רשתות ואינטרנט
שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...
31,516 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. אני מעוניין בעזרה מקצועית ואשמח אם תוכלו לעזור לי. אני מעוניין לבדוק אפשרות הקמת רשת אלחוטית ופריסה שלה בשטח הקיבוץ שבו אני גר. בדקתי והמרחק של המקום הכי רחוק ביישוב מהמקום בו אני מתכוון להתקין את המכשור הוא 320 מטר. רציתי לשאול אם זה ישים ואיזה ציוד צריך בשביל ליישם את זה. אני מעוניין לחבר אותה לאינטרנט ובתחום זה יש לי גם כמה שאלות: א. האם יש דרך לחסום בצורה טובה ואמינה רשת אלחוטית כך שרק מי שיש לו הרשאה יוכל להשתמש? ב. האם יש דרך לשלוט בחלוקת הפס כך שאם נניח משתמשים 3 משתמשים בו זמנית הוא יתחלק ביניהם בשווה? בשביל לשלוט בכל הנ"ל - האם אני חייב מחשב שישלוט במכשור או שאפשר להגדיר למכשור פעם אחת והוא יתפקד עצמאית. תודה רבה מראש לכל העונים.
-
- 2 תגובות
- 648 צפיות
-
-
שלום, יש לי בבית רשת אחוטית דרך ראוטר של 3COM וכמו כן אני משתמש בטלפון אלחוטי של חברתUNIDEN אשר עובד על אותו התדר של הראוטר 2.4GHz דבר שמפיל את רשת האינטרנט בכל פעם שהטלפון עובד. אשמח לשמוע דרכים לפתרון הבעיה כלומר שגם הטלפון וגם הרשת יעבדו ביחד- הבנתי שאפשר לשנות את תדר העבודה של הטלפון, האם זה נכון ואם כן - כיצד?.. תודה רבה לכל המגיבים.
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
אהלן. התקנתי רשת אלחוטית בתקן N. אבל אני לא בטוח שהמהירות מתאימה למה שאמור להיות בפועל. עשיתי screenshot שמראה את המהירויות חיבור למטה. לפי מה שהבנתי תקן N צריך להגיע ל-300Mbps וכל הזמן זה נמצא על 150 ולפעמים זה יורד נמוך יותר. אשמח לעזרה תודה.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב. אז ככה - יש לי כאן שני מחשבים אחד מחובר לאינטרנט דרך מודם USB והאחר לא מחובר לכלום. באחר צריך אינטרנט ואני מאוד הייתי רוצה אינטרנט אלחוטי בין שניהם ככה שבאחד האינטרנט מחובר ישירות לנתב האלחוטי והשני מחובר לנתב אלחוטית דרך כרטיס רשת אלחוטי. עכשיו. המחשב הראשי נמצא בתוך ממ"ד(ממש בכניסה - זאת אומרת שהוא צמוד לדלת של הממ"ד(כחצי מטר מהדלת)) והמחשב השני נמצא בתוך הבית בטווח של כ-10מטר פחות או יותר. אז - על מה תמליצו לי. ואם אפשר גם הסבר מפורט על איך להגדיר את הרשת האלחוטית הזו והאם זו בעיה בשביל אחד כמוני?
