עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by שניצל,

    כרטיס המסך שלי (Octek FX5500 בן שנתיים) שבק חיים, ואני צריך להחליף אותו (בינתיים החלפתי אותו ב-Geforce2 ישן שהיה לי). לצערי אני לא מבין יותר מדי בנושא... המחשב הוא של ההורים שלי, ולכן לא משמש יותר מדי למשחקים (אני קצת משחק בו, אבל גם ככה אני עובר דירה בקרוב). אני מחפש כרטיס מסך זול (הבנתי שסביב ה-400 ש"ח מקסימום זו דרישה סבירה). אשמח לקבל המלצות, וחוץ מזה כמה שאלות: 1. יש הבדל בין AGP או PCI מבחינת ביצועים? 2. הבנתי שהיצרן של הכרטיס לא ממש משנה, כל עוד זה שם מוכר... נכון? אם יש לכם גם המלצה על חנות לקנות בה (איזור תל אביב או הרצליה), אני גם אשמח לשמוע. תודה! עריכה: ראיתי את ת'רד הכרטיסים המומלצים, והבנתי שהכרטיס המתאים הוא כנראה ה-GeForce 6200. אם יש למישהו הסתייגויות או …

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  2. אני רוצה לקנות כרטיס מסך.. לפי מה שבדקתי אני צריך PCI-E x1 (די נדיר).. לא משהו יקר מידי.. 300 ש"ח בערך, אפשר גם מחירים יותר גבוהים אם נדרש. שיהיה טוב למשחקים כמו: 6 need for speed carbon, pro evolition succer ודברים דומים.. ואם אפשר.. לציין גם חנות תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 573 צפיות
  3. שלום, בעקבות תקלה החלפתי את הכרטיס הקודם שלי ועברתי מ Geforce 6600 gt -128mb DDR3\128bit pci express של gigabyte ל Geforce 7300 GT -256 MB GDDR2\128bits pci express של יצרן בשם AXLE , אני לא מרוצה מהביצועים של הכרטיס ורוצה להחליף אותו. אני לא מבין בכלל בדברים האלו ורק אחרי שהחלפתי קראתי וראיתי שהכרטיס החדש שלי פחות טוב מהקודם, אני משתמש במחשב בעיקר לעבודה ולמשחקים, בעיקר אם לא אך ורק Battlefield2 אני יודע שהתקציב שלי הוא לא גדול אבל ממה שקראתי נראה לי שזה פחות או יותר מה שאני צריך, אני לא GAMER מושבע ומשחק פה ושם, ברור שהייתי רוצה כרטיס שיתמוך במשחקים עתידיים אבל אין לי כוונה להוציא מעבר לסכום הנ"ל. נראה לי שכרגע אני ממוקד בשני הכרטיסים הבאים , אשמח לחוות דעתכם עליהם א…

  4. שלום אחותי החליפה טלויזיה, ובטלויזה החדשה יש רק כניסת HDMI (יענו בלי VGA), ובמחשב הדל שלה היא משתמשת בכרטיס און בורד, שבו יש רק VGA, והיא רוצה לחבר את הטלויזיה למחשב (לשם כך נקנתה הטלויזיה, והיא מכה על חטא שלא התקשרה אלי מהחנות לברר מה הולך עם מה) הבנתי שממיר בין VGA ל HDMI זה לא דבר טריוואלי (עולה כמה מאות שקלים) וגם היא גם ככה בוכה לי כל הזמן שחצי מהמשחקים שכן עובדים עובדים לאט, אז הוחלט באופן חגיגי לקנות כרטיס מסך חדש, עם יציאת DVI (שלה יש כבל מתאם ל HDMI בכמה עשרות שקלים) זה המפרט של המחשב שלה: E6700 3.2 Ghz MSI G41m sp20 4GB ram ועוד עקב אכיליס, יש לה ספק כח 300W פשוט. היא לא משחקת כבדה, ומספיק לה לשחק על גרפיקה נמוכה במשחקים של השנה שנתיים האחרונות. אם צריך להחליף …

    • 5 תגובות
    • 948 צפיות
  5. Text שלום, מחפש כרטיס מסך איכותי שיאפשר צפייה בסרטים ע"ג הטלויזיה. המחשב: P3-450/ 128M-Ram הטלויזיה: סוני 29" 100Hz המספקת את הכניסות הבאות: S-Video, RGB, AV, Scart האם מומלץ לשדרג משהו נוסף בקונפיגורצית המחשב? מה אורך הכבל המכסימלי המומלץ בין המחשב לטלויזיה שלא יגרע באיכות? בתודה איל

