כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
כרטיס מסך 400-500 שח אפשר לחרוג אם זה מצדיק שתהיה יציאה לטלויזיה לשימוש עריכה גרפית למחשב שרשום אצלי
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
אני לא יכול לקרוא לעצמי גיימר רציני , אני שיחקתי במשחקי בטלפילד מלפני 4 או 5 שנים ועוד פר קריי וקרייסס . לא מחפש לשחק במשחקים הכי חדשים בהגדרות גבוהות בכלל. מוכן להסתפק בכרטיס בינוני. עד לפני כמה חודשים היה לי את gigabyte gtx560 ti 1 giga הוא הלך לעולמו. המפרט שלי הנוכחי : i2500 gigabyte z68ma d2h b3 ספק כוח seasonic 520w bronze series active pfc 2x4 giga g.skill 1333 mhz הארד דיסק bx100 120 giga החלטתי במקום לקנות מחשב חדש פשוט רק לשדרג לו כרטיס מסך לתקופת הביניים עד שיצא משהו רציני . מודה מראש חברים.
-
- 22 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
יש לי לוח אם של גיגהבייט H61-S1 הלוח אם הוא MATX והכרטיס מסך מכסה לי 2 מתוך 4 של ה SATA איזה מעצבן זה , מי הטמב_ שעשה את הלוח הזה ? הכרטיס מסך 430GT הפשוט יותר לא מכסה את ה SATA לא יודע מה לעשות ... ממש חמור היצר_ הזה ... נראה לי אני אחזור ל 430GT איזה באסה זה
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך 480 gtx עכשיו אני רוצה לדעת אם אפשר להוסיף לו עוד כרטיס מסך של חברת ati הלוח אם שיש לי זה GIGABYTE ASSASIN G1 KILLER 1366 X58
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
האם כרטיס המסך 4850 hd יעבוד חלק עם רזולוציה של מסך 22 1680X1050 הכוונה יותר במשחקים וגם אני ירצה לחבר אותו (את המחשב ) לטלויזיה lcd 32 של פנסוניק האם הוא חזק מספיק לזה והאם יראו טוב?
-
- 4 תגובות
- 646 צפיות
-
-
אחרי קריאה ברשת הבנתי שאפשר לעשות מוד לכרטיסי מסך מסדרת רדאון לכרטיסי מסך מסדרת firegl הכרטיס שיתקבל יהיה בהתאם לרמת הכרטיס המקורי.ל שיהיה יותר חזק ככה הכרטיס הFIREGL יהיה יותר חזק. לדוגמא 4870 יהפוך ל 8700 שנחשב לכרטיס על מבחינת שוק כרטיסי העבודה.השאלה איך עושים את זה כי כרטיס 4870 של ספיר עם 2 גיגה עולה היום 1300 שקל ו 8700 לא מצאתי. http://en.wikipedia.org/wiki/ATI_FireGL הנה ההשוואות בוויקיפדיה.אני יודע שזה אפשרי כי הכרטיסים האלה ניתנים לשינוי ביוס.ושינוי זה הוא תוכנתי ולא חומרתי.כלומר אם עושים פורמט למערכת הפעלה הכרטיס חוזר למצב 4870. תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 915 צפיות
-
-
ליפני כ6-8 חודשים שאלתי כאן האים ניתן לחבר כרטיס מסך 4K למחשב משנת 2015 . כי יש לי מסך 50 אינצ' . בחדרי . כול החברה כתבו שניתן . קניתי כרטיס מסך עים 3 יציאות . וראו פלא . התמונה לא הייתה 4K הTV מציינת את הרזולוציה של התמונה שמיתקבלת מהמחשב . אז החברה כתבו כאן ובפורום אחר . קנה כרטיס כזסךו אחר . וציינו את הדגם . מה שמעניין שכתבתי . ואף גולש לא ענה למה זה . כאשר אני מתקין מערכת הפעלה "לינקוס" אני כן מקבל תמונה ב4K כתבתי למה זה ??? עים הזמן קניתי מחשב חדש בסכום של איזה 3500 ש"ח . כולל כרטיס מסך יקר ב800 ש"ח . הכול המילה האחרונה בשוק . גם הורדתי מערכת הפעלה WIN 10 בתשלום מהאינטרנט . כמובן שקיבלתי תמונה 4K . אז מה אני רוצה לספר לחברה אולי חלקם זוכרים א…
-
- 13 תגובות
- 2.6k צפיות
- 3 followers
-
-
אני מחפש כרטיס מסך תומך 4k לא high end לא יותר מ700₪ שיהיה אפשר להריץ בו cs:go במינימום לפחות 2 כניסות hdmi יש חיה כזאת? שווה לחכות עוד קצת שהמחירים ירדו?