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כרגע 2 חבילות של אינטרנט "מהיר" בכבלים דרך 012 במהירות 750 KB לכל חבילה היום בבוקר התקשר אלי נציג של 012 והציע לנו "מבצע" חדש זוהי רשת אלחוטית בעלת חיבור של 1.5 מגה עם ראוטר אחד שמחובר למחשב ראשי ועוד 2 מודמים אלחוטיים לכל מחשב (יש לנו 2 נייחים ואחד נייד)=(ראוטר למחשב הראשי ו-2 מודמים אלחוטיים) לפי מה שהוא אמר זה בדיוק אותו דבר רק יש לו כמה יתרונות: 1. בין כל המחשבים אפשר להעביר מידע בו זמנית ברשת האלחוטית עד 25 מטר 2. אפשר לגלוש עד 4 מחשבים בו זמנית ברשת האלחוטית בחבילה אחת 3. אין חוטים !!! ולשאלות.. 1. זה משהו חדש? 2. זה טוב? 3. ההורדת באמת נורמליות? 4. איך הפינגים במשחקים (חשוב מאוד!), ההורדות מהאינטרנט, והגלישה באתרים? 5. האם יש הבדל בין זה לבין רשת ר…
-
- 3 תגובות
- 736 צפיות
-
-
שלום יש לי רשת אלחוטי שעובדת מצויין אני כרגע מחובר על תשתית כבלים עקב זה שעברנו לyes אנחנו צריכים לעבור לתשתית בזק עכשיו השאלה שלי היא כזו איזה דברים יש לשים לב? האם יש אפשרות שהחיבור יתבצע ללא חייגן כמו בכבלים? ואיזה גדרות צריך לבדוק במודם? ובראוטר? (הראוטר של 3COM ויש לו תמיכה לכבלים ולADSL) תודה ויום נעים :-)
-
- 4 תגובות
- 749 צפיות
-
-
יש לי מודםSIEMENS SL2 141, של בזק, הכל עבד טוב עד שאתמול המנורה של WLAN לא עובדת לי ככה שאין אינטנט אלחוטי איך מסדרים את זה<?
-
- 6 תגובות
- 976 צפיות
-
-
שלום!! יש לי 4 מחשבים על שלושה אקספי פרו ועל האחר (נייד) מילניום. הייתי רוצה לעשות בינהם רשת אלחוטית - במה זה כרוך? 1) איזה ציוד אני צריך ומה מומלץ? 2) איך מתקינים? 3) איך אני יכול להתחבר לאינטרנט ממספר מחשבים במקביל? 4) איך אני יכול לחסום גישה ממחשבים אחרים לתוך ספריות מסימות במחשב מסוים? תודה רבה מראש
-
- 5 תגובות
- 872 צפיות
-
-
יש לי בבית שני מחשבים שמחוברים לרשת אלחוטית באחד מותקנת מערכת הפעלה XP ובשני אני הולך להתקין ויסטה זה יעשה לי בעיות עם הרשת עם יהיו מערכות הפעלה שונות בשני המחשבים?
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
רוצה קונפיגורציה כזו: לאפטופ עם WIRELESS בתקן G, יישב בחדר בקומה 1 מחשב נייח יישב בקומה 2, יחובר בכבל רשת רגיל לנתב אלחוטי שלידו הנתב האלחוטי יחובר בכבל רשת לידו למודם של אינטרנט בכבלים, TERAYON הלאפטופ יוריד קבוע דרך האינטרנט האלחוטי טורנטים, עם חיבור של 2.5MBPS אפשר לעשות כזה דבר? ז"א, זה יעבוד? איזה נתב אני צריך? האם למחשב צריך משהו נוסף מלבד כבל רשת?
-
- 5 תגובות
- 798 צפיות
-
-
לפני איזה שנה ומשהו קניתי כמה מוצרים של D-Link לרשת אלחוטית בתקן 802.11a מחו"ל.. הבעיה שהחדר שלי במרתף כנראה בנוי כמו מקלט אטומי, והרשת לא עבדה על הצד הטוב ביותר.. אבל לא משנה, כי כבר העברתי כבל ethernet דרך הקיר בסוף. אז עכשיו אני חושב מה אני כבר אעשה עם המוצרים האלחוטיים שיש לי.. ואז חשבתי, אבא שלי כל הזמן צריך לנתק את הטלפון בשביל לחבר את המחשב הנייד שלו למודם ולקבל חיבור איטי. בו נצ'פר אותו ונרכיב לו רשת אלחוטית לאינטרנט מהיר שיהיה לו חיים קלים. הרכיבים שיש לי: D-Link DWL-5000AP 5Ghz Access Point - http://www.dlink.com/products/?pid=29 D-Link DWL-A650 5Ghz PCMCIA card - http://www.dlink.com/products/?pid=32 הרכיבים מסוגלים לתקשר ביניהם ב-72mbps ב-turbo mode.…
-
- 14 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי שני מחשבים ואני רוצה לעשות ביניהם רשת אלחוטית אין לי שמץ אפילו איך להתחיל לעשות את זה מודם alcatel ADSL שני מחשבי פנטיום 4 עם ווינדוס אקס פי מישהו יכול בבקשה להדריך אותי מה אני צריך לקנות ולעשות בשביל שתהיה לי רשת טובה ונורמלית? תודה מראש.
