כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
-
-
אני מתלבט בין שני כרטיסי מסך.... Gigabyte Geforce FX 6600 256MB DDR 128bit DVI TV-Out שעולה 857 לבין ה-6600GT אבל שמעתי שאת ה-gt יש רק בגירסאת 128 מבייט סיכרון והוא עולה גם יותר ורציתי לדעת אם הזיכון משנה כי אני מעדיף 256 מבייט והאם ה-Gt הרבה יותר טוב... תודה לעוזרים!
-
- 4 תגובות
- 682 צפיות
-
-
יש לי 2 כרטיסי מסך 1. inno3d mx 200 64 mb agp 2. geforce mx 440 64mb agp של palit מה יותר עדיף לי להרכיב למחשב ?????
-
- 3 תגובות
- 599 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך sipphire 1950gt עכשיו שאני משחק את המשחק gothic 3 אחרי חצי שעה של משחק מתחילים להופיע לי כל מני עיוותים של גרפיקה ולא עובר זמן מה ולפעמים הוא יוצא לי מהמשחק עכשיו בשימוש יום יומי מופיעים לי על המסך נקודות כחולות קטנות יש למישהו רעיון מה אני יכול לעשות כדי לפתור את העניין? מערכת הפעלה XP
-
- 6 תגובות
- 673 צפיות
-
-
שלום יש לי את ה6600GT של ליטק בן שנה+ הבעיה היא שהיום שמתי לב שבמשחק אחד גם הסרטונים עובדים לאט וגם במשחק חוץ מהדמויות הכל שחור אני מדבר על FEAR אין לי מושג למה זה ככה אבל יש לי חשד קל שאולי בגלל שהרבתי לאחרונה לעבוד הרבה בתוכנות תלת מימד מה אני צריך לעשות והאם זה הסימן להשתמש באחריות?
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
אז ככה שדרגתי את הכרטיס לא מזמן לפני איזה חודש משהו כזה... עד עכשיו לא הפעלתי תוכנות בדיקה וכו' לא מבין בהם... בנתיים עם המפרט שלי GOTHIC 3 על מקסימום עובד לא רע בכלל מדיום עובד חלק. SPORE עובד חלק PES 2009 עובד חלק. מה שמוזר זה SOF 2 תקוע אם קריעות מטורפות. בכרטיס מסך 6200 הישן הוא עבד חלק. מוזר כי זה משחק מאוד ישן. עכשיו יש בעיה חדשה בפוטושופ CS2 בזמן ZOOMING התוכנה קורעת את התמונה מין ארטפקטים לדוגמא מתי שאני מתקרב לעיניים פתאום התוכנה מכניסה לי חצי שפתיים לתמונה. עכשיו בדקתי וזה נעלם אחרי שעושים איזה פעולה עם התוכנה. וגם בדקתי עם מכשיר שבודק את הצבע..(פיפטה) והצבע הוא צבע מקורי ולא מה שאני רואה על המסך. עוד תסמין זה כאשר אני מורח לדוגמא תמונה זה מורח ע"י ריבועים ומו…
-
- 2 תגובות
- 881 צפיות
-
-
תראו בתרד הזה כתוב תטמפ' שיש לאנשים עם הכרטיס xfx 6600 gt http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=126835.0 הקיצר גם לי יש אבללי יש 20 מעלות יותר בidle לכולם היה 40 ולי 60 ובLoad להם היה 60 ולי 80 אז מה אתם מציעים לעשות?? ולהחליף קרור??מה אתם מציעים? ללכת להתלונן בחנות שכנראה יש בעיה במאורר של הכ. מסך או שזה בסדר ככה המעלות?
-
- 60 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
חיברתי עוד כמה מאווררים היום וזה התחיל לעשות בעיות כאשר במשך השבוע האחרון לא היתה שום בעיה עם ארטיפקטים בכלל והכל עבד יפה מאוד וטוב זה ספק 300 שלHEC לפי ההאתר של ספיר צריך שייהיה מינימום 20A על 12V+ אצלי זה 15 וגם לפי כמה אתרים של בדיקה של כמה כח צריכה המערכת זה רושם לי שאני צריך איזה 350 + יש לי פנטיום 4 1.6 לוח אינטל -כ.רשת מובנה מופעל כרטיס קול live מודם רגיל radeon 9800 5 מאווררים זה כולל את אלה של הספק כח +זה של המעבד וגם הרגילים של המארז 2 ארדיסקים 7200 RPM כונן דיסקטים כונן dvd צורב 4 סטיקים זיכרון RDR 3 USB (מדפסת,מקלדת,עכבר) אז כנראה הספק הזה באמת לא מספיק לי וזה מה שגורם לבעיות.... מה לקנות במקום? enermax טוב ? 420W?
