עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by koraldon,

    שלום, אני רוצה לשדרג את כרטיס המסך למחשב הבא: Celeron 1100 256 MB זכרון דיסק קשיח 40GB כרטיס מסך נוכחי - Voodoo 3500 אני מתלבט בין לרכוש את ה- Radeon 9100 בכ- 350 לרכש geforce Nx-5600 במחיר של כ- 750 ש"ח. השאלה היא האם האם במערכת שלי ארגיש בהבדל משמעותי בין שני הכרטיסים או שחבל על הכסף. יזהר

  2. Started by omertgm,

    שלום, צריך כנראה להחליף את הכרטיס הנוכחי שמשמש להאצת חומרה בסרטים (8800GT פסיבי) - מסך נדלק רק לאחר מספר ריסטים\הוצאה מהחשמל. מה מומלץ מהמציאון של KSP (או חנות אחרת עם כרטיס במחירים סביב 100 ש"ח): http://ksp.co.il/?select=.1215..52..202..201.&list=1&sort=2&glist=0&uin=0&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 שאר המערכת: AMD 3200+ win XP SP3 seasonic 430W נגן MPC-HC

    • 1 תגובה
    • 963 צפיות
  3. Started by ozba77,

    שלום, יש לי מחשב קצת ישן P4 3GHZ HT עם 1 גיגה זיכרון, כרטיס מסך מובנה וספק + מארז פשוטים אני רוצה לקנות לו כ. מסך כדי לשחק קצת במשחקים. המליצו לי לקחת HD2600XT עם זיכרון DDR4 256MG או כרטיס HD3650 עם 512MB זיכרון (שניהם באותו מחיר עם חיבורת pci express). מה דעתכם ?

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  4. Started by asafnn,

    הי כולם, יש לי בעיה ספציפית שלא מצאתי לה פתרון בחיפוש פה - קניתי סוף סוף טלוויזיה חדשה, ואני מחפש כרטיס מסך שיאפשר לי לנגן עליה וידאו ב-4K מהמחשב. האתגר הוא שהמחשב בפרופיל נמוך (או צר, תלוי איך מסתכלים) אז צריך כרטיס ב-Low Profile. מה שמצאתי עד כה הוא ג'יפורס 1030 פה (מפרט פה) השאלה היא האם הוא מספיק חזק בשביל לסחוב 4K על המחשב הלא חדש שלי - מעבד i5 3.2 GHz, ו-8 ג'יגה RAM. מה דעתכם? אני לא רוצה להוציא כסף סתם... תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. שלום, ה-6800GT שלי סוף סוף התפגר, אחרי שורה של בעיות חוזרות ונשנות, ואני צריך המלצות לכרטיס מסך חזק בתקן AGP (הייתי רוצה לשדרג ל-PCIe, אך לצערי אין לי אפשרות כזו כרגע). כרגע אני כותב מן המחשב של אחי והייתי שמח לקבל המלצות כמה שיותר מהר כדי שאוכל לחזור ולהשתמש במחשבי שלי (בדיוק התחלתי לשחק באובליביון 8)); התקציב שלי נע בסביבות ה-2000 שקל. תודה מראש.

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by sagi_10,

    שלום לחבר שלי יש יומהולדת וההורים שלו קונים לו כרטיס מסך חדש ב-1300 שח ל-agp תתנו הצעות בתודה שגיא ותודה גם מלירן

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by TimoTy,

    אני מחפש כבר זמן רב אבל אני לא מגיע להחלטה סופית ורציתי לדעת אם תוכלו לעזור לי תודה רבה ;D

    • 11 תגובות
    • 748 צפיות
  8. שלום, אני מחפש כרטיס מסך ב-1600 ש"ח והוא צריך להיות AGP המפרט בחתימה תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 563 צפיות
  9. http://www.aluf.co.il/view_prod_he.aspx?Prod_ID=2137428470 איך זה..?^ יש עוד הצעות למשהו במחיר הזה..? לא משנה מאיזו חנות..

    • 40 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by god0nline,

    אהלן! אני מעוניין בכרטיס מסך לא יקר במיוחד (אפילו מהגירסאות היותר ישנות) - עד 500 שקל אני יודע שזה תקציב ממש בסיסי, אבל זה כרגע מה שיש לי... מעבד: i7 2600k זיכרון : 16GB (4x4 Kingston) לוח אם של ASROCK, לא זוכר בדיוק את הדגם - אבל הוא חדש דנדש, אז אני מניח שלא תהיה בעיית התאמה לכרטיסים.. כרגע יש לי כרטיס מסך 9600GT שאני יודע שהוא ענתיקה, והוא לא מריץ את BF-3. סה"כ המחשב שלי טוב ממש, חוץ מהכרטיס מסך - ברמה שהמשחק, אם כרטיס נורמאלי, ירוץ אפילו על גבוה - אבל כרגע יספיק לי כרטיס מעבר בין ה-9600 עד שיהיה לי תקציב למשהו טוב יותר.. תודה רבה על העזרה!

