עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. Started by ben060,

    המצב הוא כזה: יש לי בבית ראוטר שמחובר על ידי חוט למחשב נייח בסלון נמצא מחשב נייד שאני מחובר לאינטרנט דרך נתב אלחוטי. עכשיו אני רוצה להוסיף מחשב חדש. אנני מתכוון לקנות את הלוח הזה GA-965P-S3 אני צריך גם להוסיף לו נתב אלחוטי ? או בקיצור: מה אני צריך לעשות כדי להיות מחובר לאינטרנט? כמה הסיפור יעלה לי? ועל איזה כרטיס אתם ממליצים? חשוב לציין כי יש לי רשת ביתית.

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  2. Started by hal,

    תקציב-ראוטר -200-300 שח כרטיס -100-150 (usb או רגיל ,מה עדיף ויציב יותר?) מיועד לראוטר הנמצא בקומה ראשונה ומחשב נייח הנמצא בקומת קרקע ביחידה נפרדת עם כניסה חיצונית נפרדת-כך שהראוטר צריך לעבור דרך קיר חיצוני רגיל- לא טרומי. (אין תשתית של בזק או כבלים ביחידהולא רוצה כבלים תקועים בקיר חיצוני) תודה.

    • 4 תגובות
    • 610 צפיות
  3. Started by eins,

    שלום אני מתכוון לעשות רשת אלחוטית, אז אני צריך המלצה על ראוטר וכרטיס רשת, אין הגבלה של תקציב כמובן שלא צריך להשתגע פשוט אני רוצה ראוטר שיעבוד טוב יציב בלי ניתוקים ובעיות . קו אווירי בין שני המחשבים הוא כ 10 מטר. אם אפשר המלצת הרכיבים מ KSP. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  4. היי בדקתי במספר אתרים כמו DSLREPORT.COM ובכולם יצא לי 500K בערך DOWNLOAD ו150K UPLOAD שאלתי היא האם האתרים האלה באמת משקפים את התעבורה לשרתים בארה"ב?

  5. Started by oded250,

    קניתי נתב אלחוטי ואני לא מצליח לחבר את אחד המחשבים הניידים שלי. זה מזהה את הרשת אבל כשאני עושה התחבר זה רושם windows is unable to connect to the selected server. the network might not be in range. אבל אני עומד צמוד לנתב

    • 5 תגובות
    • 610 צפיות
  6. Started by MGABAY,

    אני מחפש נתב אלחוטי באיזור ה200 שח שיכול ליתמוך בכבלים וגם ADSL וברוב הפונקציות והחיבורים אני אשמח לקבל קישור לאתר מכירה וממישהו שמבין..

  7. שלום חבר'ה, הבעיה שלי היא כזאת. עברתי מהצפון למרכז. בצפון היה לי אינטרנט בתשתית כבלים, ספק- אינטרנט זהב, מהירות 1.5. כרגע במרכז אני במהירות 2.5, אותו ספק והתשתית הייתה adsl ועברתי לכבלים משיקולי מחיר בלבד (לא היו בעיות ב- adsl). מאז המעבר מadsl לכבלים אני פשוט לא מצליח להתמודד עם ריבוי חיבורים, כשאני פותח תוכנה שיתוף קבצים האינטרנט פשוט נחנק, הגלישה נהיית בלתי אפשרית. לוקח לאתר פשוט כמו "ואללה" משהו כמו 3 דקות להפתח וברגע שאני סוגר את תוכנת השיתוף הגלישה חוזרת למצב תקין. בדקתי את העוצמה דרך עמוד ההגדרות של המודם (מודם טומסון) והעוצמה תקינה, גם הטכנאי שהיה פה בדק את העוצמות והיה בסדר. העניין שמכיוון שבמשך שנים גלשתי בתשתית הכבלים ותקופה קצרה התנסתי פה עם adsl אני בטוח שהמצ…

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  8. Started by dddddee,

    אני מנסה לחבר שני מחשבים שעובדים על XP PRO ברשת עם כבל מוצלב, אבל למרות שהגדרתי הכל כמו שצריך הם לא מתחברים מה שאני לא מבין זה למה החיבור מראה על שידור חד כיווני בלבד? ז"א יש BYTES SENT אבל אין RECIEVED מה זה אומר?

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  9. מישהו מחובר כאן עם מגה העלאה במקרה ? (בכבלים) אני מעוניין להשוות נתונים בבקשה, בפרטי או על גבי הפורום. תודה.

