כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
יכול להיות אני מחליף את הכרטיס מסך דרך החברת ביטוח.. יש לי ATI Radeon 9800 Pro. בזמנו שקניתי אותו לפני כמה שנים הוא עלה לי איזה 1800 שקל והיא מהטובים. מה אני יכול לדרוש היום מהביטוח שיקביל..? הרי היום אני לא מאמין שיתנו לי אותו לא יודע אם מוכרים אותו עדיין..
-
- 3 תגובות
- 591 צפיות
-
-
יש לי עכשיו GF4 MX 440 ומתחילים לצאת משחקים לשוק שלא עובדים אצלי (מן הסתם). אז השאלה ככה איזה כרטיס מסך שווה לי לקנות עד ל600ש"ח עם 128MB DDR חובה תודה.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_981_1257&products_id=5470 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_2205_2206&products_id=14600 http://ksp.co.il/hmain.php?uin=981 או את הכרטיס הזה ATI Radeon X1300PRO 256MBוGigabyte השאלה היא מה הכרטיס שהכי מתאים למעבד המסכן שלי כאילו מי מהם הכי טוב שהמעבד שלי יכול לנצל במלואו תודה מראששש
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
אים יש להם כתובת רגילה(עיר רחוב...) או אתר צרפו לינק תודה
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום לכולם , קראתי ב-FAQ על שני המונחים האלה ולא כל כך הבנתי מה הם אומרים? אלה שמות של רכיבים חומרתיים או תוכנתיים שמוגדרים על הכרטיסים? איפה נכנס הנושא של ה-DIRECTX לתמונה? אני למשל יודע שמתקינים את ה-DIRECT9 במחשב (כאשר מער' ההפעלה מבקשת),אבל אף פעם לא נתקלתי בדרישה להתקין איזה תוכנה שקשורה ל- OPENGL (במידה וזה רכיב חומרתי) או שזה בכלל לא מצריך תוכנה. לא כל כך מסתדר על המושגים האלה. מישהו יכול בבקשה לעזור באיזה הסבר אפילו קצר ? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום,אני קונה מסך lcd LG L1950B ורציתי לדעת אם אני בודק בחנות ואין זכר לפיקסל שרוף האם יש אפשרות שהוא ישרף במשך הזמן?? אולי מנגיעות?? עידו
-
- 2 תגובות
- 598 צפיות
-
-
מה הדרישות לכרטיס המסך האם צריכים פנטיום 4 ולוח אם חדש או שפשוט הוא מתחבר לכל לוח אם? :smoke:
-
- 12 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מה ההבדל העיקרי בין השניים, ולמה הרבה יותר קשה למצוא בחנויות את ה280?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש !אי לי בכלל תקציב גדול ! חשבתי לי לקנות 9600 בלי ה פרו אבל חבריי אמרו לי שלא כדאי ושאני ילך רק על הפרו... אבל אין לי תקציב.. יש לי איזה 800 שקל גג לכרטיס מסך ... מה אתם הייתם עושים במצבי ? איזה כרטיס מסך הייתם קונים ??
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
האם נחשף איזשהו מידע על כרטיסי 3650-3670 3570-3550 וכאלו????
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
הסתכלתי באתר לוג'יק (http://www.logicpc.co.il/heb/colist.aspx?type=A00037) וראיתי את החברה QUADRO. כנכנסתי לשם ראיתי רשימה של כרטיסים שלא שמעתי עליהם אף פעם, במחירים די גבוהים. אלה כרטיסים לעריכה גרפית או משהו? מה אלה?
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
כרטיס המסך אצלי התקלקל ואני לא מוכן להשקיע 500 ש"ח ומעלה על אחד מהכרטיסים שציינתי בכותרת . (נכון שיש גירסאות זולות יותר מ-500 ,אולם הם מגיעים עם זיכרון DDR2 שמסרס את הכרטיס לגמרי ) ולכן חשבתי אולי ללכת על כרטיס AGP יד שנייה ולכן חשוב לי לדעת מה הם כרטיסי המסך החזקים והאחרונים שיצאו בתקן AGP (מלבד 2600,3650,3850 )? תודה
-
- 5 תגובות
- 705 צפיות
-
-
מה המהירות GPU CLOCK ו-MEMORY CLOCK של HD 4850 512MB בגרסה רגילה (לא מומהרת...) ??
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
מה המהירויות שעון של GE FORCE FX 5500 הרגילות יענו בכללי לא משנה איזה חברה .....זה דחוף כי אני חושב שחבר שלי עומד לשרוף לעצמו את הכרטיס מסך.....
-
- 8 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת מה מהירות השעון הזיכרון ועוד פרמטרים נוספים שאני ידע להבחין םחות או יותר מהם המהירויות הטובות ומהם לא? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 680 צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם רציתי לשאול אותכם אם יש למישהו את ה-8900 הרגיל בלי הפרו וגם איך הוא יחסית ל 9800 פרו
-
- 3 תגובות
- 669 צפיות
-
-
-
מה המחיר הכי זול ל-6800GT?? אבל אני לא רוצה שזאת תיהיה סתם חברה או משהו ושזה יהיה 256. יש סיכוי למצוא אחד כזה בפחות מ-2000 ש''ח?
-
- 10 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שיהיה כרטיס טוב מבחינת חברה.. 128 מגה זיכרון חנות שאפשר לסמוך עליה אני רוצה כבר להזמין היום לחבר תודה
-
- 4 תגובות
- 697 צפיות
-
-
אני רוצה למכור למישהו מהמשפחה שלי ואני רוצה לדעת מה המחיר שוק שלו?... הכרטיס במצב טוב...ושל לדטק..
-
- 4 תגובות
- 561 צפיות
-
-
ברשותי כרטיס מסך מדגם כרטיס מסך Asus Nvidia GeForce GTX 1060 6GB GDDR5 DUAL-GTX1060-O6G. הכרטיס ברשותי כ 9 חןדשים מהו המחיר ההגיוני שאוכל לימכור אותו?
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
- 2 followers
-
-
מה גודל של הכרטיסי מסך הרציניים היום? במידות אורך רוחב גובה? נגיד ה4850 או ה4870 והGT. ובכלל האם אתם חושבים שבשנים בקרובות הם יהפכו ליותר גדולים או יותר קטנים?
-
- 10 תגובות
- 833 צפיות
-
-
השאלה היא בכותרת.בשביל לדעת איזה CASE לקנות.
-
- 0 תגובות
- 817 צפיות
-