  11. Started by Inglorious,

    שלום, אני מחפש כרטיס מסך שיריץ לי CSGO על הרזולוצייה הגבוהה ביותר בצורה חלקה על המחשב, לא צריך כרטיס ליותר מזה כי המחשב לא משמש אותי לגיימינג אלא רק ל-CSGO בשעות הפנאי, ולכן אם אפשר שיהיה כמה שיותר זול. המפרט שלי הוא: i7 4790 ASROCK B85M 16GB DDR3 KINSTON Hyper x RAM ספק Antec VP-500 מסך Dell U2414H מארז Antec GX500 תודה רבה לעוזרים.

  12. שלום לכולם ותודה מראש המעבר מFLIGHT SIMULATOR 2002 ל - 2004 למרות כל היתרונות והיכולות המדהימות הביאו יחד עם זאת בעיית חומרה רצינית שלא די במחשב נורמלי בינוני ומעלה אפילו וכרטיס מסך סביר אלא צורך במחשב חזק ממש ובמיוחד לאחר נסיונות רבים המסקנה שכרטיס המסך הוא הפונקציה כמעט החשובה ביותר במקרה הנוכחי. אשמח אם מישהוא יודע, מבין ויכול לעזור לי להבין ולבחור את כרטיס המסך הנכון עבורי (עבור FS 2004)

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  13. אני מחפש כרטיס מסך שיאפשר לי חיבור של המחשב ל-HDTV בעזרת כבל HDMI-HDMI או DVI-HDMI מבלי שהתמונה תיחתך. ניסיתי לחבר את הכרטיס הקיים שלי (GeForce 4600 Ti) בעזרת כבר DVI-HDMI והתמונה נחתכה (לדוגמה, כפתור ה-START נחתך מהתמונה). אני מתכוון לקנות מחשב חדש ואני מעדיף שהכרטיס יחזיק מעמד גם עם משחקים קיימים ועתידיים. תקציב : עד 1000 ש"ח אפיק: PCIe המפרט לבנתיים: מארז עם ספק 500W לוח אם - intel montpelier P35 מעבד - intel e6750 core 2 duo 2.66GHZ 4MB 133MHZ זיכרון - 1024MB DDR2 800MHZ X2 כונן קשיח - WD 250GB - 7200 -16MB SATA2 כרטיס מסך - GECUBE ATI RADEON HD 2600XT/512MB *כנראה שאני אשנה את הלוח אם והמעבד אחרי עוד קצת מחקר בנושא. תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 565 צפיות
  14. Started by zniibidl,

    אני מרכיב מערכת HTPC על בסיס המחשב הישן שלי, pci-e x16 2.0 e8400 והכרטיס מסך שיש לי מתחיל לזייף ולתת שגיאות ומה לא. (רדאון x1900). מחפש כרטיס שייתן לי מענה טוב לכל הצרכים של HTPC במחיר הכי זול שאפשר שיתאים כמובן למערכת הקיימת. תודה לעוזרים.

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by Shitface,

    הי, אני מחדש את הHTPC שלי (מחליף את כל הבפנים מלבד קול עריכת טלויזיה מארז ו-VFD). התוכנית היא: Q9400 4GB 800MHZ seasonic 400W ולא יותר מדיי בנוסף (מבחינת הספק הספק) (צורב SATA אחד, שני SATA HD). הכי חשוב לי כמובן שהוא יהיה שקט כי הוא תקוע בסלון וזה מעצבן. מה מומלץ?? מבחינת מחיר - אלא אם יש סיבה ממש טובה אני מקווה לא לעבור את ה-800 ש"ח. THNX

  16. Started by dor9,

    איזה כרטיס מסך הייתם ממליצים למחשב עם מעבד i5-4430, פעם אחת בתקציב עד 1000 ש"ח ופעם שנייה בתקציב בין 1000 לבין 2000 ש"ח? זיכרון 8GB. בלי Over clocking. ואיזה משחקים הוא יוכל להריץ ובאיזה איכות? רזולוציה 1920x1080 או 1680x1050. תודה רבה..

  17. Started by The Ripper,

    אהלן אנשים, על איזה כרטיס למשחקים הייתם ממליצים עבור מחשב פנטיום III מהירות 1000MHz ו- 256MB SDRAM, כך שהמעבד לא יהווה צוואר בקבוק... כרגע הוא עם GF4 (אני יודע שזה מחשב חלש מאד אבל זה מה שיש... אבל לא לי ;D)

    • 4 תגובות
    • 635 צפיות
  18. היי רציתי לשאול האם HD4670 יספיק לצרכים האלה? וד"א אם אני זוכר כרטיסים של ATI מוציאים HDMI מלא ז"א גם AUDIO וגם VIDEO.