    • 4 תגובות
    • 792 צפיות
  6. Started by Ronenosh8,

    אני מחפש כרטיס מסך למשחקים קלים (Counter strike) ושיריץ לי סרטי full hd בצורה טובה התקציב: 400 ש"ח במידה וכדאי אז שיהיה עם חריגה קלה (עד 500) מפרט: AMD X2 4800 2.5GHZ Asus m2a-mx Seasonic 430W WD 320G 7200rpm

    • 2 תגובות
    • 723 צפיות
  7. שלום אנשים, אודה לכם אם תוכלו להמליץ לי על כרטיס מסך חדש עד 1000 ש"ח שיחליף את הכרטיס הנוכחי שלי (gainward nvidia GTX570 GS 1280mb GDDR5) שהתקלקל.. אני לא סגור על השם של הספק כוח שיש לי, אבל יש לו 2 מחברים לכרטיס מסך: של 6 פין ושל 6+2 פין. והוא היה מספיק חזק להחזיק את הכרטיס שציינתי למעלה. רצוי שיהיו לפחות 2 HDMI. אין לי צורך כרגע בDP כי אין לי מסך שתומך בהם. ושיהיה כמה שיותר מאוורר. תודה מראש!!! גיל

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. חשבתי על ללכת לכיוון הSHAPIRE http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=2526&Pname=SAPPHIRE למישהו יש המלצה טובה יותר? אפשר לחרוג באיזה 100-200

    • 8 תגובות
    • 690 צפיות
  9. אני מחפש כרטיס מסך איכותי במחירים הללו, לא משהו מפוצץ מדי, יש מצב שאני יכול לעלות עד 700. מדובר בכרטיס ללוח אם שתומך בAGP. תודה מראש

  10. טוב אז לאור העובדה שלא הצלחתי לפתור את הבעיה באשכול הבאה: (אני עדיין אשמח לפיתרון) http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=414766.0 אני צריך המלצה לכרטיס מסך רק בשביל לחברו ב-dual view לטלויזיה, כמובן שאני רוצה שהיציאה לטלויזיה ולמסך המחשב תהיה רק HDMI/DVI ולא VGA/S-VIDEO. השימושים המרכזיים שלי במחשב הם שימוש בתוכנות Adobe (פוטושופ, אילוסטרייטור, פירמייר... וקצת 3DMAX) וצפייה בסרטי HD. עד עכשיו ה-GF8600GT עבד באופן מצויין. התקציב לא גבוהה (אני גם לא חושב שיש צורך) עד 300 שקל. דרך אגב, אם אפשר לתת לי השוואה קטנה לכרטיס המומלץ לעומת 8600GT, זה היה מצויין. תודה רבה לעוזרים!!!

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  11. שלום לכולם, אני צריך בבקשה המלצה לכרטיס מסך שישמש רק בשביל תכני HD כבדים ושיעשה זאת בצורה הטובה ביותר לא רק מבחינת ביצועים אלא גם מבחינת איכות תמונה. חשוב מאוד שתהיה לו תמיכה מלאה ב-CUDA וב-DXVA, וגם שלא ייפול בביצועים שלו מול הכרטיס הנוכחי שלי, GEFORCE 8800GTS 320MB. מבחינת תקציב אני כרגע עומד על 400ש"ח בשאיפה לפחות תודה מראש לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 982 צפיות
  12. מדובר במחשב שעיקר השימוש לנגן סרטים כבדים(ריפים של בלו ריי,סרטי FHD וכ') וגם משחקים. אני יודע שקשה להנות משני העולמות אבל בכל זאת הצרכים: 1.שקט מאוד --> עד בלי מאורר .אני לא בטוח שזה אפשרי אבל חשוב לי שקט . 2.HDMI לא חובה אבל נחמד שיהיה 3.מעדיף אחד שלא יתפוס שני סלוטים. 4.אני לא מצפה לביצועי 4870*2 אבל עדיין אני צריך כרטיס שיריץ משחקים כמו שצריך/אפשר בהקשר התקציב והאילוצים. אין לי ממש צורך שייצא סאונד ממנו יש לי כרטיס XONAR. המפרט של המחשב : מעבד Q9950 4GB RAM בתזמון גבוה לוח של ASUS ‏P5Q-EM יש עליו כרטיס X4500HD‎ שנראה לי קצת צעצועי. תצורת RAID 0

