רשתות ואינטרנט
שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...
31,516 דיונים בפורום זה
-
האם קיים כזה דבר? אני מחפש משהו זול ותומך OSX. תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
טוב אז ככה.. מחר ( יום שישי ) אני הולך להביא מבזק סטור את המודם רשת החדש.. במקום המודם יו אס בי שיש לי כרגע... אני יודע שעדיף מודם רשת אבל השאלה שלי למה..? ואם אפשר לקבל המלצה בקשר למודם רשת כזה או אחר שבזק סטור נותנים..? וכמובן מאיזה כדאי להתרחק לגמרי...? אהה והאם זה משנה איזה כרטיס רשת אני יקנה או שסתם כל כרטיס רשת של 50 שקל יעשה את העבודה..? חשבתי לקנות את של ריאלטק 10/100 משהו כזה.. עולה 50 ש"ח הבנתי שהוא מצויין למשתמש בייתי תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
היי חברה אני צריך עזרה בלהגדיר ראוטר אלחוטי של אדימקס למודם כבלים של נטוייז'ין אשמח לקבל עזרה או לקבל מדריך בשביל להגדיר תודה
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
-
אני פותח את הinternet explorer באתר לימודי פסיכומטרי כלשהו ויש שם דפים פנימיים כאשר אני רוצה להכנס אליהם או שהם נפתחים ונסגרים כעבור כמה שניות או שהם לא נפתחים בכלל ביטלתי את הpopup blocker מדוע הם לא נפתחים כראוי??? אודה לתשובה מהירה חשוב לי ביותר.... יש לי windows xp sp2
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
המהירות הורדה של האינטרנט שלי נמכה, רק במחשב שלי בתוך רשת (מחובר חוטית) עשיתי סריקת וירוסים, ספייורים ועדיין המהירות נמוכה מאוד (במקום 180 ק"ב , 60 ק"ב), עשיתי גם ריסטארטים, הוצאתי את המודם והראווטר מהחשמל והחזרתי ועדיין האינטרנט איטי.. האם לפרמט או לעשות סיסטם ריסטור או שיש דרך איך לפתור את הבעיה אחרת??? נ.ב. יש לי ויסטה ו012 אמרו לי שהם לא תומכים בה אז לא יכולים לעזור לי..
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
-
שלום לכולם!!! לפני כמה ימים הרכיבו אצלנו ראוטר בבית (חיבור בין שתי המחשבים) ומאז האימיול שלי לא עובד פשוט לא עובד הוא כאילו לא נותן לו להוריד קבצים יש על החמור של האימיול סרט כזה על הענינים ואני לא יועדת מה לעשות אני ניסתי הכל (אני חושבת) גם התקשרתי לנטויז'ן כדי שיסבירו לי מה קרה והם אומרים לי שהם הרכיבו את הראוטר אבל הם לא יכולים לעשות כלום נגד זה אז הוא שלח לי מדריך איך לשנות את ההגדרות בראוטר ועשיתי גם את זה וזה עדיין לא עובד מה לעשות!!!!!!!!!!!! בבקשה תעזרו לי!!!!!! שירן(בת)
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום, רציתי בבקשה לדעת איזה FIRMWARE הכי כדאי להתקין לנתב מסוג LINKSYS WRT54GS, אמרו לי שהכי טוב זה של dd-wrt עכשיו ראיתי באתר שלהם שיש להם 4 גרסאות: 1. MINI 2.STANDARD 3.VOIP 4.VPN איזה מבין כולם עליי להתקין?מה הכי מומלץ? תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
קודם כל שאני פותח את הפורטים של האימיול אז הוא אף פעם לא שומר אותם למרות שאני לוחץ שישמור. ואני רוצה לפתוח את טווח הפורטים 2000-3000 ואני לא יודע איך לעשות את זה (אני לא יודע מה לכתוב ב- port map) יש גם תמונה ויש לי גם בזמן האחרון בעיה - הוא כותב את זה: ERROR: cannot change a rule in use למרות שהוא לא בשימוש. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום חברים יקרים, כאחד שאוהב ללמוד דברים חדשים אני מאוד נהנה לקרוא ולפעמים גם להגיב בפורום. יש לי שאלה : יש פורומים אחרים שניתן להיכנס אליהם אך לא ניתן לקרוא את המדריכים\מאמרים אלא אם אתה ראוי לכך עלי ידי מנהל הפורום. כך שכל פעם שאני נכנס לנושא שמעניין, רשום "מוסתר". האם יש דרך לעקוף זאת? האם אין כאן פגיעה בחופש המידע? אודה לתשובתכם.
