כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
איזה פורמט היחס בין האיכות שלו למקום אחסון שלו(גודל של הקובץ) הוא הגדול ביותר....
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-
-
אני קונה כרטיס מסך רדירון 9600PRO 256 מגה של חברת sapphire ורשום שם ליד שזה ATLANTIS אז אם מישהו מוכן להסביר לי מה פירוש המילה האם זה טוב או רע??? תודה
-
- 5 תגובות
- 752 צפיות
-
-
צינורות עיבוד פיקסל וורטקס? ועשיתי חיפוש לא מצאתי
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
-
-
אוטוטו מחבר YES למחשב. אני צריך לקנות גם כרטיס טלויזיה למחשב שיהיה לי אפשרות לצפות דרך המסך, ולשמוע דרך הרמקולים. מתוכנן גם YES MAX HD, ככה שהכרטיס יהיה חייב לתמוך בכניסה של סאונד בפורמט 5.1 לפחות , ובשידורים הדיגיטליים של יס. אני חייל, אין לי הרבה כסף להשקיע. מה הפתרון הכי פשוט שיתן לי את מה שאני צריך? לא מעוניין בשלט רחוק לכרטיס, לא מעוניין בהקלטה, ולא בשום דבר אחר. נטו לראות במחשב באיכות טובה, ולשמוע כמו שצריך. תודה מראש עריכה: כדי להיות יותר ספציפי, אבקש שהתקציב יהיה באיזור ה200 ש"ח. אם אפשר פחות, יותר טוב. מפרט מחשב: לא חושב שיש טעם לפרט יותר מדי. המחשב יעמוד בעומס, ואין יציאת PCI-E. יש סלוט אחד של PCI פנוי.
-
- 16 תגובות
- 3k צפיות
-
-
מה יוצר צואר בקבוק GF 9800 GT 1GIGA או המעבד Q8200 2.33 GHZ?
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום איזה כרטיס מסך יהווה סף צוואר הבקבוק במחשב שלי ? מפרט בצד תודה לתגובות
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
אני רוצה לדעת מתי אמורים לצאת הדור החדש של כרטיסי המסך של NVIDIA ו ATI ?
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
-
כמו זה... http://www.pch.co.il/docs/pd1279942380.htm הם יותר יקרים ב1000 שקל רק בגלל הזיכרון , האם הם שווים את הכסף? מישהו יכול לתת לי לינק למבחן השוואה או ביקורת?
-
- 5 תגובות
- 660 צפיות
-
-
הדרייבר היחיד שפועל לי טוב ה7600gs הוא הדרייבר שבא עם הדיסק של הכרטיס מסך החלטתי להוריד דרייבר חדש אבל שום דרייבר חדש לא פועל טוב עם הכרטיס מסך שאני אומר לא פועל טוב אני מתכוון שסרטים רואים אותם ממש בהיר (להבדיל מהמסך עצמו) וגם אחרי שמסדרים את הבהירות הסרט לא פועל טוב ויש כמו משיכות כאלה על הסרט והוא לא פועל טוב.. שמעתי על עוד מישהו שזה קרה לו.. אבל מה הבעיה בדיוק ? ניסיתי את שלושת הדרייברים האחרונים ובכולם הייתה אותה בעיה. ועוד שאלה, קראתי קצת על פתיחת צינורות, זה אפשרי בכלל ב7600gs ? כדאי לי להתקין דרייברים של אומגה ? (הם מבוססים על דרייברים מ2005 לפי מה שראיתי..)
-
- 18 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
לפני איזה חודש קניתי HD4870 שתומך בDX 10.1 פתאום הDX11 הזה קופץ? מה שוב צריך להחליף כרטיס מסך בשביל להפעיל משחקים חדשים שיתמכו בDX11?
