עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. Started by shibie,

    אהלן חברה, אני כרגע נמצא באינטרנט 015 במהירות 1.5מגה... רציתי לשאול למה ביום כשאני נגיד מוריד מראפידשר שזה אמור להוריד על המהירות המלאה של האינטרנט זה מוריד לי ככה על 25-20.. ואין תוכנות שעלולות להאט את ההורדה.. ובלילה זה מוריד לי על 190 ככה.. למה..? תודה רבה לכל העוזרים..

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  2. Started by yigal33,

    שלום לכולם ברשותי נתב מסוג רוטל שיושב בממד עים המחשב יש לי פלייסטיישן 3 בסלון ואני לא מצליח להגיע לסיגנל טוב מגיע לי ל55 גג60 אחוז מה אפשר לעשות כדי לשפר את הקליטה? האים נתב עים שלוש אנטנות זה הפיתרון? תודה לכולם

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות
  3. לא יודע עד כמה הכותרת נכונה למה שאני אבקש אז אני מתנצל מראש... יש ברשותי קרוב ל30 מחשבים שצריכים לקבל אינטרנט, התשתית היא ADSL ומבחינת חומרה ותוכנה אין בעיה - כדי לממש את הפרוייקט. המטרה שאני זקוק לעזרתכם היא כזאת. יש לי מעבדת מחשבים שעד היום האינרנט התחלק בה דרך נתב שרק עשה בעיות. בגדול התשתית שמוקמת במקום הזה היא רשת לא קטנה של CISCO וזאת עדיין מערכת שעושה לי קצת בעיות... מה שאני רוצה לעשות זה בגדול לקחת מחשב ולהתקין עליו יישום שישמש אותי ב100% ראוטר -משמע מחשב שמחלק לי את האינטרנט בין כולם וכל הדברים הרגילים אבל שתיהיה לי אופציה לגשת למחשב הזה מכל מחשב דרך הקלדה של האייפי שלו (כמו כל ראוטר) והכי הכי חשוב לי שתיהיה לי שליטה מלאה בפורטים ולצערי החומת אש הרגילה לא ממש …

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  4. טוב חיברתי את המחשב הראשי לסוייץ ויש אינטרנט סבבה מפה אני לא יודע להמשיך תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 618 צפיות
  5. Started by Raamses,

    בדיוק עברתי דירה ואני רוצה להתחבר לאינטרנט, יש לי כמה בעיות, קודם כל אי אפשר להתחבר להוט כי אין תשתית בבניין שבו אני גר, והבעיה השניה שלי היא שבזק הם גנבים ורק על אקטיבציה של קו הם דורשים 199 ש"ח. השאלה שלי האם יש לי עוד אופציות בנוגע לחיבור... תודה רבה על העזרה.

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  6. אני צריך לדעת מה הפורט של משחק הרשת של פיפא. תודה.

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות
  7. Started by Chymes,

    קניתי להורי מחשב לאינטרנט ועבודה משרדית. אני רוצה להקים רשת אלחוטית בבית. מה אני צריך בשביל זה וכמה זה יעלה?

    • 4 תגובות
    • 618 צפיות
  8. Started by w7_znay,

    שלום אני חדש פה קנו לי מחשב חדש ועכשיו אני רוצה שיהיה בוא גם אינטרנט . שמעתי שיש כזה דבר רשת אלחוטית , שזה מין מודם שקונים ב-200-150 ש''ח בא אלייך תכנאי או מישהו מבין מתקין לך את זה ואז המודם קורא את המודם הרגיל במחשב הישן וככה יש אינטרנט בשני המחשבים . אז השאלה שלי היא : 1. עם זה נכון שיש כזה דבר ? 2. כמה זה עולה ? 3. עם אפשר להתקין את זה לבד ? 4. עם אי אפשר להתקין לבד כמה כסף לוכח תכנאי ? 5.מאיפו קונים ? 6.וראתי שגם צריך כרטיס רשת או משוה כזה איך אני בודק עם יש לי אחד כזה ? תודה רבה רבה למי שיעזור לי כזה מאוד דחוף !

    • 5 תגובות
    • 618 צפיות
  9. Started by yeskim,

    אני מעוניין להרחיב את הרשת הביתית שלי לעוד 2 מחשבים (נייד ונייח). מכיוון שאני כבר מבצע קנייה גדולה מTMS אשמח לקבל המלצות ל2 כרטיסי רשת אלחוטיים: * האחד לנייח ביבור PCI * השני לנייד (ישן ולכן אין לו כרטיס רשת אלחוטי). בנוגע לכרטיס רשת של הנייד, ראיתי שקיימים בחנות שני סוגי כרטיסים, חלקם בחיבור MINI PCI והשני בחיבור PCMCIA. השאלה שלי היא האם יש סיבה להעדיף את הכרטיס הבולט (PCMCIA) מהשני?? תודה רבה מראש לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  10. Started by Sango,

    לפני יומים התקנתי משחק רשת ששיחקתי בו לפני זמן רב. היה לי DELAY דיי מעצבן אבל סביר של בערך 0.7שניות. אתמול שכשניסיתי לשחק בבוקר ראיתי שיש DELAY ענק בין שנייה לשתי שניות אז עשיתי בערך 5 פעמים איתחול עד שלבסוף הבעיה איכשהו הסתדרה. איך זה אפשרי שאני משנה לעצמי את הIP משתנה ה DELAY במשחק בצורה מורגשת? אני חושב על להתקשר לספקית שלי ולשאול אותם למה יש לי לגים . יש מצב הם יעזרו לי ? שמעתי גם שיש להם חבילה לגיימרים שאמורה לשפר את ה DELAY אז יש סיכוי שהיא באמת תשפר לי חווית המשחק? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  11. שלום, אני צריך לקנות למחשב של אחי כרטיס רשת אלחוטי. הראוטר נמצא קומה מעל, בערך 5-10 מטר במרחק אווירי (עם קיר או שניים ביניהם). הכרטיס רשת צריך לקלוט בצורה מספקת את האינטרנט, וכמובן בלי ניתוקים וכדומה. התקציב, לא משהו בשמיים, 100-200 ש"ח, אם יש משהו ששוה להשקיע עליו את הכסף בחריגה קטנה, גם מתקבל. תודה רבה, דוד.