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  10. אני נוסע עוד מאת לדודים שלי ואני רוצה לקחת את המחשב הנייד שלי עכשיו לי בבית יש רשת אלחוטית ואני מחבר את זה ככה אבל לדודים שלי יש מודם רגיל עם מחוברים עם מודם ל 012 ואין להם אלחוטי איך אני יכול להתחבר שם לאינטרנט ? עזרה בבקשה !!?!? תודה לכול העוזרים!! אני ממש צריך את העזרה שלכם [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 610 צפיות
  11. מי יכול להמליץ על נתב שעובד טוב מול כבלים ( כלומר ללא צורך בשידרוגים למנהם) וכמובן מבחינת אלחוטי ומספר חיבורים( שיהיה בסדר) . מחפש נתב לא יקר 100-300 ש"ח שעושה עבודה. סך הכל שני מחשבים 1 קווי אחד אלחוטי ראיתי גם שאין שום המלצות לגבי דגמים של LEVEL ONE ( העם הוא עד כדי כך גרועה או שפשוט לא יצאה לכם לעבוד איתו)?? (לא חייב גם נתב עם חייגן מובנה ,להפך עדיף ללא חייגן שיהיה ניתן לעבור לADSL). עודה על כל עזרה חברי תודה :-*

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  12. Started by zoar36,

    יש לי ראוטר של בזק לטענתם הכי טוב HPNA3 כשאני גולש בסלון שנמצא 16 מטר מהראוטר אני מתקשה מאוד לגלוש ברמה נסבלת. יש לי נייד LG R400 כרטיס רשת פנימי איך ניתן לשפר הביצועים אינטרנט זהב ותשתית לבזק כמובן 5 מגה תודה

    • 3 תגובות
    • 609 צפיות
  13. היי, לאחרונה הוספתי לפטופ עם ויסטה לרשת אלחוטית קיימת. הגדרתי והפעלתי בויסטה רשת ביתית: שיניתי את קבוצת העבודה להיות אותה קבוצת עבודה של שאר המחשבים, הפעלתי את שיתוף הקבצים והמדפסות, ביטלתי כניסה עם סיסמה. שאר המחשבים ברשת מריצים XP. הויסטה רואה את כל התיקיות המשותפות במחשבים האחרים, אך משאר המחשבים שמריצים XP אי אפשר לגשת לשום תיקיה שאני משתף בויסטה. חיפשתי את הבעיה בגוגל, וראיתי שהרבה אנשים נתקלו בה. אחד הציע להפעיל אפשרות של שיתוף תיקיית PUBLIC, ואכן יש אפשרות כעת משאר המחשבים לראות את התיקיה PUBLIC, אך רק אותה. הכי מציק לי זה שאי אפשר להגדיר שיתוף למדפסת שמחוברת למחשב הזה. כשאני מנסה להיכנס לתיקיה בויסטה מאחד המחשבים שמריצים XP, אני מקבל שגיאה: Access is denied. \\C…

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  14. שלום רב.. קיבלתי מחשב נייד משומש מאחי ויש לי רשת המנותבת ע"י ראווטר של gigabite 401 יש בו 4 כניסות למחשבים...... ובאופן כללי מחוברים לרשת 2 מחשבים לראוטר מחובר מודם של בזק ... שמפוצל לשני המחשבים בעזרת הראוטר עכשיו ......... במקום המחשב הנייח (אחד מהשניים שמחוברים תמיד לרשת) חיברתי מחשב נייד של אי בי אמ עם ווינדווס 2000 ב'טראי' אני רואה שהמחשב מחובר לרשת אבל האינטרנט לא פועל באופן אוטומטי ... לפני חודשיים כשחיברתי אותו האינטרנט כן פעל .. המחשב היה מכובה כל החודשיים ולא נעשו בו שינויים... איפה הבעיה ?

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  15. יש לי מחשב נייד ויש לי בו כרטיס רשת אלחוטי Wi-Fi 802.11a/b/g מה אני או איך אני אמור להתחבר לאינטרנט בעזרתו? אנטנה או נתב? אמרו לי שאני צריך נתב אלחוטי,אם אני צריך נתב אלחוטי על מה מומלץ ללכת? עד 350 ש"ח בתודה מראש, רועי

  16. פתחתי פורטים לפי המדריך הנל http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=63356.0 אפשר להפוך את המודם לראוטר אבל לא עשיתי את זה אז איך הצלחתי לפתוח פורטים? יש לי גם ראוטר אם אני לא טועה זה קופסא קטנה שמחברת את המחשב השני לאינטרנט... יוצא מצב שאני פותח פורט בתכנת שיתוף ולאחר מכן אחרי זמן מה שהוא פתוח אני מגלה שהוא נסגר, למה זה?

