עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by idanus22,

    אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש עכשיו זאת המערכת שלי: AMD Phenom II 4x 965 3.4GHz Gigabyte 790XT RAM 2G 1333MHz SeaSonic 520W S12II Bronze ומסך 17 עם חיבור VGA ( אולי אני קונה עוד מעת חדש) האם הכרטיס Sapphire HD 5750 1GB יספיק לי להרצת משחקים כבדים? ( אשמח לחוות דעת על הכרטיס הזה)

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. שלום כולם, קניתי היום את הכרטיס בגירסאת ULTRA DURABLE של GIGABYTE, ברגע שאני נכנס לשרת בBF3 דרך האתר שלהם, יש במשחק מסך שחור ושומעים את הסאונד של המשחק וזהו! חיפשתי ברשת וגם פה אבל לא מצאתי הסבר ופתרון, אשמח לעזרה. תודה.

    • 3 תגובות
    • 894 צפיות
  3. Started by ilanb0,

    הכרטיס הישן עשה בעיות (gforce 4 mx 440 agpx8). הבוקר, המסך לא עלה (היינו הדלקתי המחשב, חלונות עלה - המסך נותר בסוף שחור). מכיוון שכרטיס ישן מאד העלה את המסך, הנחתי שהכרטיס GFORCE החזיר סוף סוף נשמתו לבורא (מה שגם ראיתי את זה מגיע - הכרטיס עבד הרבה זמן בלי מאוורר ועשה בעיות במשחקים). רצתי לקנות כרטיס חדש. ATI RADEON 9550 256M. הילדים מחכים לרגע להסתער על המחשב: אני מחליף הכרטיס, מדליק המחשב - חלונות עולה (רואה את הפקודות) והמסך בסוף שחור... (גם בנשמה נהיה לי שחור). מנסה שוב, ושוב, מהדק הכרטיס, מתפלל - נאדא. המסך בסוף שחור. כרגע אני עובד עוד פעם עם הכרטיס הישן. מה יכולה להיות הבעיה? יכול להיות שהסלוט נדפק? אולי משהו בלוח? האם מישהו חווה בעיה דומה? ואיך זה שכרטיס פשוט עובד כ…

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. אז ככה - אני מריץ מחשב ישן למשחקים בעיקר ולאחרונה אני בבעיה עם הביצועים. חומרה בקטנה : Processor Intel P4 2.4GHZ (Single core) Motherboard Jetway 848PDC(P) Video card RAEDON 9200 PRO אולי שווה לציין שיש לי 1.2GB RAM וספק כוח חזק מספיק (500W?). לפי מה שהבנתי, מה שמאט את הפריימרייט שלי זה בעיקר הכרטיס. האם קניית כרטיס חדש תעלה לי את ה FPS מ-2 במשחקים ממוצעים (WoW) ל-10 פחות או יותר, ככה שאני אוכל לזוז בלי לדבר אל עצמי כמו מכשיר קשר מקולקל? (לפעמים זה ניתקע גם ב-Serious Sam!) עד כמה אני מוגבל על ידי המעבד שלי? איזה כרטיס אתם ממליצים למשחקים, בתקציב נמוך - עד 250?

    • 3 תגובות
    • 595 צפיות
  5. Started by pumbatal,

    שלום לכולם קניתי אתמול כרטיס 6800GT של MSI (חדש, לא משומש) הכרטיס 256MB DDR3 מהירות ליבה 350 מהירות זיכרון 1000 אבל WIN ו הדרייברים של NVIDIA מזהים את הכרטיס כ6800LE (לעזאזל) דרייברים שניסיתי (מקוריים בדיסק, 77.77, 77.72 של MSI) שום דבר לא עובד אם אני בוחר לבד להתקין 6800GT אז בWIN הוא מופיע GT וב CONTROL PANLE של NVIDIA הוא מופיע כ 6800LE השאלות שלי הם כאלו 1. האם מישהו יודע (יש לו רעיון) על פיתרון לבעיה ? 2. האם נתקלתם בזה בעבר (עם כרטיסים אחרים) ? 3. האם זה פוגע לי בביצועים ? 4. מה אמור להיות הציון של 6800GT עם דרייברים 77.77 במהירויות STOCK ב 3DMARK05 ? אני מאוד מקווה לתקוה ממישהו

