תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
שלום המחשב הנייד היקר שלי הזדקן והתעייף, אז לפני שאני קוברת אותו ורוכשת חדש אשמח לברר אתכם, האם ניתן איכשהו לשדרג אותו כדי לשפר את ביצועי המחשב לגלישה באינטרנט? נתונים טכניים Device DELL Precision M4800 15.6" Processor Intel(R) Core(TM) i7-4800MQ CPU @ 2.70GHz 2.70 GHz Installed RAM 8.00 GB System type 64-bit operating system, x64-based processor Edition Windows 10 Home Version 21H1
-
- 3 תגובות
- 757 צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי מחשב בייתי ישן (5שנים) שהכניסה של ה hdmi נהרסה, כלומר החיבור . יש למישהו מושג האם ניתן להחליף עצמאית או כמה זה יעלה במעבדה? אני זו הדרך היחידה שלי לראות טלויזיה נורמלי (יש לי ילדים ואני רןאה עם אוזניות שמחבר למחשב, וגם מוריד המון טורנטים)
-
- 2 תגובות
- 978 צפיות
- 1 follower
-
-
אני רואה את האתר במחשב בצורה שונה לחלוטין בעוד בסמארטפון האתר מופיע כמו תמיד. האם בוצע איזה שדרוג/שינוי באתר בימים האחרונים?
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
- 1 follower
-
-
חיברתי מחשב מחלקים, הוא נדלק לשנייה ונכבה, בדקתי מדריכים/יוטיובים/פורומים/Reddiטים, אין לי מושג מה זה יכול להיות. חיברתי שני ספקים שונים ותגובת המחשב זהה, אחד מהספקים חדש (700W). אודה לעזרתכם, אני מיואש נ.ב: לפני חודש הוא עבד אבל נאלצתי לחבר לוח אם אחר כיוון שלא הייתה תצוגת מסך והבעיה הייתה בלוח אם)
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המעבד הינו ryzen 3600 לוח אם: GIGABYTE GA-AB350N https://www.amazon.com/gp/product/B073PWKSP6/ref=ppx_yo_dt_b_search_asin_title?ie=UTF8&psc=1 זכרונות https://www.amazon.com/gp/product/B013H7U6FQ/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o06_s00?ie=UTF8&psc=1 https://www.amazon.com/gp/product/B00UFBZOVE/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o04_s00?ie=UTF8&psc=1 [כן.... אני יודע שהם לא זוג מהשמיים....] התקנתי את הבילד האחרון של וינדוס 10 על SSD SATA של PNY ולפי "אפליקציית הבריאות" הפעלתי TPM וביטלתי CSM והפעלתי secure boot. לאחר ההפעלה מחדש הראשונה בתהליך ההתקנה, לוח האם לא מזהה את ה SSD כמשהו שאפשר לעשות לו בוט, אני מנסה לשחק פה ושם…
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
היי יש לי לוח אם אסוס tuf z390pro שמוצמד אליו SSD EVO970 NVME, מצליח לזהות את הכונן כאופציה לboot רק במצב CSM, כאשר מכבה אותו ועובר לUEFI הוא לא נותן לעשות boot מהכונן כרגע המחשב פועל במצב csm כי זו הדרך היחידה שבה הצלחתי להתקין עליו windows, יש למישהו רעיון איך לפתור את זה?
