עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. NVIDIA IS IN DEEP trouble over the defective parts problem, and from what we're being told, this is only the tip of the iceberg. NV still insists on stonewalling and spinning because the cost of owning up to the problem could very well sink the company. Nvidia G92s and G94 reportedly failing If you haven't been following the story, the short version, up till now, is that all G84 and G86 chips are bad. Nvidia is blaming everyone under the sun, but denying they have any hand in the failures. While this may sound plausible, technical analyses by people intimately involved in the requisite semiconductor technologies tell The INQ that it is a bunch of bull: NV simply screwed u…

    • 9 תגובות
    • 903 צפיות
  2. היי, אני צריכה עזרה (תמיכה, חיבוק.. כל דבר שימנע ממני לבעוט במחשב שלי! ) שדרגתי את ה PC הנייח שלי, לקחתי שני מחשבים ישנים חיברתי ביניהם ו-וואלה! יש לי מחשב חדש, טוב יותר - וינדוס 7... הכל טוב. רק שאחרי שכבר קניתי את הכבל הסופר ארוך לחבר את הדיספליי של המחשב לטלויזיה - זה מסרב לעבוד!! מדובר בכרטיס מסך nvidia getforce 6600 gt (שעד למועד השדרוג עבד בלי בעיה), יציאת S-VIDEO ל- RCA. ניסיתי לחבר למגבר שמחובר למסך טלויזיה, ניסיתי ישירות לטלויזיה עם מתאם SCART, ניסיתי למסך אחר, רק כדי לוודא שהטלויזיה לא דפוקה... כלום לא עוזר.. עושה רושם שזה עובד (העכבר בורח לו ימינה אחרי שינוי כל ההגדרות) - אבל אין תצוגה בטלויזיה! אז למי שיש רעיון, מה יכולה להיות הבעיה - אני אשמח מאוד…

    • 17 תגובות
    • 2.7k צפיות
  3. http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2295&p=1 השוואה בין כל החברות וכל הדגמים לגבי מראה, פתרונות קירור, אוברקלוק ורעש. http://www.firingsquad.com/hardware/geforce_6600_gt_overclocked/ השוואה בין 6600 לשאר הכרטיסים באותו קטגורית מחירים קרובה.

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3289059,00.html

    • 7 תגובות
    • 968 צפיות
  5. יש לי שאלה אני בקרוב מתכוון לרכוש כרטיס Gainward Gf4 128 mb mx440 עכשיו רציתי לדעת אם הוא כרטיס שיספיק לי לשנה הקרובה ? פשוט אני לא מצליח למצוא תהבדל בינו ובין ה Ti אני ירגיש כל כך הרבה הבדל ? האם כדאי לקנות את הכרטיס הזה ב 400 שקל ?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. שלום כל מי שזוכר- הרכבתי יחד עם עזרתכם מערכת עריכת וידאו. כ.מסך- קניתי בסוף את הכרטיס של ספייר - X800GTO2 , ופתחו לי אותו והמהירו אותו,כולל אחריות! המחיר- 1480 שקל. הכרטיס לא עובד כמו שציפיתי ממנו... עובד טוב אך ציפיתי ליותר. מה דעתכם על הכרטיסים האלה: ATI Radeon X800XL 256MB Asus ATI Radeon X800GTO 256MB Asus ATI Radeon X800XL 512MB Gigabyte כולם סביב אותו מחיר. כמובן אני מעדיף אסוס, אבל לא מצאתי מה ההבדלים בין 2 האסוסים,גם באתר שלהם לא מצאתי מידע אודות פרטים ליבה/זיכרון. מה דעתכם? להחליף ? תודה

    • 31 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. שמעתי שיצאו בעתיד מסכי אולד(OLED) אין לי מושג מה זה ואין לי מושג אם אייתתי נכון מה ששמעתי. הדבר היחיד שאני יודע זה שהם יהיו מסכים דקים זולים בעלי זווית צפייה רחבה יותר ויוכלו אפילו לקפל אותם כמו עיתון... אנא שפכו אור על מה שאתם יודעים.

  8. טובאים את המסך הזה עקב חוסר ביקוש, וראיתי שפה בפורום דווקא די הרבה חברי בו, חשבתי שנחתום כל חברי הפורום המעוניינים על מסמך שמבטיח שאנו נרכוש את המסך הנ"ל ואפילו נשלח להם לינקים של אשכולות שדנים על המסך הזה בכל מיני פורומים... אני ממש ממש רוצה לרכוש אותו אז כל מי שחושב כמוני שיצור איתי קשר פה או בפרטי או באיציק 101346980. תודה לכל התומכים....

