עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by MasterDK,

    שבת שלום חברים. אני מחפש כרטיס מסך עד מחיר של 1000ש"ח. המסך שלי הוא LG 17" עם רזולוציה של 1280*1024 (והוא כנראה יתחלף בעתיד הלא רחוק) הספק שלי הוא seasonic 430w שאר המפרט בצד. אני מחפש כרטיס מסך (כנראה של AMD) עד אלף ש"ח עם עדיפות לתמיכה ב DX11 חשבתי על 5850 (כן אני יודע שהוא חורג משמעותית מהתקציב) אם הספק יסחוב אותו והוא באמת שווה אז אין לי בעיה לחרוג. אשמח להצעות. תודה!

    • 5 תגובות
    • 821 צפיות
  2. כן, אני יודע שזה משחק ישן אבל משום מה המחשב שלי לא מצליח להריץ אותו בצורה סבירה. לפי מה שכתוב ב-system requirements המפרט שלי אמור להריץ אותו, אבל אפילו בהגדרות הכי נמוכות הכל מקרטע אז אני מניח שזה בגלל שאני משתמש בכרטיס מסך המובנה שהגיע עם הלוח אם. האם כל כרטיס מסך בסיסי שאני אקנה היום יעשה את העבודה? (לא חייב את ההגדרות הכי גבוהות). מאחר ואני משחק במשחקי מחשב אחת למשהו כמו 4 שנים אני באמת לא מעוניין לשדרג את המחשב בשלב זה מעבר למינימום ההכרחי, איזה כרטיס מסך יתאים למפרט הנוכחי שלי?

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  3. Started by talnisim,

    שלום לכולם, לאחרונה החלפתי מסך למסך LG די פשוט. הכטיס מסך שיש לי לא תומך במסך הזה בצורה טובה ואני מחפש כרטיס מסך הכי פשוט שיש, במחיר זול. הצורך העיקרי הוא אינטרנט. טל

    • 4 תגובות
    • 646 צפיות
  4. Started by spider272,

    שלום לכל הפורום מחפש כרטיס מסך שיריץ את כל המישחקים שהולכים לצאת ושיצאו GTA..באטלפילד..וכו'' רוזולוצייה 1440X900 מפרט: e7500 @3.30ghz enermax naxn 550w ep45-ud3lr 2x2GB ocz platinum 1066mhz כרטיס נוכחי:4850 HDMI תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 969 צפיות
  5. Started by Quickly,

    שלום אני מחפש כרטיס מסך חדש למחשב שלי. התקציב הוא עד 2000 אבל עדיף כמה שיותר באזור ה 1700 1500 אני מתלבט בין X1950XT X1950PRO ו 7950GT כמובן שעוד המלצות יתקבלו בברכה איזה מבינהם הוא המומלץ אמממ וצריך שזה יתאים למחשב שלי - מפרט בצד תודה ויום טוב עידו.

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by noam.ad,

    למסך 24 HD איזה כרטיס מומלץ? מתי יוצא הדור החדש של ATI? שווה לחכות?

  7. Started by Quickly,

    טוב פתחתי פה דיון והוא לא היה ממש לעניין אז אני מתנצל אממ הכרטיס שלי דווקא מספק אותי אבל הוא לא תומך בSM3 וזה בעיה בשבילי קיצר רציתי לדעת איזה כרטיס מסך כדיי לי לקנות בקציב של עד 200 שקל אבל כמה שפחות יותר טוב 7900GT או 7950GT או בכלל מי מבינהם הוא המומולץ או שאולי שווה לי לקחת X1950XT או X1950pro אלו מבינהם הכי מומלץ וכמובן שיפעל לי טוב במחשב (מפרט בצד) או שבכלל שווה לי לחכות שיצא DX10 או משהו

  8. Started by roy_bono,

    המלצות לכרטיס מסך עד 2000 שקל PCI-E כמובן לא חשוב לי רועש לא רועש תרשמו את ההכי חזקים

    • 12 תגובות
    • 757 צפיות
  9. Started by mushon26,

    מעוניין לעזור לחבר שרוצה קצת לשחק קצת במשחקים החדשים של היום CALL OF DUTY 3 / BATTELFIELD 3 יש לו מחשב עם מעבד i3 עם לוח אם H61 לא יודע ממש איזה דגם (אם זה חשוב אני אברר) 4G זכרון ספק ג'נרי אם אני לא טועה בין 300-500W אין לו בעיה לשחק ברזולוציות נמוכות (מכיון שבסכום האפשרי אין הרבה ברירה) בכל מקרה אני אשמח מאוד להמלצה. מושון

