כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
קניתי לפני שבוע v9950 asus ואין לי את המצב של "העתק מדויק" על שני מסכים ב nview. מה מקור הבעיה ואם אפשר לפתור אותה?? בבקשה חייב עזרה!!!!
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
למה אין על הכרטיס מסך הזה מאורר ומה זה הדבר הזה שעל הכרטיס (הדבר השחור הזה)?
-
- 10 תגובות
- 772 צפיות
-
-
למה לטכנולוגיה הותיקה והמעולה אין פורום יחודי, ולטכנולוגיה החדשה יש? האם זה מצביע שיש יותר בעיות וסוגיות שיש לשאול על LCD יותר מאשר על CRT? הביעו דעתכם, ונמקו הצבעתכם!
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
-
-
שלום לכולם! המסך שלי מוגדר על 1920 על 1080,בכל המשחקים החדשים כמעט(COD4 DEMO,TD unlimited,PES8) אני משחק על הרזולוציה הזו.אבל בדמו של Crysis הרזולוציה המקסימלית שהדמו נותן לי לבחור 1280 על 720..למה?
-
- 1 תגובה
- 780 צפיות
-
-
יש לי מסך 32" , מחובר למחשב. כשאני מחבר VGA אני מגיע לרזולוציה הטבעית אך מאבד איכות איך אפשר לסדר את זה?
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לאחר שהתבררה התקלה שמבחינתי היא לא כזאת קטנה למה הם לא הורידו את המחירים של הכרטיס? משלמים אותו דבר על משהו שעל הנייר פחות טוב. אף אחד לא פנה עם זה לאנוידיה ובדק?
-
- 11 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
יש לי 7600GT כרגע. תיאורתית, אם אני קונה איזה קירור מים או משהו כדומה לכרטיס, עד כמה אני יכול להגיע איתו באוברקלוק?... זאת אומרת, האם אני יכול להגיע לכוח של 7800GT או קרוב?.. תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 794 צפיות
-
-
ניסיתי לקרוא בפורומים בחו"ל וכו' ולא הצלחתי למצוא פתרון לבעיה הנ"ל. הדרייברים היחידים שנתמכים הם של החברה עצמה: במקרה הנ"ל טושיבה. הכרטיס מסך הינו radeon mobillity 5650 1gb. אז למה לא להשתמש בדרייברים של החברה עצמה? כי הם לא מעדכנים כל פעם את הדרייברים ואני רוצה את החדשים ביותר. יש פתרון לבעיה? אלו הפרטים על הקטליסט המותקן אצלי כרגע: Driver Packaging Version 8.712.2.1-100315a-097311C-Toshiba Provider ATI Technologies Inc. 2D Driver Version 8.01.01.1010 2D Driver File Path /REGISTRY/MACHINE/SYSTEM/ControlSet001/Control/CLASS/{4D36E968-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}/0000 Direct3D Version 8.14.10.0735 OpenGL Version 6.14.10.9704 Catalyst™ Control Center Version 2010.09…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי דרייברים חדשים מNVIDIA, מספרם: 40.71 כרטיס המסך שברשותי הוא - MSI GEFORCE 4 TI4200 TD128 שהיו לי את הדרייברים הקודמים הכל עבד חלק וטוב ובTV-OUT ראו סרטים דרך המחשב. עכשיו, עם הדרייברים המעודכנים (קרה לי גם בדרייברים הקודמים 40.41) לא רואים סרטים, פשוט מסך שחור במקום שהסרט אמור להופיע. אולי לא הגדרתי משהו כראוי בNVIEW? מה הפתרון? (חוץ מלחזור לגרסאות הישנות...) ??? תודה רבה מראש! 8)
-
- 1 תגובה
- 936 צפיות
-
-
אני לא יכל לשחק זה עובד כל כך איטי לא משנה על מה אני עושה אבל אם זה בוא נגיד כל משחק אחר לא משנה איזה ממש לא משנה הכי חדש עובד על הכי גובה אני לא יודע אך קוראים לזה אבל בעברית קוראים לזה סינון סטרופי .. עכשיו אך שאני מפעיל את זה המשחק מגמגם אני מבטל את זה הוא עובד חלק לא משנה איזה רזלוציה לא משנה אמרו שיתקנו את זה בדרבירים החדשים של ati אני מזכיר זה עושה את רק בה ספלינטר סל למה ?! אני לא מבין Antialiasing אני חושב קוראים לזה ככה עכשיו אים אני מפעיל נמשל את ה Antialiasing ב ויס סיטי עובד חלק חבלז על רזלוציה 1600 1200 על כל רזלוציה על ריבן שילד עובד חלק גם שאני מפעיל את ה Antialiasing הכל הכל חוץ מספלינר מפרט 2.53 אניטל ראידון 9700 פרו ספייר Gigabyte G…
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
אני מנסה להפעיל ווידאו על שני המסכים בHorizontal span, וזה לא עובד. המסך שבו נמצא רוב החלון הוא המסך שבוא הסרט עובד (אם אני עושה Full screen אני פשוט רואה חצי מהווידאו...). זה לא קשור לנגן, ניסיתי איזה חמישה. יש למישהו מושג איך לסדר את זה? תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 606 צפיות
-
-
OPEN GL בדרייוור של NVIDIA. יש לי 6600GT עם ה DIRECT X האחרון ומשם מה אני לא מצליח לראות בדרייוור שום דבר שקשור ל OPEN GL. מצורפת תמונה של הדריוור. תודה רבה. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 0 תגובות
