כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
http://www.digit-life.com/news.html?112573#112573
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
חבר שלי עומד להחליף את ה 5700LE שלו וקונה ב 500 שקל 5900XT , אני יודע שזאת הגירסה המוחלשת של ה5900 והשאלה שלי איך הביצועים שלו לעומת 6600 ו 9600P? כמה ביט הוא והאם ניתן להפוך אותו ל 5900 רגיל או ULTRA? נ.ב. מה פירוש האותיות XT?
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי אנשים אני זקוקה לכרטיס מסך ל-HDPC המשתדרג שלי: הדרישות ממנו: - לכרטיס יהיו מחוברים שני מסכים בחיבור דיגטלי ברזולוציה של 1920/1200 ומעלה - יהיו פענוחים בחומרה של BR/MKV ופילטרים שונים - חשוב שהכרטיס יתמוך ב DTS-HD/True-HD ובכל פורמטי הקול החדשים. - שתהנה לפחות שתי יציאות דיגיטליות HDMI(עדיף1.3) +VDI-DOUL LINK ורצוי שהשלישית תהה DP - לקירור פאסיבי איני מצפה, אבל אם הקירור לא יהיה רעש במיוחד זה עדיף כמובן. בתחילה מיד הלכתי על סדרת ה- HD-5XXX של ATI כאשר בתחילה שקלתי את ה- 5450 אולם קראתי בביקרות שברזולוציות גבוהות הוא עשוי לעשות צרות לכן כרגע (ובגלל שהם מוצעים במחירים יחסית קרובים) אני חושבת על הHD5570 1g או HD5670 512m. מה דעתכם? מה עדיף? האם לא עדיף אם כבר ללכת עם ה-…
-
- 13 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
דילמה בין שני הכרטיסים הבאים : R7870 Hawk - מחיר 1590 לפי KSP http://www.msi.com/product/vga/R7870-Hawk.html#?div=Specification N660Ti PE 2GD5 - מחיר 1750 לפי KSP http://www.msi.com/product/vga/N660Ti-PE-2GD5.html#/?div=Driver&os=All אשמח לתגובה מהירה לצרכי המשך השרדותי התקינה שכן GTX275 שליווה אותי בשנים האחרונות הלך לעולמו נ.ב אני קצת חושש לעבור מNVIDIA שכן הייתה לי חוויה לא נעימה עם הכרטיסים בימי ATI העליזים ... וגם אם יש הצעות בטווח דומה ללא משלוחים מחו"ל אשמח לקבלן תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
היי לכולם אני עם מחשב קצת ישן....פנטיום 4 630, עם GMA950. בגדול הוא משרת אותי סבבה על XP, וגם על WINDOWS 7 הוא מתפקד סבבה. אולם "משום מה" הוא קצת מתקשה ב720p....בדקתי 6600GT (ישן משהו, לא?) והוא אכן הראה שיפור מה בניגון. תהיתי האם יש טעם להחליף ל9400GT או 9500GT - האם בכלל אני אראה הבדל בין שניהם על הלוח שלי עם המעבד הזה? או עדיף להחליף כבר לוח, להתקע עם לוח שיתמוך ב CORE 2 ויתן לי ON BORAD אחר כלשהוא? אני לא מתכוון להשקיע מעל 300 ש"ח, הציעו לי 9400GT 512 מגה ב250 ש"ח.... אודה לתגובות
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המפרט של המחשב שלי: לוח אם: Asus P4P800 Deluxe מעבד: Intel Pentium 4 3.0 (northwood) 512k כ.מסך: Gainward Geforce 5600XT 256 mb זיכרונות: Kingston 2x256 מ. הפעלה: Windows XP Pro התוצאה שהשגתי היא: 1668 האם זאת תוצאה טובה ביחס למפרט מחשב???
-
- 7 תגובות
- 696 צפיות
-
-
היי אנשים, אשמור על זה קצר. אני לא משחק יותר מדי בחשב כבר לצערי, אבל עדיין משחק קבוע ב WOW (כן אני יודע שזה לא כבד) משחק ב BF4 (המחשב סוחב את זה בצורה סבירה פלוס) ומחכה בקוצר רוח ל BF1. כרגע אני עם המפרט הזה: Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz מומהר ל 4.2Ghz מהיום שקניתי אותו (שנים) 8 גיגה זכרון ואני לא זוכר איזה לוח אם יש לי, אבדוק אם זה קריטי. בכל מקרה, כרגע אני עם ATI 7950 - כדאי לשדרג ל GTX1070 או שהמערכת הזו תיצור צוואר בקבוק? תודה!
