עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. Started by cap123,

    שלום רב, אני הולך להיות עכשיו שנה בנגב ורציתי לדעת מה הפתרונות הכי טובים לטובת חיבור לאינטרנט. ובאופן כללי לגבי החיבור הסלולרי אם מישהו התנסה. תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 601 צפיות
  2. Started by R.R,

    אני מתלבט באיזה ביטורנט לבחור מקווה שתעזרו לי

    • 3 תגובות
    • 601 צפיות
  3. היי! חיבור ADSL בזק אני מצליח להתחבר אך איני מצליח לצפות בדפי אינטרנט. אני מקבל דף עם הודעה "אין אפשרות להציג דף זה". תודה!

    • 9 תגובות
    • 601 צפיות
  4. שלום... יש לי מחשב אחד בבית שהוא בתוך ממ"ד והשני בחדר רגיל. אני מעוניין לחבר את המחשב שבממ"ד לראוטר אלחוטי ולחבר את המחשב השני ברשת עם כרטיס רשת אלחוטי כמובן. השאלה שלי היא האם תהיה לי קליטה טובה ככה שלא יהיו ניתוקים תכופיםאו האם תהיה קליטה בכלל דרך הבטון של הממ"ד? האם אפשר להתגבר על בעיה זו?

    • 1 תגובה
    • 601 צפיות
  5. אווקיי אז לפני כמה ימים קניתי ראוטר של LEVEL ONE מדגם FBR-1418TX בעקבות זאת הייתי צריך להחליף למודם רשת וקיבלתי מבזק את המודם של+ ECI 312 עכשיו המודם בנפרד בלי הראוטר פעול מצויין,אבל כשאני מחבר את הראוטר האינטרנט לא מתחבר . אין לי מושג איך ומה להגדיר,(חוץ מההגדרות הבסיסיות שהלכתי לפי הדף של הראוטר) . בבקשה תעזרו לי יש לי וינדוז אקספי עם סרביספאק 2

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  6. Started by cyber1,

    שלום! אני מעוניין לרכוש ראוטר חדש לבית. אני מחפש ראוטר שיאפשר לי להגידר לכל יציאת LAN טווח כתובות אחר ב-DHCP, האם יש חיה כזאת בראוטר ביתי? האם יש מכשיר שמאפשר לשלוט גם על טווח חלוקת הכתובות של ה-WiFi? תקציב עד 750 ש"ח אשמח להמלצות... תודה!

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  7. טוב אני הפכתי את המודם אלקטל שלי לנתב... עכשיו אני רוצה להחזיר אותו בחזרה.. נכנסתי לדביק פה בפורום נכנסתי למדריך הכל טוב ויפי... הנה המדריך שיש שם... חזרו לממשק ה- WEB של המודם (http://10.0.0.138). 1 היכנסו ל- PPP. העבירו את PPP4 ל- off. לחצו על Apply ואז על Save all. לאחר מכן לחצו על delete בשורה של PPP4. שוב Apply ואז Save all. 2 לכו ל- Phonebook ומחקו משם את PPP4. שוב Apply ושוב Save all. 3 הוסיפו ערך חדש בשם RELAY_PPP1 עם VPI בערך 8 ו VCI בערך 48 וסוג pptp. שוב Apply ושוב Save all. 4 לכו ל pptp והוסיפו את RELAY_PPP1 עם encap בערך VC-MUX. שוב Apply ושוב Save all. עכשיו אתם אמורים להיות מסוגלים להתחבר כמו שהיה שקיבלתם את המודם בהתחלה. ניתן גם לבטל את השדרוג של המודם..…

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  8. Started by motaboy,

    האם יש דרך לרשת ולשתף אינטרנט בין 2 לפטופים (שאחד מהם מחובר למודם כבלים בכבל רשת) באלחוט ללא צורך בנתב?

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  9. Started by revach,

    לחברי הפורום היה לי אלקטל 510 גירסא 4,2,7 והפכתי אותו לראוטר, המודם התקלקל וקיבלתי מבזק גירסא 4,0,2,0 האם ניתן לשדרג לגירסא 4,2,7 ? אם לא איך הופכים אותו לראוטר? תודה יעקב

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  10. אני לא מבין בנושא כלום אך אני יוודע שיש לי ראוטר חדש שקניתי וחברתי והוא עובד מצוין edimax br6524n אבל הכרטיס שיש לי במחשב נייד לא תומך בתקן N שהראוטר שלי משדר בו.... תמליצו לי בבקשה אל כרטיס שתומך בראוטר הזה תודה ויום טוב....

