עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by ilanb0,

    בעבר נאמר לי שיש כרטיסי מסך ברמה טובה המובנים בלוח האם. כמעט עמדתי לרכוש לוח כזה כי שלי התפגר, עד שנמסר לי כרטיס מובנה כזה, משתמש בזיכרון של המחשב. אז מה הואילו חכמים בתקנתם? האם זו סיבה טובה שלא לרכוש לוח אם עם כרטיס מובנה?

    • 6 תגובות
    • 767 צפיות
  2. Started by liores12,

    שלום. אני מתכנן לקנות מחשב בסיסי שיהיה רב תכליתי, אך גם למשחקים. כמובן לא גיימינג כבד כי אני לא פה רוב השבוע אבל כן משחקים כגון CRYSIS,FAR CRY 2, COD. וכו' רציתי לדעת האם הכרטיס מסך המובנה מספיק לזה, או שיש צורך ברכישת כרטיס לא מובנה?? נ.ב איך NINJA G210 1G DDR3? (מערכת I3 בסיסית..) תודה!

    • 2 תגובות
    • 659 צפיות
  3. Started by AmitDanan,

    התקנתי ווינדוס ליותר עדכני(xp) לאחר מכן הרזולוציה ירדה ואין שום אפשרות להעלות אותה. האיכות ירודה גם שולחן עבודה וגם אינטרנט מה הסיבה? האים צריך לעדכן דריברים?(הכרטיס הוא מובנה בלוח). או שהוא פשוט חלש וצריך כרטיס מסך יותר חזק?

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. Started by sim,

    אומרים שמחשב חזק ( I7 ) צריך שהיה לו כרטיס מסך חזק. אם קונים מחשב חזק וכרטיס מסך חלש מתרחש צוואר בקבוק. השאלה האם הכרטיס המובנה מספיק טוב להרצת תוכנות שעולות על מחשב ישן בן 5 שנים ולא ייבצר צוואר בקבוק.?

  5. Started by lharpaz,

    היי, אני רואה שבלא מעט מפרטים משלבים לוח אם הכולל כרטיס מסך על לוח האם 6100, וכך אפשר בעתיד להוסיף כרטיס מסך טוב יותר. אשמח לקבל מעט מידע לגבי הכרטיס המובנה 6100: - אשמח להערכה בקשר לחוזק שלו (לעומת כרטיסים אחרים כמו 5200, 5500, 6200, 6600 וכו'). - מה כרטיס כזה מאפשר לעשות כמו שצריך? (אני מניח שאין בעיה בעבודה באופיס. האם גם אין בעיה בצפיה בסרטים? משחקים קלים? בינוניים? תוכנות כמו פוטושופ ותוכנות עיבוד תמונה וגרפיקה אחרות? וכו') - האם יש לוחות כאלה שהחיבור של כרטיס המסך הוא DVI ? תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 991 צפיות
  6. Started by Bakshi1,

    האם הכרטיס טוב, כמה זיכרון יש בו? מצאתי אותו מובנה על לוח אם של gigabyte

    • 8 תגובות
    • 655 צפיות
  7. אחי קנה לא מזמן מחשב חדש, פשוט יחסית עם כרטיס מסך מובנה, הלוח, מבוסס אינטל G41 וכך גם הכרטיס מסך. אני יכול לשים לו כרטיס מסך ג'יפורס 6600 ישן - אפילו לא GT, מה יהיה יותר חזק? הכרטיס המובנה או ה- 6600. הוא לא משחק הרבה אך גם לא צופה הרבה בסרטים. ברור שיש את הבדל הדורות DX10 מול DX9. מה דעתכם?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. שלום, אם אני קונה מחשב חדש כדאי לי לרכוש לוח אם עם כרטיס מובנה מהסוג החדש ? (למשל כמו של אינטל 3100 ) ? או ששווה לי לקנות לוח אם בלי כרטיס מובנה ולרכוש באותו הפרש כספי כרטיס מסך בנפרד התואם בכוחותיו לכרטיס המובנה ואולי אף יותר ? האם באמת יש הפרש כספי בין לוח אם רגיל לבין לוח אם עם כרטיס מסך מובנה ?