-
- 4 תגובות
- 3.2k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום לכולם, המסך לא מציג כלום, מסך שחור, לא ברור לי מה הבעיה, שום דבר לא עולה... חברתי עכבר, מקלדת וכבל מהמסך למחשב DP (וכמובן חשמל) מה אני מפספס?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 2 followers
-
-
היי אני מתכנן לקנות כרטיס 3070TI חדש בקופסא מאדם שייבא אותם בעצמו מבחינת מחיר סבבה לי. השאלה שלי איך אני מסתדר מבחינת אחריות ואיך אני עושה את כל העסק ככה שאני לא משלם הרבה כסף ונדפק. יעני איך אני מוודא שהאחריות תעבור אליי וכמובן שהכרטיס יעבוד
-
- 2 תגובות
- 656 צפיות
- 2 followers
-
-
אני מעוניין להרחיב את הזיכרון שלי, מדובר על מחשב נייח שהוא קצת ישן(7 שנים), ויש לי רק 2 סלוטים בלוח האם(לוח אם GIGABYTE H81M( סה"כ 8 ג'יגה ,כל אחד 4 ג'גה,-מסוג DDR3 עכשיו הבנתי שעדיף ש-2 הזיכרונות יהיו תואמים עם אותו נפח אם אני מחליף את שני הזיכרונות כלומר ל: 8 ו-8 ג'גיה(הלוח אם נותן עד 16 ג'יגה) אני צריך לשלם הרבה (270 ש"ח כל כרטיס) ולזרוק כרטיס של 4 גיגה שהוא יחסית חדש(שנתיים וחצי) אם אני מחליף רק 1 ל6 ג'גה או 8 גיגה אז הזיכרון השני לא יהיה תואם מה אתם מציעים לי לעשות ועד כמה זה בעייתי 2 זיכרונות ראם שהם לא אותו נפח(האם בכל מקרה המחשב פונה קודם לזיכרון הנמוך יותר ועד כמה זה פוגע בביצועים?) אשמח לתגובתכם כי באמת המחשב קצת התחיל לקרטע בזמן האחרון ורק גוגל כרום עם…
-
- 1 תגובה
- 799 צפיות
- 1 follower
-
-
אני מנסה להעלות ווינדוס מתוך SSD חדש (התקנתי את הווינדוס עם מחשב אחר) אני נכנס לביוס והדיסק קשיח מופיע שם עם השם והכל, אני מגדיר אותו כבוט ראשון והמחשב כותב את ההודעה הרגילה שהוא כותב כשאין ווינדוס. יש למישהו רעיון? זה לוח אם ישן של אסוס, דגם PSG4IT - MLX אשמח לעזרה מיידית
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
היי איך אני יכול לדעת אם שני מוצרים שמחוברים גורמים לבעיות בגלל תדרים דומים? מדובר ב-adapter שמתחבר ב-USB לצרכי גלישה באמצעות וואי פיי ובסט של מקלדת ועכבר שמחוברים באמצעות דונגל. מאז שחיברתי את ה-adapter אני חווה לאגים ולעיתים המקלדת פשוט לא כותבת את מה שאני לוחץ עליו. אציין שגם אחרי שאני מנתק את ה-adapter הבעיות ממשיכות (לפני שחיברתי את ה-adapter בפעם הראשונה, לא היו לאגים). בחנות אמרו לי שיתכן וזה נובע מבעיה של התדרים. עריכה: זה נבדק עם שני סטים של מקלדת ועכבר שיש להם (שניהם בעלי דגם זהה).
-
- 2 תגובות
- 913 צפיות
- 1 follower
-
-
היי, זה מה שרשם לי נציג תמיכה הטכנית : הורדתי את התוכנה שציין ואני לא מבין איך משתמשים בה והוא לא מסייע לי איך מעדכנים את STM32 Bootloader? אם אתם צריכים מידע נוסף כדי לעזור תציינו בבקשה , אני פשוט לא יודע מה איזה מידע תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 834 צפיות
-
-
שלום לכולם מחשב חדש עם i5 10400 ולוח אם B560M DS3H של גיגהבייט. הורכב אתמול. בחלק מהפעמים שבוצעה הדלקה, מערכת ההפעלה לא מצליחה לעלות מה-SSD - תקוע על העיגול המסתובב עם הלוגו של הלוח אם או שרשום Preparing automatic repair. חיפשתי המון את התקלה בגוגל אבל מה שמוזר זה שכשזה קרה, בוצע גם ניסיון להעלות את המחשב מדונגל bootable עם התקנה של ווינדוס (אותו דונגל שממנו הותקן הווינדוס על הSSD) וגם זה לא עלה - היה תקוע על העיגול המסתובב. אחרי כמה כיבויים והדלקות וניתוקים מהחשמל זה בסוף מסתדר והמערכת עולה מה-SSD. זה גורם לי לחשוב שיש איזושהי בעיית חומרה. בכל מקרה בוצע שחזור לנקודת שחזור בווינדוס שנלקחה אוטומטית קצת אחרי ההתקנה של מערכת ההפעלה …
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
- 2 followers
-
-
היי חברה רציתי לשאול אם מישהוא מכיר תוכנה או אפליקצייה שמאפשרת לשמוע קובץ וורד בסגנון של לסמן פסקה או עמוד ושהתוכנה תקריא אותו בכל? תודה לעונים.