-
- 3 תגובות
- 599 צפיות
-
-
יש לי אינטרנט 1.5 מגה של בזק ואני מרוצה לאללה... אבל קיבלתי הצעה מפתה פ33ות מברק כמעט חינם! (10 שקל בחודש בלי התחייבות - מסלול סטודנטים של אחותי) השאלה אם כדאי לעבור אליהם?!? איך האינטרנט שלהם!?! יש הרבה ניתוקים?? הפינגים גבוהים?! לא לשכוח שהמחשב שלי דלוק כל השבוע ורק מוריד כל הזמן מכל מיני מקומות ואני משחק מלא ברשת ככה שהפינגים חשובים לי בבזק אפעם לא התנתק והפינגים היו נמוכים.. מה אתם ממליצים?!?! לעבור או כבר להישאר בבזק..?
-
- 3 תגובות
- 599 צפיות
-
-
אני מתכנן לעבור מ-ADSL לכבלים. הספק שלי הוא ברק. ברצוני לדעת, האם עלי להודיע לספק האינטרנט על המעבר, או שאוכל להתחבר לאינטרנט עם אותו שם וסיסמא תוך שנוי VPN אצלי. בנוסף, במידה ואודיע לספק, האם אוכל להמשיך להתחבר לאינטרנט עם אותו שם וסיסמא, כשאני נמצא בבית הורי, שם יש ADSL? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
יש לי שלושה מחשבים שמחוברים דרך ראוטר למחש אחד אני יכול להכנס ולמחשב השני לא מופיע הארור הזה מה לעשות
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
אני לא מבין מה אני כותב שם דרך הגב הספק שלי זה זהב ואני לא מבין מה אני רושם שם איזה כתובת?? היוו כמה אפשרויות לפני זה לבחור איזה סוג חיבר אני מחובר אז בחרתי ב כבל מודם כי זה איך שאני מחובר מה אני בדיוק רושם שם?? תודהה ענקית לעוזריםםםםםםםםם!!! הקישור לתמונה http://www.moshepc.co.il/dc/user_files/21233.jpg
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לנו שני מחשבים שמחוברים דרך כבל מוצלב. המחשב שלי מחובר לאינטרנט עם מודם USB והמחשב של אחותי מחובר למחשב שלי עם כבל. לשנינו יש מערכת חלונות ויסטה, העניין הוא שבמחשב של אחותי הכל עובד, אימיול, מסנג'ר ודפדפנים, לעומת זאת אצלי הדפדפן עובד כמה דקות ואז כבר לא, האימיול והמסנג'ר ממשיכים לעבוד בלי בעיה. כנראה ישנה איזושהי בעיה עם הDNS... אבל אני לא מבין גדול בתקשורת מחשבים. הגדרתי לאחותי בחיבור שער 192.168.0.2 על מסכת משנה 255.255.255.0 ושער ברירת מחדל 192.168.0.1. הגדרתי גם שרתי DNS אצל אחותי. אצלי ה-IP וה-DNS מוגדרים להתקבל אוטומטית. מה אני לא עושה נכון? מה חסר לי בהגדרות? אלו היו בדיוק ההגדרות שלשנינו היו XP והכל עבד בסדר גמור. אני כבר נואש, ניסיתי להגדיר אצלי I…
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום, אני מתלבט בין זוגות הבאים: D-Link AirPlus G DI-524 Wireless Router מחיר 219 ש''ח D-Link AirPlus G DWL-G122 Wireless מחיר 115 ש''ח או Edimax Wireless Router BR-6204Wg מחיר 249 ש''ח Edimax 802.11g 54Mbps Wireless LAN PC Card EW-7108PCg מחיר 116 ש''ח השימושים הם רגיל גלישה וקצת הורדות, חשוב לי רק שיהיה יציב עד כמה שאפשר והמרחק שאני אשתמש בהם הוא כ-10-12 מטר. תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
יש לי רשת א-חוטית בבית ואני לא מצליח לפתוח כל מיני פורתים חסומים שלא מאפשרים לי לשחק במשחקי רשת בצורה נורמאלית וחוסמים לי תכנות וכאלה... דבר נוסף הוא שאני לא יודע בכלל של איזו חברה הראוטר שלי.... מה שכתבו עליו שמובן לי זה רק Broadband Router.... כבר ניסיתי כמה פעמים לפתוח פורטים לפי כל מיני מדריכים אבל כל פעם כשאני בודק אם הם באמת פתוחים אז הם לא....
