עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by avihneo,

    היה איזה אתר בו יכולים להשוות כרטיסי מסך שונים ! אתם יכולים להביא לי אותו [ ברח לי מהראש ] תודה

    • 3 תגובות
    • 729 צפיות
  2. Started by swisaman,

    שלום לכולם, ברשותי 5850 בודד של ספיר,הגרסא הישנה יותר(לא האקסטרים) וחשבתי על להשלים לCF בעתיד זה יהיה שווה? שמעתי ההתפלגות לא משהוא בCF .. שווה?

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  3. Started by Tov_Tov,

    טוב תראו אחרי מחשב רבה אבל באמת רבה התחלתי לחשוב על לקנות את ה X-800 XT איך שהו בחול :\ ולהביא אותו לארץ כי בחול הוא עולה כבערך 2000 +- עכשיו השאלה האם באמת כדאי לי לקנות את הכרטיס מסך הזה או שאני יקנה את MSI RADEON 9800 PRO ! כי אני ממש מפחד שבמשחקים כמו Hl2 ו CS:SOURCE אני בכלל אפילו לא יוכל לשים את זה על HIGH ולקבל את המקסימום מהמשחקים וזה מה חשבתי שאני יקבל אני לא רוצה לשחק CS SOURCE על HIGH אבל עם 40-30 FPS זה מה שמדאיג אותי :\ אז מה נראה לך שבאמת ככה זה יהיה מה שציינתי למעלה ? 30-40 FPS במשחקים האלה ? מפחיד אותי שבסופו של דבר אני יצטרך לשחק כל משחק חדש על MEDIUM או LOW ואלה בכלל לא היו הציפיות שלי אני קונה מחשב חדש כדי שכל המשחקים ירוצו לי על HIGH…

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. שלום, ברשותי כרטיס מסך תקול אך עובד ברינדור בתוכנות תלת-מימד. רציתי לשאול האם יש דרך להשתמש בו רק למטרה זו, ואחבר את המסך לonboard? תודה

  5. Started by sausage,

    חשבתי על הרעיון הבא: לקונת לוח עם 975 ולקנות כרטיס X1900 crossfire בלי הכרטיס הנוסף. הרעוין הוא, שכשהמחשב יצתרך שידרוג עוד שנתיים, אוכל לקנות 1900 (non crossfire) מעפאן ב-200$ וכך להאריך את חיי המחשב. אפשרי? מה דעתכם?

    • 4 תגובות
    • 639 צפיות
  6. דגם ה-G703 החדש של החברה עם מעבד Core i9 מוביל נוחת בארץ הקודש - מצוייד בתג מחיר דמיוני בהחלט לכתבה

  7. Started by shloosh,

    אני משתמש בדרייברים של ati 4.7 שמעתי שאומגה גם נחשבים לטובים ומעלים את הביצועים! כדאי לי להתקין אותם? למישהו יש בעיות עם זה? וגם תמיד אני מתקין את הדרייבר של ati ישירות עלהדברייבר הקודם, אני יכול לנהוג גם ככה עכשיו? או שחייבים להסיר את הדרייברים של ati קודם?

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  8. קודם כל קישור לרקע, מתוך פורום ווינדוז: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=331001.0 אני החלטתי- די. אני אתקין את הדרייברים כמו שצריך. גם ד"א, האם אין מצב לדרייבר, שמעדכן את עצמו? עם כל הקטאליסט והאשרויות שיש בו, עדכון אוטומטי הם לא חשבו שצריך?[br]פורסם בתאריך: 18.04.2008 בשעה 15:47:24 מצטער על ההקפצה, זה חשוב. בהתחשב בבעיות השונות שצצו עם הדרייברים, האם יהיה הכי נכון להתקין רק את הדרייבר ללא הקטליסט? או שהקטךיסט חשוב להפעלה הנכונה של הכרטיס? כי מה שהוא מוסיף זה בעיקר תמיכהל דברים שאני לא ממש צריך- הגדרות פילטרים (אני מעדיף להתעסק באלה בתוך המשחק), וכל מיני תוספות של HD (אין לי שום מכשיר תומך HD בבית).

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  9. להתקין במחשב Directx 10 שאין בו כרטיס מסך שתומך זה עדין בסדר או להתקין Directx9?