-
- 16 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
-
יש לי במחשב: לוח GA-8I945P מעבד PENTIUM D 930 3GHZ זיכרון X2 512MB DDR2 667MHZ ספק 450W עכשיו, השאלה שלי אם אני יכול לקנות כרטיס 320MB 8800GTS או שצריך לשדרג את במחשב?
-
- 10 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שלום אני קונה מחשב חדש ומעוניין בקצת עזרה בקשר לכרטיס מסך. המטרה של המחשב תהייה משחקים (אני לא ממש גיימר, משחק מדי פעם) וסרטים באיכויות טובות (FULL HD וכו') וכמובן כל השימושים הבסיסייים, אבל זה לא משמעותי כאן. אשמח אם תוכלו להמליץ לי על משהו כי אני מבולבל מכל המבחר שיש היום בשוק. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 880 צפיות
-
-
אני מעוניין בכרטיס מסך הטוב ביותר עד 400 ש"ח שזה מן הסתם לא הטוב ביותר אבל יספיק... אם 100 ש"ח נוספים יעשו את ההבדל, אנא רשמו לי דגמים מומלצים עד 500 ש"ח.....
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי שאלה בנוגע לכרטיס מסך מובנה - אני מבין שהוא לא מסוגל להריץ משחקים חדשים. מה הוא כן מסוגל להריץ? משחקים מאיזה שנים בערך?
-
- 5 תגובות
- 901 צפיות
- 1 follower
-
-
כרטיס במחיר הזה למישחקים עם קירור מספיק וואטים לא משנה לי יש לי מיפלץ של ספק שיספיק לשנים הבאות
-
- 10 תגובות
- 854 צפיות
-
-
שלום לכם קניתי את הכרטיס הזה של LEADTEK וראיתית באתר שלהם 2 סוגים בדגם זה אחד עם מאוור (כמו שלי) והשני ללא מאוורר מה ההבדל ? שאלה שנייה בכרטיס מגיע כבל צד אחד שניכנס לכרטיס ניראה בקוטר של S-VIDEO אבל יש לו 9 פינים קטנים וצד שני שלו יש פיצול אחד ל 3 בננות COMPONENT והשני שקע ל-S-VIDEO ,ורשום ל HDTV שאלה אם אני יחבר S-VIDEO אליו באות ניכנס כדי לבצע הקלטת וידאו אם זה אפשרי באריזב לא כתוב שהוא עם VIVO חוץ מזה יש לו תוכנות הגדרות והמהרה ל MHZ דרךהתוכנה וגם עידכון לדריברים ולביוס שלו
-
- 4 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום לכולם. קניתי כרטיס X1600 עם יציאת HDMI וחיברתי אותו לLCD החדשה שלי (טושיבה 32") עם גירסא 6.10 נאי מצליח לראות תמונה טובה בHDMI ובVGA (1360*768) אבל יש בעיה אחת שאם אני מכבה את הטלוויזיה(SOFT OFF) אז כאשר אני מדליק אותה מחדש, הוא לא מזהה את האות של הHDMI מהמחשב ואני צריך פיזית לכבות ולהדליק את הטלויזיה (הוצאה והכנסה לשקע) כדי שיזהה את האות של הHDMI ויציג תמונה (חלקה ומעולה - מרוצה ממנה). ניסיתי היום את הדרייברים 6.11, עשיתי הסרה בעזרת הADD/REMOVE PROGRAMS והתקנתי את הדרייברים החדשים. התוצאה היא שברגע שאני מחבר את הHDMI למחשב, התצוגה מתחילה להבהב, כלומר - הוא מציג תמונה לשניה, ואז מסך שחור ואז תמונה לשניה וכך הלאה והלאה. זה קורה בשני התצוגות בטלויזיה (חיברתי את הכבל VG…
-
- 1 תגובה
- 547 צפיות
-
-
ברשותי מחשב פנטיום III שהייתי מעוניין לשדרג לו את כרטיס המסך (כרגע מותקן בו ATI ALL-IN-WONDER 128 של 32 MB). איך אוכל לדעת שכרטיס מסך חדש (בסיסי, מהדגמים הזולים יותר) לא יכביד על המעבד? כרגע מותקן במחשב מעבד של 1GHz וזיכרון של 1G. קיימת דרך כלשהי לבדוק מה תהיה הרכישה הכדאית עבור המפרט הקיים (בהנחה שאין לי כוונה לשדרג את המחשב בעתיד הקרוב). תודה רבה!