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם מעוניין בכרטיס מסך בעל תמיכה של שני מסכים, ברזולוציה של 4k, לא מיועד למשחקים תודה שי
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אפשר לקבל המלצה לכרטיס מסך בתקציב של 500 - 600 ש"ח. הכרטיס מיועד למשחקים. תודה
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך 5200 FX והייתי רוצה לשדרג אותו. יש לי מעבד Intel Pentium 4 630, 3000 MHz (15 x 200) 512MB (זה יהיה 1GB) זיכרון אין לי שמץ של מושג מהו ספק הכוח שלי (איך בודקים?) תודה רבה!!
-
- 3 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום, רציתי לקבל המלצה עבור כרטיס מסך 512 M עוב רמעבר dual core/ עד 1000 ש"ח. תודה
-
- 4 תגובות
- 750 צפיות
-
-
-
שלום לכולם,על כרטיס Gaiwnward Nvidia 5500FX יש חיישן טמפרטורות? ובאיזה תוכנה חינמית ניתן למדוד את המעלות? תודה רבה .
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום ברצוני לרכוש הכרטיס הנ"ל ורציתי לשאול האם הקירור יחסית שקט או שאולי עדיף משהוא בסגנון VaporX? וסתם ככה, לא מוצא סרט מדידה בבית, הכרטיס נכנס בכלל במארז Thermaltake M9 שלי? נ"ב: ספק יוחלף בהתאם.
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שאני מתכוון לקנות e7200 לוח: dg45id מארז: sonta 3 כל השאר לא ממש מעניין...שאלתי: האם בהתחשב בתחרות בין יצרניות הכרטיסים הגרפים שווה לחכות כחודש עד לקניית כרטיס המסך לטלוויזית 32 אינץ? תודה מראש למגיבים.
-
- 4 תגובות
- 662 צפיות
-
-
המליצו לי בחנות (אדם שאני סומך עליו) על כרטיס 6200 עם 64 מגה זכרון נאמר לי שהכרטיס יודע לעשות שימוש בזכרון של המחשב עד 256 מגה האם מישהו יודע במה מדובר? האם זה מומלץ? המחיר 90 $ ואני לא משחק על המחשב אף פעם. אני עושה עיבוד תמונה או תכנות ולא יותר האם כדאי? תודה
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לפי ATI TOOLS מתי שאני מפעיל הSHOW 3D הטמפרטורה עולה ומגיעה עד ל65 מעלות..... יש לי X1950PRO של ASUS זה בסדר??
-
- 3 תגובות
- 723 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לשדרג את כרטיס המסך שיש לי כרגע (Nvidia GTS 240). התקציב שלי הוא עד 650 ואין לי העדפה איפה לקנות, רק איפה שהכי זול וטוב. המסך הוא Dell u2311h. ספק כוח: Chicony 350W. לוח אם של אינטל סדרה 5/3400. הכרטיס הוא למשחקים, לא לעבודה גרפית. תודה
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
-
מחשב חדש שדוד קנה, בא עם 6600 של MSI (קנה מאייבורי ואל תשאלו אותי למה,בנתיים המחשב עובד טוב) הכרטיס הנ"ל בא עם דרייברים 77.71 משהו כזה, להוריד את הגרסה הכי עדכנית? ברצוני גם לבדוק בנצ'ים של הכרטיס אז איזו תוכנה להשתמש ואם אפשר קישור להורדה (במידה וחוקי) אני יודה מאוד. תודה
-
- 1 תגובה
- 561 צפיות
-
-
-
מישהו יכול לתת לי חוות דעת על הרטיס מסך הבא : GT 6600 ולהגיד לי אם הוא מתאים למשחקים חדשים.... ובבקשה לא להפנות אותי לכל מיני מאמרים... תודה לכולם....
-
- 19 תגובות
- 1k צפיות
-
-