    • 7 תגובות
    • 675 צפיות
  10. ראג'ה קודורי, מי שהיה דמות מרכזית במאמצי הכניסה של אינטל אל שוק כרטיסי המסך, עוזב את החברה אחרי חמש שנות עבודה ופונה אל סטארט-אפ בתחום הבינה המלאכותית הגנרטיביתלכתבה

  11. מפתחת השבבים החליטה לבצע מיתוג מחדש של מנהלי ההתקן עבור כרטיסי ה-Radeon שלה, עם מראה עדכני ואפשרויות נוספות לכתבה: http://hwzone.co.il/להתראות-catalyst-שלום-crimson-מנהלי-ההתקן-של-amd-משנים/

    • 2 תגובות
    • 954 צפיות
  12. שלום לכם , מה היית בוחר/ת? ולמה? ואיזה מסך בין אלה הכי טוב לפי דעתך? ולמה? אשמח מאוווד לתגובות זה יעזור לי לבחור, 1. Sonys SDM-HS74P/S Flat Panel LCD 2. sony hx73 lcd 3. LG L1720P 4. LG L1980U *. למי שיש מושג מאיפה ניתן לקנות המסך הרביעי שירשום לי, כי כמעט התיאשתייי ותודה רבה רבה רבה לכל המגיבים,

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. שלום לכולם .. יש לי EVGA 8800 GTS 640MB ומאז החלפת הלוח שלי הכרטיס מזוהה כ-EVGA 8800 GTX. מה יכולה להיות הסיבה? הביוס של הלוח מעודכן לגירסא 1604.

    • 1 תגובה
    • 560 צפיות
  14. שני 8800GTS.

    • 4 תגובות
    • 847 צפיות
  15. באתר של ASUS לא מצאתי עידכונים לכרטיס מסך (יש לכול המרכיבים האחרים של לוח האם) היכן אני מוצא עידכון לכרטיס מסך? תודה

    • 4 תגובות
    • 646 צפיות
  16. Started by OzE,

    שלום לכולם, יש לי את הלוח אם של GIGABYTE - GA-G41M-ES2H עד היום הסתפקתי בכרטיס מסך המובנה שלו ועכשיו הייתי רוצה לקנות כרטיס מסך ולחבר למחשב ולשחק במשחקים. השאלה איזה כרטיס מסך יתאים ללוח אם הזה? הנה קישור למידע על הלוח אם באתר הבית http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3117#sp השאלה, האם ניתן לחבר כרטיסי מסך שהם DDR3? או שאין קשר לנתון הזה בכרטיס מסך. אשמח מאוד אם תמליצו לי על כרטיס מסך שיתן לי ביצועים טובים במשחקים של היום, יש לי 4 גיגה ראם ומעבד QUAD אז אני צריך רק את הכרטיס מסך שיהיה טוב. אשמח אם תציעו לי כרטיס מסך תואם, המחיר לא כל כך חשוב..אבל שלא יהיה יותר מ500-600 שקל. תודה רבה מראש. נ.ב ראיתי כרטיס מסך DDR2 ב380 ש"ח של ASUS - GT220 1GB GDDR2 DVI …

  17. Started by OzE,

    שלום לכולם, יש לי את הלוח אם של GIGABYTE - GA-G41M-ES2H עד היום הסתפקתי בכרטיס מסך המובנה שלו ועכשיו הייתי רוצה לקנות כרטיס מסך ולחבר למחשב ולשחק במשחקים. השאלה איזה כרטיס מסך יתאים ללוח אם הזה? הנה קישור למידע על הלוח אם באתר הבית http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3117#sp השאלה, האם ניתן לחבר כרטיסי מסך שהם DDR3? או שאין קשר לנתון הזה בכרטיס מסך. אשמח מאוד אם תמליצו לי על כרטיס מסך שיתן לי ביצועים טובים במשחקים של היום, יש לי 4 גיגה ראם ומעבד QUAD אז אני צריך רק את הכרטיס מסך שיהיה טוב. אשמח אם תציעו לי כרטיס מסך תואם, המחיר לא כל כך חשוב..אבל שלא יהיה יותר מ500-600 שקל. תודה רבה מראש. נ.ב ראיתי כרטיס מסך DDR2 ב380 ש"ח של ASUS - GT220 1GB GDDR2 DVI H…

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. בקיצור: יש לי לוח אם תומך PCI-E האם כרטיס המסך שאני יכול לקנות הוא רק בעל חיבור כזה? או שאפשר גם AGPX8? לא מבין בזה כלום...מי שיכול לעזור ולהסביר - תודה.

