עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. Started by YoTaMi,

    יש לי 3 מחשבים אחד בצד ימין אחד צד שמאל ואחד באמצע.. המחשב באטמצע יש מודם של EDIMAX ואצלי יש ראוטר לי LEVEL ONE יש דרך שאני יוכל לארח במשחקין כמו פיפא ? כי הבנתי שאי אפשר לארח אם יש לך ראוטר זה כון ? ואם אפשר לארח בראוטר אפשר להסביר איך ? לפתוח פורטים או דברים כאלה ?! תודה רבה לעוזרים!

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  2. מצרף צילום מסך של השגיאה תודה!

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  3. Started by mosheli,

    אני מתכוון להגדיר את ה- B-focus 312 שלי כנתב ולא כמודם. מה שמעניין אותי זה האם הפיירוול שלי יהיה זה שבנתב או שכדאי להשאיר אותו בנורטון שלי. לרשת שלי מחוברים שני מחשבים.

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  4. יש לי נתב מתוצרת גרמנית http://cgi.ebay.de/LanWare-BR-1200-DSL-Router-plus-4-port-Swich_W0QQitemZ320035995146QQihZ011QQcategoryZ115495QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem יכול להיות שהוא מקטין לי את היכולת שיתוף קבצים (משום מה מאז שהתקנתי אותו המהירויות מאוד נמוכות) ??

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  5. Started by dominic16,

    שמתי לב שגם כשאני לא עושה כלום המחשב שלי גם מעלה וגם מוריד ואני לא מבין למה איך אני יכול לברר איזה תוכנה עושה את זה? יש לי WIN 7 עם נוד 32 4.0 עם פירוול 100% אין וירוסים או שום דבר אחר ניראה לי זה הוינדוס

  6. אני רוצה להוסיף כרטיס רשת אלחוטי למחשב שלי ברכב. אין לי צורך בתקן N. התקציב הוא 100-150, אם יש משהוא ב 200-220 שממש מצדיק אז סבבה. אולי יתאים כרטיס פשוט עם אנטנה חיצונית גם אין לי בעיה. יש לי בבית ראוטר אלחוטי של NETGEAR. ראיתי כמה מעניינים: ‏D-Link DWA-110 עולה 71 ש"ח ‏D-Link DWA-140 עולה 182 ש"ח, תומך בתקן N EW-7718IL עולה 154 ש"ח , תומך בתקן N EW-7318USg עולה 102 ש"ח EW-7316UG - עולה 61 ש"ח בתודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  7. Started by Cranchh,

    אני מחפש תוכנה להפניית פורטים מקומית (כמו AutaPf) רק חינמית. למי שלא מכיר- התוכנה מנהלת את הפורטים המגיעים למחשב (כל מחשב לאו דווקא ראוטר) מבוסס חלונות, ומעבירה אותם לפורט\אייפי המבוקשים. לדוגמא: www-->192.168.1.1:80-->192.168.1.100:8000 מישהו פונה מהאינטרנט למחשב 192.168.1.1:80 והמחשב הזה מעביר את הפנייה למחשב בתוך הרשת הפנימית שלו: 192.168.1.100:8000 בפורט הרצוי. למי שיש תוכנה חינמית כזאת, רצוי כזאת שיכולה לרוץ בתור SERVICE או אם מישהו מכיר דרך לעשות את זה דרך ה WINDOWS (NETSH) אני אשמח לקבל תשובה. תודה

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  8. Started by aracer,

    שלום לכולם. בגלל יציאתה של רשת הngn החדשה התחלתי לחשוב על המחירים וכמה שאני משלם לחודש היום לאחר שיחה עם נטויזיון נכנסתי לשוק וגם המוקדן, הסיבה הייתה שאמא שלי לא דיברה איתם שנים ולא היה עידכון קרוב ל4 שנים!! והשוק היה בגלל שגיליתי שאנחנו משלמים 110 שקל לחודש על חבילה של 1.5mb!! כן מדהים ביותר ניראה לי זה שיא עולמי..וד"א זה המחיר לא כולל התשתית של בזק! שגם היא לא מעודכנן ואנחנו משלמים 70 שקלים לחודש אז אחרי חישוב זריר הבנתי שאנחנו משלמים 180 שקל לחודש על חבילה של 1.5mb!! מטורף רציתי פשוט לרצוח מישהו איך הלכו אלפי שקלים(מדובר על כמה שנים שאנחנו משלמים את המחיר הזה!) טוב בקיצור אחרי כל החפירות אני צריך עזרה לשידרוג. אני לא צריך מהירות אני מסתדר נהדר עם 1.5. בנטויזיון הציעו ל…

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  9. Started by gbguy,

    שלום לכל הקהילה, בשבוע הבא, בעזרת ה', אני הולך לקנות ראוטר ל-3 מחשבים: 2 מחשבים בעל מערכת הפעלה ויסטה (אחד אולטימט, והשני הום פיריום) וה-3 הוא בעל מערכת הפעלה אקס.פי. עכשיו התשתית עובדת כך: 2 מחשבים בקומה העליונה בחדר הילדים. מחשב אחד בקומה למעטה בממד! אז אני צריך ראוטר טוב, מצידי לשלם עליו איזה 600 ש"ח אבל שיעבוד חלק. עכשיו אני רוצה גם לקנות את דונגל, מה כדאי לקנות? או שאין לזה מבחר גדול..? תודה רבה..

