האם ניתן להתקין את הדרייבר של Catalyst 6.5 ללא הדרייבר הזה? אני אחדד, בהתקנה מחדש של מערכת הפעלה, האם ניתן לדלג על השלב של התקנת הדרייבר ל AGP ולהתקין רק את הדרייבר של הכרטיס מסך catalyst 6.5 (אולי GART DRIVER מותקן אוטומטית? אין לי מושג). האם אני אמור לחוות ירידה בביצועים? עוד שאלה, ב control panel של catalyst מופיע הזיהוי ל AGPX8 האם זה אומר שהדרייברים ל AGP מותקנים כבר? תודה, אופיר
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
-
תמיד רואים אותו בכרטיסי מסך.. אבל במה הוא שונה מהרגיל? מה הG מסמלת?
-
- 4 תגובות
- 818 צפיות
-
-
יש את זה ב ATI TRAY TOOLS לסמן את זה ב V או לא? ומה זה בכלל?
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
יש אצל אמא שלי מסך של eizo עם response time של 24ms הנה קישור לספסיפיקציות של המסך http://www.eizo.com/products/lcd/l375/spec.asp כשאני גורר חלון בwindows או גולל דפי אינטרנט התמונה "נמרחת" מדוע הדבר קורה? האם זה קשור לresponse time או למאפיין אחר? האם לבעיה הזו קוראים ghosting ?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מה זה High Digital Content Protection bandwidth (או בקיצור HDCP) ?? לא לתת לי מאמרים באנגלית כי אני לא יודע. תודה לכך העוזרים!!
-
- 2 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
שלום, בכמה וכמה מהפרטים המומלצים שבאתר מופיע הלוח אם הבא: SocketAM2 - AMD 690G - ASUS M2A-VM - HDMI - 3Y Warranty כאשר במספר חנויות יש דגם דומה, רק ללא ה HDMI בכמה עשרות שקלים פחות מהדגם עם ה HDMI. רציתי לדעת, מה זה HDMI, למה זה טוב ומי צריך את זה? תודה
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-
-
אפשר בקשה קצת פירוט מה זה כל דבר....ובאיזה מישחקים יש את זה.! תודה!
-
- 17 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
-
מה הוא תורם לכרטיסי ATI מישהו מוכן להסביר ומה זה בכלל?
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
נראה לי שזה בכרטיסי מסך עשיתי חיפוש ולא מצאתי בבקשה תעזרו לי
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ראיתי כרטיס מסך GF FX5700 LE מה זה אומר ה LE? תודה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-