-
- 1 תגובה
- 535 צפיות
-
-
שלום האתר mast.co.il (אתר של עיריות וכדו', למי שלא מכיר), לא עולה לי בדפדפן, דהיינו הדפדפן מנסה להעלות את האתר שוב ושוב ללא הצלחה. אני גולש דרך סטיק סלולרי, וכשהעברתי את הסים לטאבלט, האתר עלה. (חוץ מאזהרת אבטחה) דיברתי עם מפעיל הרשת הסלולרית (פרטנר) וכנראה הבעיה לא אצלם. ניסיתי ברשת של הוט במחשב נייח, והאתר עלה מצויין. אני משתמש בדפדפן כרום באופן קבוע, ניסיתי בדפדפן מייקרוסופט אדג', והאתר עובד כרגיל. מה יכול להיות הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 938 צפיות
-
-
נייד לנובו B570E Lenovo מה אופציות השידרוג שיש לי יש למישהו קישור למקלדת בעברית באלו אקספרס או איבי תודה
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם , השאלה מופנית למבינים בתחום בלבד. בעקבות יציאת הסוקט החדש בקרוב 1700 ברצוני לשדרג ולמכור את החומרה שיש ברשותי היום רציתי לדעת כמה אוכל לקבל על כל חלק , והמטרה למכור הכל ביחד. מעבד - I7 8700K יש לציין כי המעבד לא עבר OC לוח - gigabyte arous z370 ultra gaming קירור למעבד - giabyte ATC800 זיכרונות - corsair ddr4 2*8 3000 שחורים עם תאורה לבנה מהבהבת ( יש שמועה כי הלוחות עם הסוקט החדש יתמכו ב DDR4 אז הזיכרונות בסימן שאלה) מארז - coller master haf-x full tower (אפשרי להוסיף אותו , המערכת לא מורכבת על המארז הזה) תודה רבה לעונים.
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
- 3 followers
-
-
שלום לכולם יש לי לוח asus maximus xii hero Z490 מעבד I9 10900K זיכרון 2X16GB G-SKIL 3600MHZ כרטיס מסך ASUS STRIX RTX 3080 TI ספק כוח אנטק 1300W המחשב על אוברקלוק בקטנה כבר חודשיים בערך ופתאום אני עובד בווינודוס לא תחת עומס פתאום נכבה לגמריי המחשב ונדלק מגיע לביוס איפסתי את ההגדרות חשבתי מזה שוב לפניי שעולה לווינדוס נכבה ונדלק הוא הגיע למצב שהלדים בזכרונות נדלקו וגם של הלוח אבל כל המאווררים לא נדלקו פירקתי את הספק כוח כי זה נשמע משהו בחשמל שמתי אחד זהה כמו שלי חדש עדיין עושה את הבעיה החזרתי את הספק שלי וכרגע הכול עובד עשיתי בנצמרק של 3DMARK שצורך הרבה חשמל והכול עבר בלי בעיות יש לי גם מגן ברקים של GPT שהמחשב מחובר אליו האם זה יכול להיות הבעיה? מישהו נתקל או יכול להגיד לי …
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם נפלתי לתוך כופרה עם סיומת KOOM מישהו מכיר דרך טיפול או כלי מומלץ לפיתרון? תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
