עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by nitsanroz,

    כרטיס מסך 400-500 שח אפשר לחרוג אם זה מצדיק שתהיה יציאה לטלויזיה לשימוש עריכה גרפית למחשב שרשום אצלי

    • 1 תגובה
    • 560 צפיות
  2. Started by denis20,

    אני לא יכול לקרוא לעצמי גיימר רציני , אני שיחקתי במשחקי בטלפילד מלפני 4 או 5 שנים ועוד פר קריי וקרייסס . לא מחפש לשחק במשחקים הכי חדשים בהגדרות גבוהות בכלל. מוכן להסתפק בכרטיס בינוני. עד לפני כמה חודשים היה לי את gigabyte gtx560 ti 1 giga הוא הלך לעולמו. המפרט שלי הנוכחי : i2500 gigabyte z68ma d2h b3 ספק כוח seasonic 520w bronze series active pfc 2x4 giga g.skill 1333 mhz הארד דיסק bx100 120 giga החלטתי במקום לקנות מחשב חדש פשוט רק לשדרג לו כרטיס מסך לתקופת הביניים עד שיצא משהו רציני . מודה מראש חברים.

    • 22 תגובות
    • 2.9k צפיות
  3. Started by iveco,

    יש לי לוח אם של גיגהבייט H61-S1 הלוח אם הוא MATX והכרטיס מסך מכסה לי 2 מתוך 4 של ה SATA איזה מעצבן זה , מי הטמב_ שעשה את הלוח הזה ? הכרטיס מסך 430GT הפשוט יותר לא מכסה את ה SATA לא יודע מה לעשות ... ממש חמור היצר_ הזה ... נראה לי אני אחזור ל 430GT איזה באסה זה

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by altatrifoti,

    יש לי כרטיס מסך 480 gtx עכשיו אני רוצה לדעת אם אפשר להוסיף לו עוד כרטיס מסך של חברת ati הלוח אם שיש לי זה GIGABYTE ASSASIN G1 KILLER 1366 X58

    • 2 תגובות
    • 571 צפיות
  5. Started by barartzi,

    האם כרטיס המסך 4850 hd יעבוד חלק עם רזולוציה של מסך 22 1680X1050 הכוונה יותר במשחקים וגם אני ירצה לחבר אותו (את המחשב ) לטלויזיה lcd 32 של פנסוניק האם הוא חזק מספיק לזה והאם יראו טוב?

    • 4 תגובות
    • 646 צפיות
  6. Started by Radeon38,

    אחרי קריאה ברשת הבנתי שאפשר לעשות מוד לכרטיסי מסך מסדרת רדאון לכרטיסי מסך מסדרת firegl הכרטיס שיתקבל יהיה בהתאם לרמת הכרטיס המקורי.ל שיהיה יותר חזק ככה הכרטיס הFIREGL יהיה יותר חזק. לדוגמא 4870 יהפוך ל 8700 שנחשב לכרטיס על מבחינת שוק כרטיסי העבודה.השאלה איך עושים את זה כי כרטיס 4870 של ספיר עם 2 גיגה עולה היום 1300 שקל ו 8700 לא מצאתי. http://en.wikipedia.org/wiki/ATI_FireGL הנה ההשוואות בוויקיפדיה.אני יודע שזה אפשרי כי הכרטיסים האלה ניתנים לשינוי ביוס.ושינוי זה הוא תוכנתי ולא חומרתי.כלומר אם עושים פורמט למערכת הפעלה הכרטיס חוזר למצב 4870. תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 915 צפיות
  7. Started by הטכנאיקרמר,

    ליפני כ6-8 חודשים שאלתי כאן האים ניתן לחבר כרטיס מסך 4K למחשב משנת 2015 . כי יש לי מסך 50 אינצ' . בחדרי . כול החברה כתבו שניתן . קניתי כרטיס מסך עים 3 יציאות . וראו פלא . התמונה לא הייתה 4K הTV מציינת את הרזולוציה של התמונה שמיתקבלת מהמחשב . אז החברה כתבו כאן ובפורום אחר . קנה כרטיס כזסךו אחר . וציינו את הדגם . מה שמעניין שכתבתי . ואף גולש לא ענה למה זה . כאשר אני מתקין מערכת הפעלה "לינקוס" אני כן מקבל תמונה ב4K כתבתי למה זה ??? עים הזמן קניתי מחשב חדש בסכום של איזה 3500 ש"ח . כולל כרטיס מסך יקר ב800 ש"ח . הכול המילה האחרונה בשוק . גם הורדתי מערכת הפעלה WIN 10 בתשלום מהאינטרנט . כמובן שקיבלתי תמונה 4K . אז מה אני רוצה לספר לחברה אולי חלקם זוכרים א…

  8. Started by Hatzi6,

    אני מחפש כרטיס מסך תומך 4k לא high end לא יותר מ700₪ שיהיה אפשר להריץ בו cs:go במינימום לפחות 2 כניסות hdmi יש חיה כזאת? שווה לחכות עוד קצת שהמחירים ירדו?