  19. Started by ATL321,

    איזה כרטיס מסך עם תקציב של 800-1100 יעבוד איתו הכי טוב בסרטים ומשחקים?

  20. Started by SoapSeller,

    אני מחפש כרטיס מסך יעודי ל2D, משהו שיוכל לסחוב מסכי פוטושופ כבדים ללא קפיצות ויציג איכות צבעים גבוהה. לא אכפת לי בכלל מאיכות ה3D ואני מוכן להשקיע עד מחיר של ג'י פורס חדש... השאלה היא אם בכלל מייצרים כרטיסים כאלה עדיין ואם ניתן להשיג אותם בארץ. למישהו יש רעיונות?

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by Ram23,

    בעוד מספר ימים אני הולך להתחדש בLCD 37" ורציתי לדעת מה הכרטיס מסך שלי יוכל לעשות במצב הזה ואם הוא צריך יורש.. מפרט פה בצד,שימוש למשחקים וסרטים. (cant wait to see Dead Space in it!!!)

    • 7 תגובות
    • 867 צפיות
  22. Started by רועי פרץ,

    שלום אני צריך מחשב עם כרטיס מסך שיתאים לעמדה שיש בה 7 מסכים שצופים בדברים שונים.אשמח לקבל המלצה על פתרון מתאים מבחינת הכרטיס מסך והמחשב המתאים..האם אפשר להשתמש בשני כרטיסי מסך כדי שיצא זול יותר מאשר הכרטיסי מסך היקרים?אין לי צורך בגרפיקה מיוחדת..

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  23. שלום לכולם אז ככה יש לי מחשב דיי סביר (ראו מפרט) , אני עובד המון עם MAYA (תוכנה למידול ואנימציה בתלת מימד) ופה ושם משחק משחקים לא הכי כבדים (TF2 , BF2 ) כרגע עם הכרטיס מסך הנוכחי הכל זוחל לי . אני מעוניין להשקיע עד 1200 (מעדיף באיזור ב1000 אבל אם יש משהו ששווה את זה אני מוכן להשקיע) , הכרטיס מסך יהיה בAGP , ואני לא מעוניין לחכות ולהשקיע במחשב חדש (לוח אם , זיכרון מעבד וכו' ,כבד עליי ) . עכשיו השאלה הגדולה היא , האם כדאי לי להשקיע בכרטיס מסך יעודי לעבודה בתלת מימד (Quadro , FireGL ) או שאפשר להשקיע בכרטיס מסך שמריץ משחקים כדוגמת HD3850 והוא יריץ לי כמו שצריך את MAYA .. http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?ProductID=2256 HD3850 http://tms.co.il/product/2461 Quadro FX 3…

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  24. Started by gjook,

    שלום לכולם עוד חודש יוצא gothic 3 , משחק מחשב כלשהו , בכל מקרה מסתבר שהמחשב שלי , כבר די ישן והכרטיס מסך שלו לא מסוגל להריץ את המשחק. אני מאוד מאוד רוצה לשחק במשחק , אז החלטתי לשפר את המחשב. המחשב שלי הוא: [PU Type (Intel Pentium 4, 2400 MHz (18 x 133 Package Type 478 Pin uPGA (אמרו לי שזה חשוב לסוגים של הלוחות אם..) 512 ram Video Adapter nVIDIA GeForce4 MX 440 בכל מקרה אם יש עוד משהו שחשוב לדעת , תכתבו לי איך מוצאים אותו באווראסט כי אני לא הכי טוב בזה.. והדרישות של המשחק הן: בכל מקרה אשמח לשמוע את דעתכם איזה כרטיס כדאי לי לקנות שגם יתאים למשחק ואני באמת יוכל להנות מלשחק אותו , וגם יתאים לAGPX4 ויתאים למערכת שלי בכלל ( אולי כדאי להוסיף עוד 512 ראמ?\ או שהמחשב שלי כ…

    • 10 תגובות
    • 931 צפיות
  25. Started by n0stredamus,

    או קי אז ככה החלטתי להפוך את המחשב שלי למעין מרכז מדיה שכזה ומשחקים כשיש לי זמן מאחר שכל הפעילות השוטפת עברה לנייד מאחר שכך צריך לשדרג את הכרטיס מסך. אז אני מתלבט בין אחד ה geforce7800gs מהייצרנים השונים ... או Radeon x1600pro שניהם אני יכול לקנות באותו מחיר (נמצא בימים הקרובים בארה"ב) כ300 ירוקים פלוס טקס 8.3אחוז או לחילופין אני חושב בכלל על אול אין וונדר שעולה קצת יותר המחשב יהיה מחובר מקסימום לממיר כבלים .. ככה שגם הרדאון או הג"יפורס ייתנו לי את האפשרות של צפייה במחשב .... נכון ? הכרטיס מסך הנוכחי שלי הוא TI4200 עם VIVO ו128 מגה ... מה אתם אומרים ?

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות

דיונים חדשים בפורומים