עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by uriya,

    האם יש כרטיסים טובים עד 300 ש"ח ואם כן אני אשמח אם תמליצו לי עליהם בתודה מראש , אוריה

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  2. Started by creative,

    שלום לכולם , אני מתכוון לקנות את הכרטיס: Hauppauge WinTV-PVR-150MCE Personal Video Recorder http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00064GI2O/qid=1119881578/sr=8-1/ref=pd_bbs_ur_1/002-8694221-9332012?v=glance&s=pc&n=507846 כדי להקליט מהטלויזיה כתוב בSystem Requirements שצריך להיות: DVD decoder certified for use with Media Center 2005 מזה הדבר הזה ואיך אני יודע אם יש לי??? ובכלליות מה אתם חושבים על הכרטיס(לצורך הקלטה איכותית מהטלויזיה וצפייה על הטלויזיה)??

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  3. Started by roy07,

    שלום לכולם ! (פעם ראשונה פה ) אז ככה ..יש לי כרטיס טלויזיה עם כניסת SVHS ויציאה 21 פנים מהממיר עם מתאם של SVIDEO . עכשיו שאני מנסה לחבר בין הSVIDEO לכניסה של הכרטיס טלויזיה אני לא מקבל תמונה דרך RCA כן מקבלים תמונה אבל לא חלקה. נסיתי עם אותו ממיר דיגיטלי בטלויזיה אחרת עם כניסה דומה וזה פועל ...משמע משהו בכניסה של הכרטיס טלויזיה לא תקין. נסיתי כמובן לשחק בהגדרות בממיר הדיגיטלי וכמובן בתוכנה של הכרטיס טלויזיה ועדין אין תמונה ,מה עשיתי לא כראוי ? :-[

    • 0 תגובות
    • 552 צפיות
  4. Started by gotex,

    אוקי אני מתכנן ליקנות כרטיס טלויזיה בישביל לצפות ולהקליט הבנתי שיש כרטיסים שמשתמשים במעדבים של המחשב ויש כאלה שמשתמשים במעבד שלהם המליצו לי על WinTV-PVR-150 Hauppauge השאלה שלי אם מתי שאני מקליט באיזה פורמט הוא מקליט כי אמרו לי שיש כרטיסים שמקליטים חצי שעה ויוצא בסוף גודל קובף של 3GB אז אני רוצה כרטיס איכותי וטוב שיקליט לי בפורמטים טובים לא בגודל גדול מידי תודה רבה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by TheWave,

    אני לא ממש מבין בכרטיסי טלויזיה אז: איזה כרטיס טלויזיה עדיף: 1. ASUS TVFM http://usa.asus.com/products/vga/tvfm/overview.htm 2. Leadtek WinFast2000 DV http://www.leadtek.com.tw/multimedia/winfast_dv2000_1.shtml ויש לי עוד שאלה אני יכול לחבר לכרטיס טלויזיה ממיר של HOT או של YES? תודה לכל העונים

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  6. Started by yehudahe,

    אני עומד לרכוש כרטיס טלויזיה חיצוני באיכות גבוהה שיחובר למסך מחשב ללא מחשב. אני שוקל שתי מערכות AVerTV Box 9 של חברת AVerMedia או Grand POP 1280S של חברת Grandtech. לשניהם תכונות דומות, לזה האחרון רמקול פנימי, מחיר כמעט זהה. האם יש למישהו מידע נוסף על איכות המוצר, החברה שיעזור לי לקבל החלטה? האם ישנם מוצרים אחרים מתחרים בשוק?

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  7. Started by WarSoul,

    שלום , יש לי ממיר יס בבית ואני מעוניין לרכוש כרטיס טלויזיה , אפשר לייעץ לי מה אני צריך ?