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  11. Started by idani1983,

    שלום אני מחפש נתב אלחוטי לכבלים , שלא קשה לחבר ולהתקין אותו במחיר של עד 350 ש"ח

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  12. שלום נשמות.. יש לי מחשב אחד מחובר לאינטרנט ואחי הביא לי לא מזמן מחשב (מחבר שלו) ואני רוצה לחבר אותו לאינטרנט המרחק בין שני המחשבים הוא דיי גדול ולכן היחלטתי לקנות ראוטר אלחוטי אבל חוץ מהראוטר מה עוד צריך? (איך המחשב השני ידע שהוא הוא זה שהראוטר מדבר אליו)... והאם ביכלל זה אמין ראוטר אלחוטי זה הראוטר שאני מתכוון לקנות.. http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=95&CatCode=47 אם מישהו בא לו לעזור לי באיי סיי קיו אז זה עוד יותר סבבה 160695693 ***שני המחשבים עם ווינדאוס 98 (הכי טוב)...***

  13. שלום. לאחרונה קניתי מחשב נייד משומש עליו מותקן Windows 2000. קניתי למחשב זה כרטיס רשת המתחבר ליציאת PC-MCIA. כאשר הבאתי אותו הביתה וניסיתי לחבר אותו לרשת הביתית האלחוטית, ראיתי שהוא התחבר וניתן לגלוש באיטרנט, אבל כשניסיתי לפתוח את השיתוף קבצים בין המחשבים נתקלתי בהודעה שאומרת שעליי לשנות את ה-IP שהראוטר נותן למחשב. בכל המחשבים האחרים מותקנת מערכת Windows XP ואין בעיה כזו. אודה לכם אם תוכלו להסביר לי איך אני מסדר את השיתוף קבצים.

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  14. קניתי לא מזמן מחשב נייד חדש ויש לי גם מחשב נייח הבאתי ראוטר די ישן של dlink 614+ על מנת להקים רשת אלחוטית כדי שיהיה לי גם אינטרנט בנייד יש לי איניטרנט בכבלים אז הבנתי שאני צריך להגדיר חייגן בראוטר נכנסתי והפעלתי שם את האפשרות של l2tp אם כל ההגדרות של השם משתמש והסיסמא, הנייד קולט את הרשת שהגדרתי ומזהה אותה אך משום מה גם בנייח וגם בנייד אין אינטרנט ואני לא מצליח להבין למה... האם יש משהו שאני מפספס , עוד משהו שאני צריך להגדיר? אם למישהו יש רעיון או פתרון אני ישמח אני לא כל כך מבין בזה ויכול להיות שעשיתי כמה דברים שלא צריך אז תודה מראש למי שיענה

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  15. אהלן,לאחרונה נוסף מחשב חדש בבית (מחשב שני במספר) על הקיים מחובר מודם של b-fucos 270 שעבר שדרוג ל"ראוטר",אך הוא לא אמין,נופל לעיתים קרובות,וזה כשמחובר אליו רק מחשב אחד,לא רוצה לדעת איך הוא עם שניים. אז החלטתי לקנות ראוטר אמיתי,השאלה היא איזה? אני מחפש משהו אמין שיש לו תמיכה באינטרנט ויהיה קל להתעסק איתו,התקציב הוא 350 ש"ח. החיבור הוא מסוג ADSL בפס 2 מגה. **שכחתי לציין: עדיף ראוטר קווי,לא סומך על ההאבטחה של האלחוטי.

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  16. Started by shaysil,

    מישהו יכול להסביר לי איך אני יכול לבנות לי רשת ביתית אלחוטית ומה טווח המחירים??? אני רוצה לחבר סה"כ 3 מחשבים תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  17. יש לכבלים מבצע תשתית 1.5, ספק (013, netvision, 012 או זהב), ציוד לרשת אלחוטית (לא ברור מה זה כולל אבל לבטח מודם-נתב) במחיר של 99 ש"ח (או 89 עבור 0.75 במקום 1.5). השאלות שלי: 1. מישהו פה עשה את המבצע הזה ויודע פרטים? 2. אמרו לי שהציוד האלחוטי מהספק. יש איזה ספק שאתם ממליצים על הציוד שלו (לצערי אין רשימה מסודרת של מי נותן מה)? 3. המחיר לדעתכם שווה? 4. אף פעם לא הייתי מחובר לכבלים. יש משהו שאתם ממליצים לדרוש בזמן ההתחברות (הבנתי שיש סיפור עם חייגן)? עד היום היה לי נתב-מודם של 2WIRE והייתי מחובר דרך ADSL אבל אני אוצה לעבור לכבלים כי אני רחוק מהמרכזיה של בזק ולכן יש ניתוקים תכופים (הם בעצמם המליצו לי לעבור!). אגב המודם-ראוטר הוא בבעלותי (קניתי מבזק). יש לכם מושג כמה הוא שווה י…

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  18. Started by tomer1818,

    היי אנשים ברצוני להקים רשת אל חוטית בבית יש שני מחשבים אחד מתחבר בחיבור חוטי והשני באל חוטי רציתי לשאול מס" שאלות מה את אומרים על הראוטר +נתב + מודם של בזק ? שווה לקנות אותו ? או שעדיף לקנות ראוטר של חברה אחרת ולהתחבר דרכו למודם החיצוני ? בקיצור אני בהתלבטות לגבי איזה ראוטר כדאי לקנות אודה מאוד לעזרה בתודה מראש תומר .

