עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by danielhasan,

    שלום, רציתי לדעת אם יש הבדל בין Asus ל- Gigabyte האם מישהי מספקת תוכנות עזר יותר טוב עם בכרטיס האם יש משו שכדאי ביגללו ליבחור באחד מהם . אני צריך תשובה בהקדם האפשרי . תודה

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  2. Started by sheff2k1,

    קראתי בויקיפדיה שלסדרת geforce 400 יש בעיות מסוימות עם opengl. כתוב שביישומים מסוימים יש נפילת ביצועים מאד משמעותית. מה ידוע לכם על הדבר הזה? האם זה רלוונטי במשחקים רבים? מצרף לינק: http://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_400_Series

    • 1 תגובה
    • 911 צפיות
  3. Started by pantera,

    האם למחשב בעל מעבד i3-6100 3.70 Hz בעל 8 ג'יגה זכרון וכרגע כרטיס מסך R9 380 ניתן לשדרג את הכרטיס מסך ל 1070 או 1060 או שהמעבד יגביל פה? כמו כן אני לא יודע איזה ספק יש במחשב רק שהוא מספיק ל 380. (אם זה קריטי אני אלך לבדוק, המחשב לא לידי) תודה לעונים.

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by Vissor,

    התחדשתי בכרטיס מסך Gigabyte GTX670. עשיתי לו מבחן ביצועים ב 3DMARK 11 וקיבלתי תוצאה הבאה: http://www.3dmark.com/3dm11/6307200 הכרטיס והמעבד נמצאים בסטוק! מה דעתכם התוצאה סבירה או נמוכה מידי??

    • 1 תגובה
    • 818 צפיות
  5. Started by AMIT_MEG,

    טוב אז ככה יש לי כרטיס מסך hd4890 ואני משחק על 1440*900 כמה fps צריך להיות לי פחות או יותר ? ויש לי בעיה במחשק שאני מקבל צוקים כאלה ולפעמים כל המחשב קופה כזה ואני לא יכול לעשות כלום חוץ מי ריסט מה הבעיה ?

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. היי לפני כשנה קניתי כרטיס RADEON 9700 של ATI ומאז נחתי על זרי הדפנה ולא התעניינתי בתחום. עכשיו פתאום התעוררתי וראיתי שהמון דברים זזו והשתנו (אני קונה רק כרטיסים מבוססי ATI). האם מישהו יוכל לעשות לי קצת סדר ? מה משמעות כל הגרסאות של ה RADEON 9800 (מה זה PRO, XT, SE וכ"ו ? מי מהם הכי טוב ומי הכי גרוע ?) ? האם יש הבדל משמעותי בין הכרטיס שיש לי לבין הכרטיסים האלו ? זה לא שאני הולך לשדרג מחר בבוקר, אבל שנדע... תודה

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות
  7. Started by elad_jacoby,

    שמעו אף אחד לא מגיב באשכול שם.. מה אתם ממליצים.. http://www.viewsoniceurope.com/UK/Products/CRTGraphics/G90f+.htm#Specs או http://www.lge.com/catalog/prodmodeldetail?actType=search&page=1&modelCategoryId=CTG1000497&categoryId=CTG1000496&parentId=CTG1000439&modelPrefix=40IF19&globalCode=FB910G&globalSuffix=000000&unit=NOTHING&model=NOTHING# או שיש לכם הצעה יותר טובה?.. בערך במחירים האלה. ותמיד רציתי לדעת מה יותר טוב ב pitch size: Pitch Size : 0.24mm Stripe Pitch זה של LG, מה יותר טוב, נמוך או גבוה?

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by liranss,

    שלום יש לי GEFORCE FX 5200 אשמח לדעת על הביצועים שלו, האם הוא חזק? הוא יכול להריץ משחקים כבדים? כל תשובה תתקבל בברכה

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות
  9. Started by kornov,

    שלום רב לכולם. רציתי להחליף את הכרטיס מסך הנוכחי 7800GT לאחד חדש 8800GTS. יש לי מסך DELL 2007FS ואני לא יודע איזה כרטיס לבחור 320MB או 640MB. הסיבה להחלפת הכרטיס מסך הינה יציאת המשחקים החדשים בחודשים הקרובים שהדרישות שלהם די גבוהות. לפי מה שקראתי בפורום יש שמועות שאמורים לצאת כרטיסים חדשים של NVIDIA בנובמבר. אז השאלה המתבקשת היא האם כדאי לחקות עד נובמבר\דצמבר ולקנות אחד מהכרטיסים החדשים או ללכת על מה שיש כרגע בשוק. כמו-כן רציתי לשאול האם אפשרי לקבל זיכוי על הכרטיס הישן שלי. (אני מתכנן לקנות ב PANDAS או KSP) תודה רבה מראש לכל העונים. שבוע טוב.

