עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by lover323,

    אני מנסה לחבר את הכרטיס לטלויזיה בעזרת כבל ערוך 7-8 מטר שהכנתי לבד RCA בשני הצדדים לאחר ניסיונות רבים ובדיקת תקינות הכבל לא הצלחתי להגיע לתוצאות, אפילו החלפתי כרטיס וזה גם לא עזר הדריבר לא מזהה את החיבור לטלויזיה עד שאני לא מסמן force detection of my tv וכמו כן אני לא מצליח לסמן extend my windows desktop onto this monitor אני משתמש בדריברים הכי חדשים מאתר המוצר Gigabyte יכול להיות שהכבל ארוך מידי או לא איכותי מספיק? יש אולי איזה תוכנה כמו TV TOOL בשביל ATI?

    • 1 תגובה
    • 557 צפיות
  2. שלום לכולם הרכבתי לעצמי מחשב HTPC עם כרטיס מסך שלקחתי מאחי (x1950 Pro 512MB עם יציאת s-video) וחיברתי אליו S-video ומהצד השני יצאו כבלי קופוננט, אחד צהוב (video) ועוד חיבור שמזכיר s-video .. וזה לא עובד .. בטלוויזיה בסלון יש רק יציאות RCA (אדום, צהוב ולבן) ויציאת s-video .. מה אפשר לעשות כדי לפתור את הבעיה ? כבר ניסיתי מתאמים, החלפתי כבלים כלום לא עובד ..

    • 0 תגובות
    • 863 צפיות
  3. אהלן ותודה מראש למי שיש לו זמן לעזור- כל החלק הראשון מדבר על המערכת שיש לי כרגע. אז הבאתי איתי מארה"ב כרטיס מסך Gigabyte geroce 1070 gtx g1. המערכת שיש לי כרגע:מעבד: intel Quad Core i5 3450 3.3Ghz + קירור אוויר: Hyper 101 של Cooler Masterלוח אם: Gigabyte GA-B75M-D3H- DDR3 זכרון: 8GB (2x4GB) G Skill F3 DDR3-1333 DDR3 SDRAM- יש 2 סלוטים פנויים לשדרוגכרטיס מסך: Sapphire- Radeon 7850 2GB- עובד בOC יציב כ3 שנים(Core Clock 1050Mhz, וMemory Clock 1300 Mhz) ספק כח: Antec Neo Eco 520W דיסק קשיח: Western Digital 1T 3.5'' Sata3 מארז: ישן של Sagitta, 3 מאווררים, המארז מקרר אחלה יחסית למארז ללא קירור של נוזל, יש מספיק יציאות USB ויש כונן אופטי צור…

    • 20 תגובות
    • 2.7k צפיות
  4. טוב אחרי ת'רד קודם שרשמתי שאחי איבד לי את הכבלים לחיבור הטלויזיה למחשב, לקחתי לו את הכ.מסך וכרגע אני עם 7600 gs של ג'יגהבייט בכל אופן, חיברתי את המתאם שהגיע עם הכ.מסך, ממנו הוצאתי בננה אל הטלויזיה כאשר המחשב עולה, רואים את התמונה על הטלויזיה, עד שהויסטה מופעלת ואז הוא מפסיק הצלחתי לגרום לזה לעבוד גם בויסטה, אבל כרגע זה בלי צבע בכלל וזה לא עושה לי שכפול אלא ממשיך את הדסקטופ אני מתעסק עם זה פה כבר שעה.. חייב שמישהו ייתן לי איזה טיפ כי אני משתגע פה.. תודה [br]פורסם בתאריך: 22.03.2007 בשעה 20:18:36 טוב יש עדכוןהצלחתי לחבר HDTV בעזרת שלושה בננות ורואים בצבע בטלויזיה אבל זה לא משכפל את התצוגה, אלא מאריך אותה אל הטלויזיה אין לי בעיה שיראו תצוגה רק בטלויזיה, ולא במסך מחשב…