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by ozwrx,

    דרישות הכרטיס: 1. קירור צלעות (לא רוצה מאוורר שמרעיש) 2. יריץ טוב סרטים וחיבור TVOUT איכותי לא למשחקים כלל עד 250 שקלים חיבור PCIE

    • 11 תגובות
    • 748 צפיות
  11. Started by Jenia24,

    זה המיפרט שלי כרגע AMD AM2 4000X2 Foxconn K8M890M2MA-RS2H 1GBX2 OCZ DDR 2 Golden Kit CL 5 X1650XT Gamer's Edition HEC 6C11 HEC 300W ART יש עכשיו בשוק איזה כרטיס מסך זול בסביבות ה300 ש'ח ששווה לקנות אותו ושיהיה משמעותית יותר טוב משלי? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 688 צפיות
  12. Started by roxnity,

    המאוורר של הכרטיס מסך שלי התחיל לקרטע, פעם אחת עובד ופעם אחת לא, ובכלל הוא התחיל להסתובב יותר מידי לאט. אני כבר מעדיף לא להשקיע על קירור חדש לכרטיס כי זה כרטיס די ישן (9600GT) והוא מגיע במנוחה ל-80 מעלות, אני מעדיף כבר לקנות כרטיס חדש אלה הפרטים: - אני צריך כרטיס חדש עד 300 ש"ח. - המחשב שלי: מעבד : e8400 3.0GHz זיכרון : Mushkin 2gb DDR2 לוח אם : MSI p7n Platinum (כן כן, את המחשב מכר לי איזה אחד באייבורי) ספק : EZcool 500W. הכרטיס הוא למטרת גיימינג, תנסה למצוא את האחד שאפשר להפיק את הביצועים הכי טובים באזור התקציב, משהו שיותר טוב מה-9600GT בכמה שאפשר (באזור התקציב). החריץ של הכרטיס מסך לדעתי הוא PCI-E, אבל אולי מישהו מכם יהיה מוכן לבדוק את העניין טיפה לעומק ויחס…

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by shevah,

    היי, מחפש כרטיס מסך לצפייה בסרטי HD 1080P, לאחר שהכרטיס הקודם שלי, HD4870, החליט לא לתמוך באף דרייבר עלי אדמות. תקציב: עד 300 שקל. אולי פחות, אם אתם חושבים שלשימושים האלו זה יספיק. PCI X 16 כמובן

    • 3 תגובות
    • 970 צפיות
  14. אז ככה יש לי: מעבד Q9400 1333MHZ LGA775 6MB מארז+ספק 550W טרמנלטק דיסק קשיח 500GB WD+160GB WD צורב DVD LGX22 אני רוצה לקנות את החלקים הבאים: זיכרון 1333MHZ G.Skill F3-10600CL9D-8GBNT 2X4GB בעלות של 243 שקל לוח אם לוח אם Gigabyte GAG41MTS2 בעלות של 238 שקל כרטיס מסך אני חושב לקחת את 6450HD 1GB של גיגה בייט שעולה 248 שקל יש לכם הצעות יותר טוב לכרטיס מסך???אני יכול לשלם עד 300 שקל לכרטיס מסך למחשב אני פשוט רוצה להשמיש את המעבד החזק הזה ולא להוציא מלא כסף על המערכת הזאת. מיכוון שהמעבד עובד בתדר של 1333MHZ אני יכול לקחת לוח שיתמוך עד 1333MHZ וזיכרון שיתמוך עד 1333MHZ ובעצם אני לא מבזבז הרבה כסף ואני גם מנצל את המערכת עד הגבול שלה השאלה אם הכרטיס מסך חלש מידי להפעיל קרסיס 2 ובט…

    • 2 תגובות
    • 949 צפיות
  15. Started by SagroN,

    שלום לכולם. חבר שלי רוצה לקנות כרטיס מסך עד 300 שקל, יש לו פנטיום 4 2.55 GHZ. בבקשה תביאו מחברה אמינה וטובה, ואת הכרטיס הכי טוב שאפשר להוציא במחיר. תודה.

