עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by maayan.baruch,

    היי, אשמח אם תוכלו לעזור לי לגבי כרטיס מסך. לאחרונה קניתי מקרן תומך תלת מימד (Optoma HD33). אני רוצה לקנות כרטיס מסך, תומך HDMI 1.4, כך שיאפשר לי לראות סרטי תלת מימד ב-Full HD. יש המלצות לכרטיס טוב באיזור 1000-1500 שקל? כמו כן אם ש למישהו המלצה לכונן בלו ריי מתאים, לאותה מטרה, אשמח לעצה. לגבי המפרט שלי, נראה בערך כך: Processor Intel® Core i7 CPU 870 @ 2.93GHz, 2931 Mhz, 4 Core(s), 8 Logical Processor(s) Intel® 5 Series/3400 Series Chipset Family תודה ושבת שלום

    • 5 תגובות
    • 4.7k צפיות
  2. Started by XxehsomxX,

    שלום לכולם, לאחרונה פתחתי בפורום מסכי lcd דיון בקשר לבעיה במסך שלי. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=290645.0 כמו שראיתם, המליצו לי להחליף את כרטיס המסך שלי. אני לא זקוק לאחד ממש מתקדם, כי אני לא גיימר כבד... השימוש העיקרי שלי הוא לתוכנת התלת מימד 3ds max,קצת למשחקים.. ולגלישה באינטרנט, כמו כן התקציב שלי הוא סביבות ה800 ש"ח להלן המפרט: באמת שלא הצלחתי להבין מה זה AGP ו PCI-E :s05: מעבד: intel® pentium® 4 cpu 2.4 ghz זיכרון: 512MB RAM ספק: w400 (לא יודע כל כך איך בודקים את סוג הספק) (מצטער על העריכה המאוחרת של ההודעה, לא קראתי את חוקי הפורום) תודה על הקריאה וחג שמח, moshe

    • 9 תגובות
    • 676 צפיות
  3. Started by hezi508,

    שלום לכולם אני עובד בשוק ההון לכן משתמש במספר מסכים לראות גרפים שונים במקביל אני חשבתי לקנות כרטיס מסך‏HD 4850 X2 1GB GDDR3 DX10.1 HDTV 4xDVI PCI-E של חברת SAPPHIRE אני לוקח אותו כי בעתיד ארצה לחבר מסכים נוספים ולכן אני שומר על סלוט PCIE השני פנוי ‎ אם יש למישהו המלצות על כרטיס אחר או תגובות אשמח לשמוע תודה חזי

  4. שלום לכולם ברשותי מחשב ביתי עם לוח אם של אינטל P35DP ומעבד E8400 . עד שבוע שעבר היה מחובר למחשב כרטיס מסך של Gainword מדגם GF9600GSO שעליו 768MB זיכרון . 2 יציאות ה DVI היו מחוברת אחת לפלאזמה בסלון (בכבל DVI-HDMI)ואחת למסך המחשב והכל עבד טוב, אפילו בסרטים של 1080P . הבעיה היחידה היתה שהכרטיס לא תומך ב HDMI 1.3 ולכן לא העביר את פורמטי הסאונד החדשים של ה HD ( כדי להעביר אותם צריך תמיכה ב 1.3 ורישיון להשתשמש בהם ) . אחרי כשנתיים הכרטיס לצערי התחיל לעשות בעיות ולא נראה לי שהוא יחזור הוא תקין מהאחריות ולכן התחלתי לחשוב על הדור הבא .אני צריך כרטיס בעיקר לשימושי יום יום ולקולנוע ביתי . יש לי במחשב גם כונן בלו ריי שקניתי בזמנו ואני מחפש תמיכה מלאה במסך FHD וב HDMI 1.3 והעברה לרס…

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. הכותרת אומרת הכול

    • 5 תגובות
    • 778 צפיות
  6. Started by Doron404,

    עקב מעבר ללוח-אם תומך PCI-E (בשעה טובה! ) אני נאלץ לקנות כרטיס מסך חדש, אני לא מתכוון להשקיע יותר מדי במחשב הזה בנתיים, אז על איזה כרטיס אתם ממליצים בתקציב של כ420 שקל?

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by YinnoN,

    שלום, חבר שלי מחפש כרטיס מסך חדש על 800 שקל (לא משנה אם זה pci-e או agp). מה מומלץ ? מה זה הforsa 6600gt ? תודה.