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  5. אהלן קניתי את הrx480, וראיתי שמאחורה יש לי רק יציאות של דיספליי פורט וhdmi. ומהמסך שלי יש רק יציאה לvga וdvi, אז קניתי כבל מdvi לדיספליי פורט, אבל זה לא עובד... המסך לא קורא את הכרטיס.. מה אני אמור לעשות? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 905 צפיות
  6. היי, יש לי בעיה חדשה ודחופה לי בטירוף. החל מלפני כמה ימים אני לא מצליח לראות יותר את תמונת המחשב על הטלויזיה. החלפתי כאבל (S-VIDRO:RCA), התקנתי מחדש את הדרייברים, ניסיתי להפעיל את החיבור לטלויזיה דרך ה TVTOOL (במקום התוכנה של NVIDIA) ושום דבר לא עוזר...פשוט אין תמונה על הטלויזיה. כדאי לציין שאני כבר שנים עושה את החיבור הזה של הטלויזיה למחשב ואף פעם לא הייתה לי בעיה (ככה שזאת כנראה לא בעיה של חוסר ידע) וגם שמדובר במחשב חדש וכרטיס מסך מתקדם (ככה שלא מדובר כנראה בבעיה במחשב - כבר הצלחתי לראות בטלויזיה עם המחשב הזה). למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה/הצעות לפיתרון? תודה.

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  7. שאני קניתי את הכרטיס ראידון ספייר 9700 פרו קיבלתי ראש 8 פינים מחבר לה s videoואז נותן לי יציאה לה avi ואז קניתי כבל של שני בנונות שני בננות הבעיה היא נשבר לי הראש הזה הפינים שלו החלו קפוט ואני לא מוצא בשום חנות ראש כזה או כבל בבקשה אני כבר מת לראות על הטלויזיה סרטים כל מני וכאלה דברים מהמחשב כי חבל על כל הדסקים וdvd וגם זה לא אותה איכות אני לא יודע מאיפה לקנות אני משתגע כבר חודש וה יותר אפילו אני הולך סביב סביב

    • 6 תגובות
    • 936 צפיות
  8. אני לא מצליח לשים את הברגים של המארז (R4) יחד עם הכרטיס, לא יודע אם זה בעיה של המארז או של הכרטיס, אבל כנראה של הכרטיס... יש תמונה מצורפת. אם למישהו יש פתרון בשבילי אני אשמח.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by erashel,

    לא משנה הסתדרתי עם החיבור קניתי היום 280X משומש מTMS, עכשיו אני רואה שקיבלתי 7900, אני יודע שזה בערך אותו כרטיס אבל זאת חוצפה. הכרטיס יצא הרבה לפני ובטח היה יותר זמן בשימוש, אני צריך לקבל בדיוק מה ששילמתי ומכרו לי לא?

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. אהלן חברים, יש לי מחשב i3 עם לוח אם של ASUS מדגם asus h81m-k, עם חיבור PCI-E והכל. יש לי כרטיס מסך מדגם 650GTX תקין (!!) אבל בכל פעם שאני מחבר אותו למחשב, מכניס לו חיבור של 6 פין (ספק כוח של טרמלטייק 600W) המסך פשוט לא נדלק. למה זה קורה? זה גם קרה לי עם 460GTX על אותו מחשב. הלוח אם תקין, בדיוק חזר מKSP. מה יכולה להיות הבעיה???

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by lover323,

    יש לי כרטיס מסך MSI GEFORCE 4 TI4200 שאני נכנס ל NVIEW אין לי אופציה לטלוזייה יש למשהו מושג למה? הכל מחובר אצלי כמו שצריך ליציאה של ה TV-OUT