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. כל מי שרוצה לנסות ולשנות למי שלא יודע על מה אני מדבר- חברת ההפצה והיבוא חיון בע"מ היא היבואנית הרשמית של המסכים של סמסונג ששמם במסכי LCD הולך לפנם ואחריות הפיקסלים השרופים שלהם היא החלפת המסך לאחר 20 פיקסלים שרופים וקבוצה של פיקסלים נחשבת כאחד בעוד שבארצות מפותחות האחריות עומדת על התקן של סאמסונג עצמה שעומד על החלפת המסך אחרי 8 פיקסלים שרופים זהו אחד המסכים הטובים פה בארץ (לפחות בטווח מחיר של 1900-2400 שקל) וחבל שצריך להתפשר בגלל האחריות על מסך יותר טוב גם אם זה לא מעניין אתכם אנא עזרו (אם הם יראו שפורומים מתחילים להחרים אותם הם ישנו את המצב) מי שרוצה לעזור תרשמו "מצטרף" ואם יהיה הרבה אנשים אני ישלח להם את זה אם אתם שואלים את עצמכם מה איכפת לי ,אז, זה מעצבן אותי שחברות …

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  10. היי, דברתי עכשיו עם היבואן של ViewSonic בארץ אחרי שחודשיים אני לא קבלתי את המסך שהזמנתי ... אבל חיכיתי... אני לא מאלה שעוזבים משהו שרוצים... אז לפי היבואן עוד יומיים מגיע משלוח של המסך לארץ... לפי מה שאני יודע בזמן האחרון יש למסך ביקוש בארץ אז תתנפלו על זה ;D ואם מישהו יגיב שזה ספאם אז אני בא לתת תשובה להרבה שרוצים להזמין את המסך. יום טוב.

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  11. היי, לאחר החלפת המעבד מ E2200 ל E8400, המחשב יותר זריז אבל: משחקים אפילו פשוטים מאוד, גוגל ארט במחשב וגוגל מפס באינטרנט עובדים מאוט איטי נתקעים וקופאים. זה נראה כאילו כל דבר שמשתמש בכרטיס המסך לא מתפקד. הסתכלתי על הטמפרטורה במנוחה של הכרטיס-57 פירקתי שמתי משחה טרמית ניקיתי והחזרתי-ירד ל 44 , השיפור בתגובה קל עד מינורי הייתה שגיאה של המערכת nv4 display פעם אחת,כבר אין. סרטונים ביוטיוב ובמחשב ומשחקי פלאש באינטרנט הכל עובד ללא בעיה. כשנכנסים אפילו ל LFS(משחק מאוד בסיסי), התפריטים עובדים בסדר וכשבאים להתחיל לשחק הכל נתקע ומרצד, מצורפת תמונה ממה שקרה בתוכנה GOOGLE EARTH: יש למישהו מושג מה קרה לכרטיס מסך? אני כמעט בטוח שלא פגעתי בו בזמן החלפת המעבד, …

  12. שאני משחק במשחק.. אז לפעמים הוא יוצא לי ככה באמצע מהמשחק וצריך להתחיל הכל מהתחלה. יש לי כרטיס מסך radeon 9600 pro 128M. מה הבעיה? האם למישהו זה קרה?

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. שלום לכולם! יש לי בעייה במשחקים. כל משחק קופא לי ונתקע כעבור חצי שעה של משחק. מוצגים לי פיקסלים גדולים על המסך (ריבועים לבנים) ומוזיקת המשחק ממשיכה לפעול אין באפשרותי לעשות כלום חוץ מללחוץ על כפתור ה RESET שבמחשב שלי... הכרטיס שלי הוא Leadtek Geforce GTX 260 גירסאת OverClocked. מה אני אמור לעשות???

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  14. http://www.techpowerup.com/reviews/Contests/AMD_HD_4890/ יש שם כרטיסים מקסימים

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. כל פעם שאני מדליק את המחשב אחרי כמה שניות המסך נהיה שחור לגמרי והמאווררים מפסיקים לעבוד ואז אחרי כמה שניות הוא חוזר עם הודעה שכתוב בה: עדכנתי דרייברים וזה פשוט לא מפסיק, אין לי מושג מה גורם לזה ולכן אין לי מושג איך לסדר את זה, חשבתי שעדכון דרייברים יתקן את הבעיה אבל זה לא עבד, רעיונות?

