מה זה ה-2X,4X,8X ? והאם להשתמש בהם? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה זה ה-2X,4X,8X ? והאם להשתמש בהם?


SuB

Recommended Posts

יש לי כרטיס מסך MSI 4 ti 4400 128mb ויש בו תמיכה של עד 4X. אני ישמח אם מישהו יסביר לי מה הם עושים, אני הבנתי שזה "החלקה" של מה שרואים או משהו כזה. באפשרויות של השולחן עבודה בלשונית של ה- אני יכול לבחור אם להשתמש בזה, אז רציתי לדעת גם אם להפעיל את האופציה הזאת.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא לא מדבר על AGP... הוא מדבר על ( AA(anti-aliasing...

האופציה הזאת נותנת לך "החלקת" קצוות משוננים של דמויות או עצמים במשחקים, ע"י טישטוש הפיקסלים. אבל האופציה מעמיסה על הכרטיס וזה מוריד את הperformance של המשחק. תשים על X2 או על quincunc(או איך שזה נקרא...). אני ממליץ על X2, אבל אתה בגדול יכול לשים על כפול 4 כי הכרטיס שלך חזק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחלה, אבל זה מומלץ ההחלקה הזאת? זה לא מוריד מאיכות התמונה או שלהיפך?

ועוד משהו, אני רואה שבnvidia שבמאפיינים כתוב: "סוג אפיק AGP 4X" מה זה?

ובקשר להחלקה שיניתי את זה ל-4x ויש שם עוד אפשרות שהיא: "4x direct3d only" האם לבחור בה?

דרך אגב- יש למטה עוד אפשרות: "סינון אנאיזוטרופי", וזה נמצא על ללא, לשנות גם את זה למשהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AGP זה הסלוט של הכרטיס מסך בלוח.

בתאוריה, ככל שזה יותר מהיר= יותר ביצועים, אבל בין 4 ל8 אין הבדל. שים על המקסימום שהלוח תומך, וAA משפר תמונה ע"ח ביצועים.

תודה, אבל הוספתי עוד שתי שאלות בתגובה הקודמת, אשמח אם תקרא ותענה לי עליהם :)

ואת מה שרשמתי סוג אפיק agp 4x לא ניתן לשנות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לסינון אזיטרופי, זה גם משפר תמונה ע"ח ביצועים.

אז כנראה שAGPX4 זה המקסימום.

אני לא ממש מבין בדריברים של NVIDIA( יש לי ATI), אז על השאלה השלישית מישהו אחר יענה לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז עשית פה קצת סלט, יש הרבה דברים שמתחילים בסדרה העולה הזאת עם X ליד אבל זה לא אותו דבר.

יש את ממשק הAGP שאליו מוכנס כרטיס המסך בימינו, יש לו כמה גירסאות ובניהן יש את x2 x4 x8 לוחות אם חדשים תומכים היום בx8 וזה אומר שלוח האם מאפשר לכרטיס להעביר מידע בכמות גדולה יותר בו זמנית, לעומת הגירסאות הקודמות שבהן התאפשר הדבר בצורה מצומצמת יותר, חשוב לציין שהיום אין הרבה הבדל בין ה x4 וה x8 כי כרטיסי המסך עוד לא מנצלים את הממשק החדש במלואו ולכן העובדה שיש לכרטיס המסך שלך תמיכה ב AGP x4 לא ממש תאפשר לך שימוש בx8 במקרה שיש ללוח האם שלך תמיכה בגירסה הזו אבל זה ממש לא משנה לך כי ה AGP 4 בכל מקרה מנצל את הכרטיס עד הסוף ולכן הכרטיסים החדשים של הGEFROCE 4 עם ה AGP 8X לא ממש נותנים שיפור ביצועים גדול מול הישנים התומכים רק ב AGP 4.

טוב... זה רק ככה שתבין את העניין בנוגע ל AGP.

עכשיו יש עוד כמה דברים שהתבלבלת איתם וזה ה Anisotropic Filtering - AF וה Anti Alising - AA. שני הדברים האלו הם טכנולוגיות חדשות שמשולבות היום בכרטיסי המסך ומאפשרות מעבר לעיבוד תמונה וסרט רגילים גם שיפורם בנסיון להפוך אותם ליותר ריאליסטיתים, מרשימים ויפים יותר כמובן. את האפשרויות האלו אם הכרטיס מסך של תומך בהם אתה יכול לשנות במאפיינים של שולחן העבודה שלך ושם אתה בוחר settings ואז advanced ושם איפשהו צריכות להיות האפשרויות האלה, אני לא מתמצא בדרייברים של אז אני לא יודע איפה זה שם בדיוק, אבל בקיצור ל AA ול AF יש כמה מצבים ולמרבה הפלא גם אותם מסמנים בצורה הבא של x2 x4 x8 x16, משהו בסגנון... ורק שתדע שאם אתה מתכוון להפעיל אותם אז ביצועי הכרטיס ירדו כי זה יפעיל עליו עוד עומס עיבוד.

אז בגדול רק שתדע שהכרטיס מסך של תומך ביותר מAA או AF על X4 אבל ככה או ככה אני אישית לא חושב שהכרטיס יריץ תמונה חלקה אם תפעיל את השימוש בהם, בכל אופן אתה יכול לנסות להתרשם בעצמך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...