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  9. שלום חבר'ה, אני בתהליך של בחירת חלקים למחשב ואני רוצה שאוכל לחבר אותו לטלויזיה 32 אינץ' ובנוסף למסך מחשב 24 אינץ. שני המסכים ברזולוציית 1920x1080 ואני מעוניין שירוץ סרט HD בטלויזיה ושאוכל לעבוד כרגיל על המחשב בזמן שהסרט רץ. לצורך כך אני חושב כרגע על מעבד Core i5 2400 ולוח אם P8H67-M Pro B3 שרשום שם ככה: Integrated Graphics Processor Multi-VGA output support : HDMI/DVI/RGB ports - Supports HDMI with max. resolution 1920 x 1200 @ 60 Hz - Supports DVI with max. resolution 1920 x 1200 @ 60 Hz - Supports RGB with max. resolution 2048 x 1536 @ 75 Hz האם זה אומר שאני יכול לחבר באמצעות ה HDMI לטלויזיה ובנוסף באמצעות הDVI למחשב ולממש desktop extension (כלומר, לא clone)? האם ה…

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות
  10. Started by ashtarot,

    מישהו יודע מה שווה הכרטיס המסך המובנה של הלוח הזה הבנתי שהוא 64 מ"ב לעומת נגיד רדאון 7200 הוא יותר טוב/רע? האם אפשר להריץ עליו את CIV 4 CS1.6?

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  11. Started by erevil,

    שלום. רציתי לדעת אם יש בלוח אם הזה: msi p35 neo כרטיס מסך מובנה ואיך אני יכול להפעיל אותו., כרגע הווינדוס הפסיק את הפעולה של הכרטיס מסך החיצוני וכעת הוא משתמש בvgasave שאין לי מושג מה זה. תודה רבה, שבת שלום.

    • 7 תגובות
    • 918 צפיות
  12. שלום, אני רוצה לבנות מחשב לאבא שלי, בעיקר לשימושים של גלישה באינטרנט, סרטונים, עריכת וידאו (ברמה בסיסית) ועריכת תמונות (ברמה בסיסית). השאלה היא האם אפשר היום לבנות מחשב שיבוסס על הדור החדש של המעבדים (Skylake) ולא לקנות כרטיס מסך חיצוני בסיסי?

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. Started by liores121,

    שלום יש לי מחשב ניד ורציתי לדעת מה זה אומר : http://imageshack.us/photo/my-images/829/36548465.png/ כתוב לי שיש 256 מ"ב או 2G ?? לא הבנתי.. ומאיפה אני מוריד את הדרייבר הכי עדכני? ואיזה כרטיס מסך אני יכול לשדרג כדי שהביצועים יהיו יותר טובים? המפרט שלי : intel core 2 dou cpu 2.20ghz 4 gb ram win 7 64-bit כי נכון לעכשיו אני לא יכול להריץ שום משחק נורמלי וזה די משגע אותי....

    • 5 תגובות
    • 888 צפיות
  14. Started by yonir,

    מתוך התעניינות כללית (לא בכוונה לקנות) - אני יודע שעד לפני כמה זמן שכרטיסי המסך המובנים היו בצ'יפסט של לוחות האם הם לא התחרו בכלל בכרטיסי מסך חיצוניים (מלבד במחיר) כלומר כרטיס המסך החיצוני הפשוט ביותר היה חזק בהרבה מהמובנה. האם משהו השתנה בעקבות זה שכרטיסי המסך המובנים עברו למעבד היום, או שהרעיון נשאר אותו דבר?

    • 2 תגובות
    • 687 צפיות
  15. Started by yair9_20,

    מה דעתכם על הכרטיס מסך המובנה Intel® Graphics Media Accelerator 900 שנמצא בלוח GA-8I915G-MF האם הוא משתווה ל - fx 5200 או שהוא הרבה יותר טוב ממנו בקיצור אני רוצה להריץ את ניד פור ספיד החדש זה ירוץ עליו?