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  17. Started by FlameThrow,

    ב 4.4 שידרגתי מ 750KBPS ל 3MBPS ומאז כל פעם שאני מנסה להוריד מ RAPIDSHARE אני מוריד על 20-30 בקביעות וכשהיה לי את החיבור של ה 750 הורדתי בקביעות על 95-97 כנ"ל לגבי הרבה אתרים אחרים לדוגמא ניסיתי להוריד FF וזה הוריד לי אותו על 10 לפעמים זה מוריד לי על 3XX אבל ברוב המקרים על 10-30 יש למשהו מושג מה יכולה להיות הסיבה? טוב הסיבה היא שהספק שלח ל הוט קובץ שגוי של 3MB ואני עכשיו צריך לחכות ככה עד יום שלישי

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  18. Started by thealon,

    הפכתי את המודם eci 270 לנתב ומאז אני לא מצליח להתחבר לכלום חוץ מלאתרי אינטרנט ניסתי לפתוח פורטים לפי המדריך הזה http://www.fresh.co.il/dcforum/Networking/8844.html וזה לא עוזר ניסתי גם לפתוח את כל הפורטים בין 1ל 65535 אנא עיזרו לי לפני שאני מאבד את השפיות

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  19. Started by Shay08,

    אני מעוניין לקנות ראוטר באזור קצת בעיתיי מחשב אחד יושב בקצה הבית מחשב שניה ישב ביחידה דיור לא בעלת קיר משותף לבית והמודם יושב כרגע בחדר שלא יהיה בו מחשב עכשיו לחדר הקרוב אני פשוט משחכתי כבל גם ככה לא רואים אותו הבעיה זה ליחידה דיור שנמצאת מחוץ לבית איזה ראוטר אתם ממליצים לי כי ניסתי את הTP-Line TL-WR541G אם כרטיס רשת USB TL-WN321G והאות היה נמוך יש ראוטר וכרטיס רשת שיותר כדי לי לנסות או שכולם יתנו לי את אותו אות לערך?

    • 2 תגובות
    • 609 צפיות
  20. Started by EVGA-yuvalll22,

    היי לכולם.. איך אני מוצא פורטים בשביל לפתוח ? אני לא זוכר שהיה דרך למצוא מספר שרת של המודם שלי האינטרנט שלי דרך ההפעלה בXP ומוצא מספר שרת בתודה לעוזרים עריכה:אם זה הפורום לא נכון אז נא להעביר לפורום אחר בתודה

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  21. יש לי שתי מחשבים בשתי קומות בחדרים שהם בדיוק אחד מעל השני ,יש נתב שיכול לעבוד טוב ככה ושהקליטה תיהיה טובה? האם עדיף שיש הפרשי קומות להשתמש בנתב חוטי?

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  22. Started by shacharch,

    שלום אני גר בבית 2 קומות כאשר יש 2 מחשבים בקומה למעלה ואחד למטה,בקומה למעלה במיסדרון המחשב מחובר קווית למכשיר SBOX וה SBOX מחובר קווית למודם ADSL ול ACCESS POINT של אדימקס.בקומה למעלה יש תיקשורת טובה בין המחשבים ואילו בחדר בקומה למטה החדר פינתי והתיקשורת ל ACCES POINT נמוכה מאוד והינטרנט מיתנתק לסירוגין וגם שיתוף הקבצים בין המחשב למטה למחשב למעלה נותן הודעת שגיאה שאין אפשרות גישה לקבצים למרות שכוננים בשיתוף ובאותו WORKGROUP ןעם הרשאות מלאות לכל המשתמשים,בכול המחשבים יש אינטרנט. מה יכולה להיות הבעיה שגורמת להודעת שגיאה מסוג של אין גישה למשאבים במחשב אפילו כאשר יש PING,אני חשבתי על גירסאות חלונות XP לא תואמות ואיזה פיתרון יכול להיות עבור המחשב בקומה למטה? תודה

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  23. Started by kuBBia,

    [קראתי את המדריכים וזה לא עזר] יש לי בבית רשת אלחוטית ויש שלושה מחשבים שפועלים איתה מצוין. ניסיתי לחבר עוד מחשב אבל יש לי בעיה מוזרה: המחשב מזהה את הרשת ומתחבר אליה אבל לא מצליח לקבל ממנה חיבור לאינטרנט וכשאני עושה פינג [PING] ל-gateway [המחשב עם הראוטר] זה מראה כאילו אני לא מחובר לרשת :-\ מישהו יודע מה הבעיה ואיך לפתור אותה? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  24. אם אני מנסה לפתוח קישור לא מתוך הדפדפן(לא משנה מה) במקוםלהכנס לדף זה מוריד לי קובץ שלו מישהו יכול לעזור???????

  25. Started by nuctornal wisdom,

    אני צריך עזרה בהתקנת פקס במחשב עם מודם פקס. ככה, יש לי שתי מחשבים, עם מפרט דומה שמחוברים ברשת (חוטית). במחשב השני התקנתי את המודם, הגדרתי הכול עם התוכנה של הוונדוס ובניסיון שליחה\קבלת פקס יש פופ אפ שאומר שהמודם כבר בשימוש בתוכנה אחרת. התקנתי את fax machine, בטלתי את התוכנה של הוונדוס ואותה בעיה. בדקתי בFAQ, ניתקתי את הרשת, וניסיתי את הפעולות שיש שם וללא עזרה. זקוק לעזרה, תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות

דיונים חדשים בפורומים