כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אנשים מוכרים ב- 450-500, זה לא קצת מוגזם? יד שניה כמובן.
-
- 3 תגובות
- 955 צפיות
-
-
שלום לכולם חבר שלי רוצה לקנות RADON9500 pro ואני רוצה לדעת בשבלו כמה שווה לו לקנות יד שניה כזה כרטיס תודה מראש?
-
- 11 תגובות
- 972 צפיות
-
-
Sapphire Radeon X800GTO2 @ X850XTPE + AC Silencer 5 Rev 2
-
- 4 תגובות
- 728 צפיות
-
-
אני מתכוון למכור את ה X800 GTO2 שלי ( אחריות לעוד שנתיים ) יחד עם הקירור של זלמן ה VF700-CU. מהו המחיר הראלי שאוכל לקבל עליהם היום ?
-
- 4 תגובות
- 550 צפיות
-
-
אהלן, קניתי מסך חדש ואת הישן אני מוכר לבן דוד אז השאלה שלי כמה שווה היום המסך CTX PR705F Series ? חיפשתי באינטרנט אבל לא מצאתי תשובה...
-
- 5 תגובות
- 620 צפיות
-
-
Gigabyte GTX560 GV-N560GOC-1GI נרכש ב 2012: אז יש עדיין אחריות של שנה וחצי בערך. כמה הוא שווה היום כי יד שניה?
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קניתי אותו לפני שנתיים ב 1800 שקל והיום עם כל התחרות בין ati ל nvidia אין לי שמץ של מושג כמה הכרטיס שלי שווה או כמה הוא טוב ביחס לכרטיסים האחרים? האם כדאי לקנות כרטיס אחר ב400 שקל? האם הוא יהיה יותר טוב? למישהו יש מושג ? הכרטיס שלי זוהה ע"י win xp pro כ radeon 7200 יש לו 64 MG זכרון והוא vivo תודה על כל תגובה 8)
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בכמה אני יכול למכור את הכרטיס הזה? ASUS Extreme N7800GT DUAL/2DHTV 512MB יש לי אותו משהו כמו חצי שנה, עם כל הבאנדל המלא של אסוס! הוא מהדורה מוגבלת שיוצרה רק 2000 יח' בעולם.. ויש עליו 3 שנים אחריות! פשוט כרטיס סוס עם חיבור לחשמל משלו ככה שלא צריך ספק חזק בשבילו... מריץ את כל המשחקים העכשווים על הגדרות הכי גבוהות.. אז כמה אני יכול לבקש עליו?
-
- 35 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
MSI AMD RADEON R9 270 GAIMING 2GB עם אחריות עד 9.4.17
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כמה שווה הכרטיס מסך הזה: https://www.msi.com/Graphics-card/N750-2GD5OC.html היה בשימוש מסיבי שנה?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זה טיפה דחוף.. ! תודה רבה השם הוא Lg E700B הגודל זה 17" והמסך שטוח
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
עוד לא קניתי כרטיס מסך ההוא עם ה7800GT עוד מתלבט לי ההוא עם ה7950GT EXTREEM לא רציני בכלל עכשיו מישהו פנה אליי ויש לו 8600GT עם 1GB ידוע לי שהוא חלש משניהם^ אבל גם צריכת החשמל שלו דיי עושה לי טוב לספק(THERMEL MASTER 420W של CM) האם שווה לקנות תכרטיס הזה ב150 שקל? רק לא להגיד לי תקנה כרטיס מסך או שעולה הרבה אין לי כסף לזה בכלל
-
- 29 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
האם כדאי לקנות ממנו ב200 ? או שלא ? מתלבט.... ורוצה דעות על הכרטיס הזה. בתודה raniAA משתלם לקנות כרטיס כזה ב200 ביחס לביצועים שלו..?
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני יכול למכור אותו , כמה אני יכול לבקש עליו ?
-
ידיד שלי רוצה לקנות ממני את הכרטיס מסך הישן שלי RADEON 9200 SE , כמה הוא שווה עכשיו , יד שנייה?