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  16. Started by djdodo,

    שלום בימים אלו אני מתכונן לקנות מחשב חדש ואני מתלבט לגבי כרטיס מסך אני צריך כרטיס מסך שירוץ חלק עם ויסטה (עם כל האפקטים) וכמובן שיהיה טוב לסרטים. אני כמעט ולא משחק במשחקים מחיפושי באינטרנט הבנתי שהלוחות אם עם שבב 690G הם בעלי כרטיס מסך מובנה הכי טוב שיש היום, השאלה האם הוא טוב לויסטה? או ללכת על כרטיס מסך חיצוני ופה אני צריך המלצה מבין 3 כרטיסי מסך שראיתי בתקציב של 300 ש"ח 8400GS X1550 ‏HD 2400 Pro ברור לי שכרטיס מסך חיצוני טוב יותר ממובנה השאלה עד כמה הוא יותר טוב? תודה

  17. האם כרטיס מסך מובנה פוגע במערך הדואל צ'אנל כך המחשב מזהה מערך סינגל אם לא האם צריך לכוון מערך דואל צ'אנל או המחשב מזהה לבד???

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  18. אהלן, קניתי מחשב נייד חדש (dell vostro 3560) עם כרטיס מסך מובנה של אינטל (intel GMA 4000 HD) ועם מסך ברזולוצייה של 720p. ניסיתי להשוות בין התצוגה של וידאו במחשב לעומת במסך הטלווזייה שלי (LCD samsung full hd). לצורך העניין השתמשתי בקובץ AVI שאינו ברזולוציית HD. השתמשתי בוידאו של סרט מצוייר כדי שיהיה קל לשים לב להבדלים ועצרתי בתמונה ספציפית בעלת הרבה פרטים כדי להשוות (קטע הפתיחה של סאות' פארק). ניגנתי את הקובץ במסך המחשב, לאחר מכן דרך המחשב על מסך הטלווזיה ע"י כבל HDMI, ולבסוף ניגנתי את הקובץ ישירות במסך הטלווזיה ע"י דיסק און קי. בהשוואה אחד אחרי השני ניתן לראות בבירור שהתוצאה בניגון של הקובץ ישירות על מסך הטלווזיה שלא דרך המחשב הייתה טובה יותר. (ולא היה הבדל גדול בין ניגון…

    • 1 תגובה
    • 940 צפיות
  19. Started by shirNoshe,

    למעט העובדה שכ.מובנה אינו מתמודד כמו כ.מסך חזק לא מובנה באפליקציות חזקות ובמשחקים,האם הוא מתקלקל?האם יש לו קירור? ומה קורה עם הצ'יפ נדפק?יש אפשרות לכ.מסך על חריץ ה-AGP/PCX או שהלך הלוח?

    • 7 תגובות
    • 800 צפיות
  20. Started by NuXeR,

    שלום, אני מעוניין לרכוש LCD גדולה (37") שתתמוך ברזולוציות 1080p (1920x1080). כתוב שהיא תומכת בחיבור למחשב 1280x1024. השאלה האם ניתן להשתמש ברזולוציה הגבוהה יותר של 1080p ? האם כרטיס המסך יודע להוציא רזולוציה שכזו ? תודה, תומר.

    • 4 תגובות
    • 639 צפיות
  21. Started by elieti,

    מחפש כרטיס מסך עם יציאת DP למסך מחשב 34 אינץ רזולוצית מסך 3440-1440 קצב ריענון 165 הרץ. המחשב שלי בן 9 שנים . תודה

    • 1 תגובה
    • 972 צפיות
  22. Started by owen10,

    שלום רב! איזה כרטיס מסך מומלץ ושווה להביא מהארה"ב התקציב בערך 300-400 דולר תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 853 צפיות
  23. Started by TheDiesel,

    יש לי לוח אם ASUS H81M-E עם תושבת LGA 1150 ואני מתעניין בכרטיסי מסף הבאים כרטיסי RX Vega GeForce GTX 1060 -GeForce GTX 1070 Ti

  24. Started by liranss,

    יש ברשותי 400 500 שקל לקניית כרטיס מסך כעת אני עובד עם geforce FX 5200 עם 128 ram האם הכרטיס מספיק טוב או לשדרג אותו לחדש?

  25. Started by x-filer,

    איזה כרטיס מסך הייתם ממליצים לי למסך 22" רזולוציה טבעית 1050x1680 תקציב עד 1500 ש"ח מוכן להשקיע סכום נכבד אך אין ברצוני גם סתם לבזבז שלא צורך המטרות שלי הם משחקים באיכות טובה מאוד וסרטים ושאר שימושים רגילים תודה חבר'ה

דיונים חדשים בפורומים