עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. Started by mic3mic4,

    יש לי מחשב חדש עם כרטיס מסך Rtx2060. יש לי שני מסכים עם חיבורי hdmi . )מסכים של דל) אני מצליחה לחבר רק מסך אחד. נראה שאין בכלל אפשרות לחבר מסך שני (יש ארבעה פתחים אך לא נכנס הכבל). מה מומלץ לעשות? אני רוצה כמובן את אותה איכות התמונה ואותה המהירות שני המוניטורים. תודה!!

  2. הי, יש לי לפטופ HP PROBOOK 455 G2 עם וינדוס 7 ואני רוצה לעבוד עם 2 מסכים (במקום המסך של הלפטופ). יש לו יציאת VGA ויציאת HDMI ומספר יציאות USB אבל אני לא יודע אם הם יעבדו במקביל. מישהו יודע אם זה אפשרי?

  3. Started by יהונתן בןזימרא,

    אני מנסה לפתוח קבצי וידאו המחשב כותב לי בחר אפליקצייה ושום אפליקצייה לא פותחת מה עושים תודה

    • 1 תגובה
    • 752 צפיות
  4. אהלן חברים! הייתי עד היום עם מסך של lg 24 אינץ'. קניתי לאחרונה מסך חדש של dell 27 אינץ' 144hz (סוג-dell s2721hgf). באופן מוזר המסך החדש לא מציג לי רק את כל השלב של הביוס בהעלאה של המחשב, ניסיתי לחבר גם בחיבור ישירות ללוח אם וגם בחיבור לכרטיס (לא יודע אם זה משנה) ובאף אחד הוא לא מציג את הביוס. חשוב לצייון שאין בעיה בביוס או במחשב כי במסך השני הביוס כן מוצג. תודה!

  5. הי. יש לי מחשב חדש, חזק, וקניתי מקלדת ועכבר אלחוטיים של לוגיטק (MK295) . גם העכבר וגם המקלדת עובדים בדיליי - כל אחד בדרכו. המקלדת - אני לוחצת על כפתורים ואין תגובה, ואחרי כמה רגעים רואים את האותיות - כשלפעמים האותיות הראשונות מפוספסות. העכבר - או שרגע עד שמגיב או שכשעוברים מצד אחד לצד שני, יש רגע שהוא תקוע. משגע אותי! מה שכבר עשיתי: החלפתי סוללות בשניהם. החלפתי את הפורט של ה USB של החלק שעוזר לתקשור שלהם. בדקתי את הדרייברים של העכבר והמקלדת. מה אני יכולה עוד לעשות??? תודה

    • 5 תגובות
    • 3.5k צפיות
  6. Started by Alon Egozi,

    שלום לכולם. קניתי את המחשב הנ"ל ולפי כל מה שראיתי אין אפשרות רשמית להוסיף זיכרון ram מעבר ל-8 gb. האם מישהו יודע דרך כלשהי בכל זאת לעשות זאת?

  7. שלום רב, ברשותי כמה כרטיסי מסך מסוג rx 470 כאשר חלקם אינם מעלים תמונה כלל בחיבור וחלקם עם מאווררים שלא מסתובבים, הייתי רוצה המלצה למעבדה אמינה / איש אלקטרוניקה שיכולים לבדוק את הכרטיסים ברמת הלוח ואולי להחזיר את חלקם לחיים. תודה מראש !

    • 0 תגובות
    • 922 צפיות
  8. Started by moti30,

    שלום מישהו אולי יודע איך ניתן לנעול תוסף של כרום כך שלא יהיה ניתן להסיר אותו או לכבות אותו? אלא ע"י סיסמה וכדו'. אותו דבר אם יש אפשרות בדפדפן אדג'. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 818 צפיות
  9. Started by K1ko7,

    אהלן חברים! אשמח לעזרה דחופה לגבי הגדרות ביוס בלוח אם שקניתי.. msi z87m אני לא מצליח להגדיר לו את הboot הנכון. תודה.

  10. שלום רב. יש לי הרבה קבצים. הם כל הזמן משנים מיקום. אני מסדרת אותם לפי נושאים והם כל הזמן זזים זה משגע אותי. איך מקבעים אותם תודה רבה

  11. יש לי מחשב נייד של DELL, כשאני מפעיל את המצלמה למשל בזום ומזיז את המסך היא מפסיקה לעבוד והוא לא מזהה את הדרייבר, אחרי שאני מתקין מחדש מהאתר של DELL המצלמה חוזרת לעבוד ואז שוב אותו סיפור בהורדת מסך, מישהו יכול לעזור?