    • 1 תגובה
    • 852 צפיות
  12. Started by doctor80,

    יש לי רדיון 4670 ואני מנסה לחבר את המחשב לטלויזיה רגילה בעזרת כבל S-VIDEO ל RCA. במחשב השני הכל מתחבר יפה. מה שקורה כאן זה שאני נכנס ל ATI Catalyst Center ושם אני לא מצליח לבצע Clone או Extended . אני מצליח לעשות רק SWAP ,שזה אומר או מסך מחשב דלוק או מסך טלויזיה דלוק. ניסיתי את כל האפשרויות להתחבר גם דרך ווינדווס XP וגם דרך ויסטה,עשיתי עדכון גרסה לכל הדרייברים ללא תועלת . המחשב מזהה את המסך של הטלויזיה אבל לא נותן לי אפשרות להתחבר אליה. הכבל תקין 100% וגם כ.מסך כי הרי אפשר להציג תמונה ע"ג הטלויזיה במצב SWAP. מישהו יודע אולי ממה זה נובע? איך אני פותר את הבעיה הזאת ?זה מאוד חשוב לי . אני אודה למי שנתקל במצב דומה ויוכל לעזור לי.

  13. יש לי שני מסכים שמחוברים כרגע ב DVI שניהם ניסיתי לחבר את השלישי ולא הטלוויזיה ולא המחשב קולטים אחד את השני (בחיבור HDMI) תודה ... . . .

    • 7 תגובות
    • 960 צפיות
  14. מה לא ניסיתי ולא הצלחתי חחחח תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 552 צפיות
  15. יש לי כרטיס מסך HD7770. המסך שלי הוא CRT. משום מה, בתפריט בחירת הרזולוציה בווינדוס7- לא מופיעה רזולוציית 1280X1024. אני יכול לבחור אותה "ידנית", אבל הבעיה היא שאני רוצה לשחק משחק בשם company of heroes 2, שמאפשר לי רק את הרזולוציות שמופיעות בתפריט ה"סטנדרטי". ניסיתי להשתמש במדריך הזה: -First go to AMD catalyst and look under Information, then Software. -Look for the 2D Driver Path. Make a note of the Path as you'll need it later. -Go to start menu search for RegEdit -Open Regedit as Administrator (You must open as admin otherwise regedit will not save changes). -Open the folder as described in the 2D driver path. -Look for a registry file in that folder called DALNonStanda…

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  16. קניתי כרטיס מסך HD7850 ומנסה לחבר לטלוויזיה F9000 4K של סמסונג שעובדת 4K לכרטיס מסך אין אופציה כלל לשידור מעל 1080P , הדרייבר נותן הרבה רזולוציות ולא מעל 1080P עידכון הדרייבר לא נתן כלום . AMD מתחייבת שהכרטיס כן עובד ב- 4K עד 30 FPS http://www.amd.com/us/products/desktop/graphics/7000/7800/Pages/radeon-7800.aspx#2 איך ניתן לכוון בכרטיס רזולוציה 4K או דומה ? דרך HDMI 1.4A DisplayPort 1.2 לא מצאתי מעביר מתאים שתומך ברזולוציה 4 K הוא מוגבל הכבל / מעביר עד 10.2 GB במקרה הטוב http://es.tinypic.com/view.php?pic=20rr6tv&s=8#.UzfrQ_l_u3Q

  17. Started by moris1977,

    היי כאשר אני מנסה ללכוד חומר מוידאו עם כניסת "קומפוזיט" אני לא מצליח. שמתי PLAY בוידאו אך אין שום תמונה. צריך למצוא תחנה כלשהי? חיברתי את ה-RCA לכרטיס של פינקל לוידאו IN תודה! וידאו פיליפס

    • 3 תגובות
    • 553 צפיות
  18. Started by yanivg11,

    שלום לכולם, אני מעוניין לקנות Sapphire HD4670 1GB עבור המחשב שלי ופשוט לא מצליח למצוא חנות שמוכרת. אני מעוניין בכרטיס הנ"ל משתי סיבות: 1. וידאתי שהוא יכול לעבוד עם הסלוט שלי Pcie x16 מדור 1.0a 2. יש לי ספק חלש של 305w סה"כ (מדובר במחשב מותג של Dell). האם מישהו יודע איפה אני יכול למצוא דבר כזה, כבר ניסיתי בלא מעט מקומות (חיפשתי גם דרך יבואנים בישראל של Sapphire) לחילופין האם מישהו יכול להמליץ לי על כרטיס חזק באותה רמה שיתאים למחשב הישן שלי? תודה לעונים.