-
- 6 תגובות
- 852 צפיות
-
-
יש לי כמה שאלות על הכרטיס מסך HD4850 1. הכרטיס יריץ לי משחקים כבדים וחזקים על הכי גבוהה [high] כמו המחשקים האלה: crysis, cod4,Diablo ועוד משחקים כבדים מהסוג הזה. 2. יהיה לי מסך 22' אז הכרטיס יהיה בסדר עליו, כאילו הגרפיקה תיהיה בסדר?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
-
כיצד אפשר להגדיר עם הכרטיס הזה DUAL DISPLAY, אם בכלל? זאת אומרת שאוכל לראות סרט במסך טלויזיה ולעבוד על המחשב במסך המחשב? ניסיתי לעשות CLONE ולראות את המסך על המחשב והטלויזיה אבל מה שקורה זה שהמסך בטלויזיה נמתח מחוץ לגבולות שלו. איך אפשר לסדר שבמסך של המחשב תהיה רזולוציה של 1280X960 ובטלויזיה 1024X768? עכשיו שאלה לגבי הביצועים של הכרטיס: עשיתי בדיקה עם 3D MARK 06 וקיבלתי את התוצאות הבאות (תמונה): http://img504.imageshack.us/img504/7456/3dmr20907yf6.jpg האם התוצאות האלה טובות יחסית למפרט שלי? אני מתכוון להוסיף בקרוב עוד ג'יגה זיכרון למפרט הזה, האם יהיה שיפור ניכר או שהמעבד יתקע אותי?
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
-
-
בשעה טובה המחשב החדש שלי מורכב ורץ. וכמו שהבטחתי הנה התוצאה של ה-3dmark2001se. רק הדריברים מותקנים כרגע אז כנראה שהתוצאה תהיה יותר נמוכה אחרי כל ההתקנות. המפרט שלי: AMD ATHLON XP 2000 Transcend 512 mb DDR 2700/333 (Samsung Chips) Asus A7V333 ASUS V8460Ultra - GeForce 4 Ti 4600 HERCULES - Game Theater XP Dragon DA-01BLD Full Tower Antec TruePower 480 Watt התוצאה מספקת?
-
- 20 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
למה בדיוק הגיעו למספרים האלה של 320 - 640 - 768 וכן הלאה מה הקשר של הקפיצות האלה לעומת הישנות
-
- 6 תגובות
- 849 צפיות
-
-
ברשותי מסך 17'' ומשתמש ברזולוציה של 1024x1280, השאלה היא לאיזה כמות FPS אפשר להגיע עם 4850 ברזולוציה הזו כשהפילטרים הם על ההגדרות הכי גבוהות שיש, בקרייסיס :s05: יש איזה בנצ'ים שאפשר לראות ? תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 920 צפיות
-
-
הנה ת'רד חדש, אתה צודק שלא צריך להספים את הקודם. אתה שולח אותי לעשות ניסוי כי אני אמור לא להבין בזה או לחשוב שכל מה שעשיתי עד עכשיו היה הדמיון המופרח שלי? זה תלוי באפליקציות כי אין לי בעיה לשחק CRYSIS ב30 אבל כמו שאמרתי - במשחקים כמו UT3, בשבילי לשחק ב30 זה סיוט אז מהי דעתכם לגביי ה"עין האנושית"? האם באמת אנחנו לא צריכים 60 פריימים לשניה? ואיפה באמת זה בא לכן ליידי ביטוי כי אני את שלי אמרתי בנושא: באופן כללי חויית המשחק שלי טובה בין 40 ל60 פריימים, ישנם משחקים שאין לי בעיה עם 25-30.
-
- 90 תגובות
- 12.3k צפיות
-
-
שלום, אחי המפגר שקרא מאמר מנענע, אומר שלפלאפון המפגר שלו יש יותר צבעים מהמסך שלי ושלו. עכשיו, הוא אומר, שלפלאפון שלו יש 65000 צבעים (16 ביט, נכון?), ולמסך שלי (lcd) יש 3000 צבעים, ושלמסך שלו יש 4000 צבעים (12 ביט, נכון?). בבקשה עזרו לי להוכיח שהוא, ונענע, טועים, וחושבים כמו אוטיסטים מפגרים שיכלית. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-