  12. שלום רב, מעוניין בעזרה איך להגדיל את כונן c. בכונן c כבר לא נשאר לי מקום ואני מעוניין להעביר אליו זיכרון מכונן d. בעצם להגדיל את הנפח של כונן c על חשבון הנפח של כונן d אני מעלה צילום מסך של 2 תוכנות שברשותי. בצילום אפשר לראות את החלוקה הקיימת אצלי במחשב. תודה רבה לכל העוזרים

  13. Started by יוריאלין,

    שלום. המחשב שלי עשה איתחול ולא נדלק יותר. לוח האם משמיע צפצוץ קצר וקבוע עד שהוא מאתחל את עצמו מחדש. אין שום תגובה במסך. ניתקתי הכל, כרטיס מסך, כרטיס זיכרון, כל הכבלים גם, ניקיתי, החזרתי חזרה ועדיין יש צפצוף, גם כאשר כרטיס המסך מנותק מלוח האם הצפצוף ממשיך. מה יכולה להיות הבעיה? ייתכן שספק הכח הלך? או שלוח האם התקלקל?

  14. היי לכולם, כבר תקופה ממושכת שאחת לכמה ימים סדר הכוננים ברשימת כונני האחתול בביוס ( BOOT OPTIONS PRIORITIES, GYGABYTE B450 AORUS ELITE) משתנה על דעת עצמו, במקום שיהיה מקובע לנצח נצחים על windows boot manager. המשמעות היא שבעת האתחול עלי להפעיל את המחשב מחדש, להכנס להגדרות הביוס, לשנות בחזרה את הסדר ולבצע שמירה והפעלה מידש, רק שזה לא ממש עוזר. מצרף תמונה כפי של הגדרות סדר התחול כפי שהן צריכות להיות. הצעות לפתרון הבעיה? תודה מראש.

  15. Started by GamBush,

    היי היום שיחקתי במחשב וקצת צעקתי וירקתי טיפות קטנות של רוק לעבר המסך והם פגעו במסך ואולי במקלדת.. אני מפחד שזה יכול להיכנס לחריצים של המסך או של המקלדת וזה מסוכן או יכול להרוס.. המקלדת לא ראיתי טיפות אבל על המסך כן. בנוסף רציתי להניח את הטלפון שלי על הפד אבל בטעות הנחתי על העכבר שהיה הבדל של 2 סנטים בגובה ואז זה נחת על העכבר g pro איפה שהסמל של לוגיטק ונתן כמו מכה מפחד שיכול לקרות משהו לעכבר.. מה יכול לקרות ממה שאמרתי? מבקש תשובה על כל מקרה ולא ספאם בבקשה. תודה!!!!!

  16. Started by law89,

    אני לא מצליח לסגור את הדלת של המארז. יש שם יותר מדי חוטים בצד השמאלי. הצעות?

  17. Started by eliranSun,

    האם יש אפשרות להפוך מכשיר אל פסק ישן למטען של סוללות 12V?

  18. היי בשעה טובה קיבלתי את המחשב החדש. האם הגיוני שקיבלתי מחשב חדש והחנות (KSP) אומרת שאין שום ברגים וחלקים עודפים? (יש בסך הכל 4 ברגים שקשורים ללוח אם, אין בכלל חוטים, אין בכלל קופסא של המאוורר וכו'). בחנות אומרים שהם השתמשו בכל החלקים. מהסתכלות ביוטיוב זה נראה ממש לא נכון. לדוגמה דקה 17:00: נשארו די הרבה ברגים. אני מצרף את המפרט:

  19. Started by מני מור,

    היי, בניתי מחשב עם לוח את של גיגבייט דגם ga b75m d3v, כאשר אני משתמש בכרטיס המסך המובנה הכל בסדר, הבעיה היא שכשאני מחבר כרטיס מסך (1050 ti) המחשב פשוט לא קולט שהוא קיים, למרות שהמאווררים פועלים! הכרטיס מסך עובד, בדקתי על מחשב אחר, המעבד גם פועל במחשב אחר עם אותו כרטיס מסך, ניסיתי גם לעדכן ביוס, וגם לשים ביוס ישן יותר, ניסיתי לכבות בביוס את הכרטיס המובנה, גם לא עבד, ניסיתי לשים ביוס ישן יותר, שום דבר לא עובד! כשאני מחבר את המסך לכרטיס זה פשוט לא מראה כלום. דרך אגב, זה גירסה של הlow profile, יכול להיות שזה קשור? אני אשמח לעזרה מהירה, אני תקוע!