בנוסף תוכנת Hard Disk Sentinel מציינת כך : There are 22 bad sectors on the disk surface. The contents of these sectors were moved to the spare area. 111 errors occurred during data transfer. 22 errors reported during write to the device. At this point, warranty replacement of the disk is not yet possible, only if the health drops further. In case of sudden system crash, reboot, blue-screen-of-death, inaccessible file(s)/folder(s), it is recommended to verify data and power cables, connections - and if possible try different cables to prevent further problems. More information: https://www.hdsentinel.com/hard_disk_case_communication_error.php It is…
-
- 1 תגובה
- 948 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכל התותחים,אני חדש פה ומתנצל מראש אם עברתי על חוקי הפורום. אנסה לפרט בקצרה,התקנתי משחק שכנראה היה בו טרויאן והוא השבית לי את המחשב מלהתחבר לאינטרנט,מה שלא ניסיתי וזה כולל שיחזור ואיפוס ומה לא,שום דבר לא הצליח,משהו בטרויאן פשוט חסם לי את הIP. לקחתי מחבר את הלפטופ שלו כדי לנסות ולהוריד את הווינדוס לדיסק און קי ולפרמט לבד,אבל הBOOT לא קורא את מה שהכלי של הווינדוס יצר בדיסק און קי,נסיתי את זה אולי 7 פעמים וכל פעם זה שעה עד שהקובץ מוכן,אני פשוט מותש ומנסה ללמוד להתקין לבד ולהימנע מללכת לטכנאי(אגב הוא אלוף ואני תמיד שמח לשלם לו על המקצועיות שלו והוא איש טוב)אבל מציק לי שאני לא מצליח להתקין משהו שכביכול ניראה פשוט לפי הסרטונים יש לי דיסק און קי 3.0 פלאש 16 ג…
-
- 2 תגובות
- 639 צפיות
-
-
כמו שרשמו לי לפני כמה חודשים טובים, כנראה שהכוננים של טרנסקנד לא הכי איכותיים. לאחרונה כשאני מנסה לעלות גיבוי זה פשוט דופק לי לחלוטין את המחשב ומחייב התקנה מחדש. כשאני מעלה גיבוי ישן, הוא מצליח לעלות אותו (המחשב עובד קצת איטי). איך אני יכול לבדוק אם יש תקלה ב-SSD? ראיתי שיש כל מיני מכשירים שמתחברים למחשב באמצעות USB ואפשר לחבר אליהם כונני nvme. יצא למישהו להתנסות בכוננים כאלה?
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
- 2 followers
-
-
הי, אין לי מושג בחשמל ואני צריך ייעוץ. קניתי ספק חדש ממישהו שהזמין ב NewEgg, הספק מגיע עם כבל אמריקאי 150V. EVGA 700 BQ 80 האם אני יכול לחבר כבל חשמל (קומקום) של 250V? מהאתר Power specs: https://www.evga.com/products/product.aspx?pn=100-BR-0700-K1
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי מקלדת GK61 (60%) ופה בדיוק מתחילה הבעיה, שאין כפתור Delete. ניסיתי את הצירוף הזה ביחד עם כפתור ה - FN וזה גם לא עובד. למישהו יש פתרון?
-
- 2 תגובות
- 787 צפיות
-
-
שלום, בתיקיה בדיסק חיצוני,, קיים קובץ בשם Thumb.db שהוא, לדברי Windows 10. קובץ system ואין ביכלתי למחוק אותו ! כמו כן אין ביכלתי למחוק את התיקיה בה הוא מצוי וכאשר אני מנסה למחוק אני מקבל הודעה: You'll need to provide administrator permission to delete this file. מדובר בדיסק חיצוני שאינני יכול לפתוח כ administrator. מישהו יכול ליעץ לי איך למחוק את הקובץ? התיקיה ? תודה !
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-