- 549 צפיות
-
-
היי חברים מישהו יכול בבקשה לעזור לי לפתוח את האפשרות? בחור שלח לי תמונה ושמתי לב שאצלו רואים בGPU Z את הטמפרטורה של הזכרונות vrm temperature ואצלי לא. הנה תמונה, המחשב שלו מצד ימים gpu-z החלון הכי ימני למטה. גם רואים שבחלון שלו של החיישנים אפשר לגלול למטה ולמעלה ואצלי לא. הבנתי שזה קשור אולי לאיזה חיישן אבל בתוכנה hwinfo64 אני כן רואה. תמונה שווה 1000 מילים:
-
- 8 תגובות
- 970 צפיות
-
-
שום תוכנה שאני בודק איתה לא מראה לי את המעלות ATI TOOL TRAY TOOL EVEREST שום דבר הכרטיס הוא POWERCOLOR X800GT
-
- 4 תגובות
- 783 צפיות
-
-
אז ככה כדי למנוע שאלות אז: 1. זה קורה בכל סוגי הקבצים. 2.נסיתי גם בנגן ה dvix, לא רק במדייה פלייר. עכשיו אני חושב שאפשר לטפל בזה דרך כמה הגדרות שנמצאות בדרייברים של נוידיה, אבל אני לא יודע בדיוק. הנה תמונה של הבעיה, כעיקרון אני רואה את הסרט בכלל אבל כשאני מעביר לצייר אז הוא לא מופיע, ואם הסרט עדין נשאר דלוק, רני רואה אותו כאלו דרך הצייר, נגיד איפו שהמדייה פלייר אז רואים אותו בתוך הצייר, אבל אם אני מכבה את הסרט אז גם בצייר לא רואים אותו הנה תמונה: (אמורים לראות את הסרט בפנים כמובן)
-
- 3 תגובות
- 769 צפיות
-
-
שלום היום נתקלתי בזה לראשונה שאני לא רואה את התמונה של הסרט רק בטלויזיה לא במסך המחשב. אני רואה מסך שחור כזה במקום. ואם זה קשור לדריברים חדשים שיצאו אני אשמח אם תתנו לי אותם פה תודה רבה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 633 צפיות
-
-
-
תסתכלו על המחשב הזה: http://service.futuremark.com/compare?2k1=3553370 חוץ מהכרטיס מסך (שלו 9100/8500 ושלי 9200, אין להם פשוט את ה9200 במאגר) יש לי את אותו המחשב בדיוק (אפילו הלוח אם) ובכל זאת אני מקבל ביותר מ2000 נקודות פחות, למה אתם חושבים שזה קורה? מה עוצר אותו? תודה הלינק לשלי(אני חושב שזה הלינק לפחות..): http://service.futuremark.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectdetails&projectType=6&projectId=6670682
-
- 24 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
למה אני צריך לעשות אתחול למחשב כל פעם שאני רוצה לראות ב TV מהמחשב? דרך HDMI ? שהמחשב דלוק והטלויזיה מכובה ואז אני מדליק אותה אני לא רואה כלום על המסך תרק שאני עושה ריסטרט אני רואה ב טלויזיה מה שיש במחשב.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לבדוק טמפ' של המחשב עם הEVEREST (כדי להשוות עם הSPEEDPAN) ונוכחתי לדעת שהמהירות המעבד של הכרטיס היא רק 275MHz !!!! יכול להיות הדבר ? או שאני לא מסתכל או מבין נכון ... וגם מהירות הזיכרונות למעלה רשום 400MHz למטה רשום 525MHz ?!? השתגעתי או שזו התוכנה ? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שעברתי על ידי כבל של מסך בין המחשב לטלויזיה איך אני מסדר את הבעיה זו?
-
- 11 תגובות
- 654 צפיות
-
-
נראה לי זה די ברור... אני לא מצליח לקרוא את האותיות מה TV כאשר זה מחובר מהכרטיס מסך. הכוונה לשמות קבצים וכו'... חיבור צהוב בננה רגיל. את הסרטים אני רואה באיכות טובה יחסית. יש למשהו רעיון? אגב, הורדתי ל 800 על 600 ורואים טיפה יותר טוב, אבל אצל חבר שלי רואים מעולה את הכתב, ממש חלק... יש לנו פחות או יותר אותה טלוויזיה. SONY 21 אינץ. יניב
-
- 3 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים... בעקבות התארגנות קבוצת רכישה לשני כרטיסים (אחד מהם HD7970 ) אני שואל באמת למה לי? הכרטיס שלי מפעיל היום כל משחק חלק על הגדרות אולטרה, הכרטיס שלי בגרסה מומהרת עם תדר מעבד 1010 MHz ו3 גיגה זכרון, אז מה אני ארגיש אם אשים עוד אחד במערך CROSSFIRE ? או שאולי בעתיד כשיצאו משחקים כבדים יותר זה יבא לידי ביטוי ו-CROSSFIRE זה סתם למי שמתלהב ויש לו כסף? דרך אגב זו המפלצת : http://www.msi.com/product/vga/R7970-2PMD3GD5-OC.html
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם , מעניין למה אף אחד לא מדבר על ה פיורי הרגיל ועל פתיחת השיידרים ? זה הופך אותו לעסקה מאוד משתלמת , לא כך ? למי שלא מכיר / ראה / יודע ניתן לקרוא כאן : http://wccftech.com/amd-r9-fury-unlocked-to-fury-x-new-cuinfo-tool/
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
- 1 follower
-