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. אז ככה אני רוצה כרטיס מסך למחשב חשוב לי שיריץ משחקים טוב אבל עוד יותר חשוב לי שיהיה שקט! אם אפשר להביא לי כרטיס שלא צריך להתקין לו קירורים נוספים זה יהיה טוב, המסך שלי הוא של סמסונג 2243bw . המפרט שלי הוא לוח אם: P31-DS3L של ג'יגהבייט. 2 ג'יגה זיכרון של a data . מעבד- intel e8400 3.00 ghz ספק כוח-450 וואט. לא ניראלי שהספק יעמוד בכרטיס מסך מפוצץ וקירור מטורף אז בגלל זה אני רוצה משו שיתאים למחשב לא משנה התקציב אבל שיעמוד טוב מבחינת שקט וביצועים. חשבתי על הכרטיס הבא מה אתם אומרים? Gigabyte 9600GT 1GB Silent Pipe Retail

    • 6 תגובות
    • 779 צפיות
  9. היי אני קניתי כרטיס מסך Gigabyte GeForce RTX 2060. התקנתי דרייבר כרטיס מסך באינטרנט. הכל עובד ותקין. אבל יש משהו שראיתי מאווררים לא מיסתובבים. האם זה כמו אוטומטי שכרטיס מסך ניהיה חם והמאווררים כן מיסתובבים עושה קר. וגם שכרטיס מסך לא ניהיה חם והמאווררים לא מיסתובבים. האם זה בסדר ונכון ככה זה עובד אוטומטי קרור מאווררים ? איך עושים בהגדרות דרייבר כרטיס מסך לגרום לו לעבוד כל הזמן מאווררים מיסתובבים ? מישהו יכול להסביר לי בבקשה ? תודה מראש!

  10. Started by roee97,

    היי! השימוש העיקרי שלי במחשב הוא משחקים כמו crysis 1+2, battlefield 3,modern warfare 3 וכו'. לפני שנה קניתי מחשב חדש, שהמפרט שלו נמצא בצד, עם כרטיס מסך מדגם asus geforce gt 440. האמת היא שבהתחלה חשבתי לא לקנות בכלל כרטיס מסך, כי לא היה לי נסיון עם משחקים ברמה כזו, אבל בסוף הצליחו לשכנע אותי לקנות לפחות כרטיס מסך כזה. היום אני מבין את הטעות... האם כדאי לי לקנות עכשיו או לחכות קצת זמן, מבחינת- האם אפשר אולי "לשרוד" עוד כמה זמן עם הכרטיס הקיים ולחכות שהמחירים מהצד האדום ירדו כתוצאה מה-gtx660 ti. אני לא לחוץ לקנות עכשיו ואני בכללי מעדיף לדחות מעט את הקניה. לגבי התקציב, אני די גמיש. יכול להיות שתהיה לי אפשרות לרכוש את הכרטיס מארה"ב, ולכן רציתי לדעת מה הייתם ממליצים במקרה של ק…

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  11. בן דוד שלי מגיע לארץ בסוף החודש ואני מעוניין שיביא איתו כרטיס מסך,איזה חברה נותנת אחריות בינלאומית למקרה שיהיה תקול חלילה ,שמתי עין על האסוס החדש,מה אתם אומרים ?

    • 9 תגובות
    • 2.7k צפיות
  12. אחותי טסה באוגוסט לארה"ב הכרטיס מ. שלי כרגע הוא בסיסי משולב בלוח אם רציתי לדעת אם יש הפרשים משמועתיים במחירים בכרטיסי המ. בין הארץ לבין ארה"ב אני לא גיימר אבל הייתי רוצה כרטיס מסך שיריץ משחקים סטייל GTA4, NFS וכאלו על מקסימום פרטים ובצורה חלקה אלה לא דרישות גבוהות תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 640 צפיות
  13. Started by Anomen,

    מחפש את הכרטיס הכי חדש שעדיין תומך בטכנולוגיה הזאת. לא צריך להיות חזק במיוחד, רק שיספיק "להריץ" משחקים לא משנה הגדרות נמוכות/בינוניות. הכרטיס הוא תחליף ל-radeon9800pro (כן אני יודע.. טכנולוגיה עתיקה) שהיה לי.

    • 4 תגובות
    • 567 צפיות
  14. יש לי תקציב של עד 400 ש"ח, ובחרתי לקנות כרטיס מסך מבוסס FX5200, שלא איזה חברה הכי כדאי: Innovision, Gigabyte, Palit, Albatron, HIS, Gainward, Sparkle, Abit או שאולי כרטיס אחר? אני לא משחק הרבה, פשוט יש לי כרגע RIVA TNT 2, אז צריך לשדרג מתישהו...

    • 4 תגובות
    • 613 צפיות
  15. Started by arielJ,

    שלום לכולם! אני זקוק לכרטיס מסך לטובת פיתוח על הפלטפורמה של CUDA לטובת הפרוייקט, החלטתי שמה שיתאים לי זה GPU מסוג Gtx 660 כיוון שאני גם כך קונה מחשב, צירפתי את הכרטיס לקנייה של המחשב. הוצע לי לקנות כרטיס מחברה שלא הכרתי בשם gainward. האם למישהו יש היכרות עם הכרטיסים של החברה? האם מומלץ לקנות כרטיס שלהם או שעדיף ללכת על חברות כמו gigabyte או asus?