-
- 26 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום שמי גילי וקניתי לא מזמן מצלמה וידאו ואני מעוניין להוריד את הסרטים למחשב אך אני זקוק לכרטיס firewire האם כדאי להחליף את הכרטיס המסך כך שהוא יבוא ביחד עם כל היציאות או לקנות בנפרד כרטיס firewire איזה כרטיס כדאי לקנות, מה נחשב הכי טוב בשוק בתודה גילי
-
- 1 תגובה
- 834 צפיות
-
-
חברה מישהו יכול להסביר איך משנים את OVERCLOK יש TURBO-2 TURBO-3 ואפשרויות לשנות את הפראמטרים רק שניסיתי מצב אולי בMHZ אולי יותר מידי אז התצוגה היתה נכבת כל מספר שניות אולי קבעתי יותר מידי ?
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום יש לכם המלצות לאיזה סוג כרטיס עדיפות הקנייה ואיזה נתונים צריך לשים לב לפני הקנייה מיעד בעיקר להקלטות מוידיאו והמרה לצריבת dvd
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום רציתי לקבל המלצה לכרטיס tv ולכידת וידאו ראיתי דגם של videohome עם צ"פסט של פיליפס 7130 האם הוא טוב ? ואיזה נקודות חשובות לבדוק לפני קניית כרטיס ?
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין בהמלצה לכרטיס לכידת וידאו. הצרכים הם: רצוי דחיסה online רצוי תוכנת עריכה טובה. המטרה להעביר מקלטות אנאלוגיות לפורמט דיגיטלי שימוש ביתי רצוי סנכרון תמונה וקול טובים. תקציב: 300-500 שקל אשמח מאד לשמע המלצות מאחר ואין לי שום ידע בתחום. מערכת הפעלה Windows 7 תודה
-
- 0 תגובות
- 878 צפיות
-
-
תקלה לא רואים תמונה במסך בזמן שמחברים כרטיס מסך DVI למסך VGA כרטיס מסך GEFORCE 970 GTX
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
- 2 followers
-
-
על מה אתם ממליצים לי מישהו אמר לי ששוה לי Sapphire ATI Radeon X1300 PCIe 256MB מה אתם אומרים?
-
- 6 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום שוב, לפני כחודש ניסיתי להמהיר את הPowerColor x1950pro שלי באמצעות התוכנה שבאה עם הכרטיס (CCC - Overdrive). הכרטיס הגיע לתדרים סבירים אבל לא החזיק מעמד בOC וקרס לאחר בדיקת מאמץ קצרה ו/או במשחקים. גם OC מזערי גרם לכרטיס לקרוס, והחלטתי שחבל על המאמצים לסחוט עוד ביצועים מהכרטיס. במהלך כל הניסיונות לבצע OC הכרטיס לא התחמם מעבר ל65 מעלות, לכן הבעיה כנראה היא במתח. בכל מקרה, מאז אותם נסיונות אני סובל מבעיות שונות בכרטיס - החל מקריסות בעת מאמץ: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=240884.30 ועד לביצועים גרועים (הכרטיס מקרטע (!) לפעמים בCOD2, בהגדרות גבוהות). ישנם גם משחקים שאני זוכר שלפני הOC רצו חלק, וכעת עם אותן הגדרות הם לא סוחבים. רזולוציה של 1280x1024 היא מילה …
-
- 2 תגובות
- 577 צפיות
-
-
מישה יכול לומר לי מה זה הכרטיס סמור הזה ?? חח אני לא מבין מה זה כרטיס מסך או קול ?? http://www.creativex.co.il/terminal/creative/product.asp?f=50 יש מצב זה סתם חרטה, בלוף, שקר.. בקיצור אם מישהו יודע שיגיד oO. ונ.ב תגובה ראשונה שלי לאחר 18 שעות במערכת :<. ו... תודה לכולם! תמונה: http://www.creativex.co.il/terminal/creative/images/RX9800_400_400.jpg
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-