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
פרסמתי פה לפני שבוע בעיה בכרטיס מסך ומסתבר שבסוף הגענו למצב שאין בעיה בכרטיס ויש בעיה במעבד ישלי מעד amd 1075t 6x קיבלתי ב3DMARK PhysicsTest 14.03 FPS ואמרו לי שזה לא טוב ישלי שתי כרטיסי מסך SHAPPIRE 6850 HD CROSSFIREX מצפה לעזרה
-
- 8 תגובות
- 744 צפיות
-
-
יש לי לוח אם פשוט של אינטל שתומך בRDRAM יש לי 128RDR . P4 1500. .40GB 7200 MOXTOR GEFORCE 2MX 200. עכשיו קניתי רדאון 9500 פרו של ATI . והמחשב עובד יותר באיטיות אפילו שחבר שלי התקין לי את הדרייברים הכי חדשים. יתכן שאני צריך עוד זיכרון אבל הוא יקר. מה לעשות?
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ה 7800GTX שהיה לי מת שלחתי ליבואן והציעו לי לשדרג אותו אולי ל 8800 640MB GTS האם שווה לשדרג מבחינת ביצועים בין שתיי הכרטיסים ?
-
- 6 תגובות
- 751 צפיות
-
-
לאחר שהmsi סירב לעבוד לפני שבועיים , כנראה אני מקבל היום\מחר את אותו כרטיס אבל של לידטק . סביר להניח שאני אקבל את הכרטיס ללא קופסה או תוכנות לvivo , האם אותה תוכנה של ה msi תעבוד גם עם הלידטק , או שצריך תוכנה אחרת ?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז כמו שרשום בכותרת אני כנראה קונה 6800LE... ראיתי שאפשר לעשות לו פתיחת צינורות ואיזה OC נחמד כדי שיהיה יותר טוב... בחיפושיי אחר מידע ראיתי שיש משהו שנקרא סופט מוד או באנגלית... מה זה סופט מוד? איך עושים את זה? מה הסיכונים הכרוכים בזה? עד כמה זה עוזר?
-
- 7 תגובות
- 630 צפיות
-
-
קניתי את המסך הזה בגלל הרבה המלצות פה ועוד מקומות. ותמיד אמרו שזה המסך הכי טוב הכי חד וכל זה. אבל עכשיו אני רואה שזה בכלל לא נכון,אני ממש מאוכזב ממנו במשחקים ובכלל בסטופ. בדטופ הכל מטושטש ולא חד בכלללללללללל במשחקים חסר מאד בהירות..ושאני מגדיל את הבהירות אז רואים מטושטש. לא יודע כנראה שיש למסך הזה בעיה איפשהו אז בקיצור...... :'( :'( :'( עשיתי מלא בדיקות ככל שאני מגדיל רזולוציה רואים יותר יפה.. 800*600 רואים יותר חד ויפה מכל רזולוציה שמעל ודבר ממש מוזר ב 60 HZ רואים הרבה יותר חד ויפה מ 85 HZ איך זה יכול להיות?! אני רואה שזה בעיה במסך.. או שזה רק במסך שלי אולי הוא פגום? יש איזה דרך לבדוק אם הוא פגום?! טוב בכל מקרה אני ישמח לקבל הצעות לכיוון המסך.. ואולי עוד דבר…
-
- 5 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום כלום רכשתי מחשב חדש לפני כ 3-4 חודשים..מפרט בצד. התחלתח לעשות OC לכ.מסך(בלי באמת לדעת איך עושים את זה ). בהתחלה התחלתי לעשות גמו שצריך והעלתי הת המהירויות לאט לאט..עד שנמאס לי והעלתי הכל למקסימום. לאחר הטעות המפגרת הזאת,המחשב התחיל להשתגע ועשיתי לו ריסטרט. מאז הביצועים של המחשב הם גחצי ממה שהיה לי קודם לכן(השוותי מול חבר שיש לו מפרט בדיוק כמו שלי).. כמו לדוגמא ב CSS אם יש לו 300 FPS,לי יהיה 180 FPS.. גם רכשתי מסך 22" ואני בכלל לא יכול לשחק ברזולוצייה של המסך הזה בלל הביצועים הגרועים שלו.. דיברתי ים החברה ממנה נרכש המסך והם אומרים שצריך לשלוח להם לבדיקות. הגיוני שהם יגידו שאין שום תקלה במחשב ויחזירו אותו כמו שהוא ? תודה רבה מראש לעוזרים ! :-[
-
- 9 תגובות
- 772 צפיות
-
-
עזרה !! הצילו !! אני כבר 4 שעות על המחשב אני משתגע .... תקשיבו הרכבתי לוח אם וכרטיס מסך חדשים ATI ו PCI-E..... פירמטתי התקנתי דרייברים יש בעיה אחת ! דרייבר מטומטם שאני צריך להתקין NETFRAMEWORK ואני לא מוצא אותו ..... אז התקנתי OMEGA DRIVER ... התקנתי פלאג אין פליי.. נכנסתי למשחקים פועלים חלק רק יש תקיעות ומדי פעם לאגים .... מה זה יכול להיות???? אני לא מבין אצל חבר שלי רואים חלק והכל פועל חלק ..