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  13. מיועד בעיקר לניגון HD ובכלל אני משתמש ב LCD 27 אינץ' אז ככה שצריך יציאת HDTV אני לא רוצה להשקיע כל כך הרבה כסף כי זה רק לשנה וחצי ככה עד שאני מחליף מחשב לגמרי. אז תקציב: עד 600 ש"ח (ניתן לחרוג אם זה משמעותי) המפרט של המחשב: > Mainboard : IBM IBM > Chipset : Intel i845G > Processor : Intel Celeron @ 2400 MHz > Physical Memory : 256 MB (2 x 128 DDR-SDRAM ) > Video Card : Intel Corporation 82845G/GL/GV/GE/PE Integrated Graphics Device > Hard Disk : ST340014A (40 GB) > CD-Rom Drive : LITEON CD-ROM LTN486S > Network Card : Intel Corporation 82801DB/DBL (ICH4/ICH4-L) PRO/100 VE Network Connection > Operating System : Microsoft Windows XP Prof…

  14. יחובר למקרן במטרה להציג סרטי MKV באיכות 1080P המפרט של המחשב אליו יתחבר כרטיס המסך: GIGABYTE GA-MA74GM-S2H AMD 4200+ 2200MHz 2GB DDR2 אין לי מושג אם התקציב שנתתי נמוך מדי או גבוה מדי אשמח אם תפרטו לי מדוע כדי לי להשקיע יותר או פחות תודה..!

    • 16 תגובות
    • 2.4k צפיות
  15. שלום, לצערי, לאחר שימוש של שנה וחצי הכרטיס מסך מסוג msi ati R4890 HD 1GB נשרף לי. מאחר ויש לי אחריות של שנה וחצי נוספות על הכרטיס הציעו לי 2 כרטיסים אחרים להחלפה: Nvidia gts 450 או 6750 HD של ATI. שניהם של חברת ג'יגה בייט. אני עשיתי קצת השוואות וראיתי שהכרטיסים לא ברמה של הכרטיס מסך שהיה לי אלא נחותים ממנו. רציתי שתמליצו לי על כרטיס מסך מחברת אייבורי שתואם לכרטיס מסך הקודם שהיה לי מאחר ואני לא מבין כ"כ בנתונים השונים של הכרטיס מסך. מצורף קישור שמראה את הכרטיס המסך שנשרף לי : http://www.msi.com/product/vga/R4890-Cyclone.html תודה

    • 6 תגובות
    • 935 צפיות
  16. Started by cyberX,

    ספק 550 של קורסאיר , מעבד e8400 ו-4GB זיכרון לוח אם EP35 אני לא בקיא ככ בכרטיסי מסך החדשים והמחירים.. מבקש כרטיס עם ביצועים גבוהים, מחיר עד 500 שח, שיהיה בלי צוואר בקבוק בגלל מעבד וכדומה תודה ושנה טובה!

    • 4 תגובות
    • 903 צפיות
  17. שלום, בקרוב אני משדרג את המעבד ואת לוח האם ויש לי ממש בעיה. לפני כשנה קניתי MSI Gefotce FX5900 VIVO שמצריך חריץ AGP. עכשיו אני רוצה לקנות לוח אם באמת טוב - ולטובים יש כבר רק PCI-E... אשמח אם תוכלו להציע לי כרטיס מסך מהחנות הבאה: http://www.alef-alef.co.il במחיר של עד 1500ש"ח (עדיפות למחיר הרבה יותר נמוך ועדיפות לכרטיס עם VIVO) שיתן ביצועים יותר טובים במשחקים ותצוגה מהביצועים שה FX5900 נותן. ורציתי גם לדעת אם ניתן למכור איפה שהוא את הכרטיס שיש לי עכשיו ואם כן בכמה בערך כדאי ואפשר? תודה!

    • 8 תגובות
    • 939 צפיות
  18. שלום לכולם, לפני כשנתיים קניתי מחשב מבוסס AMD Athlon 2 x4 635 2.9Ghz עם לוח אם של ג'יגהבייט 880GM-UD2H ו- 4 ג'יגה זיכרון. ספק הכוח הוא ספק של coolermaster RS460-PCAP-J3. עד כה השתמשמתי בכרטיס המסך המובנה מכיוון שפרט לקצת CIV5 לא שיחקתי בדבר ולא היה לי צורך ביותר מזה. לאחרונה יש לי כמה פרוייקטים ב- Solid works וכן חשק עז לשחק קצת בדיאבלו 3 (הנוסטלגיה גוררת אותי...) ומכיוון שכך אני חייב להוסיף כרטיס מסך נורמלי. חיפשתי קצת בפורום וראיתי שממליצים על HD6850, אך יחד עם זאת למיטב הבנתי הספק שלי לא יסחוב אותו. אלו כרטיסים עד 700 ש"ח מתאימים למערכת שלי? האם אפשר להמנע משדרוג הספק? כפי שציינתי אני לא גיימר גדול ולא מחפש רזולוציות גבוהות במיוחד או איכויות יוצאות דופן. (המסך שברש…