    • 3 תגובות
    • 550 צפיות
  19. שלום היה לי לוח אם של Gigabyte, דגם H55M-USB3, והלוח נשרף. קניתי לוח אם חדש, גם של Gigabyte, דגם B75M-D3H. שני הלוחות דומים, בכך ששניהם כוללים OnBoard Graphics, שעובד בשיתוף עם המעבד - core i3, ובשניהם לא היה לי כרטיס מסך, אלא השתמשי רק ב-onboard graphics. עכשיו יש בעיה אחת: גלילה של עמודי web, זזה לאט.. (אפילו כאן ב-hwzone.co.il..) בלוח הקודם זה היה זז ב-"real time", ועכשיו זה זז ב"קפיצות".. התקנתי כמובן את כל הדרייברים של הלוח, כולל הדרייבר של ה-onboard graphics. האם אפשר לפתור את זה? יהיה מאד מבעס להשאר ככה מקווה שמישהו יודע.. תודה רבה card

    • 1 תגובה
    • 800 צפיות
  20. אהלן, יש לי לוח אם של אסוס מדגם P4SP-MX SE . לוח ישן מאוד. 4 שנים בערך. יש לי עליו כרטיס מסך FX5200 ואני רוצה לשדרג לכרטיס מסך הזה: GECUBE Radeon X1650 512MB AGP רציתי להתייעץ אתכם ולבדוק האם הכרטיס מסך החדש בכלל יעבוד? האם עוד דברים תלויים ולא רק לוח אם? (מעבד 2.0 פנטיום 4 וג'יגה זיכרון) תודה תודה מחכה לתשובות.. גל.

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  21. פתחתי ת'רד בנושא בפורום לוחות אם, אבל כיוון ששאלתי על אפשרות ל CrossFire יעצו לי לשאול גם כאן. אז השאלות הרלוונטיות לפורום כרטיסי מסך הן: 1) עד כמה זה חשוב לקחת כרטיס שיאפשר לי בעתיד לקנות עוד כרטיס מסך ולחבר אותו ב CrossFire לכרטיס הקיים? 2) איזה לוח אם מתאים לכך? ראיתי שהרבה לוחות שיש להם 2 חריצי PCI EXPRESS מספקים חריץ אחד במהירות X16, בעוד השני הוא במהירות X4, ו X1. לפעמים גם חיבורים מסוימים אחרים במחשב יכולים להאט את אחד/שני חריצי ה PCI EXPRESS. עד כמה זה משפיע? האם שני הכרטיסים צריכים להיות מחוברים במהירות גבוהה או שזה זניח אם אחד מחובר ב X16 והשני ב X4? ואם אחד ב X8 והשני ב X4? בקיצור - איזה לוח אם כדאי?!?! תודה נ.ב - לינק לשאלה שלי בפורום לוחות אם, למי שר…

    • 1 תגובה
    • 778 צפיות
  22. Started by SkeletonBoy,

    שלום אנשים... רציתי לדעת אם השילוב של לוח האם Gigabyte GA-P35-DS3L וכרטיס המסך Sapphire Radeon 4850 יהוו שילוב ראוי? ה-PCIe 1 יגביל בצורה כלשהי?

    • 5 תגובות
    • 654 צפיות
  23. נשרף לי הלוח אם ואני צריך להחליף אותו. כשעברתי על אפשרויות להחלפתו של לוח האם, נתקלתי בלוחות שיש בהם מאיץ גרפי (בד"כ GeForce 4 MX) מובנה. יש לי מאיץ גרפי לא צעיר בכלל 3 VOODOO עם 16 MB זיכרון. אין לי כסף לקנות מאיץ גרפי חדש יותר, אבל ההפרש בין לוח אם עם מאיץ גרפי ללוח אם נטול מאיץ הוא לא עד כדי כך גדול, 50-100 שח, הרבה פחות מכרטיס גרפי (גם הכי פשוט שיש). אני לא משחק יותר מידי משחקים, אבל הייתי מעדיף לפעמים שאני כן משחק כרטיס גרפי טוב יותר (מדובר במחשב ישן, אז אין צורך במשהו מפואר מידי). האם כדאי לי לקנות לוח אם עם מאיץ, או שאין מה לטרוח. תודה!

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by bigben,

    מישו יכול לתת לי לוח אם שיתאים לשני כרטיסים מסך Radeon HD 7970 ואם ספק כח של crossair 850V מספיק להם?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_270_86_1412&products_id=8670 הלוח הוא nForce4 SLI והכרטיס מסך הוא 6600GT עם שתי ליבות, אבל המחיר הוא 3345 ש"ח ואני זוכר שקראתי בחדשות שבאתר שבארה"ב הוא יעלה בסביבות ה 400$ כמעט חצי! מישהו מכיר את החבילה הזאת והאם היא משתלמת או ששווה לקנות לוח אם וכרטיס מסך בנפרד?

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות

דיונים חדשים בפורומים