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  8. Started by roni25,

    ערב טוב לכולם שאלה יש לי כרטיס מסך עם יציאה 5 פינים לטלויזיה כשאני מחבר אותו לטלויזיה אני לא רואה כלום מה עלי לעשות? תודה

    • 0 תגובות
    • 552 צפיות
  9. Started by gotex,

    אני צריך כרטיס טלויזיה לצפיה הקלטה ואם אפשר גם טיימר להקלטות

    • 8 תגובות
    • 900 צפיות
  10. Started by dgolverk,

    יש לי כרטיס טלויזיה והממיר לא נמצא בחדר שלי. אני מחבר את המחשב לממיר(HOT) יכול להקליט והכל אבל בשביל להעביר ערוץ אני צריך ללכת ולהעביר עם השלט של HOT ערוץ בממיר כדי שגם במחשב יתחלף הערוץ. האם יש דרך להעביר ערוץ בלי השלט של HOT? והאם אפשר לראות שני ערוצים שונים באותו הזמן - ערוץ אחד בטלויזיה ואחר במחשב? ויש לי עוד שאלה. לא מזמן התקנתי כרטיס מסך חדש ונשבר לי המחזק(פלסטיק לבן ליד הסלוט - AGP) אבל בכל זאת הצלחתי לחבר את המסך ובגלל שנשבר רק חצי מנו אז החצי השני מחזק אותו. האם זה בסדר? לא יקרה כלום? תודה

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  11. Started by ari85,

    לפני הפרמוט הכל עבד עכשיו אני מתקין את הדרייבר ולא מצליח כל הזמן המחשב כותב cant get device אני לא מבין מה אני צריך לעשות ?!?! :'(

    • 6 תגובות
    • 623 צפיות
  12. Started by erap129,

    אני רוצה לקנות את הכרטיס טלויזיה הזה (האפשרות היחידה של KSP) ורציתי לדעת כמה דברים עליו - א- אפשר לראות איתו טלויזיה דרך אות דיגיטלית? (YES) ב- אפשר להמיר בו קלטות אנלוגיות שצולמו במצלמת וידאו לקבצים? ג- איך האיכות בזמן הצפייה בטלויזיה? אפשר לראות טלויזיה ברזולוציה טובה על מסך מלא עם תומה חדה?

    • 0 תגובות
    • 729 צפיות
  13. Started by asafsee,

    שלום יש לי כרטיס טלויזיה פנימי בPCI SLOT. של חברת PHILIPS. קישור לסוג: http://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=3132927 לאחרונה ישנה בעיה קבועה - כאשר אני רוצה להקליט (ולא משנה מה מקור השידור) לא רואים מה מוקלט והמסך בתוכנה מהבהב כל הזמן בירוק. מה יכולה להיות הבעיה? תודה לעוזרים אסף

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  14. Started by korn666,

    http://shopping.walla.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1332259 אם משהו מכיר משהו יותר טוב ועד 200 ש"ח אשמח אם הוא יציג קישור אליו

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  15. Started by ronnie,

    יש לי כרטיס מסוג leadtek pvr 2000 והכרטיס תקין וקולט שידורים אנלוגיים נפלא, אני מחובר ל-hot ומנסה לחבר הממיר לחיבור S-VIDEO בכרטיס, דרך RCA שנמצא בממיר שהוא video out ,התמונה שמתקבלת חדה ביותר, רק שהבעיה היא שקיימת רשת דקה שרצה על המסך שלא אמורה להיות, אולי מישהו מכם נתקל בבעיה הזו, או יודע כיצד ניתן לפתור זאת ? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 565 צפיות
  16. שלום, אני זקוק לכרטיס טלויזיה שיאפשר לצפות בשידורי הכבלים על צג המחשב, ובנוסף שיאפשר להקליט את שידורי הכבלים ולשמור בפורמט מקובל כלשהו (dvix). מעבר לכך אין לי דרישות מיוחדות. האם כל כרטיסי הטלויזיה מאפשרים את זה? האם כרטיסי טלויזיה יודעים לקבל גם כניסות של ה-3 בננות האלה (אם אני זוכר נכון קוראים לזה RCA), וגם כניסה רגילה של אנטנה (RF)? אשמח לקבל המלצה לכרטיס סביר שעושה את זה. אין לי מושג כמה עולים הדברים האלה, אז אין הגדרה מיוחדת לתקציב. שמעתי את השם Hauppauge MCE WIN-PVR 150 בתור כרטיס שמסוגל להקליט, אז רציתי לדעת איך הוא ביחס לאחרים (אין לי סיבה להעדיף אותו, אז תמליצו על מה שנראה לכם כדאי ורק תגידו איך זה ביחס אליו). תודה מראש לכל העוזרים, ליאור.

