רשתות ואינטרנט
שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...
31,516 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי מדפסת המחוברת ברשת. אני מצליח להדפיס מכל המחשבים המחוברים אבל וינדוס ויסטה לא מצליח לבדפיס למרות שהוא מזהה את המדפסת ברשת. כשאני כותב לו בתיבת ההדפסה FIND PRINTER הוא רושם לי THE ACTIVE DIRECTORY DOMAIN IS CURRENTLY UNAVILABLE מה הבעיה ואיך פותרים אותה? תודה
-
- 4 תגובות
- 606 צפיות
-
-
לאבא שלי הייתה רשת אל-חוטית במחשב הישן עם WindowsXP והאינטרנט והכל פעם יפה... עכשיו הוא קנה מחשב חדש ומשום מה הוא לא מצליח לעשות שהכל יהיה תקין. משום מה בקטע של ה- IP זה לא מוצא את ה- IP ואם הוא כותב את ה- IP שהיה לו במחשב הישן אז אחרי 5 שניות זה מאפס ולא פועל... אבל במחשב הישן הכל פועל יפה... מה זה יכול להיות? תודה
-
- 4 תגובות
- 606 צפיות
-
-
שלום, יש לי כבל ישר , חתכתי אותו מהאמצע, איך אני הופך אותו למוצלב? לחבר מה במה..
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
שלום, נתקלתי בבעיה במחשב שלי. הוא לא מזהה את המודם שאני מחבר אותו דרך הכרטיס רשת ישירות(ECI B-FOCus Router 312+) אני מסוגל לגלוש אך ורק שאני מחובר דרך האינטרנט האלחוטי. אני צריך לדעת איך מחברים את המודם ישירות למחשב שלא יתחבר בצורה אלחוטית אלא ישירה. איני יודע מה הבעיה שהמחשב אפילו לא מציג לי את ההתקן. אם מישהו יודע כיצד אני יכול לתקן את הבעיה אשמח. תודה מראש, עידו.
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
מבקש הנחיות לשולחן עבודה מרחוק עים תוכנת vns ברשותי ראוטר ומודם
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת איך אני יכול להוריד שם ללא הגבלה דברים זה נותן לי לחכות כל פעם שאני מוריד משהו בין לינק ללינק כמובן אשמח אם מישהו יעזור לי כפי שידוע לי זה לא נוגד את הכללים של הפורום לא ידעתי איפה לרשום את ההודעה בדיוק אבל נדמה לי שהמקום כאן הכי מתאים תודה
-
- 6 תגובות
- 606 צפיות
-
-
יש לי אינטרנט של 3 מגה של כבלים+ברק - עכשיו יש לי הרגשה שהם שמים הגבלות או חוסמים לגמרי חלק מהפורטים ניסיתי להסתכל על תוכניות וידאם דרך WINAMP בשרות הזה STREAMWIRED.COM וזה היה כל כך איטי שזה פשוט לא יאומן-ובאתר טענו שאצלהם אים שום בעיה היה לי גם פעם שניסיתי להוריד מקבוצות דיון דרך פורט מסוים וגם ההורדה הייתה איטית להחריד ודרך פורט אחר ההורדה הייתה טובה(עכשיו הבעיה של הקבוצות ידון נפטרה ואני מוריד טוב) עכשעו ברק טוענת שהם לא חוסמים והאתר טוען שאצלו אין בעיה אז איפה נמצאת הבעיה??? יש לי כמה מחשבים מחוברים דרך ראוטר אבל לא נראה לי שזה הבעיה כי ניתקתי את הראוטר והתחברתי ישירות ועדיין הייתה לי בעיה כמו כן לפעמים יש לי גם איטיות בלעלות קבצים לאתר שלי ב FTP -קובצ של 20K יכול לה…
-
- 3 תגובות
- 606 צפיות
-
-
יש אצלי איזה בעייה שמשגעת אותי. (אני חושב שזה התחיל אתמול) אז ככה, יש אצלי רשת של שלושה מחשבים עם ראוטר. כמעט על אתר שאני מנסה להכנס אליו מראה שגיעה שלא ניתן להציג את הדף. זה קורה כל הזמן. זה גם מראה במן טעינה ממש קצר לדף, כאילו שהאינטרנט לא מחובר אבל האינטרנט בסדר לפעמים אחרי שאני עושה כמה פעמים ריפרש לדף זה עולה בסדר דרך אגב, הבעייה גם בפיירפוקס וגם בIE. תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 606 צפיות
-
-
שלום אני הגדרתי אבטחה wpa 2 בראוטר אני רואה ב ralink wireless utility את הרשתות הקימות ומעתיק את הסיסמא לרשת שלי ויש אינטרנט הבעיה שאני מפעיל את המחשבים בכל פעם שוב אין אינטרנט בהם ואני צריך להכניס את הסיסמא בשביל שהאינטרנט יחזור איך להמנע מלהכניס סיסמא בכל פעם?