-
- 10 תגובות
- 927 צפיות
-
-
יש לי 800 דולר. ממירים לשקלים וזה יוצא 3200-3300 ש"ח. לפי מה שהבנתי, 8800GTX עולה 500-600 דולר, ז"א 2000-2400 ש"ח. למה זה עולה יותר ב-1000 ש"ח בארץ?! אין מצב אני יכול לקנות איפושהו בארץ דרך דולרים \ משהו דומה? :\
-
- 8 תגובות
- 698 צפיות
-
-
האם השם של דגם המסך אומר משהו למשתמש? למשל יש לי מסך ישן מאוד של מאג ששמו XJ770 מה פירוש השם הזה מה זה XJ מה זה 770 ןלמה רוב שמות המסכים {לא חשוב מאיזה יצרן} מתחילים בסיפרה 7
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
למה הוא עולה כולה 500 שקל? הביצועים שלו כל כך נמוכים ?
-
- 10 תגובות
- 952 צפיות
-
-
כן מסך קצת ישן אבל יש לי אותו ואני נמצא כרגע על קצב רענון של 85.. ולא נראה לי שזה המקסימלי... כי היה רשום באתר של מאג שברזולוציה 1600*1200 הקצב רענון הוא 86 המקסימלי.. שאלה נוספת.. קצב רענון תלוי איכשהו בכרטיס מסך ? כלומר אם יש לי כרטיס מסך חלש מאוד זה ישנה אם אני אשים על קצב רענון מקסימלי?
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך אבל המסך שלי הוא רק 17 אינץ' אמרו לי שהכרטיס לא ינוצל מה הכוונה ?
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם , ראיתי מס' תגובות כאן שציינו שלכרטיסים איכותיים עדיף "להצמיד" מסך איכותי וגדול עם רזולוציות גבוהות . לא רציתי להתערב בדיונים אז אני פותח ת'רד בנושא . לא הבנתי מה בדיוק הקשר בין גודל המסך והרזולוציה הטבעית שלו לבין איכות הכרטיס ? כלומר , למה ממליצים מסך גדול עם רזולוציה טבעית גבוהה עבור כרטיסי HIGH END ? אני לא כל כך מבין במסכי LCD , אבל מה , לא ניתן לקחת מסך 19 אינץ' לדוגמא ולהגדיר לו רזולוציה גבוהה יותר שננצל את האיכויות של הכרטיס מסך ? או שבמקרה כזה של הגדלת הרזולציה , פשוט יהיו פסים שחורים בצידי המסך ...?
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מה הרזולוציה הכי גבוהה שיש במסך CRT ובמסך LCD היום?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המסך הוא סוני טריניטרון שטוח לחלוטין 19" מבית דל דגם והכל מדוייקים: Dell P991 יש לי רדאון 9550 128 ביט מה הקצב רענון ורזולוציה האופטימליים בשבילו?
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
מה הרזולוציה + קצב הרענון מסך המומלצים? יש לי מסך MAG 19, וכרטיס מסך שביחד מגיעים ל 1600X1200, מה לדעתכם מומלץ ע"מ שיהיה נוח ולא יהרוס את העיניים?
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
עד כמה הכרטיס חזק ביחס למחיר הנמוך שלו. האם הוא יכול להפעיל FEAR (ואני מדבר עם זיכרון מספיק מעל ומעבר כנ"ל מעבד ושאר החלקים) על מקסימום? ועם פיטלרים? או OBILIVON? BF2? למשהו יש את הכרטיס שיכול להגיד לי? תודה
-
- 22 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ואיפה אני יכול למצוא לכרטיס הזה דרייברים מעודכנים ?
-
- 8 תגובות
- 890 צפיות
-
-
מה הרף טמפרטורה של 9600XT 256MB של סאפיר? והמוניטור שיש באפשרויות בפורפרטיס של ATI זה מוניטר טוב?
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
תיראו אני עוד מעט קונה מחשב חדש רציתי לדעת מה השיידר ב 9600GT המומהר נגיד בדגם כמו palit 9600gt sonic ... עכשיו רציתי גם לשאול האם שווה להוסיף עוד 200 שקל רק אם זה ממש הכרחי ויתן תוצאות הרבה יותר גבוהות לכרטיס מסך 8800GT? http://www.skypc.co.il/sg_product~28604~8~0.htm שווה השידרוג הזה של ה 200? ושוב מה השיידר של ה 9600GT ?
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-