    • 10 תגובות
    • 719 צפיות
  6. שלום אני עם מחשב ישן (בן 6, נקנה בהמלצת הפורום) עם מעבד AMD Phenom II X925 וכרטיס מסך מובנה AMD HD4200. קניתי מסך חדש Dell U2414H הבעיה: יש לי רק יציאות DVI + HDMI במחשב, וכניסות DP ו-HDMI במסך. שימוש ביציאת HDMI גורמת לדרייבר (הישן ללא עדכונים קיימים) של הכרטיס להתייחס למסך כאל טלויזיה HD והורסת לי את הצבעים ואת כיוון הגאמה והשחור. השימוש העיקרי במסך הוא לעיבוד תמונה וחשוב לי דיוק הצבע. אני חושב האם לקנות כבל שיוציא DVI מהמחשב ויכניס DP (או mini DP) למסך - אלא שלא מצאתי כזה (רק כאלה שעובדים בכיוון ההפוך). אפשרות שנייה - לקנות כרטיס מסך (יד 2?) שלא יחנוק את המחשב - שיש לו יציאת DP. כמובן שלא מעוניין לשים על זה יותר מ-200 ש"ח (+/-) אשמח לעצתכם - מה פרקטי וזמין יותר, ואם …

    • 11 תגובות
    • 2.2k צפיות
  7. Started by מא*ר לו*,

    עכשיו ניכנסתי והכרטיס הזה מזה קרץ לי חח מישהו יודע מההו? http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1045 לפי התמונה ניראה שיש לו קירורר משהוו טוב.

    • 33 תגובות
    • 3k צפיות
  8. החלפתי את כרטיס המסך במחשב. היה 9600XT. עכשיו 6800. האם לפרמט או פשוט למחוק DRIVERים? תודה לעוזרים.

  9. ב"ה שלום חברים שוב חזרתי לפורום והנה מתנה בלעדית לכל החברים באתר... תמונות ראשונות מהכרטיס החדש שהגיע לארץ, הכרטיס המשתלם ביותר ל AGP לפני 6800GS ... תמונות של הבאנדל... http://www.morextech.com/produits/img1272.html תמונה של הכרטיס בגדול... http://www.morextech.com/media/images/2/1465.jpg ותמונה בלעדית ביותר לאתר עם כל הפרטים של הכרטיס מהתוכנה אוורסט 2006 (בתמונה למטה או בקישור...) http://i5.photobucket.com/albums/y152/Assaf-Nabaty/Leadtek6800XTAGP.jpg בנוסף הוספתי תמונה עם הטבלה של כל הכרטיסים של NVIDIA והפרטים שלהם איך שזה נראה כמו שאמר הבחור למטה הכרטיס הוא מעיין 6800LE בגירסה של ה AGP חדשה עם השם 6800XT והנה קישור לכרטיס הקודם http://www.sybaritic.co.za/s…

    • 10 תגובות
    • 984 צפיות
  10. אהלן, אני מעוניין להחליף את הכרטיס הנוכחי שלי במשהו שיעשה את העבודה טוב יותר במשחקים הנ"ל. המפרט: Radeon HD 6870 i5 3470 FSP 500W 8 GB RAM הרזולוציה תהיה 1080P והעדיפות לפילטרים גבוהים (אבל לא מטורפים), כמובן שהמשחקים צריכים לרוץ חלק יחסית. חשוב מאוד שהכרטיס יהיה שקט! התקציב שלי הוא בערך 1000 ש"ח, אבל ניתן למתוח אותו מעט במידה ויש משהו ממש משתלם בטווח. בנוסף, רציתי לדעת אם מתוכננים כרטיסים חדשים בטווח מחירים הזה/ירידת מחירים צפוייה בעוד כחודשיים (אין לי בעיה לחכות) **עדכון: החלטתי ללכת על ה-970, השאלה על איזה תת דגם להתמקד? ** תודה רבה! דוד.

    • 28 תגובות
    • 6.3k צפיות
  11. Started by גיימר גיימר,

    http://www.megagames.com/news/html/hardware/atinewboardwith32pipelines.shtml איזה כרטיס אני חושב אחד הכי טובים לא? ועוד משהו רציתי אתר שיש בו השוואות בין כרטיסי מסך, אבל בתמונות... (ראיתי את זה בG4TV)

    • 3 תגובות
    • 631 צפיות
  12. Started by etain2,

    שלום, איזה כ.מסך יותר טוב למשחקים עם מסך 17 LG FLATRON L1719S)? מפרט כרגע:DualCore Intel Pentium D 930, 3000 MHz NVIDIA GeForce 7300 GS (512 MB) Intel DQ965GF Motherborad 2 GB RAM HEC 300W(משדרג) כרגע אני לא קונה מחשב חדש אז החלטתי לשדרג את החלק שהכי מפריע לי במחשב + ספק כמובן ליזכור שהכרטיס הזה מיועד לגיימר בנוני+ למשחקים כמו Call of duty 4 ,...... http://www.skypc.co.il/pl_product~CGNX-G882DDC~8~0.htm או http://www.skypc.co.il/pl_product~28620~8~0.htm - יש גם גירסה Smart שעולה אפילו פחות לא יודע מה ההבדל ביניהם או שעדיף להוסיף עוד 50 שקל ולקנות את זה http://www.skypc.co.il/pl_product~28622~8~0.htm אני לא ממש מבין אבל יכולה להיות לי בעיה של Vsync עם אני יקנה כרטיס יותר…

