עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. Started by tomy669,

    שאלה בנושא שחזור מערכת עקב מסך כחול. אם אבצע שחזור מערכת כל הקבצים שלי יחמקו- תמונות, מסמכים, סרטים, תוכנות וכד'? כל המסמכים שמורים על c

    • 2 תגובות
    • 883 צפיות
  2. אני יודע שהכותרת נשמעת מוזרה, אבל זה בגלל שהעניין עצמו הוא מוזר. אני כותב כאן כי לא ממש ידעתי לאיזה פורום לשייך את השאלה. אז ככה: יש לי מחשב שרץ תחת מערכת ההפעלה Windows Vista. הדיסק הקשיח שלי מחולק לשני כוננים (C ו- D), כאשר מערכת ההפעלה היא בכונן C מן הסתם. יש לי כמה עשרות של קבצי MP3, אשר מאוכסנים בכונן D. לפני שאני מאכסן קובץ MP3 בתיקיה היעודית שלי בכונן D, אני נוהג לשמוע את השיר במלואו ומוודא שהוא לא פגום (CDROM לא תקין או תקלה בתוכנה במהלך ההקלטה בהחלט עלולים ליצור צלילים לא נעימים ולא רצוניים במהלך השיר). בזמן האחרון אני מגלה, שפה ושם חלק מן השירים, שהיו שמורים בתיקיה שלי במשך שנים, נפגם. במילים יותר פשוטות: אני שומע שיר ופתאום באמצע נשמע מין צליל הפרעה מעצבן (שלא …

    • 9 תגובות
    • 852 צפיות
  3. אני מתבייש לשאול - אבל אין לי ברירה... אני רוצה להחליף כונן דיסקים ישן בכונן DVD-RW חדש שקניתי. פתחתי את המארז ופתחתי את הברגים שחיברו את הכונן הישן ל"מגירה" שלו - משני הצדדים כמובן, ניתקתי את חיבור ה-IDE וחיבור החשמל, אבל... הכונן הישן לא רוצה לצאת... ממש תקוע - כאילו משהו מחזיק אותו במקומו ואני לא יודע מה. אני לא יודע אם זה משנה אבל אני חושב שלכונן הישן מוכב מתאם קטן (חתיכת לפלסטיק או פח) בהברגות הצדדיות (למגרה) שממירות את ההברגות שעל הכונן מ-4 ל-2, כאשר ה-2 במתאם יותר ממורכזות ומתאימות להברגות שבגוף המארז. אני מרגיש ממש נבוך - בעיה כל כך דבילית - אבל אני לא מצליח להוציא את הכונן הישן מהמגרה שלו. יש לכם רעיון ? מה אני עושה לא נכון ? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 565 צפיות
  4. אני מתקין XP על דיסק קשיח ריק לחלוטין וחדש לגמרי...עכשיו המחשב מיועד לאחים ועם כול השטויות שהם מורידים אני ייצתרך לפרמט את המחשב פעם בכמה זמן זה בטוח... אני רוצה לפצל את הכונן קשיח (160GB) לחצי חצי....אחד שיהיה C ואחד D אחד שיהיה בו המערכת הפעלה ואיחסון ואחד רק איחסון למקרה של פירמוט... איך עושים? צריך לפני התקנת הווינדוס או אחרי או באיזו צורה? מישהו יכול להסביר לי בבקשה? פשוט לא יצא לי לעשות את זה אף פעם.

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by guy113,

    יש לי שאלה יש לי כרטיס מסך AGP 8 אבל הלוח אם של מתאים ל PCI-E אני יכול להכניס אותו ??

    • 3 תגובות
    • 665 צפיות
  6. שלום, קניתי שני זיכרונות של KINGSTON DDR 2 800 1G היו לי כבר במחשב כבר 2G אותה חברה כשהירכבתי אותם הוא לא ממש ניכנסו אם קלות אני דחפתי אותם אם הרבה מאוד כוח אפילו פחדתי לשבור את לוח האם לבסוף כשהם ניכנסו (לא יודע אם זה עד הסוף בגלל ששמתי שצריך ליהיות איזשהוא קליק) סגרתי את הדברים האלו שמצדדים בסוף הדלקתי את המחשב ראיתי שיש לי 3.5 G זיכרון במקום 4 אמרו לי שזה ביגלל שאני משתמש במערכת הפעלה 32 BIT האם זה בגלל מערכת הפעלה או בגלל שאולי יש בעיה אם חיבור שלהם אם לוח אם?? אגב יש לי לוח אם EX38-DS4 שהוא דואל צנל וזה לא יתכן שאם סטיק אחד לא עובד אז אחר עובד אם אתם רוצים להתקין זיכרון אז אתם פותחים את הצדדים ודוחפים אותו פנימה נכון אם יש דרך אחרת אסמך לשמוע תודה