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  17. Started by anafi,

    שלום יש לי כרטיס טלויזיה של FLY VIEW PRIME 30 אני מצליח להקליט וידאו אבל לא אודיו .... מה אני עושה לא נכון ? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 644 צפיות
  18. Started by canti,

    בעזרת כרטיס טלויזיה במחשב אני יכול לראות ערוצים שבטלויזיה הרגילה איאפשר? או שניתן לראות רק את מה שאני רואה באופן רגיל בכבלים? ומה הבדל בין כרטיס לכרטיס, כי יש ממש יקרים...

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות
  19. Started by yochze,

    איזה כרטיס טלויזיה מומלץ לקנות בסביבות ה500 ש"ח? אני מעדיף לא להתעסק עם FlyVideo, יש לי נסיון רע עם החברה הזו

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  20. Started by reem,

    קניתי כרטיס טלויזיה של חברת pinnacle עכשיו התקנתי את הדרייברים וכאשר אני מחבר את המצלמה הדיגיטלית לטלויזיה כידי לראות את מה שצילמתי במסרטה הכרטיס לא מזהה את שיש התקן כלשהו אני לא מבין כל כך בזה אבל יש לי אפשרות להתחבר ל com1 או com2 אבל שניהם לא טובים ןאין לי עוד אפשרויות ונראה לי שבגלל זה אני לא יכול לראות את הסרט אם מישהו מבין בזה שיכול לעזור לי תודה ...

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  21. Started by com,

    שאלה: אילו כרטיסי מסך זולים יש עם vivo? חשבתי להרכיב מחשב עם לוח משולב וכרטיס טלויזיה, אבל אולי אפשר לקבל כרטיס מסך עם כניסת קומפוזיט באותו מחיר, או במחיר דומה.. (ולבחור לוח זול יותר ללא כרטיס מסך מובנה) ואחרון יש כל מיני כרטיסי טלויזיה, וישנם גם כרטיסי טלויזיה כאלו שבאים בממשק USB. עקרונית אני צריך את הכניסות הרגילות שקיימות בכולם (סאונד קומפוזיט וSVIDEO) השאלה היא - איך אני יודע מי מבנהם איכותי ומי מבנהם דרעק? יש לציין שחוץ מהאפשרות להכניס וידאו למחשב אין לי שום שימוש מקצועי אחר (מה שבעצם משנה זה רק הממירים מאנלוגי לדיגיטלי..)

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by razcoren666,

    אני מחפש כרטיס טלויזיה בסכום של בערך 350 ש"ח, ראיתי באתר של חנות שיש הרבה כרטיסים בסכום הזה. השאלה שלי היא אילו דברים חשוב לשים לב שקונים כרטיס כזה: כמות זיכרון/מהירות/צי'פ/אביזרים?

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  23. Started by *BYZ*,

    כרגע יש לי XP ובעוד חודשיים או 3 אני קונה מחשב חדש איזה כרטיס טלויזיה כדאי לי שתומך ב-XP וב-VISTA שגם קולט ערוצים מ-YES?

    • 0 תגובות
    • 566 צפיות
  24. Started by stolen,

    מחפש כרטיס טלויזה טובה בימיוחד ברזולוציה טובה

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  25. Started by chukun,

    שלום לכולם!!! יש לי מערכת הפעלה windows vista rc2 והיא עובדת מצויין וגם נראית טוב. שבוע שעבר קניתי כרטיס טלויזיה מחברת איבורי tv@anywhere plus למי שמכיר הדריבר הותקן בהצלחה ללא בעיה אך התוכנה של כרטיס הטלויזיה לא עובדת במערכת ההפעלה כך שאין לי אפשרות לראות טלויזיה. רציתי לדעת אם למישהו יש את אותה מערכת הפעלה עם כרטיס טלויזיה שעובד. כמו כן האופציות שעומדות לרשותי בכרטיסי טלויזיה למקרה שתגידו לי שזה חרא של כרטיס זה AVER TV GO 007 FM PLUS מחברת ksp אשמח לקבל חוות דעת ופתרון לבעיה עם קיים בכלל. תודה.

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות

דיונים חדשים בפורומים