  16. Started by Tharbad,

    בארה"ב כמובן. אני רוצה לקנות כרטיס מסך של PCIe1 ולא 2 (דהיינו הסדרה האחרונה שיוצרה ל- 1). הבנתי שהסדרה האחרונה של Nvidia היא ה- 8800 ושל ATI היא ה- 2900. אני צודק? באיזה מהדגמים לבחור? תודה ויום טוב

    • 12 תגובות
    • 891 צפיות
  17. Started by pwntigo,

    אז סוף סוף הכנסתי את חברה שלי לעולם המשחקים תודות ל AC3, כרגע יש לה כרטיס מסך מובנה של אינטל g41 express אצלי יש בבית כרטיס ישן 7600GT וחשבתי לשים אותו לפחות בינתיים. במידה ומדובר במשחקים קצת ישנים לדוגמא AC1 והשני אולי ME האם שווא לקנות כרטיס בתקציב הזה שיתן ביצועים הרבה יותר טובים (יחסית)? המפרט כרגע זה e5400 GA-G41M-ES2L ושני ג'יגה זיכרון

    • 3 תגובות
    • 818 צפיות
  18. Started by Judas Iscariot,

    שלום לחברי הפורום, חברי היקר רצה ללכת להופעה של הפיקסיז. ואז הם ביטלו כי הם מבינים בפוליטיקה כמו שאני מבין בקוסמטיקה. אז הוא קיבל את הכסף בחזרה. אז עכשיו יש לו קצת כסף והוא רוצה כרטיס מסך חדש. המעט שאני יכול לעשות בשבילו זה לתת לו המלצה למשהו טוב באמת יחסית לתקציב. יש גבול לכמה אני יכול לצחוק עליו שהפיקסיז הבריזו בזמן שאני ראיתי גם את מטאליקה וגם את DJ SHADOW אז ככה: תקציב - כמו בכותרת, עד 350 ש"ח (נראה לי שלפי המפרט והשימושים אפשר אפילו בפחות. אבל אתם המומחים) שימושים - משחקים ישנים וקלאסיים(דוגמת Jedi Knight למינהם) ומשחקים יחסית חדשים אך קלילים יחסית(דוגמת Heroes of Newrth) וכן תכני HD(סדרות/סרטים). מפרט נוכחי: Intel Core2Duo E2180 ASRock Wolfdale D667(בעל כ…

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by fly by wire,

    היי אני צריך המלצה לכרטיס מסך שיחובר לLCD 32" ברשותי מחשב דיי חדש amd 4200 כרטיס מובנה 7050 2 גיגה זכרון מחובר באופן קבוע ל19" ומידי פעם ל 32"

    • 2 תגובות
    • 759 צפיות
  20. Started by amirxbox,

    שלום אני רוצה לקנות כרטיס מסך עד 350 שח בעיקר למטרות גלישה באינטרנט. המליצו לי על gf4 mx 440 בטענה שאין ATI במחיר כזה שמתחרה לכרטיס הזה. מה שכן שראיתי ב ZAP כרטיסים מבוססי ATI בזול אני ממש לא מבין איך הולך כל העיניין עם הדגמים ב כרטיסים מבוססי ATI אז אם מישהו מוכן להסביר אני אשמח כמו כן אשמח להמלצות על כרטיס טוב.

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. אני מחפש כרטיס מסך לגיימר לייט שקט מאוד שיתאים ללוח אם הזה http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2847#sp אם אפשר לקבל כמה אפשרויות אני אשמח המחיר 350 אבל גמיש אפשר לעלות עד 450 שקל אם אני אצטרך תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by yakir10,

    ברשותי מחשב בן 4 שנים כנראה שהכרטיס מסך הלך וצריך חדש ... אני לא משחק במשחקים רק בפרו 11 ואולי בפיפא אבל צריך כרטיס שיעלה אותם בהגדרות גבוהות והכרטיס יהיה משתלם .. תודה מראששש

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. Started by rangolan2,

    אפשר בבקשה המלצה על כרטיס מסך עד 400 ש"ח שיהיה הכי טוב למשחקים תודה

  24. Started by gbox,

    בס"ד איזה כרטיס מסך כדאי ב400-500 ש"J תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 715 צפיות
  25. Started by davidt99,

    איזה עצבים כבר באתי לקנות את ה 4670 אבל אז גיליתי שהלוח אם שלי תומך רק בכרטיסים של AGPX8 או PCIe X1 פעם אחרונה שדוחפים לי לוח אם בלי שאני יודע מה היכולות שלו! :pissed: אני צריך כרטיס מסך (למשחקים כמובן) שיענה על הדרישות של הלוח אם במחיר של 400 ש"ח (אם בכלל קיים משהו טוב כזה) מפרט המחשב שלי הוא: Intel Pentium 4 3.0Ghz כרגע 512mb זיכרון, מתכונן להשדרג ל- DDR1. 2G ספק 400W של חברת codegem מסך 17" של proview

דיונים חדשים בפורומים