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  10. Started by Yuval933,

    סיימתי את החיוב שלי עם 012 ואמרתי להם שאני רוצה להתנתק ואם יש להם להציע לי איזה חבילה יותר משתלמת. היא הציעה לי חבילה ב10 שקלים פחות, אמרתי לה נראה ושאני אדבר איתה כבר בערב. התקשרתי לנטוויז'ן והציעו לי חבילה הרבה יותר משתלמת מ012 אז אבל בתנאי שנסגור את זה בשיחה הזאת. אמרתי מעולה וסגרנו עסקה, קבלתי שם משתמש וסיסמא. התקשרתי לאבא שלי שעל שמו המנוי ב012 ובקשתי ממנו לנתק אותנו ב012. כאשר הוא התקשר לנתק הם הציעו לנו חבילה הרבה הרבה יותר משתלמת מנטוויז'ן ומהצעה הקודמת שלהם בכלל (משהו כמו 120% הבדל). בררתי טיפה ולפי חוק זכויות הלקוח יש לנו אפשרות לבטל עסקה טרם עברו 48 שעות אבל המוקדנית בנטוויז'ן אמרה שהחוק לא חל על אמצעי תקשורת. השאלה עכשיו מה עושים? אתם מכירה פירצה כל שהיא? אשמח…

  11. שלום. יש לי ADSL עם מודם של אלקטל ספידטאץ' שהפכנו לראוטר. אני בברק 013 ותמיד היו לנו בבית שני קווים כשעל אחד מהם האינטרנט ועל אחד הטלפון. בשבוע שעבר ביטלנו את הקו שהיה רק לאנטרנט, והעברנו את האנטרנט לקו של הטלפון. מאז הוא כל כמה זמן (בסביבות הרבע שעה ככה) מאבד קשר לכמה שניות ואז מתחבר שוב. הבעיה היא שככה אני מתנתק משרתים של משחקים... יכול להיות שאני צריך לשנות משהו בהגדרות אצלי לפני שאני מתקשר אליהם?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  12. לא יודע אם זה המקום היו היום ניתוקים בגלישה... התקשרתי *6900 נותן מס' טלפון, הם לא מזהים נותן שם ושם משפחה, כנ"ל לא מזהים ת"ז, לא מזהים מספר הסידורי מהמודם, שוב לא מופיע אצלם לא הייתי שיכור או משהו כזה בינתיים האינטרנט חזר, והחלטתי לסיים את השיחה. יש למישהו מושג מה פשר העיניין?

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  13. Started by assaf990,

    מהן היכולות שלה?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  14. Started by lordbd14,

    יש לי מצלמת אינטרנט למחשב ורציתי לדעת אם אני יכול להיות במקום אחר ולהתחבר למצלמה שמחוברת למחשב שנמצא בבית שלי והבנתי שזה אפשרי דרך רשת Wifi אשמח להסבר כיצד... בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  15. יש לי בבית שתי קומות וקירות בטון בכל הבית (בניין ישן) הראוטר הנוכחי (linksys WRT54GP) נקלט רק בקומה למעלה בעוצהמ לא חזקה ובקומה למטה בעוצמה מאוד חלשה ובלתי ניתן לגלישה. הכרטיסי רשת שיש לי בשני המחשבים הם tp-link פשוטים. אני רוצה שכולם יעבדו ברשת אחת, מה עלי לעשות לשם כך ? קניתי ראוטר level one wbr 6001 שהוא בתקן N , אבל הבנתי שזו שטות מפני שהכרטיסים שלי תומכים ב G אגב עוצמת הקליטה בתקן G ממש נמוכה בראוטר הזה. (הקומה למעלה זה בעוצמה ממש נמוכה ובקומה למטה הוא לא קיים) האם כדאי לקנות את Edimax 6524N והחליף את הכרטיס רשת לכרטיס בתקן N ? או להשאר עם ה level one ולקנות כרטיס רשת בתקן N ?