-
- 12 תגובות
- 964 צפיות
-
-
היי וערב טוב. יש לי שאלה קצת אחרת (אני מניח) והנה הפרטים - יש לי בבית ראוטר שעובד בצורה אלחוטית באמצע הסלון(ראוטר של בזק - ROTAL RTA - 1025W) ספקית 014, עובד בצורה מצויינת. עכשיו - אני מתכוון בקרוב לעבור לממ"ד שלי עם המחשב ועם האקסבוקס 360 ואני מעוניין להשאיר את האינטרנט האלחוטי פועל באמצע הסלון ולעבור לממ"ד שלי, יש שם גם שקע טלפון של בזק 014 עם תשתיות של בזק ככה שכן יש שם נקודה של אינטרנט. אני מעוניין להתחבר לממ"ד בצורה חוטית (ההפך מאל-חוטית) - גם לאקסבוקס וגם למחשב שאלתי את בזק לגבי זה והם המליצו לי על דבר שנקרא HPNA, מה שכן, שמעתי שהדבר הזה דיי יקר ולא ממש מומלץ. אשמח לשמוע פתרונות אחרים או פתרונות של HPNA, לא באמת משנה לי... אם זה משנה אז יש לי עוד ראוטר של Intelline…
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי ברשותי מחשב נייד עם רשת אלחוטית שאותה אנצל בתור סטודנט.. ברחבי האוניברסיטה עכשיו אני יודע שיש הרבה סכנות בתתחברות כזאת.. יש ברשותי פיירוול והכל השאלה אם יש עוד דרך למנוע גניבת מידע וכו? הדגם של הלפטופ הוא IBM THINKPAD T23 ויש לו SECURE CHIP מישהו מכיר מה זה עושה?
-
- 2 תגובות
- 719 צפיות
-
-
היי יש לי שני מחשבים, PC ולפטופ. עם ראוטר אלחוטי DLINK הבעיה היא שכאשר אני מנסה להקים רשת בניהם, הPC רואה את הלפטופ, ומצליח לקרוא ממנו קבצים אבל הלפטופ לא מצליח להיכנס לPC כל הכונן עליו משותף, ושניהם על אותה WORKGROUP מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 703 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מבולבלת האם לבחור בתשתית בזק 15 מגה או הוט 100 מגה?
-
- 5 תגובות
- 960 צפיות
-
-
שלום לפרום רשתות ואינטרנט, יש לי מודם\נתב SendTek PAR-720G שסיפקו לי בזק, והוא מפיץ LAN ריחני ורענן לרחבי הבית. שאלתי היא כזאת: על מנת לחבר מחשב בצורה אלחוטית לנתב, יש צורך לרכוש מתאם רשת אלחוטי למחשב (יענו אנטנה, רסיבר) מבזק בהרבה כסף ? או שניתן להשיג מתאם במחיר הגיוני שיעשה את העבודה, כי הרי בזק לא מתמחרים מוצרים לפי שווים. תודה, חן.