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  7. Started by lidor_abo,

    חברה יש לי את הלוח אם הזה 8i945pl-g עידכנתי אותו לגירסה חדשה יותר ואז החזרתי לאותה גירסה ופתאום נעלמה לי אופציה בביוס בקטגורייה mb intelligent tweaker ובקיצור (M.I.T) נעלמו לי שתי האופציות הראשונה cpu clock ratio c.a.m איך אני מחזיר אותם?

    • 13 תגובות
    • 932 צפיות
  8. Started by zoloboy,

    יש לי 256 400mhz של סמסונג והיום הוספתי עוד 400 mhz כדי לנצל את ה dual ddr ל 800mhz השאלה שלי איך אני יודע שהמחשב עובד על 800 mhz כי בביוס רשום לי ב system memory 400mh

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  9. Started by m.l,

    אם יש לי סטיק אחד של 512 ואני שם עוד אחד של 256 והלוח אם שלי תומך בדאבל צ'אנל בזיכרון....זה משנה משהו ששני הסטיקים לא אותו גודל?..... ואם כן אז מה משנה? בקיצור אני לא יישגע את השכל ומי שיוכל לענות ולהסביר לי אז תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 590 צפיות
  10. Started by Armageddon1,

    זה שווה לעשות עדכון של Firmware Upgrade לצורב ?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by jackhammer,

    האם זה בסדר/בטוח (מבחינה שלא יהיה האטות או תקיעות אחרי כמה זמן) לעשות כל הזמן HIBERNATE? כאילו במקום לכבות את המחשב לעשות לו הייברנייט.... האם המחשב צריך מדי פעם לעשות ריסט מלא כדי לרוקן את הזכרון?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by iveco,

    אם אני לוקח כרטיס RTX 3050 שה bus interface שלו זה X8 PCIE4 ושם אותו בלוח אם PCIE3 X16 הוא אמור לרוץ X8 X3 ? ( הכפול 3 זה PCIE3 ) או פחות מזה ? רק כדי להיות בטוח שאני לא טועה ... כי אצלי זה נפתח X8 X3 ויורד אחרי כמה שניות ל X8 X1.1

  13. Started by hellyeahmofo,

    האם זה סביר שמייד אחרי אתחול כבר יש שימוש ב 180 מ"ב ווינדוס xp כמובן

    • 1 תגובה
    • 564 צפיות
  14. Started by bennnn,

    הורדתי את התוכנה ופשוט היא מדהימה אבל זה יותר מדיי טוב בכדי להיות אמיתי אפשר בעזרתה להוריד את הסיבובים של המאורר של המעבד הוא מסתובב אצלי על 5400 ומרעיש מאוד בקיץ אז ניסיתי והורדתי למשל ל 75 אחוז והמחשב נהיה שקט כי המאורר של המעבד מסתובב על 3400 סיבובים ועדיין הטמפרטורה נשארה 49 מעלות כמו בקודם אז שאלתי היא האם לא ייגרם נזק למחשב? אולי הטמפרטורה עלתה במעלה אחת [ 49-50 והמחשב ממש שקט האם התוכנה בסדר?ולא יידרם נזק למעבד או למחשב? כי זה נראה לי טוב מדיי כדי להיות אמיתי אודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 706 צפיות
  15. כאשר אני מדליק את המחשב הוא לא עולה לי בכלל ישנן שתי ספרות דיגטליות על הלוח שאמורות לציין מהי הבעייה בלוח כתוב עליהן FF , בחוברת ההדרכה כתוב " FF = boot attempt" זה לא אומר לי הרבה כמובן. מישהו יודע מה זה אומר? א\

    • 8 תגובות
    • 900 צפיות
  16. Started by hichcock,

    לא הייתי באיזה פורום לכתוב..... מקווה שהגעתי לנכון. בכל אופן, חבר רוצה לפרמט מחשב הוא צריך שיהיה בוט ב-bios מהדיסק כדי להתקין ווינדוז מחדש אבל יש משום מה סיסמא על ה-bios למישהו יש מושג מה אפשר לעשות? איך ואם אפשר לפרצוץ כזה דבר? טיינקס.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by av460,