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  16. Started by Lion,

    אהלן...יש לי בעייה מוזרה עם האינטרנט פעם הייתי מחובר לאינטרנט דרך רשת...היו כמה בעיות... אבל ההורדות של הביטורנט ומירק היו דיי סבבה החלטתי לשים אינטרנט כבלים של ברק ומאז ההורדות טורנט והמירק (לא רק ההורדות במירק גם התחברויות וכו...), ביום ממש איטי...למרות שכשאני בודק את המהירות הורדת בHTTP (מrapidshare לדוגמא) זה מוריד על מהירות מלאה (1.5)...עכשיו בלילה זה דיי מסתדר..למרות שעדיין הטורנט דיי איטי... התקשרתי לברק...הם אומרים שכלום לא חסום ונראה שהחיבור שלי הוא בסדר אין לי ראוטר וזה לא בעייה באנטי ווירוס או פיירוול... יש למישהו מושג מה הבעייה?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  17. Started by pincher77,

    שלום, התקנתי רשת ביתית רגילה לא אלחוטית הכל עובד מצויין רק יש בעיה אחת שהמחשב המשני לא יכול להיכנס למחשב השרת נגיד לתיקיית PROGRAM FILES וכו' (והמחשב השרת אין שום בעיה יש גישה להכל !) זה מקבל הודעה כזאת: http://www.netcheif.com/Articles/SolveHomeNet/1.jpg הבנתי שזו בעיה נפוצה אבל אפשר לפתור אותה.. אשמח לעזרה ממכם.

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  18. זה קשור לרשתות ואינטרנט אז שמתי את זה פה.. יש לי בבית 2 מחשבים שמתחברים למחשב מרכזי עם הרמוט דסקטופ כשלכל אחד מהם יש יוזר משלו במרכזי.. אני מחפש תוכנה שעושה את מה שהרמוט דסקטופ של וינדוס עושה רק בלי כל התקלות.. אני לא מחפש סתם תוכנת רמוט.. אני צריך שהיא תהיה רמוט דסקטופ שמתחברת דרך היוזרים של וינדוס.. קיימת תוכנה כזאת? תודה.

  19. שלום לכולם אני מעוניין לעשות רשת אאלחוטית בין שתי מחשבים עכשיו מישהו אמר לי שיש נתבים שאפשר להגדיר בהם שלדוגמא אם מהירות האינטרנט שלי היא 3 מגה אז מחשב אחד יקבל 2 מגה והשני יקבל מגה אחד לפי מה שאני רואה יש פה אנשים שמבינים בזה חזקקק אז בקשה אם אתם יכולים להמליץ לי על נתב שתומך במה שאמרתי התקציב שיש לי לנתב זה עד 700 שקל תודה לכל העוזריםם

  20. Started by rapiz,

    התקנתי את הIIS 5.1. הוא עובד בתוך המחשב (Localhost), אבל שאני מנסה להגיע אליו מהאינטרנט לא הולך. פתחתי והעברתי פורטים בראוטר ובפיירוול, בדקתי וכשהIIS רץ אני רואה פורט 80. כמו כן במידה ואני משנה את הIIS לפורט אחר לדוגמא 44444 אז אני רואה אותו פעיל ואת ה80 כבוי, ככה שהפורטים פתוחים והIIS עובד... כשאני מנסה להיכנס דרך הרשת http://20.20.20.20/ אני מקבל Internet Explorer cannot display the webpage (כמובן שבמקום ה20ים אני מכניס את הIP החיצוני שלי). ניסיתי כל מיני הגדרות כל מיני נסיונות שום דבר לא הלך בנתיים.... יש למישהו רעיון לפני שאני משתגע? תודות לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  21. יש איזהשהיא תוכנה לבדיקת מהירות קצב העברת אותות עם הראוטר לכרטיס רשת?!

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  22. מצטער אם זה לא קשור לפורום, אך אין פורום מתאים יותר

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  23. Started by yahalom,

    יש לי מחשב PC ומחשב נייד אחד עובד על XP והשני על ויסטה כרגע אני מעוניין להעביר מידע (קבצים) ואני לא מעוניין בטכנולוגיה אלחוטית יש לי כבל רשת יש לי מודם רגיל לכל מחשב יש כניסה אחת של רשת חיברתי את כבל הרשת ישירות בין שני המחשבים ולא הצלחתי האם זו הדרך ? אם כן האם יש איזה מדריך ? תודה !!!

    • 5 תגובות
    • 620 צפיות
  24. Started by elad_jacoby,

    תראו, בדקתי עם חבר שלי יש לו אינטרנט ADSL - וספקית בזק בינלאומי 014. יש לו חבילת אינטרנט 750, ולי 2 מגה עם אינטרנט זהב. נכנסתי דרך החשבון אינטרנט שלו בבית שלי, ולא היה לי לאג אחד הכל עבד חלק בלי בעיות. שאני משחק בשלי עם אותם התנאים, במיוחד במשחק maple story יש לי מלא לאגים ואי אפשר פשוט להמשיך ככה. מה לעשות? לאיזו חברה כדאי לעבור?.. תודה

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  25. Started by zoar36,

    שלום, לאחרונה הבת שלי לא מצליחה לשחק במייפל סטורי כאשר היא מחוברת בנתב האלחוטי ..כאשר מתחברת לחוט יש אפשרות. אני מחובר בנתב של בזק HPNA3 ו015 , 015 כל הזמן אומרים לי להחליף את השירות ל- 012 ואח"כ שוב ל - 015 ..כמובן שלא עוזר לי נראה שראוטר ...נדפק. המלצתכם... כל האתרים האחרים ניתן לגלוש חופשי באלחוטי רק המשחק עושה בעיות באלחוטי תודה

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות

דיונים חדשים בפורומים