כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
לפי מה שראיתי שאומרים אפשר לפתוח לו צינורות אם אני קונה כזה כרטיס (AGP) לאיזה רמה של כרטיס הוא מגיע ? מה הסיכונים שכרוכים בפתיחת צינורות ?
-
- 11 תגובות
- 654 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך שלי SAPPHAIRE RADEON 7850 והגבול של התדר CORE CLOCK שלו זה 1050 ושל הMEMORY זה 1450 עכשיו אם אני מגיע למקסימום שזה 1050@1450 לאיזה רמה של ביצועים אני יגיע? אני יעקוף את GTX 570? והאם כדאי בכלל להגיע למקסימום? כי אין אפשרות להשים מתחים בכרטיס
-
- 5 תגובות
- 800 צפיות
-
-
עד כמה רחוק אפשר להגיע??
-
- 2 תגובות
- 707 צפיות
-
-
-
כחלק מהמחשב החדש שאני בונה, אני גם מעוניין להכניס פנימה 2900XT. השאלה שלי היא האם הבעיה הכרטיס היא של דרייברים כמו עם ה-6800 בתחילת דרכו או שזה פשוט כרטיס שתוכנן גרוע כמו סדרת FX? והאם שווה לקנות אחד עכשיו ואז כשהגרסה המרועננת יוצאת לחבר את שני הכרטיסים כשהישן מתעסק עם הphysics והחדש עם הגרפיקה?
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי שלום לכם יש לי כרטיס מסך GAINWARD GF9500GT חיברתי את הכרטיס מסך לLCD בחיבור HDMI שיש לי בכרטיס אני רואה טוב אבל אני לא שומע כלום לאן אני צריך לחבר את הכרטיס מסך כדי לשמוע? יש לי לוח אם ABIT AN8 ULTRA +AUDIOMAX תודה למשיבים
-
- 3 תגובות
- 765 צפיות
-
-
משום מה ב PCH לא עונים לי לאימייל ששאלתי אותם אז אני אשאל כאן הכרטיס הזה http://www.pchardware.co.il/docs/pd-1582049104.htm לא נראה לכם משהו חשוד פה? (כמובן תענו אחרי שתעשו חיפוש באתר הרשמי של )Gainward) 1100XP אין דבר כזה,יש 1100XT שזה גרסה מוחלשת,אבל מצד שלישי אם זה ה XT אז איך זה Golden Sample? מישהו יכול לעזור לי? עריכה: ה XT 1100 הוא כן Golden Sample אז נראה לי שהם תעו באתר וזה לא XP אלא XT מה אתם אומרים?
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
-
האם המגמה של כרטיסי המסך החדשים היום הולכת לכיוון ה PCI-E או שעדיין יהיה ניתן למצוא בעתיד גם כרטיסים ב AGP . אני שואל את השאלה מכיוון שאני עומד לשדרג את הלוח המעבד והזיכרון ויש לי כרטיס של Radeon 9800 Pro ולא מתאים לי עכשיו גם להכנס להוצאה עבור כרטיס המסך . בהנחה שאני ארכוש לוח תומך AGP האם בעתיד יש לי סיכוי עדיין למצוא כרטיסים בטכנולגיה זאת או שוב המגמה הולכת לכיוון של PCI-E ?
-
- 4 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אין לי מושג אם כדאי לי לחבר את המסך לDVI כי בינתיים אני מחובר לחיבור VGA כבר שנה ואולי זה יתן לי בונוס מסויים אם מישהו יודע ויוכל להשיב לי אודה לו מאוד.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כתבה מעולה של בריאן מ- yes tech city:
-
- 17 תגובות
- 8k צפיות
- 4 followers
-
-
השאלה בכותרת.. פשוט אני קונה כרטיס מסך (7800 GT) ורציתי לדעת איך אני מחבר אותו כדי שאני אראה טלוויזיה במחשב... עוד שאלה-איך איכות הטלוויזיה בכרטיס הזה? עריכה האם אפשר להקליט דרכו וידאו אנלוגי למחשב? תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום! למה הוא נעלם מהאתר שלהם? תודה מראש!
-
- 9 תגובות
- 925 צפיות
-
-
שלום עד היום השתמשתי בדרייברים של אומגה (עשו בעיות משום מה במחשב החדש) אז אני עם ATI עכשיו רגיל CATALIST 5.11 השאלה שלי לאן לעז** נעלמה הרזולוציה של 915...900 ומשהו על משהו .. לא זוכר ... ??? אני משתמש בה שנים!! כי 800 על 600 גדול , אבל 1024 קטן מאוד בקושי קריא ! ? נ.ב ניסיתי גם את MULTIRES משום מה גם שם היא לא מופיעה (רק בדרייברים של OMEGA DRIVERS) ? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 668 צפיות
-
-
מעניין אותי האם הצלחתם להביא אותו למקסימום שהדרייבר נותן (790 ו4400 במקרה של 4870), כמה חום זה הוסיף לו, וכמה שיפור ביצועים זה נתן לו ?