    ישנה אפשרות להוציא את ה hard disk מהמחשב שלי ,להתקין אותו אצל משהו אחר(להעביר קבצים לאותו בן אדם) ואז שוב פעם להתקיןאותו אצלי? האם זה תקין?(אם בכלל אפשרי)

    • 1 תגובה
    • 665 צפיות
  18. Started by dan_sas,

    שלום=] יש לי כרטיס מסך geforce 6800 של leadtek ולא ברור לי אם יש לו VIVO לא כתוב כלום על זה על האריזה או באינטרנט אך על הכרטיס עצמו ליד היציאה של ה-s-video כתוב vivo ניסיתי לחבר הכל אבל המחשב לא מצליח לקרוא את הדרייבר של הvivo ... הוא מזהה אותו אבל לא מתקין אותו בשלמותו... אחרי שאני מתקין את זה דרך המנהל התקנים הוא עושה לי:cant start hardware code 10 ואין לי מושג מה צריך לעשות אני משתגע אם מישהו יודע משהו אז בבקשה שיעזור=] תודה :

    • 3 תגובות
    • 697 צפיות
  19. Started by lironn12,

    שמעו נכון במארז CM690 הלד למטה פועל והכול בסדר אבל נכון המנורה של כבוי והדלקה לא פועלת לי רואים שיש מנורה שצריכה לדלוק אבל לא דולק זה התכנאי הרכיב לי עכשיו סרט ללכת לשם עוד פעם אני צריך לזרוק 40 שקל נסיעות קיצר אנשים בטח זה אומר שאיזה חיבור לא מחובר נכון ? אז מה אני צריך לחבר בדיוק ? קודם כול המארז הגיע אליי אתמול והורכב היום שמעו נכון במארז CM690 הלד למטה פועל והכול בסדר אבל נכון המנורה של כבוי והדלקה לא פועלת לי רואים שיש מנורה שצריכה לדלוק אבל לא דולק זה התכנאי הרכיב לי עכשיו סרט ללכת לשם עוד פעם אני צריך לזרוק 40 שקל נסיעות קיצר אנשים בטח זה אומר שאיזה חיבור לא מחובר נכון ? אז מה אני צריך לחבר בדיוק ? הסתקלתי עכשיו וראיתי ששלוש כבלים קטנים לא מחוברים אחד רשום בו H D D…

    • 2 תגובות
    • 933 צפיות
  20. Started by jgrab,

    יש לי KVM של edimax דגם ek-ps2c יש מחשב אחד מחובר אליו. כשאני בא לחבר את הכבלים של המחשב שני ,האם אני חייב לכבות את המחשב הראשון כדי כדי שה-KVM לא יהיה מחובר לחשמל או שאין בעיה לחבר גם אם יש חשמל (במקלדת ועכבר רגיל אני יודע שלא מומלץ לחבר מקלדת או עכבר כשהמחשב דלוק) תודה

    • 3 תגובות
    • 666 צפיות
  21. Started by Nevo,

    מהMP3 פה מה הכי טוב: http://ksp.co.il/hmain.php?? אם יש לכם אתר טוב בנותן מכירים טובים על קניות MP3 שאתם מכירים אותו וקניתם ממנו אפשר לשלוח לי ? תקציב : 200-400 ש"ח אני רוצה בערך 512 MB ואני רוצה חברה טובה לא משהו שנדבר אחרי יום יומיים. תודה

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  22. Started by AMD-Z,

    התקנתי לינדוס בנוסך לWINXP והוא פותח לי מסך בוט בכל הפעלה של המחשב שאני בוחר בו מה להפעיל. עכשיו השאלה שלי היא: איך אני גורם למחשב להיכנס ישירות לווינדוס בהפעלה, ואז להיכנס ללינדוס דרך הווינדוס? תודה...

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  23. Started by tomer87,

    איך אני יכול להגדיר שהנורטון אינטרנט שלי לא יחסום את הפורטים של הרשת הביתית ואת האימיול ???

    • 2 תגובות
    • 665 צפיות
  24. Started by igalk474,

    האם אני יכול לחבר ללוח אם שיש בו כניסת PCI Express 1.0 כרטיס עם חיבור PCI Express 1.1?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by YairGOW,

    יש לי 4GB של RAM מותקנים במחשב, אך כתוב לי שרק 2.99GB ניתנים לשימוש. יש לי ווינדוס 7 - 32 ביט, דרך אגב. אפשר איכשהו לגרום לכך שיהיה ניתן להשתמש בכל ה4GB?

    • 4 תגובות
    • 825 צפיות

דיונים חדשים בפורומים