    • 25 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. ניסיתי למצוא דריבר חדש לכרטיס מסך שלי 7600GT ומצאתי את זה http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_mobile_84.63.html הבעיה שלא מוזכר שם בכלל 7600GT וגם שניסיתי להתקין אותו אז זה לא עבד עזרה תודה

    • 4 תגובות
    • 567 צפיות
  20. רכשתי ביד 2 ברטיס מסך Sapphire Nitro R7 370 , התקנתי למחשב ישן יחסית מבוסס AMD עם ווינדוס 10 64 ביט. שאני מתקין את הדרייבר Adrenalin- הכל הופך לירוק, חשבתי אולי דרייבר ישן יעזור אז ניסתי את ה-catalyst הישן יותר ולא פתר. מישהו נתקל או יודע מה לעשות ?

  21. יש לי כרטיס RADEON9550 של חברת גיגהבייט והוא עכשיו אם אוברלקוק של 365.40 לליבה ו 250.20 לזכרונות והכל יציב מבחינת ATITOOL !!! 3DMARK01SE וגם 03 מסיים והתוצאות טובות מאוד! עכשיו אני מריץ את 3DMARK05 והוא נתקע לי אחרי איזה דקה אני רואה את ה FPS הכי גבוהה על 7 והכי נמוך על 0 ואז הוא נתקע והמחשב יחד איתו ואז אני צריך לעשות CTRL ALT DELETE ולסגור את התוכנה ולא אני לא יוכל להמשיך להיות במחשב! אני לא מבין למה זה קורה לי גם ניסיתי על הגדרות סטוק וגם שם זה נתקע רק שאם אני בהגדרות סטוק ה FPS הכי גבוהה זה 5 אני לא מבין למה זה קורה לי :'( מי שיוכל לעזור לי אני באמת יודה לו ודרך אגב אני לא יכול להעלות את הליבה יותר מ 370 כי כבר יש ארטיפטקים

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  22. יש לי Leadtak 8600 GT עם שני מסכי Mag 19 " LCD S976i המחוברים שניהם בחיבור DVI . משום מה רק מסך אחד עובד בצורה דיגיטלית ואילו השני בצורה אנלוגית . איך ניתן להגדיר ששניהם יעבודו בצורה דיגיטלית ?

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  23. Started by eliasfen,

    יש לי בעיה עם הכרטיס מסך אני מריץ בדיקה 3DMARK 2003 ברזולוציה של 1024 על 768 בלי שום פילטר ואני לא מצליח לעבור את 2400 נקודות יש לציין במבחן הראשון אני מקבל בערך 80 עד 110 פריים בשניה מהמשחק השני זה כבר צונח ל 5 - עד 25

    • 6 תגובות
    • 666 צפיות
  24. אז ככה יש לי כרטיס מסך palit9600 gt. אני מוריד לו עדכון מהאתר של nvidia מתקין את העדכון עושה ריסט למחשב אבל שאני בודק במאפיינים האם הדרייבר התעדכן אני רואה שלא אני רואה שרשום את המספר של דרייבר ישן מה הבעיה פה?

    • 2 תגובות
    • 705 צפיות
  25. Started by GMTK,

    שלום רציתי לדעת למה זה קורה לי? אני לא מצליח לעדכן את הכרטיס מסך פיתאום הגרפיקה ירודה משהיתה וזה עשה כאילו זה עידכן את הכרטיס מסך ובעצם לא עידכן שום דבר ועדיין נישאר על הגירסה 13 במקום 14. מישהוא יכול לענות לי על זה? תודה מראש גל. המפרט נימצא בצד ימין כרגיל.

    • 3 תגובות
    • 884 צפיות

דיונים חדשים בפורומים