  9. שלום לכולם מעוניין בכרטיס מסך בעל תמיכה של שני מסכים, ברזולוציה של 4k, לא מיועד למשחקים תודה שי

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by Itay Zafrir,

    שלום, אפשר לקבל המלצה לכרטיס מסך בתקציב של 500 - 600 ש"ח. הכרטיס מיועד למשחקים. תודה

    • 4 תגובות
    • 576 צפיות
  11. Started by dannyb123,

    יש לי כרטיס מסך 5200 FX והייתי רוצה לשדרג אותו. יש לי מעבד Intel Pentium 4 630, 3000 MHz (15 x 200) 512MB (זה יהיה 1GB) זיכרון אין לי שמץ של מושג מהו ספק הכוח שלי (איך בודקים?) תודה רבה!!

  12. Started by mashas,

    שלום, רציתי לקבל המלצה עבור כרטיס מסך 512 M עוב רמעבר dual core/ עד 1000 ש"ח. תודה

    • 4 תגובות
    • 750 צפיות
  13. Started by budy,

    הכרטיס מסך הזה יותר טוב מהראדון 9600SE? תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 641 צפיות
  14. Started by Shane McMahon,

    שלום לכולם,על כרטיס Gaiwnward Nvidia 5500FX יש חיישן טמפרטורות? ובאיזה תוכנה חינמית ניתן למדוד את המעלות? תודה רבה .

  15. Started by HunterVee,

    שלום ברצוני לרכוש הכרטיס הנ"ל ורציתי לשאול האם הקירור יחסית שקט או שאולי עדיף משהוא בסגנון VaporX? וסתם ככה, לא מוצא סרט מדידה בבית, הכרטיס נכנס בכלל במארז Thermaltake M9 שלי? נ"ב: ספק יוחלף בהתאם.

    • 3 תגובות
    • 832 צפיות
  16. שאני מתכוון לקנות e7200 לוח: dg45id מארז: sonta 3 כל השאר לא ממש מעניין...שאלתי: האם בהתחשב בתחרות בין יצרניות הכרטיסים הגרפים שווה לחכות כחודש עד לקניית כרטיס המסך לטלוויזית 32 אינץ? תודה מראש למגיבים.

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  17. המליצו לי בחנות (אדם שאני סומך עליו) על כרטיס 6200 עם 64 מגה זכרון נאמר לי שהכרטיס יודע לעשות שימוש בזכרון של המחשב עד 256 מגה האם מישהו יודע במה מדובר? האם זה מומלץ? המחיר 90 $ ואני לא משחק על המחשב אף פעם. אני עושה עיבוד תמונה או תכנות ולא יותר האם כדאי? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by chen1234,

    לפי ATI TOOLS מתי שאני מפעיל הSHOW 3D הטמפרטורה עולה ומגיעה עד ל65 מעלות..... יש לי X1950PRO של ASUS זה בסדר??

    • 3 תגובות
    • 723 צפיות
  19. Started by muam,

    שלום, אני מעוניין לשדרג את כרטיס המסך שיש לי כרגע (Nvidia GTS 240). התקציב שלי הוא עד 650 ואין לי העדפה איפה לקנות, רק איפה שהכי זול וטוב. המסך הוא Dell u2311h. ספק כוח: Chicony 350W. לוח אם של אינטל סדרה 5/3400. הכרטיס הוא למשחקים, לא לעבודה גרפית. תודה

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by Genom_g,

    חבר שלי קנה את הכרטיס ל - PCI-E עכשיו הוא מפחד שהכרטיס הוא לא מספיק טוב למחיר 800 שקל מה אתם אומרים האם זה כרטיס משתלם למחיר הזה? והאם הביצועים שלו עד כדי כך ירודים ? ( לגביי המשחקים החדשים FEAR , BF2, HALF LIFE2, DOOM3)?

    • 32 תגובות
    • 2.9k צפיות
  21. Started by MAMZ BOY,

    האם בכרטיס מסך 6600 GT יעבוד המשחק crysis?

  22. Started by liav12,

    מחשב חדש שדוד קנה, בא עם 6600 של MSI (קנה מאייבורי ואל תשאלו אותי למה,בנתיים המחשב עובד טוב) הכרטיס הנ"ל בא עם דרייברים 77.71 משהו כזה, להוריד את הגרסה הכי עדכנית? ברצוני גם לבדוק בנצ'ים של הכרטיס אז איזו תוכנה להשתמש ואם אפשר קישור להורדה (במידה וחוקי) אני יודה מאוד. תודה

  23. Started by a_a_aa,

    איך הכרטיס הזה יעבוד עם מסך 20' רחב?

    • 5 תגובות
    • 551 צפיות
  24. Started by Bar1234,

    מישהו יכול לתת לי חוות דעת על הרטיס מסך הבא : GT 6600 ולהגיד לי אם הוא מתאים למשחקים חדשים.... ובבקשה לא להפנות אותי לכל מיני מאמרים... תודה לכולם....

  25. Started by Lodvig,

    מה עדיף? מבחינת מחיר הם זהים

    • 8 תגובות
    • 778 צפיות

דיונים חדשים בפורומים