-
- 2 תגובות
- 606 צפיות
-
-
היי, יש לי 3 מחשבים זהים וחדשים יחסית, ניסיתי עליהם מספר מתאמי WiFi USB שונים (Ugreen, TPlink ועוד) והמהירות פשוט נוראית, כ-10-20Mbit/s. ניסיתי להתקין דרייברים, שדרגתי אפילו לWin11, עדכנתי Bios, שיניתי מיקומים של המחשב, בדקתי אפילו בדירה נוספת, קדחת. לפטופים ומכשירי סלולר\טבלטים באותה דירה מקבלים מהירות גבוה מאוד. יש למישהו המלצה על מתאם רשת עם פורט RJ45 שאוכל לנסות על אחד המחשבים? אני לא מעוניין לשים Router שישמש כנקודת גישה, רק יספר רשת לכל מחשב בנפרד. תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
יש לי נייד שיש לו WI-FI אך הייתי מעוניין בכרטיס רשת אלחוטי שיתחבר אליו עם קליטה עצבנית לטווח רחוק יותר מהרבה שיש לו האם יש כזה דבר ואם כן במה מדובר
-
- 3 תגובות
- 606 צפיות
-
-
איך ניתן לדעת איזה פורטים פתוחים אצלי במחשב ואילו חסומים? ניסיתי פקודת Netstat אבל אז הוא מתחיל לספור לי אחד אחד ואני מעוניין לדעת לגבי פורטים ספציפיים. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
אני מתחבר מרחוק למחשב שלי דרך תוכנה הנ"ל אבל הבעיה שאחרי זמן מסויים הכתובת ip שלי משתנה ואני כבר לא יכול להתחבר כי אני לא יודע אותו. האם יש תוכנה או דרך מסויימת להתחבר בלי לדעת את הip או דרך לגלות את הip החדש? תודה
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-
-
ברשותי הדגם בגרסא החדשה-לפי הוראות התצורה יש לבחור disable firewall אך זה אינו מבטל את הפיירוול מישהוא אולי מכיר את הבעיה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
אני מנסה לשחק ב- BF2 ברשת (במשחק מול המחשב הכל עובד סבבה) המשחק נתקע מיד לאחר הכניסה לשרת כלשהו (עם העלאת המפה). סגרתי את הפיירוול בנורטון על המחשב בנתב שלי (B-Focus 312+) סגרתי את הפיירוול (NAT עם זאת מופעל) עדין המצב נותר בעינו (במקרה אחר השארתי את הפיירוול בנתב פעיל ופתחתי את הפורטים הרלוונטים ל-BF2 ע"י port forwarding ושום דבר לא השתנה) היכן יכולה להיות הבעיה? תודה
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-
-
שלום, ברשותי מחשב נייח ונייד ורשת אלחוטית ביניהם. בשניהם מותקן וינדוס ויסטה. הרשת עובדת בסדר גמור, אני משתף אינטרנט, כוננים ומדפסת. אני מצליח להעתיק ממחשב למחשב קבצים קטנים אך בקבצים גדולים ההעברה נתקעת ב- מחשב זמן שנותר... ולאחר זמן מה אני מקבל הודעה יש בעיה בגישה אל המחשב שבו נמצא הקובץ שמתי לב שבמחשב ממנו אני מנסה להעתיק את הקובץ ה cpu usage עולה ל 100% בזמן החישוב במחשב שמושך את הקובץ למישהו יש מושג כיצד לפתור זאת? תודה
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
הסיסמה של האינטרט משתנה כל כמה זמן ואני מחפש ראוטר שיאפשר לי לעשות חיוג עם הקלדת הסיסמה וגם שהמחשבים לא יהיו תלויים אחד בשני מחפש פתרון ודגם ספיצי תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
יש לי רשת בבית עם מודם אלקטל , ראוטר ו3 מחשבים . במחשב הראשי הכל עובד סבבה , האינטרנט מחובר ואפשר להיכנס דרכו למחשבים האחרים ברשת ולקבצים שלהם . במחשבים האחרים אי אפשר להיכנס למחשב הראשי ואי אפשר לגלוש דרכו באינטרנט . הבעיה נמשכת כבר זמן רב ואני לא מצליח לפתור אותה וניסיתי מספר דרכים . כל פעם שאני עושה system restore הבעיה נפתרת לבדיוק 10 דקות ואז חוזרת ואני ממש מיואש . מחקתי norton internet security ואין לי פיירוואל במחשב , איך אני פותר את הבעיה ? תודה .