-
- 9 תגובות
- 761 צפיות
-
-
גם ה-GeForce GTX 1080 Ti וגם ה-Radeon RX 580 נמכרים עתה במחירים משתלמים במיוחד - בתוספת לכונני SSD מעניינים מתחת לרף הפטור ממע"מ לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
מרבית יצרניות הכרטיסים הגראפיים בשוק מצטרפות אל המהלך של Gigabyte ומציעות את כרטיסי ה-Turing הזולים ביותר כשהם מצויידים בזכרונות גראפיים מודרניים ומהירים משמעותית - אל תצפו לזינוק בביצועים, אך זו עדיין בשורה חשובה לכתבה
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
-
-
עד אתמול כשהיה לי GEFORCE FX 5700LE של PALIT היה לי ציון:11444 ב3dmark 2001 על ההגדרות הכי נמוכות עכשיו שהחלפתי כרטיס לGEFORCE 6800GT של INNOVISION הציון ירד לי בחצי ואני לא מבין למה :6642 גם על ההגדרות הכי נמוכות וגם על בינוניות וגבוהות מישהו יכול להסביר לי למה? זה מבאס רצח :'( .עד שחשבתי ששידרגתי מסתבר שהכל שרק ירדתי ברמה גם המשחקים עובדים אפילו פחות טוב והDIRECTX .האמריקאים האלה יודעים רק להתלהב ולעשות שמות :GT ,שמיטי, אולטרא והכל חרטה ופוזות שוות לתחת.[לפעמים לא שווה להשקיע כסף ,הפנטיום 3 שיש לי עם הזכרונות SDRAM עובד יותר מהר מהDDR]
-
- 48 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
מפתחת השבבים משכפלת את ליבות ה-Fiji שלה בכרטיס מסך כפול ליבות חדש תחת השם Radeon Pro Duo, אשר מגיע עם מיקוד בולט לעולם המציאות המדומה, ונתונים מפלצתיים שהופכים אותו לכרטיס החזק בעולם כרגע אחרי לא מעט זמן המתנה, חברת AMD סוף סוף משיקה את כרטיס המסך כפול הליבות הבא שלה, זה המבוסס עלצמד ליבות Fiji מלאות. כרטיס המסך החדש, על שלל הנתונים שלו עליו נעבור מיד, הופכים אותו לכרטיס המסך החזק ביותר נכון לשעה זו, עם ביצועים העומדים על עד כ-51% בהשוואה ל-TITAN Z החד ליבתי של היריבה הירוקה על פי החברה. יותר מלכל משימה אחרת, כפול הליבה החדש של AMD מיועד על פי החברה למערכות VR, שכן משקפי המציאות המדומה עושים שימוש בזוג מסכים, המתורגמים באופן ישיר לזוג ליבות בהתאם. בהתחשב ב…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
היי יש לי 2900GT בקרוספייר (שהוא עובד מעולה , וניראה טוב , ומריץ כל מה שניסיתי על היום והוא אחלה שבעולם) אבל משהו אחר מציק לי והוא הכפתורים שיש על הכרטיס למעלה.. מזה הכפתור הזה? מה הוא עושה ? למה הוא נועד? מזה הדבר הזה ? (לא קיבלתי מניואל של הכרטיסים כי הם באו בבלוק למי שזוכר) אז מי שיודע מזה הדבר הזה אשמח. אבירם נ.ב מצורפת תמונה של הכפתורים [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רציתי לדעת האם Leadtek היא חברה טובה וכדאי לקנות כ.מסך שלה (7600GT)? אם לא , אז יזו חברה כדאי יותר? (ASUS, Galaxy, eVga)?
-
- 5 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אוקיי... כמו בכותרת... אשמח אם תייעצו לי בנוגע לכרטיס מסך המשתלם ביותר באיזור ה700 - 800 ש"ח לPCI - E. תודה מראש, בן
-
- 10 תגובות
- 659 צפיות
-