    • 7 תגובות
    • 570 צפיות
  10. שלום לכולם, אז ככה, בתור בעלים של HD4850ועקב הרבה חששות שעלו לי ולהרבה למשתמשים בפורום לגבי החום הגבוה של הכרטיסים החדשים של ATI החלטתי לשלוח שאלה רשמית לתמיכה הטכנית של ATI שקיוויתי שתשים כבר סוף לכל הפחדים והחששות האלה. בשאלתי הגזמתי בכוונה וציינתי שהכרטיס שלי מגיע לטמפ' של מעל 90 מעלות כאשר אני משחק משחקים ובקשתי תגובה האם החום הזה סביר לכרטיס.. את המכתב ואת התגובה אני משאיר לכם לקרוא.. אז תתחילו להרגע כבר ותתחילו לשחק !! שחר [attachment deleted by admin]

    • 88 תגובות
    • 7.9k צפיות
  11. בווינדוס אני עובד על 1024*768 במשחק אם אני שם על אותה רזולוזיה אז הכל בסדר אבל אם אני מעלה במשחקק רזולוציה אחת מעל - 1152*864 למשל אז המשחק לא מתפרס על כל המסך. בכל צד מסך יש פסים שחורים - המסכך מכווץ קצת. LG700P קרה לכם? איך נפטרים מהבעיה? (לא ידעתי איפה למקם תשאלה)

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by amit16114,

    האם המסך הבא שווה את המחיר שלו: מסך LCD גודל "17 LG L1770HQ ב1327 ש"ח.

  13. Started by askobilv,

    יש לי i5 4570 3.2G (1150) CPU האם שדרוג ל 1070 (מ 770) ייצור bottleneck קיצוני מדיי על ה CPU (אם בכלל) אשר יגרום לשדרוג להיות לא משתלם? או שהשיפור ב performance יהיה גדול ושוה את ההשקעה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by hexspeed,

    שלום חברים, אני מעלה כאן נושא שאותו אני חוקר כבר די הרבה זמן ויש לי היסטוריה די ארוכה ועגומה בכל הנוגע אליו. אני פותח את הנושא בפורום זה על סמך המסקנות שעלו בכל מני בדיקות שעשיתי שכיוונו אותי לכיוון כרטיס המסך ופחות לכיוונים של בעיות תוכנה/מערכת הפעלה. אז ככה.. לאחרונה רכשתי מחשב חדש שמאפייניו הראשיים: לוח אם: GIGABYTE GA-P35-DS3L P35 מעבד: Intel Core 2 Duo E8400 3.0 כרטיס מסך: GIGABYTE Radeon HD3650 DVI-I 512MB DDR2 (לאחר מכן הוחלף ל- Gigabyte 8600GT 256 DDR3 על כך בהמשך..) שמח ומאושר, הרכבתי את המחשב והתקנתי XP. אחרי ההתקנה של כל הדרייברים והמקודדים הרצתי סרט AVI. התוצאה היתה מפתיעה, לרעה! משום מה, כשניגנתי סרטים באיכות "נמוכה" (640 פיקסלים על 272 פיקסלים), כשכרטיס המס…

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by pavlo,

    יש מבצע כרגע בלוגי'ק פיסי של 7800GTX ב 2900 ש"ח. האם כדאי לקנות? לינק לדף המכירה: http://www.logicpc.co.il/heb/crazyDetail.aspx?icom=7252&pr=2900 תודה על העזרה.

