עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by gania23,

    רציתי לדעת מה זה ואיך בדיוק הוא משפיע על הביצועים.... וגם מה הפירוש של זה באנגלית...

    • 10 תגובות
    • 3k צפיות
  2. Started by Jules Winnfield,

    תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. נראה לי פעם אמרו פה שזה משמש להורדת באנדל של משחקים מהאתר שלהם במקום שהמשחקים יגיעו עם הכרטיס זה נכון?

    • 4 תגובות
    • 614 צפיות
  4. Started by roes,

    אני יודע שזה שאלה נובית אבל מה זה 3DMARK01 ? מה הנקודות שיוצעות ממנו? (או משהו כזה)

    • 3 תגובות
    • 698 צפיות
  5. Started by mayfree,

    קראתי בANANDTECH באחד הבנצ'מרקים הם השתמשו בהגדרות: RES 1600 x 1200 with 4X AA/8X AF enabled . אולי מישהו יכול להסביר מה זה אומר?

    • 0 תגובות
    • 874 צפיות
  6. Started by gggilad13,

    קראתי כמה ביקורות והשוואות על כרטיסי מסך, בהשוואה הם מציגים גם משהו שקוראים לו 4xAA, 8xAF מה אלה? אם אני לא טועה זה פילטרים או משהו כזה, אבל מישהו יכול להסביר לי מה זה, ולמה זה תורם?

    • 5 תגובות
    • 763 צפיות
  7. מה זה 6800GS ואיך הוא מתברג בין הכרטיסים השונים מבחינת יכולות?

    • 0 תגובות
    • 677 צפיות
  8. מה זה 6800GS ואיך הוא מתברג בין הכרטיסים השונים מבחינת יכולות?

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  9. Started by eliav cohen,

    אני לפעמים רואה את זה בסקירות של כרטיסים ואני לא כ"כ מבין מה זה. כמו כאן- http://www.techspot.com/review/644-nvidia-geforce-titan/page4.html

    • 1 תגובה
    • 5.1k צפיות
  10. Started by kobibo,

    מהן האופציות האלו שאני רואה ב ATI TOOL ? למה משמשת כל אופציה ? מה כדאי להגדיר בכל אופציה ? והאם שינוי האופציות האלו יכולות להזיק לכרטיס באיזשהי צורה ? ( כמו עליית הטמפ' של הכרטיס ) הכרטיס שלי GTO2 עם O.C ל XTPE .

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by sinister18,

    אשמח להסברים ולמה נועד השימוש בו...

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by taimor,

    סתם התחלתי לבדוק מידע על הכ.מסך שלי, X1900XT ובכל מיני בוצ'מרקים שלו כמו פה: http://www.bit-tech.net/hardware/2006/02/10/radeon_x1900_series_roundup/1.html שהם הפעילו בBF2 AF, איך אני מפעיל אותו בדיוק ? אני לא מבין בזה ממש, בוא נגיד איך אני מפעיל AF בFEAR ובכלל מה זה AF ? עכשיו יש שם בAA כל מיני צורות שלא הבנתי יש שם PA וQA מה זה כל זה אומר? תודה מראש לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 894 צפיות
  13. Started by Rule The Pc,

    אהלן הלכתי לביוס לנסות להעלות קצת המתח AGP אבל זה היה נעול... ראיתי שם את AGP Aperture Memory וזה על 64MB ויש לי כרטיס של 128MB... צריך להעלות את זה ל128MB?

    • 2 תגובות
    • 740 צפיות
  14. Started by Impreza,

    יש לי לוח ABIT NF7-S AGP גירסא 3.0 וכרטיס מסך 7300GT 25MB של NVIDIA ב Everest כתוב שה Side Band Addressing מבוטל. מה זה בדיוק? ואיך מפעילים? מה שכן מופעל זה ה Fast-Write האם ה Side Band נותן שיפור בביצועים? הכרטיס לא על OC אם זה משנה

    • 0 תגובות
    • 783 צפיות
  15. Started by guyfaran,

    AGP זה ההפך של PCI לא? וPCI זה זה כזה ערוץ PCI כזה כרטיס כזה כמו כרטיס קול וזה לא? נראה לי חירבשתי פה חחח פליז תאירו את עייני... ת'נקס

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. Started by swisaavi,

    ראיתי את זה כאן: http://hwzone.co.il/reviews/7950GX2/14/ ובעוד כמה אתרים עם בדיקות.. אז אני רואה שבלי הדבר הזה התוצאות יותר טובות, מה זה בדיוק ולמה צריך את זה? אהה ואיך מבטלים אם צריך?

    • 3 תגובות
    • 753 צפיות
  17. Started by blabla2002,

    שלום אני רוצה לדעת מה זה Application Programming Interface ואיך זה עובד אני יודע שזאת התוכנה directx ו opengl אבל מה זה עושה בעצם

    • 2 תגובות
    • 2.4k צפיות
  18. Started by mistaarvim,

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by אוריפ,

    היי! יש לי שאלה: ראיתי היום במוסף של טרמינל 3 שחברת טלינדוס ישראל התקינה 84 מתגי CATALYST מתוצרת סיסקו. עד עכשיו חשבתי שזה שם שATI המציאה לדרייבירם שלה, אבל מסתבר שיש לזה משמעות... מישהו יודע מה זה אומר?

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by saar,

    שלום לכולם. כבר כמה ימים, בעת עליית המחשב, מופיע לי חלון עם הודעת שגיאה לקובץ cli.exe. האם מישהו מכיר את הקובץ? יודע למה הוא משמש? אודה אם תוכלו לסייע לי להביא לסיומה של הודעת השגיאה הזו. ד"א, כרטיס המסך הוא ATI Readon 9800 תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  21. Started by carock,

    מה זה crossfire?

    • 2 תגובות
    • 629 צפיות
  22. Started by adi11.,

    קניתי כרטיס מסך עם cross fire ורציתי לדעת מה זה

    • 7 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. Started by alia,

    אף פעם לא הצלחתי להבין מה המושג ולמה זה טוב תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 5.3k צפיות
  24. Started by STRENGTH,

    שאני משחק במשחקי GBA יש אפשרות לשים DDRAW ואני לא מבין מה זה עושה מישהו יודע? ???

    • 2 תגובות
    • 637 צפיות
  25. Started by finish,

    יש לי את שניהם בקטגוריה של 3d במאפיינים יש לי gigabyte radeon 9550 128mb 64bit מישהו יכלו להסביר לי עליהם מה הם עושים וכ"ו תודה

דיונים חדשים בפורומים