    • 24 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. Started by pellop12,

    הוא מעוניין לקנות כרטיס סביב המחיר של 270X בערך.. שמתי לב כשהשוותי, ה-270X חזק באחוזים בודדים מ-GTX660 ו-660 עולה פחות, האם שווה להוסיף 100 שקל בערך בשביל 270X? לדעתי 660 יותר משתלם.. המפרט שלו מתאים.

    • 5 תגובות
    • 669 צפיות
  14. אהלן חברים... אז ככה אני חושב להשתדרג בכרטיס מסך כי כמו שאתם שמים לב שלי מאוד מאוד חלש אני מחפש כרטיס בסכום של עד 400 ש"ח של NVIDIA בלבד.... חשוב לי מאוד CUDA ו PYSIX או איך שלא קוראים לזה זה ישמש אותי מאוד בתוכנות גרפיות ו3D שאני משתמש בהן... אני נותה לכיוון ה 430 כי הוא מסדרה חדשה יותר תומך DX11 מותאם יותר לWIN7 ולפיצ'רים החדשים שהחברה מוצאים כל הזמן בדרייברים ועוד דבר... חשוב לי שהספק שלי SeaSonic 400W SS-400ET-APFC-F3 יחזיק את הכרטיס.. כי אין לי כסף מיותר לספק ועניינים... לקחת בחשבון שאני מתכנן גם תוספת של עוד 4GB זכרון ולא מתכונן אף פעם OC על כל דבר במחשב המפרט שלי: Intel Core 2 Quad Q9400 Box GIGABYTE GA-EP43-DS3 Westren Digital WD1001FALS 3.5" 1000GB SATA2 3…

    • 0 תגובות
    • 796 צפיות
  15. Started by nec5e,

    שלום לכולם. יש לי מחשב ישן עם כרטיס מסך 8800gt (שהייתי מאד מרוצה ממנו) ואני מחפש להחליפו בכרטיס חדש. המחשב שלי הוא ישן (מעבד E6600 מהראשונים שיצאו fsb 1066 , ספק thermaltake tr2 rx-550, , לוח אם asus chipset p965 4 גיגה זכרון). אני לא משחק הרבה משחקים בעיקר רואה סרטי HD (אבל משחק משחקים חדשים בד"כ) וגם אם אני משחק זה בד"כ ברזולוציה של 1360X768. אשמח לקבל המלצה על כרטיס מסך (רצוי של nvidia - יש לי ניסיון לא טוב עם ATI בכל מה שקשור לדרייברים) תקציב עד 900 ש"ח המון תודה לכל העוזרים

    • 4 תגובות
    • 895 צפיות
  16. Started by Cynicoren,

    שלום, ברשותי מחשב בן 4, עם המפרט הבא - Operating System: Windows 7 Home Premium 32-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_rtm.101119-1850) Language: English (Regional Setting: English) System Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd. System Model: X48-DS4 BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG Processor: Intel® Core2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs), ~3.0GHz Memory: 4096MB RAM DirectX Version: DirectX 11 כרטיס נוכחי : 4850 Card name: ATI Radeon HD 4800 Series Manufacturer: ATI Technologies Inc. Chip type: ATI display adapter (0x9442) DAC type: Internal DAC(400MHz) Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_9…

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by dorosen,

    שלום לכולם, עקב אי תמיכה של הכרטיס הנוכחי (8800gts) בשניי מסכים - גם אני לא האמנתי - אני מחפש כרטיס חדש. המערכת : מעבד - Q6600 לוח - Abit ip35 זיכרון - g.skill 4Gb ספק - NZXT percise 650w הדרישות - תמיכה בשניי מסכים, אחד 1200*1920 והשני 1080* 1920, משחקים ברזולציה מלאה (משחק רק על אחד כרגע אבל אולי על שניהם בעתיד), כמו כן אוהב לשחק על הגדרות גבוהות, אם כבר מחליפים כרטיס אז כבר. תקציב עד 1300 ש"ח, עדיף פחות. הלכתי לאיבוד בין כל הדגמים והסוגים, יש מצב שבעתיד הקרוב נשדרג את כל המחשב אז אני מעדיף כרטיס ש"ימשיך הלאה". תודה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  18. שלום לכולם, הלך לי הכרטיס מסך ( HD4850 מגרסת ה GDDR5) ככה שאני רוצה לקנות אחד חדש. אני כבר לא גיימר בצורה שוטפת אך עדיין משחק פה ושם ומעוניין בכרטיס מסך שיוכל להריץ את כלל המשחקים על הגדרות סבירות ושיוכל לעשות זאת לא רק למשחקים שיש כיום אלא גם למשחקים שיהיו בשנים הבאות. הכרטיס שהיה לי עשה סה"כ עבודה לא רעה בזה. המערכת שיש לי היום כוללת : I5-3450, 8GB DDR3, ספק SEASONIC 500W. התקציב הוא עד 750 - עם אפשרות לחריגה של עד 50 ש"ח, אך הייתי מעדיף להוציא סביב 600 ש"ח. אשמח לקבל המלצות האם 7850 מתאים לצרכים שלי ? ראיתי שיש כרגע ב 650 ש"ח . האם ה 7870 שווה בשבילי את ההשקעה הנוספת ? (עוד 100 ש"ח) אם יש עוד רעיונות אשמח לשמוע תודה !