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  19. כשיותר ממחשב אחד מנסה להתחבר לרשת האלחוטית יש בעיה של קישוריות חסרה ו- Windows רומז על קונפליקטים עם כתובות IP. אני משתמש בראוטר שהוא גם מודם ADSL של Edimax. איך אפשר לפתור את הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 599 צפיות
  20. Started by yaloner,

    יש מבצע על נתב אלחוטי של חברת sweex כולל כרטיס רשת USB: http://www.shlomostore.co.il/product.asp?productid=1421 מישהו מכיר את החברה ויכול להמליץ ? תודה

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  21. Started by polip,

    יש לי שני מחשבים ברשת ICS כשאחד מהם הוא הראשי שמחובר לאינטרנט והשני מישני מחובר לראשי ע"י כבל מוצלב. רציתי לדעת איזה הגדרות פירוול ואנטי ווירוס צריך. הבנתי שבראשי הפירוול צריך להיות רק כלפי החיבור לאינטרנט ומנותק כלפי החיבור למשני. אבל מה קורה במשני? האם צריך פירוול בכלל או שהפירוול בראשי מגן עליו גם כן. ומבחינת אנטי ווירוס יש לי את הINTERNET SECURITY 6 של קספרסקי האם אני צריך להפעיל את כל החבילה במשני כולל אנטי האקר, POPUP,WEB וכו'... או שצריך רק את האנטי ווירוס הרגיל ואת כל שאר השרותים אני מקבל מהאנטי ווירוס של הראשי??

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  22. Started by 8-Ball,

    יש לי מדפסת מדגם HP OFFICEJET G85, זהו מכשיר שהוא גם מדפסת גם סורק וגם פקס. יש בבית 3 מחשבים ולכן קניתי JET DIRECT זה מכשיר שאליו מחברים את המדפסת ואותו מחברים לHUB או ראוטר וככה כל מי שברשת יכולל הדפיס. הבעיה היא שמכל מחשב אפשר להתקין את המדפסת רשת עם הפונקציה היחידה(בעזרת הדרייבר של הJET DIRECT) של הדפסה כלומר לא ניתן לסרוק. הדרייבר המורחב שמאפשר המון פונקציות לא מוצא את המדפסת ברשת ולכן אני יכול רק להדפיס ולא שום דבר אחר. קראתי את הלינק הבא: http://www.campinghounds.com/links/Networking%20HP%20G85%20Printer/index.php ועשיתי הכל, התוכנה מזהה את המדפסת אבל לא מצליחה להתקין אותה בגלל שהיא לא מאשר את הPORT NAME שאני כותב בעיקרון היא אמורה לאשר את ה DEFAULT והיא לא מאשרת לא…

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  23. Started by DL,

    היי, אני רוצה לחבר שני מחשבים בבית שלי לאינטרנט, ואני חושב על לקנות נתב, יש לי מודם אלקטל שחור SpeedTouch Home ושמעתי שאפשר להפוך אותו לנתב. מה אתם חושבים עדיף, לקנות נתב או להפוך את המודם לנתב? יתרונות\חסרונות של כל אפשרות יעזרו לי מאוד, והמלצה על נתב טוב או מדריך טוב לשינוי המודם גם תתקבל בברכה. תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  24. חג שמח, לאחרונה התקינו לנו סיבים בבית יחד עם ראוטר חדש. הראוטר מדגם innboxG68 בתקן AC לפי מה שאני ראיתי. לפני כן (האמת שגם עכשיו כי לא טרחו לנתק את התשתית הקודמת) השתמשנו בHOTBOX יחד עם MOCA שהיה מחובר לMINIFIBER בקומה העליונה שנותן אינטרנט סביר מינוס. את האות של הנתב החדש ניתן לקלוט בקומה שמעליו אבל רק שנמצאים בחדר שממש מעל החדר שבו יושב הנתב (בחדר הזה בקומה העליונה אני מודד 300MBS סימטרי ואם אני יוצא לחדר אחר אז בקושי 5MBS ועדיין עם פינג אפסי). שמתי לב שהנתב החדש לא משדר שתי רשתות בתדרים שונים אלא מחליט לבד (?) לאיזה תדר המכשיר יתחבר. יכול להיות שלא כל הנתבים תומכים בשידור שתי הרשתות באופן נפרד? (כלומר עם שמות שונים). בכל מקרה, מה הדרך הנכונה לשפר א…

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  25. Started by el perro,

    אהלן, יש לי נתב של dlink דגם di 524. אני עברתי על המדריך להגדרת הנתב, הגעתי לשלב שבו אני צריך להיכנס ל 192.168.0.10 כדי להגדיר את הנתב. שם אני צריך לרשום בשם משתמש admin, הבעיה היא שזה פשוט לא עובד, אני רושם admin כשם משתמש אבל זה פשוט שוב מקפיץ לי לי אותה התיבה ריקה... מה לעשות???????

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות

דיונים חדשים בפורומים