-
- 2 תגובות
- 820 צפיות
-
-
אני מחפש המלצה לראוטר וכרטיסי רשת אלחוטית לרשת של 5 מחשבים. הבעיה היא המיקום של המחשבים: הראוטר ימוקם בקומת הכניסה, באותה הקומה ממוקם מחשב נוסף בממ"ד, בקומה העליונה יש שלושה מחשבים ובמרתף עוד מחשב. המרחק בין הראוטר לכל מחשב לא עולה על 10 מטרים, כשהמחשב בממ"ד מרוחק פחות מ-5 מטרים מהראוטר, אבל בכל זאת השידור צריך לעבור דרך רצפה/תקרה ולא רק קיר. הרכיבים יקנו בארצות הברית כך שאפשר להתייחס למבחר שקיים שם. יש המלצות? אגב, ניתן למקם, מטעמי אסתטיקה, את הראוטר בארון החשמל (דלת מתכת) או שזה יפריע לשידור? תודה לעוזרים, עמרי
-
- 6 תגובות
- 966 צפיות
-
-
יש היום משדרים של רשת אלחוטית שמגיע ל100 מטר או מעל ? אני סובל ממחסור באינטרנט בחדר שלי והבית שלי נמצא בערך 100 מטר ממנו האם מישהו מכיר את זה ויכול לתת לי פרטים ?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום החלטתי שאני רוצה לעשות רשת אלחוטית במקום הlan על איזה ראוטר ו3 כרטיסי רשת אלחוטיים אתם ממליצים עד +- 1000שקל עדיף שתהיה כמה שיותר מהירה(אם בתקציב נכנס wifi n) תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
-
-
יש לי בבית רשת חוטית ואני רוצה שהpsp שלי יוכל גם להתחבר לרשת אז חשבתי אולי לחבר למחשב שלי כרטיס רשת אלחוטי ובעצם ליצור רשת אלחוטית רק בין המחשב לpsp זה אפשרי? והעיקרון כל מה שאני יצטרך זה כרטיס רשת אלחוטי?
-
- 0 תגובות
- 735 צפיות
-
-
-
ראוטר אלחוטי EDIMAX BR-6114WG מחוברים אליו 2 מחשבים נייחים מחוברים בכבל רשת - עובד מצויין. הוספתי מחשב נייד LG LW20 Express עם כרטיס רשת אלחוטי מובנה, אך הוא אינו מזהה את הרשת האלחוטית שלי. (הוא כן מציג לעיתים רשת או שתיים אחרות, כנראה של השכנים, שבכל מקרה לא ניתן להתחבר אליהם :-)) 1. את הרשתות המזוהות אני רואה במסך הרשתות האלחוטיות של Windows, ולא בתוכנה ייעודית כלשהו, האם זה בסדר ? 2. מצ"ב כל הגדרות הנתב, אשמח לדעת מה הבעיה ומה כדאי לעשות על מנת להתקדם. תודה ![br]פורסם בתאריך: 14.11.2008 בשעה 22:24:46 תמונה נוספת :[attachment deleted by admin]
-
- 17 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני מחובר עם הוט, ספק הוטנט, ראוטר אלחוטי 1043D TP. בית 200 מ"ר, שתי קומות. ראוטר בחדר קומה שנייה, שמכוסה היטב כולה. קומה תחתונה בקושי יש קליטה! איך פותרים את הבעיה הזו? הבנתי שאפשרי לחבר ראוטר בקומה תחתונה, אבל למה בדיוק? לבקש מהוט שיתקינו בקומה התחתונה עוד שקע של הוט לאינטרנט או איך זה עובד?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בשבוע שעבר התקין אצלי טכנאי של בזק ראוטר 2760U של דילינק. הכל עבד טוב ויפה, עד היום - הרשת האלחוטית פשוט הפסיקה לעבוד. בממשק הכל מסומן כמופעל, הנורית של ה-WLAN דולקת על הראוטר עצמו, אבל הרשת לא מזוהה לא ידי הפלאפון שלי וגם לא על ידי הלפטופ. דברים שניסיתי ולא עזרו: - ביטול ההצפנה של הרשת - כיבוי והפעלה של הרשת האלחוטית מתוך הממשק - כיבוי והפעלה של הרשת האלחוטית על ידי המתג בחלק האחורי של הראוטר - כיבוי הראוטר והדלקה מחדש - איפוס הגדרות לברירת מחדל בסופו של דבר התקשרתי לתמיכה הטכנית של בזק, שם נאמר לי על ידי נציג טכני בשם עידן שהוא לא יכול לעזור לי כי הם תומכים ברשת קווית בלבד ושתמיכה ברשת אלחוטית היא שירות נפרד, בתשלום (אותו כמובן אין לי שום כוונה לשלם). לטענתם, כל עוד הרש…
-
- 6 תגובות
- 3.2k צפיות
-