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  16. חיברתי את 660GTXIT ממקום 570GTX ..וכל שנייה מקבל מסך שחור שאחריו יש כיתוב למטה" מנהל תצוגה הפסיק להגיב- ועשה שחזור" יש לציין שהדרייבר עודכן אוטומטי וידני (גירסא אחרונה) יש עוד בעיה.. לפעמיים בדפדפן ובמחשב יש מין הפרעות כאלה של חיתוכים לפעמיים בצבע שחור.

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. יש לכם כרטיס מסך מאחד משני הדורות העדכניים של AMD? כלי חדש יתן לכם את כל המידע שאי פעם רציתם לדעת עליו, ואולי אפילו צ\'אנס לפתוח בו יכולות חומרתיות נעולות לכתבה: http://hwzone.co.il/כלי-חדש-עשוי-לפתוח-ליבות-עיבוד-נוספות-ב/

  18. שלום לכולם, לאחרונה התקנתי ויסטה 32 ומאז חיפשתי רבות את הכלי המצויין שהיה בעבר nView הכלי לא קיים כרגע בדרייבים הכי החדשים של נוידיה... ולא נראה לי שהם מתכננים מתישהו להוציא כזה.. האם מישהו מכיר כלי חלופי? חיפשתי פה בפורום וגם בפורומים בעולם ולצערי לא מצאתי האם מישהו בכל זאת מכיר משהו ?

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  19. Started by Silver Dragon,

    באיזה כלי עלי להשתמש כדי לאבחן את תקינות הכרטיס שלי ? 8800GT מדבר פחות על מאמץ וכו', מה שחשוב לי זה לבדוק אם הרכיב תקין. תודה!

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  20. אני מנסה קצת תיכנות ב-delphi, אז מתוך עניין ולאור החשיבות שמייחסים פה בפורום להספקם של כרטיסי מסך, כתבתי איזה כלי נחמד שיעזור לכם לחשב חשבון חשמל חודשי\שנתי על כרטיס המסך \ רכיבים אחרים או כל המערכת. התוכנה פשוטה - מזינים צריכת חשמל ידועה במנוחה ומאמץ, מס' שעות (יומי\שבועי) שהמחשב ב-idle, מס' שעות (יומי\שבועי) של גיימינג והתעריף של חברת חשמל (קילו-וואט לשעה) ניתן לשינוי במידת הצורך (עם או בלי מע"מ). לוחצים על כפתור חישוב ומקבלים תוצאה. הקובץ מצורף... אם יש בקשות\הצעות אני כאן. עדכון: צורפה גרסא אחרונה 1.0.3. [attachment deleted by admin]

    • 18 תגובות
    • 9.9k צפיות
  21. Started by J0n1,

    אני זוכר שיש איזה כלי של מייקרוסופט שמשפר את הכתב במסכי LCD. אאל"ט זה קשור לכרטיס מסך, לכן בחרתי לפרסם פה. אשמח לעזרה עריכה: זה קשור לווינדאוס ClearType

    • 1 תגובה
    • 905 צפיות
  22. יש לי כרטיס חדש מסוג Leadtek 8800GTS 640MB. אני מפעיל כרגע ויסטה, ומשום מה הcontrol panel של nvidia שמגיע עם הדרייברים החדשים עושה לי קצת בעיות. בCP הוא מנסה להציג מידע בעברית והופך את הטקסט, וגם חלק מהמסכים פשוט לא עובדים כמו שצריך: למשל האפשרות לשינוי התצוגה ב-90 מעלות אם אני רוצה להציג את המסך אנכי, פשוט לא מתבצעת אחרי שאני עושה apply. הדרייברים שאני משתמש בהם הם מגירסת 158.45. הייתי הרבה זמן בגלות של ATI, אז אני לא מכיר כל כך תוכנות צד למעט rivatuner שאמורות לאפשר לי הגדרות מתקדמות (כמו למשל שליטה דינמית על המאוורר לפי הטמפרטורה). מה שאני מחפש ספציפית זה תוכנה שמאפשרת לי להצמיד hotkey לסיבוב המסך ב-90 מעלות ימינה או שמאלה (או תוכנה שמאפשרת לי להריץ את זה כשורת פקודה מ…

    • 2 תגובות
    • 606 צפיות
  23. כמה OC אפשר ל-GTX560 TI ? וכמה OC אפשר ל-GTX570 ? וגם.. זה ה-OC של ה-GTX570 http://www.techpowerup.com/reviews/ASUS/GeForce_GTX_570/30.html וזה של ה-GTX560 http://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_560_Ti/30.html איך יכול להיות שה-OC של ה-GTX570 יותר חזק מה-OC של ה-GTX560 ??

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by Yaron-Cohen,

    250MHZ זה בסדר??

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות

דיונים חדשים בפורומים