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  16. Started by arielJ,

    שלום לכולם, אני עסוק כרגע בפרוייקט שדורש ממנו תכנות לCUDA, (תכנות מקבילי ישירות לכרטיס) החלטתי שהGPU שיתאים לי מבחינת עלות/תועלת הוא GTX 660 כיוון שאני גם כך קונה מחשב, אני מצרף את הכרטיס לקנייה של המחשב (נייח). הציעו לי כרטיס של חברת gainward - עליה לא שמעתי לפני. האם למישהו יש נסיון עם הכרטיסים של החברה? האם לדעתכם מומלץ לרכוש כרטיסים שלה או שעדיף ללכת על משהו מוכר יותר כמו Asus או gigabyte תודה!

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות
  17. Started by rabbit,

    אני מחפש כרטיס מסך ונתקלתי במושג הזה מה זאת אומרת ומה עדיף?

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by k22,

    איזה כרטיס מסך יותר חזק: 7600 gt 256mb 8400gs 256mb 9400gt 1024 mb

  19. Started by artix,

    אני לא ממש מכיר את החברה ואני רוצה לקנות GTX 660 3GB של החברה יש עליה המלצות ובכלל על הכרטיס ? זה הדף קניה http://www.amazon.com/EVGA-GeForce-192-Bit-Graphics-03G-P4-2664-KR/dp/B00CBB5D0S

    • 7 תגובות
    • 988 צפיות
  20. Started by shibby15,

    לפי מה שאני רואה הקניה הכי הגיונית היא ה5700 (כמובן "רגיל") ב700 ש"ח. אני מתעקש על נווידיה כי זה לא בשבילי ואני ממש לא סומך על קישורי החבר שלי (שגר הרחק ממני) להחלפת הדריוורים לATI אני מעדיף לקחת כרטיס טיפה יותר חלש ולחסוך את הטירחה לעתיד. אז אכן ישנו רק ה5700 בתחום הזה?

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  21. אהלן, כרטיס המסך שלי מדגם gainward nvidia 250GTS 1024MB מרעיש בצורה בלתי נסבלת. התקנתי את הדרייברים העדכניים, פרקתי את המאוורר וניקיתי אותו אך לצערי ללא הועיל.. יש לכם המלצות? ד"א מדובר בשימוש במנוחה.. למעשה אני לא משחק במחשב כלל וכל השימוש שלי במחשב מסתכם באינטרנט/סרטים. בדקתי בעזרת rivatuner - טמפרטורת הכרטיס עומדת על 60 מעלות ואחוזי הפעלתו עומדים על 60%. מחיפוש ברשת לא הצלחתי למצוא מאוורר חליף לכרטיס כדי להחליפו.. לעזרתכם אודה! הרעש כל כך מוגזם שהוא אף מפריע למי שמחוץ לחדר תודה!

    • 11 תגובות
    • 716 צפיות
  22. Started by udi2181,

    ברצוני לרכוש כרטיס מסך מדגם 280X של איזו חברה אתם ממליצים ? שהיה שקט בעל קירור טוב בעל ביצועים טובים . MSI/GIGABYTE וכו ... אפשר קישור בבקשה והסבר קטן על הבחירה שלכם .

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. עדויות חדשות מצביעות על כך שדגם הגיימינג הנייד של NVIDIA יזכה לתוספת ביצועים משמעותית בקרוב האתר notebookcheck מדווח, בהתבסס על מקור אלמוני, כי ב-NVIDIA מכינים וריאציה חדשה עבור כרטיס ה-GeForce GTX 965M הנייד, אשר עשויה לשאת את אותו שם הדגם בדיוק – או אולי להיקרא GTX 965M Ti, בדומה ל-GTX 960 Tiהשולחני שלכאורה נמצא אף הוא בדרך לחנויות. שיפורים נוספים בתהליכי הייצור הם ככל הנראה אלה שמאפשרים את הפיכתה של הגירסה החדשה למציאות – ה-GTX 965M Ti עדיין יתבסס על אותה ליבת GM204 כמו קודמו, עם אותו מספר יחידות עיבוד, אך ההבדל יהיה תדר עבודה מירבי במצב Turbo Boost של כ-1,151MHz, לעומת כ-950MHz בלבד כיום. המשמעות הינה תוספת של כמעט 20 אחוזים לביצועים, כנראה ללא שינוי במעטפת …

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  24. Started by alexrta,

    לפני כמה זמן קראתי כתבה על HALF LIFE2 שלמרות הגראפיקה שלו המשחק ירוץ גם על כרטיסים מדור ה-DIRECTX 6... ועכשיו לשאלתי איזה כרטיסים הם מדור ה-DX6?? תודה מראש לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 825 צפיות
  25. Started by maormark,

    יש לי מחשב בין 3 שנים פנטיום 4 2600 מגה הרץ נשרף לי הכרטיס מסך מחפש משהו נורמלי בסביבות ה500 אולי טיפה יותר או טיפה פחות לא בשביל משחקים או גרפיקה...משהו חמוד כזה..

    • 6 תגובות
    • 633 צפיות

דיונים חדשים בפורומים