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by Herccory,

    אני רוצה לקנות מחשב שהכרטיס מסך שלו זה AMD Radeon HD 6630M ואני לא בטוח אם זה כרטיס מסך טוב...(גימינג BF3 או League Of Legends) אם זה יעזור לכם זה המפרט... של המחשב [TABLE=class: cms_table, width: 884] [TR] [TD=class: cms_table_label, bgcolor: #F5F5F5]Screen Size[/TD] [TD=class: cms_table_value]14.5 inches[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: cms_table_label, bgcolor: #F5F5F5]Processor[/TD] [TD=class: cms_table_value]2.4 GHz Core i5-2430M[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: cms_table_label, bgcolor: #F5F5F5]RAM[/TD] [TD=class: cms_table_value]6 GB DDR3[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: cms_table_label, bgcolor: #F5F5F5]Hard Drive[/TD] [TD=class: cms_table_value]750 GB[/TD] [/TR] [TR] [TD=class…

    • 7 תגובות
    • 626 צפיות
  17. או משהו בשם אחר בסביבות החצי שנה - שנה..

    • 12 תגובות
    • 984 צפיות
  18. אהלן. מישהו יכול להסביר לי בבקשה פעם אחת ולתמיד מה עושים הפילטרים? במה הם בדיוק מועילים אם מפעילים אותם? הרי הבנתי שכאשר מריצים 3DMark05 עם פילטרים פועלים אז הציון נמוך יותר מאשר עם פילטרים מכובים!! וכתוצאה מכך זה פוגע בביצועים של הכרטיס מסך, לא? (גם במשחקים..) אז איך זה שבבנצ'מרקים שעושים השוואה בין סדרת כרטיסי מסך בודקים כל משחק לפי רמה מסוימת של פילטרים? בשביל מה צריך אותם, אם הם רק פוגעים בביצועים? המון המון תודה למי שיוכל להסביר

    • 8 תגובות
    • 624 צפיות
  19. הגעתי ל 740/1070 בסטוק זה 600/900 אני נותן בביוס 105Mhz frequency ואין הבדל אני נותן +0.3V וזה לא עוזר שום דבר אז האם יש דרך להמנע מ-volt mod פיזי.. שמעתי שאפשר בחלק מהכרטיסים לעדכן לביוס אחר ושם כבר יש הגדרות של כמה וולט הוא יקח. עריכה: נתקלתי בזה http://www.techpowerup.com/vgabios/index.php?page=1&architecture=NVIDIA&manufacturer=Palit&model=8800+GT&interface=&memSize=512 זה הכרטיס מסך שלי. אני רואה שלפי הביוס הראשון למשל שהוא גם הכי חדש, המהירויות סטוק עולות למשל מ600 ל650 ומ900 ל950.. השאלה האם זה מעלה באותו יחס את המהירות שאני אגיע אליה במקסימום.. ואם אני ארצה לחזור למקור, כיצד עושים זאת?

    • 0 תגובות
    • 726 צפיות
  20. Started by Bone-Breaker,

    חבר שלי קנה Gigacube Radeon 9600XT 256 MB והוא מקבל ב3D MARK2001SE רק 11,200 לעומת הרדון 9500 פרו שלי של ATI שמקבל על אותו מחשב 12,000 נקודות. זה אמור להיות ככה או שיש בעיה בXT?

  21. Started by Yellow,

    http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4230

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by R9547655G,

    כרגע שחקתי במשחק ... ואני קצת מבולבל. הFPS שלי הוא 31 אבל כאשר אני מתחיל לעשות משהו מהר כמו הרבה לחיצות ופקודות הוא יורד ל 1ואז בהדרגה עולה ל31. איזה כרטיס צריך כדי לשחק במשחק נורמלי עם הגדרות בינוניות - גבההת? --- או שאוליי הCPU שלי מגבול אותי ?, שזה נשמע מאוד לא הגיוני.

    • 38 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. ????? לצורך השוואה בשבילי... יש לי samsung syncemaster 757dfx , הוא יותר טוב?

    • 1 תגובה
    • 547 צפיות
  24. Started by talevi,

    אני צריך כרטיס מסך PCI-E למעבד קונרו שיפעיל משחקים כמו רד אלרט נייד פור ספיד החדש קאונטר סטריק וכאלה ..

  25. Started by ziv13,

    הוא עולה 1850 שקל ופתאום הכרטיס של ליידטק שעלה 2000 נעלם! האם הכרטיס הזה גם שווה?

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות

דיונים חדשים בפורומים