    • 52 תגובות
    • 9.5k צפיות
  20. היי, פוסט ראשון שלי. (עושה קופי פייסט כי כבר רשמתי באנגלית בפורומים אחרים. So I have a gigabyte x58a ud3r rev2 motherboard with an i7 950 and 6 (3x2) gigabytes of RAM I also have a R9 390. I snooped around online and found out I can upgrade my computer without spending too much money and so I went ahead and bought A Xeon 5675 processor on AliExpress . .I have some experience in computer building though it was back when Pentiums reigned supreme so it’s been a while. So the processor itself cost around 20 bucks and my question is can this Xeon work with normal ram or do I have to get ecc? if I do need ecc will my mother board support it? Is ther…

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by THELAD,

    שלום רב, ברשותי מחשב נייד של DELL במשך קרוב לשנה, מדגם: Dell Inspiron 3493 i5 1035G1 1.0GHZ 512GB SSD 14.0 HD MX230 8GB (3493-1035G18G51GWOS) מאז רכישתו, קיימת בעיה של חוסר קליטת wifi. הבעיה קיימת במחשב מכיוון שיש קליטת wifi מעולה בחדר, כאשר משתמשים במחשבים ניידים אחרים וטלפונים חכמים אין שום בעיה כלל וכלל. ישנה קליטת wifi סבירה כאשר מקרבים את המחשב לנתב האלחוטי או משתמשים בנק' חמה בטלפון כשהוא נמצא בסמיכות למחשב הנייד. חשבתי להחליף את כרטיס הרשת בכרטיס אחר בעל ביצועים יותר טובים, אך אינני יודע באילו תקנים הכרטיס רשת צריך לעמוד בכדי להתאים ללוח האם שמותקן בחשב והאם החלפתו צפוויה לפתור את הבעיה? אשמח להתייחסות …

  22. אני לא מצליחה לסמן טקסטכדי להעתיק אותו , מה עושים

    • 1 תגובה
    • 977 צפיות
  23. Started by mat23,

    היי, יש לי מסך מחשב של samsung דגם: S22R35 , כשאני מפעיל את המחשב המסך מציג את החלון הראשוני ומאפשר כניסה ותצוגה של ה BIOS, ברגע שאני יוצא מחלון ה BIOS המסך נהיה שחור ונכנס אחרי זה למצב שינה. כשאני מחבר את המסך למחשב אחר הכל עובד. כרגע המחשב מחובר עם כבל DP-HDMI למסך טלוויזיה והכל עובד. ניסיתי לחבר את המחשב עם כבל DP וגם עם כבל HDMI בשניהם הוא לא מגיב. עשיתי עדכון דרייברים לכל הרכיבים, גם ללא שינוי. מפרט של המחשב: לוח אם: ASUS TUF gaming b550m-plus מעבד: AMD Zen3 Ryzen7 5800X RAM : hyperX 32GB (4x8GB) 3200MHz DDR4 GPU : GeForce RTX2070 Super PS: 750W power supply

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by ilanb0,

    איך אפליקציה כזו (למשל כמו "פתיחה בנגיעה") "יודעת" לפתוח רק את שערי החניון של הבניין שלנו, ולא שערים של חניונים אחרים? יש לציין שהכנסת מספרי הטלפון של הדיירים שמקבלים הרשאה לפתוח את השער היא באמצעות אפליקציה אחרת - אפליקציית ניהול שאינה תת אפליקציה של פתיחה בנגיעה.

  25. Started by Licht,

    היי, הייתה הפסקת חשמל בבית ולאחר מכן כשהפעלתי את המחשב מחדש, מקש האנטר אינו מגיב, בנוסף, השילוב של ALT SHIFT שמאלי לשינוי שפה אינו עובד וכך גם לדוגמה SHIFT 2 כדי לכתוב שטרודל (SHIFT ימני בשילוב 2 עבד). אשמח לעזרה ותודה.

    • 0 תגובות
    • 991 צפיות

דיונים חדשים בפורומים