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  12. שלום, אני מחפש נתב אלחוטי חזק היודע לעבוד ב-11n ובתדר 5.2Ghz, העובד ב-MSDU 8K. אין חשיבות למחיר. תודה.

  13. היי אני אשמח מאוד באם אוכל לקבל הדרכה לפי XP בעברית לגבי חיבור שני מחשבים בבית באמצות כבל מוצלב. אלי 0544502063

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  14. Started by lm007,

    חיברתי לפטופ למחשב רגיל שכבר מחובר לאינטרנט באמצעות כבל מוצלב. הגדרתי את החיבור לפי המדריך שבסטיקי. השיתוף קבצים פועל, אבל הלפטופ לא מצליח להיכנס לאינטרנט. מה הבעיה? מקווה שתוכלו לעזור

    • 4 תגובות
    • 618 צפיות
  15. Started by SkeletonBoy,

    שלום אנשים... היום הגדרתי רשת בבית בין 2 מחשבים... עשיתי את זה דרך האשף האוטומטי של ווינדוס ("הגדר רשת ביתית או רשת משרדית קטנה") כי רציתי להעביר כמה קבצים בין המחשבים בקיצור סיימתי עם ההעבדה ואני רוצה למחוק את הרשת... ואין לי מושג איך!!! חפרתי בכל המחשב ואני לא מוצא דרך להסיר את ההגדרות רשת ואת התיקיות השיתופיות! אני ישמח אם מישהו יוכל לעזור לי פה תודה אנשים

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  16. חובה ראוטר שלא צריך לפתוח לו פורטים, זאת אומרת שהוא פותח פורטים אוטומטי

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  17. יש לי ראוטר (שהוא גם מודם) rotal rta 1025W שתומך גם בתקשורת חוטית וגם בתקשורת על-חוטית. וקניתי לאחרונה (אתמול) מתאם מסוג: Level One WNC-0305USB 54Mbps USB 2.0. כשאני באותה קומה עם הראוטר התקשורת מצוינת (84%) אבל כשאני עולה קומה אחת מעל לוקח למחשב 5 דקות עד שהוא מתחבר ועוצמת האות יורדת ל-40%, בטח יש משהו שניתן לעשות בנידון.. יש כזה דבר מתאם יותר חזק? מה אתם אומרים על הדגם הזה: Edimax EW-7318USg 54Mbps USB יעזור? אשמח אם תוכלו להמליץ לי על דגם מסוים. תודה!

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  18. יש לי רשת עם מערכות הפעלה WIN98 ועמדה 1 עם לינוקס איך אני רואה את המחשבים ברשת דרך לינוקס וההפך מWINDOWS? תודה מראש נ.ב ואיך משתפים תיקיות בלינוקס נ.ב.ב לינוקס מקבל כתובת IP

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  19. Started by Eviljelly,

    האם ניתן להגדיר דפדפן שהוא לא אקספלורר לגלוש מחיבור אינטרנט אחר מהחיבור הראשי ? לצורך הדוגמא אקספלורר מוגדר על אינטרנט מרשת והשועל על אינטרנט מ ADSL ?

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות
  20. שלום אנשים חכמים, קניתי לפטופ חדש ואני מתחבר ברשת ביתית אלחוטית לראוטר של GIGABYTE GN-BR01G. נכנסתי להגדרות של הראוטר VIRTUAL SERVER-->STATIC CONFIGURATION והוספתי את הפורטים שדורשים בהתחלה 4662TCP\4672UDP\4242. עשיתי ריסטרט לראוטר ולכל המחשבים. אח"כ הגדרתי במקאפי שלי רולים לפורטים ולעוד כמה פורטים שמצאתי על הדרך (4662\4661\4665\4672\4711) לחצתי אישור ושוב עשיתי ריסטרט לכל העולם. נכנסתי מחדש לאימיול החדש של NFO.CO.IL ושוב זה אומר לי שיש לי LOW ID ולא מתחבר לי... איפה אני עוד צריך להגדיר בראוטר?בפייראול? איפה טעיתי??? תודה מראש. עפר

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  21. שלום.. השאלה שלי היא אני רוצה כרגע להקים שרת FTP גדול כגון RapidShare, MegaUpload וכו' שרת שיאחסן כמות גדולה של קבצים כמו כן ידוע לי על עניין הזכויות יוצרים אך שאלתי היא כזו אם במידה ואני מוכן להשקיע באיזה סוג איחסון כדאי לי להעזר..?, איזה שרת? וכו' תודה מראש.!.

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  22. שלום רב, אני חדשה כאן . לא מצליחה להבין היכן לרשום שאלה בנושא, לעזרתכם אודה !

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  23. יש לי באחרונה איטיות בלתי מוסברת בגלל פינגים גבוהיים איך אני בודק ואיך ניתן לשפר את המצב ?

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  24. העתיד הזה קרוב ? או שמדובר לצערינו בעתיד רחוק ?

  25. Started by ruler_LA,

    היי יש לי נתב של dynalink rta300w אני מנסה להכנס לתוך הנתב ולשנות הגדרות ולא מצליח(192.168.1.1) השמח לקבל עזרה תודה...

    • 8 תגובות
    • 618 צפיות

דיונים חדשים בפורומים