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום וערב טוב לכולם... אני ככל הנראה קונה נתב WRT54GLוLinkSys כי ראיתי שהרבה ממליצים עליו פה... השאלה שלי היא אני צריך רק כרטיס רשת אחד נכון?....משום שהנתב יהיה מחובר ישירות למחשב ואחד והוא צריך לשלוח אות רק לעוד מחשב כלומר 2 מחשבים ברשת...אז רק כרטיס רשת אלחוטי אחד לקנות כן?.. ואם אפשר דגם של כרטיס רשת אלחוטי שיתאים לנתב... ועוד שאלה ...אני נמצא במסלול עם חצי מגה העלאה ...ואני משתמש כבד באימיול....אני יצטרך לתת הגדרות מיוחדות בשביל האימיול בנתב?.... והאם הוא יוכל לעמוד בקצב העלאה של חצי מגה.... ואם יש כמובן מקום שאפשר להתקשר לשירות שלהם כדי להקבל עזרה בהתקנת הנתב כי זאתהפעם הראשונה שלי ...זה יהיה סיפור?..יש להם אתר עם טלפון של תמיכה כמו לאדימקס? מצטער על החפירה מקווה שת…
-
- 4 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום ושבוע טוב. ברשותי נתב אדימקס 6104K חוטי, המחבר שני מחשבים המצויים ברשת ביניהם ומחוברים לאינטרנט. בעקבות רכישת מחשב נייד, קניתי נתב חדש יותר של אדימקס 6204Wg וברצוני לדעת האם ניתן ניתן לטעון את קובץ ההגדרות bin של הנתב הישן בחדש? כלומר לחסוך לעצמי קצת זמן בהגדרות שכבר גם ככה קיימות ורק להותיר לעצמי הגדרת ההתחברות האל-חוטית. תודה!
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום, אני מתכוון להקים רשת אלחוטית בבית שלי. עד היום עבדתי עם התקן ה G ועשיתי שימוש במודם-ראוטר של LEVEL ONE דגם WBR-3407A. החלטתי שאני רוצה משהו יותר מהיר. אני מחפש מודם(ADSL)+נתב קווי של (1GB)+אלחוט תקן N. האם יש חיה כזאת? ואם לא אז אילו רכיבים אצטרך לקנות בנפרד? בנוסף אני מחפש גם כרטיסי רשת אלחוטיים שיתאימו לעבודה עם הראוטר החדש. תודה רבה על העזרה. שרון.
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-
-
שלום יש לי ראוטר של EDIMAX שמחובר ישירות ללוח אם, אחת לדקת בערך יש לי הודעה שהרשת במנותקת למרות שאני ממשיך לגלוש כרגיל, זה משגע אותי כי זה קופץ כל הזמן. מה אפשר לעשות?
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-
-
אוקי אז ככה אני כיום רק נכנס לכל הקטע של המחשבים אז להיות עדינים בבקשה לפי מה שהבנתי מהמתץקין מחשבים שלי יש לי פייר וול אבל הקטע הוא שאני לא רואה שום אופציות אליו לא מהנורטון ולא מוצא אותו באף חיפוש אני שוקל לבטל אותו בגלל שאני חושש שהוא מאט לי את כל תוכנות השיתוף למישהו יש פתרון איך אני יודע אם יש לי פייר וול או אין לי תודה עידן
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בבית 4 מחשבים בקצוות שונים של הבית בית לא קטן. שלושה מהם מחוברים לרשת חוטית עם ראוטר רגיל של אדי מקס. עכשיו אנחנו רוצים לחבר את המחשב הרביעעי לרשת אבל אין לנו כוח לעשות תשתית לחוטים אז מתחשק לנו לעשות אלחוטית. עכשיו מה שאני מחפש זהו ראוטר שיספק לי את הצרכים. קיבלתי הצעה מפתה מאיזה אחד לקנות יד שניה במאתיים ומשהו את זה http://bug.co.il/nconfigout.asp?psn=2231&scat=281&tcat=45 נראה לי לא רע בכלל אבל בכל זאת רציתי לשמוע את דעתכם. אז תגידו לי כל מה שבא לכם אם זה שהוא מסריח ולא להתקרב אליו או אם הוא טוב וכדאי לי או אם בכלל ללכת על משו אחר ופירוט על מה ללכת יתקבל בברכה תודה חברים
-
- 0 תגובות
- 598 צפיות
-
-
כשאני מנסה להתחבר למחשב ברשת אז אני לא יכול וכשאני במחשב שלי לוחץ תשם של המחשב שלי על מנת להתחבר הוא רושם לי תשגיע הבאה וככה לכל מחשב שנימצא ברשת....מה יכולה להיות הסיבה בהגדרות ניסיתי כבר כמעט הכל... [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-