  19. שלום חבר'ה .. אני מחפש המלצה לכרטיס מסך טוב בתקציב של 500-600 ש"ח .. הלוח אם שלי הוא MSI p965 neo-f 7.1 1GLAN .. אשמח להמלצות ולעזרה . תודה רבה

  20. היי, אני לא גיימר, ולא עורך וידאו. הדרישה שלי שלכרטיס מסך יהיו 2 יציאות DVI ויציאת HDMI אחת. כמו כן, יהיה נחמד מאוד אם הכרטיס יתמוך בתצוגה בו זמנית בשתי ה DVI וה HDMI (3 מסכים בבת אחת). כמו כן, הכרטיס מסך צריך להריץ 4K בצורה חלקה, ואשמח מאוד גם אם הוא הוא יוכל להריץ 8K בצורה חלקה לצורך הכנה עתידית. המחשב שלי אינו חדש, והסוקט של לוח האם הוא PCIEX16. אלה הן כל הדרישות שלי. מבחינת תקציב, מעל 800 ש"ח אתחיל להרגיש שלא בנוח והשאיפה לכרטיס הזול ביותר האפשרי שיכסה את מה שאני מבקש. תודה רבה, יבגני

  21. Started by slimshady21,

    אני מתכנן לקנות מחשב חדש(די חזק), ורוצה להשקיע בכרטיס מסך טוב שיעשה את העבודה (משחקים וגרפיקה כבדה...מן הסתם)ושיחזיק הרבה זמן, בינתיים אני מתכנן ללכת על GEFORCE 6600GT אבל אני לא סגור עליו ואולי תוכלו להמליץ על כרטיס חזק יותר ועדיף יותר. התקציב לכרטיס מסך הוא גג 1700. וגם אני מתכנן לקחת מסך CRT רגיל( אם זה משנה משהו....) ויש לי גם שאלה-שמעתי שה-6600GT הוא בא רק עם 128 זכרון ולא 256 , זה נכון? (כי ראיתי במלא מקומות את ה-256 MB) תודה

    • 13 תגובות
    • 931 צפיות
  22. שלום לכולם יש לי מחשב פנטיום 4 ואני מעוניין להעביר אותו לסלון כמדיה סנטר. המטרה שלי שאוכל לשמוע מוזיקהו לראות עליו סרטים באיכות טובה מאוד- אם אפשר HD (אם זה לא מוגזם בשביל פנטיום 4). לשם כך אני רוצה להוסיף כרטיס מסך אולם יש 2 בעיות: א. אני רוצה משהו שקט ב. יש לי בלוח אם (asus) חיבור AGPx8 ולא PCI מה שמגביל אותי מאוד. הייתי מעוניין לקבל המלצה על כרטיס מסך שיוכל לעמוד במשימה ושיש לו לפחות DVI אם לא HDMI. תודה רבה למייעצים!

    • 2 תגובות
    • 571 צפיות
  23. שלום לכם. אפשר בבקשה המלצה לכרטיס מסך טוב אבל זול עד 600 ש"ח שיהיה לו יציאה לטלויזיה תודה רבה על עזרתכם

    • 8 תגובות
    • 649 צפיות
  24. שלום חברים מעוניין להפוך את הפנטיום 4 (3 מגהרץ) שלי ל HTPC. כרגע אין לי כרטיס מסך (יש רק אונבורד). אני מעוניין להוסיף כרטיס מסך כדי לתת קצת מרץ למחשב ולשפר ביצועיו בסרטים. ישמש אך ורק לסרטים ומוזיקה לא משחקים, הבעיות: יש לי חריץ AGP תקציב מאוד נמוך (מעדיף יד 2) יש כרטיס בתנאים הנ"ל שיריץ לי HD (לפחות 720P)? אודה מאוד על המלצות בנושא כי אין לי מושג

    • 1 תגובה
    • 652 צפיות
  25. Started by yuvalkosh,

    כיום זה המפרט הקיים: מעבד AMD Athlon Dual Core 4200+ 2200MHz כרטיס מסך NVidia 8600 GT 2 ג'יגה זכרון וכשאני רואה סרטים באיכות 1080 הסרט מקרטע מאוד לא מותקן שום דבר על המחשב חוץ מ-itunes, ffdshow, haali media splitter ו media player classic האם לפי דעתכם כרטיס מסך אחר יעשה את העבודה או שהמעבד חלש מדי? אם כן, אשמח להמלצה לכרטיס מסך שיעשה את העבודה תודה !

    • 4 תגובות
    • 983 צפיות

דיונים חדשים בפורומים