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
היי חברה , יש לי כרגע אינרטנט 1.5 מגה של adsl ספקית נטויז'ן.. אני דיי מרוצה עד עכשיו , ואני משחק הרבה במשחקי רשת כגון פאר קראי - בשרתים בארץ עובד לי על פינגים סבבה , אבל בחול לא כולכך.. אחותי עכשיו קנתה מחשב נייד , היא לא משתמשת באינטרנט הרבה להורדות וזה , אבל היא תגלוש באינרטנט וכל זה , בזק מציע לנו במקום שנקנה רשת אלחוטית , שנוסיף כל חודש 10 שקל והם כאילו יביאו לנו את המודם , ואת הרוטר וכל זה , ואני צריך להוסיף עוד 5 שקל על כרטיס שאני יוכל לגלוש ברשת אלחוטית כי לאחותי יש את זה כבר מובנה במחשב נייד.. ועוד ניראה לי 7 שקל כל חודש תמיכה כי אני לא מבין הרבה בהגדרות וזה אז שיעזרו לי.. זה שווה??? כדאי להעלות את המהירות של האינרטנט או משהו? לקצב העלאה או הורדה יותר מהיר או משהו…
-
- 3 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אני מעוניין שיהיה לי אינטרנט אלחוטי בבית כדי שאני יוכל להתחב עם ה PS3... כרגע יש לי מודם של בזק B Fous 270 שמחובר למחשב עם כבל רשת רגיל. רציתי לדעת איך אני הופך את האינטרנט שלי לאלחוטי? מה אני צריך לקנות כדי שיהיה אלחוטי ואשמח לקבל הוראות. תודה אנשים
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
היי, מישהו יכול להסביר לי מה זה ואיך להשתמש בזה? עד כמה שהבנתי זה בעצם מנתב את את התעבורה שלי דרך שרת ונותן לי IP אנונימי, הבנתי נכון? איך אני משתמש בזה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
התקנתי רשת אלחוטית בבית עכשיו יש לי נתב MSI RG54GS2 וההגדרות של ה udp וtcp הovernet(הפרוץ) צריכות להיות udp:5783 tcp:5773 עכשיו הוא אומר לי שהפורטים סגורים בגלל פיירול(אין לי כנראה שזה מהנתב) ואני לא יכול להוריד. איך אני פותח את הפורטים האלה? נסיתי דרך האתר של MSI אבל אין שם שום מקום לשינוי הפורטים בפיירול... מה אפשר לעשות? תודה
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום, אני מקווה שאני במקום הנכון או בפורום הנכון בכלל. בכל מקרה, אני רוצה להקים "מערכת" הזרמת וידאו למשתמש יחיד אחד. אבל, באמצעות לינק. מה הכוונה, בסופו של דבר אני מעוניין שמכל מקום בעולם תהיה אפשרות להיכנס ללינק הזה, ללחוץ על לינק פנימי שם שבאופן אוטומטי יפעיל נגן מדיה ויתחבר אל השרת שמזרים וידאו. אני קצת מעורה בנושא, יצא לי להתעסק עם רדיו אינטרנטי בעבר, אבל לא וידאו. רציתי לדעת מה הצרכים שלי. כרגע יש לי חיבור של 5M\500k לדעתי 60-65kbps אמור להספיק לשידור איכותי בהחלט של וידאו. אני מתאר לעצמי שהיות ואני רוצה שבאמצעות לינק פשוט (משמע גם הגולש הכי בור יצליח לצפות בו) אז העסק נהיה יותר מסובך אחרת SHOUTCAST פשוט יכול להיות הכלי היחיד שאני צריך... בקיצור, מה אני צר…
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
יש לי מודם ALCATEL הישן והפכתי אותו לראוטר כי היו לי בעיות התנתקות מן הרשת ומאז האי מיול והביטורנט עובדות לאט. הבנתי לפי מה שקראתי שאני צריך לפתוח פורטים רק הבעיה שאני בור בזה ולא יודע (היות וזו הפעם הראשונה שלי ) אודה מאוד עם תוכלו לעזור לי או להפנות אותי למדריכים למינהם המסבירים על פתיחת פורטים במודם הנ"ל שלי. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אני צריך המלצה על כרטיס רשת אלחוטי, לא משהו יקר בסביבות ה 100 שקל..
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-