    • 23 תגובות
    • 5.2k צפיות
  19. Started by amobi,

    שלום, אבקש את עזרתכם, אני מתכנן לקנות מחשב כבר חודשיים והכרטיס מסך משגע אותי, המחשב מיועד למשחקים אבל אני לא מאלו שמשחקים בכל מיני רזולוציות מטורפות. בכל זאת לפי המחקר שעשיתי הכי מרשים אותי ה-7950 וזהו הכרטיס שאני הייתי רוצה, אבל כמו שראיתי בשרשור Nvidia vs amd שבפורום, בכרטיסי מסך של AMD יש מסכים שחורים ובעיות אמינות אז כעקרון אני מעדיף 660 אבל הוא יותר חלש ואני לא יודע מה לעשות, בכלל ההפרש בין 660GTX לבין ה660TI וה-7950 הוא בסביבות 700 שקל. מה אתם ממליצים ? האם 7950 או 660 TI יחזיקו יותר זמן ב-שוק מהשחקים ? או שלא שווה לי להשקיע את האקסטרה 600-700 שקל ? ומה לגבי האמינות של ה-7950 ? ואם כן איזה חברה הכי מומלצת ? תודה

    • 5 תגובות
    • 937 צפיות
  20. Started by lmlm,

    אני מסתובב לי באתר של NV לראות קצת מידע על סידרת 7900. ואני רואה לי בשער : A new Nvidia Geforce GPU is coming ואז רשום את השעה. האם זה ה 7600GS ש NV שחכה לשחרר? או כרטיס ש NV לא סיפרה לנו? http://www.nvidia.com/page/home.html ד"א יש שם שעון שהולך לאחור.

    • 30 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by lmlm,

    קרדיט: http://www.xtremesystems.org/forums/showpost.php?p=1378761&postcount=58 לפי מה שרואים יהיה לו 700MHZ בליבה ו1600 בזיכרון ויהיה מבוסס על ליבת R520. מה דעתכם?

    • 24 תגובות
    • 975 צפיות
  22. Started by boom!,

    דיפדפתי לי לתומי, ושמתי לב שכתוב בדף הכרטיסים של נוידיה: Available Models: GeForce 7900 GTX, GeForce 7900 GT, and 7900 GS סתם טעות, או כרטיס שעתיד לבוא?... http://www.nvidia.com/page/geforce_7900.html

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  23. Started by Overkiller,

    אני קונה מסך שיעבוד ברזולוציה של 900*1440 הכרטיס שלי (8800GTS 320) נחנק ברזולוציה כזו, ולכן אני רוצה שדרוג. מהי הבחירה הטובה ביותר? עריכה: אני מחפש כרטיס שקט (אפילו פאסיבי אם אפשר), עם ביצועים דומים ופשוט תמיכה ברזו' גבוהה (מאחר ולכרטיס שלי יש מגבלת זיכרון) אפשר להגיע עד 600 ש"ח (כולל משלוח)

    • 12 תגובות
    • 940 צפיות
  24. אני חושב לקחת את הכרטיס הבא : http://tms.co.il/product/9245 האם כדאי ? מפרט בחתימה. עדיפות ל- AMD כי יש לי hybrid CFX עם ה- HD4200 המובנה.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by xb,

    קניתי כרטיס מסך Gainward GeForce 4 ti 4800se. הקודם שלי היה Ledatek GeForce 4 mx 440. אני משחק במשחק קאונטר סטרייק. ו ה-fps שלי עושה מלא drops אמור להיות לי 100 קבוע ויש לי 30-50 זה עובד בידיוק אותו דבר וזה לא נראה לי בסדר ממש... cpu: intel pentium 4 1600mhz os: windows 2000 pro sp4 monitor: LG studioworks E700B 17'' flat נא לעזור :'(

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים