כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
רציתי לדעת מה זה ואיך בדיוק הוא משפיע על הביצועים.... וגם מה הפירוש של זה באנגלית...
-
- 10 תגובות
- 3k צפיות
-
-
-
נראה לי פעם אמרו פה שזה משמש להורדת באנדל של משחקים מהאתר שלהם במקום שהמשחקים יגיעו עם הכרטיס זה נכון?
-
- 4 תגובות
- 614 צפיות
-
-
אני יודע שזה שאלה נובית אבל מה זה 3DMARK01 ? מה הנקודות שיוצעות ממנו? (או משהו כזה)
-
- 3 תגובות
- 698 צפיות
-
-
קראתי בANANDTECH באחד הבנצ'מרקים הם השתמשו בהגדרות: RES 1600 x 1200 with 4X AA/8X AF enabled . אולי מישהו יכול להסביר מה זה אומר?
-
- 0 תגובות
- 874 צפיות
-
-
קראתי כמה ביקורות והשוואות על כרטיסי מסך, בהשוואה הם מציגים גם משהו שקוראים לו 4xAA, 8xAF מה אלה? אם אני לא טועה זה פילטרים או משהו כזה, אבל מישהו יכול להסביר לי מה זה, ולמה זה תורם?
-
- 5 תגובות
- 763 צפיות
-
-
מה זה 6800GS ואיך הוא מתברג בין הכרטיסים השונים מבחינת יכולות?
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-
-
מה זה 6800GS ואיך הוא מתברג בין הכרטיסים השונים מבחינת יכולות?
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
אני לפעמים רואה את זה בסקירות של כרטיסים ואני לא כ"כ מבין מה זה. כמו כאן- http://www.techspot.com/review/644-nvidia-geforce-titan/page4.html
-
- 1 תגובה
- 5.1k צפיות
-
-
מהן האופציות האלו שאני רואה ב ATI TOOL ? למה משמשת כל אופציה ? מה כדאי להגדיר בכל אופציה ? והאם שינוי האופציות האלו יכולות להזיק לכרטיס באיזשהי צורה ? ( כמו עליית הטמפ' של הכרטיס ) הכרטיס שלי GTO2 עם O.C ל XTPE .
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
סתם התחלתי לבדוק מידע על הכ.מסך שלי, X1900XT ובכל מיני בוצ'מרקים שלו כמו פה: http://www.bit-tech.net/hardware/2006/02/10/radeon_x1900_series_roundup/1.html שהם הפעילו בBF2 AF, איך אני מפעיל אותו בדיוק ? אני לא מבין בזה ממש, בוא נגיד איך אני מפעיל AF בFEAR ובכלל מה זה AF ? עכשיו יש שם בAA כל מיני צורות שלא הבנתי יש שם PA וQA מה זה כל זה אומר? תודה מראש לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 894 צפיות
-
-
אהלן הלכתי לביוס לנסות להעלות קצת המתח AGP אבל זה היה נעול... ראיתי שם את AGP Aperture Memory וזה על 64MB ויש לי כרטיס של 128MB... צריך להעלות את זה ל128MB?
-
- 2 תגובות
- 740 צפיות
-
-
יש לי לוח ABIT NF7-S AGP גירסא 3.0 וכרטיס מסך 7300GT 25MB של NVIDIA ב Everest כתוב שה Side Band Addressing מבוטל. מה זה בדיוק? ואיך מפעילים? מה שכן מופעל זה ה Fast-Write האם ה Side Band נותן שיפור בביצועים? הכרטיס לא על OC אם זה משנה
-
- 0 תגובות
- 783 צפיות
-
-
AGP זה ההפך של PCI לא? וPCI זה זה כזה ערוץ PCI כזה כרטיס כזה כמו כרטיס קול וזה לא? נראה לי חירבשתי פה חחח פליז תאירו את עייני... ת'נקס
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
ראיתי את זה כאן: http://hwzone.co.il/reviews/7950GX2/14/ ובעוד כמה אתרים עם בדיקות.. אז אני רואה שבלי הדבר הזה התוצאות יותר טובות, מה זה בדיוק ולמה צריך את זה? אהה ואיך מבטלים אם צריך?
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
-
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי! יש לי שאלה: ראיתי היום במוסף של טרמינל 3 שחברת טלינדוס ישראל התקינה 84 מתגי CATALYST מתוצרת סיסקו. עד עכשיו חשבתי שזה שם שATI המציאה לדרייבירם שלה, אבל מסתבר שיש לזה משמעות... מישהו יודע מה זה אומר?
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם. כבר כמה ימים, בעת עליית המחשב, מופיע לי חלון עם הודעת שגיאה לקובץ cli.exe. האם מישהו מכיר את הקובץ? יודע למה הוא משמש? אודה אם תוכלו לסייע לי להביא לסיומה של הודעת השגיאה הזו. ד"א, כרטיס המסך הוא ATI Readon 9800 תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
-
-
שאני משחק במשחקי GBA יש אפשרות לשים DDRAW ואני לא מבין מה זה עושה מישהו יודע? ???
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
יש לי את שניהם בקטגוריה של 3d במאפיינים יש לי gigabyte radeon 9550 128mb 64bit מישהו יכלו להסביר לי עליהם מה הם עושים וכ"ו תודה
-
- 1 תגובה
- 899 צפיות
-