-
- 0 תגובות
- 592 צפיות
-
-
אממ אז ככה למישהו יש מושג מתי יצאו הדור הבא של כרטיסי המסך? גם מחברת נוידיה וגם מati ? בערך כל חצי שנה הם מוצאים לא? כי נכון לעכשיו שהדור הבא של המשחקים כבר כאן,שמחובר אליהם מונעי גראפקיה עצומים...הם חייבים להתחיל ולשחרר סדרת חדשה שתריץ את המנוע הכי כבד קלות לא? שאלה אחרונה! ה7900gtx הוא הכרטיס החזק ביותר כיום? אודה מאוד מאודדדדד למי שיענה לי תודה רבה.
-
- 23 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מחשב יחסית ישן עם כרטיס מסך של GEFORC 5200 של NVIDIA ואני מעונין לשדרג אותו ,וחשבתי לשדרג ע"י החלפה של הכרטיס שלאחד מסדרות 8600 מאותה החברה האם זה אפשרי?האם לוח האם תומך בו (בהתחשב בעובדה שה5200 כן עובד טוב עליו) והאם שינוי זה שווה משהו? ואם כן האם פעולת ההחלפה קלה ? או שאני צריך איש מחשבים בשביל זה (בנושא הגדרות) עזרו לי (כי יש לי בן שלוחץ עלי) תודה יוסי
-
- 10 תגובות
- 846 צפיות
-
-
פוסט מעניין בבלוג נחמד על מחשבים ושאר ירקות: קודם כל לינק למי שרוצה לקרוא במקור + תמונות: http://www.kfr.co.il/?p=917 אופים ביחד, והיום בתפריט – כרטיסי מסךאו: איך לתקן כרטיס מסך מת בעזרת אפיה בתנור היה לנו פעם כרטיס מסך טוב, מצויין לזמנו ועדיין מריץ משחקים חדשים, NVIDIA GeForce 8800GT. הבעיה היחידה שאולי היתה לו היא שלפעמים ב-Starcarft II וב-Battlefield היו נקודות וצבעים מוזרים במסך ובסוף ה-Windows היה קורס, אבל שום דבר חוץ מזה. למה "היה" לנו? כי יום אחד כשהדלקנו את המחשב, עוד בשלב ה-BIOS ראינו את זה: ואז את זה: וכש-Windows 7 ניסה לעלות זה הדבר האחרון שראינו לפני מסך שחור אינסופי: מה זה יכול להיות? מהר מאוד הבנו שהבעיה היא בכרטיס המסך והחלפתי את הכרטיס באחד ישן שהגיע ע…
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, יש לי כרטיס מסך ישן וחשבתי שהגיע הזמן לשדרג. הטווח התקציב שלי הוא 500~1000 שקל. הייתי מעדיף משהו של nvidia geforse. עם 2 יציאות DVI וגם HDMI. הכרטיס מסך הוא לצורך משחקי מחשב. יש לציין שהלוח אם שלי גם כן ישן עם חיבור PCI-E2.(לא יודע עד כמה זה משנה..) מה דעתכם על Gigabyte GTX650 OC 2GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI PCI-E ?
-
- 5 תגובות
- 990 צפיות
-
-
הגרסא המומלצת היא STRIX נכון? האם יש עוד חנויות שמוכרות את הכרטיס פרט ל ksp? האם יש גרסא אחרת מומלצת (העדפה asus\Gigabyte) אך מכיוון שרק ksp מוכרת אני כנראה לא אקנה את ה STRIX (אלה אם כן לא מולם אני ממש את האחריות). ה Gigabyte g1 קצת גדול מדי למארז שלי אז אעדיף כרטיס קטן יותר. בתורה. האם כדאי 390 ממה שראיתי הם פחות או יותר שווים ואני מעדיף את nvidia?
-
- 25 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
היי, השאלה בכותרת. עוד שאלה: האם הבעיה,שראנדומאלית בצפיה בסירטונים באתר יוטיוב (ללא ביטול האפשרות הנ"ל),לפעמים כשמגדילים סירטון למסך מלא->המסך נהיה ירוק עם קוביות כמו בטטריס בכל מיני צבעים - מה זה אומר?,והשאלה העיקרית:האם זו בעיה נפוצה ונורמאלית לגמרי,אשר לא אומרת כי כרטיס המסך תקול - ומהם הגורמים לתופעה זו? תודה רבה מאוד מראש .
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
את הקטליסט הכי חדש או ה OMEGA DRIVERS 5.10 מנסיון אם מישהו ניסה היה הבדל ? ולטובת מי ?
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי לבסוף את הכרטיס, מותקן ומעודכן. כשאני נכנס לאתר הזה: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest ובודק איזשהו משחק, הוא אומר לי שהכרטיס מסך מעולה והכל, אבל אני צריך לעדכן את הדיירקס שלו. מאיפה להוריד? כי לא הבנתי את זה ממש ._.
-
- 6 תגובות
- 609 צפיות
-
-
ככה לא הצלחתי להבין מה זה עושה תודה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
יש מישהו שמשתמש כבל SVIDEO לחיבור לטלויזיה, איך האיכות ? יש לי רדיאון 9500 פרו עם יציאת וידאו מעולה ואני מעוניין לשדרג
-
- 0 תגובות
- 561 צפיות
-


