עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by כתום,

    שמעתי שמתי שעושים דיאטה חזקה קצב חילוף החומרים של הגוף יורד כלומר צריך לצרוך פחות קלוריות.. ועכשיו לשאלה האם יש דרך להעלות את קצב חילוף החומרים?

    • 4 תגובות
    • 826 צפיות
  2. Started by iakovl,

    אין מה להגיד אני חוקר מצ"ח יכול לצאת ב3.10.06 להכנה לקצונה של החייל שלי הבעיה היא שעכשיו יש לי המון ספקות בקשר לנושא הזה אז מה אתם אומרים? קצין או לא קצין

    • 33 תגובות
    • 13.8k צפיות
  3. Started by amitaihasnes7,

    שלום. יש שאלה שהרבה זמן מציקה לי. הרבה פעמים האתר www.hwzone.co.il מפרסם ביקורות על מוצרי חומרה וציוד היקפי שיוצאים לשוק. השאלה שלי מאיפה לעזאזל יש לאתר הזה כל כך הרבה כסף לקנות את כל הציוד היקר הזה. אני לא מבין יש להם ספונסר או משהוא?

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. היי סתם רציתי לדעת מה כולם חושבים, האם נגנים של 30GB עם וידאו וכל השטויות או בקיצור כי זה נושא הדיון עד סכום של 2000~ שקלים הם לדעתכם מותרות ממש רציניות או לא בהנחה שמי שרוצה את הנגן לא כזה חולה מוזיקה אבל זה בהחלט תחביב דיי רציני שלי והוא אוהב מוזיקה אגב בסקר לא ידעתי איך להגדיר את זה בדיוק...כי נשמע שממוצעת+ ומבוססת טוב זה אותו דבר אבל הכוונה שמבוססת טוב זה כאילו "רמה" אחת מעל ממוצעת+ אתם מוזמנים להגיב ולהרחיב בתשובות

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. תצביעו בסקר, אם אתם רוצים תביעו את דעתכם בתגובות

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. טוב אז כהה אני בקרוב הולך לקנות מחשב לא כלל מסך ב4000-4500 אז החלטתי ללכת לחנות (אחת ליד הבית) ושיתנו לי הצעה אגב אני מבין במחשבים ובמיוחד בחומרה ולא רציתי לתת מפרט כדי לראות עם האנשים שם מנסים לרמות אותי בכל מקרה אני הולך לשם מדבר עם המוכר (שנראה כמו איש נחמד ) אני אומר לו שאני לא ממש מבין במחשבים ...... ושאני צריך מפרט בסכום הנ"ל לא כלל מסך אז הוא אומר בסדר .... כך הנה ההצעה: PENTIUM D 3.4 GHZ מעבד gygabyte 81945plge לוח אם giga ram זכרון (לא שתי סטיקים של גיגה אלא גיגה בכלליאפילו לא רשום על בשתי כרטיסים או אחד ולא רשום חברה) wd 160 gb sata2 דיסק כשיח dvd lg צורב (לא מוזכר דגם ואז מצב שהוא לא יתן את הh10) geforce 6600 le 256 mb pci-e כרטיס מסך מארז מהודר 500W מקלדת …

    • 31 תגובות
    • 2.2k צפיות
  7. Started by bykeking,

    אני יודע שזה היה בתיכנון להעביר חוק שמונע מהטום קאר ודומיו ליסוע על הכביש. כבר יש חוק כזה? תודה

    • 10 תגובות
    • 836 צפיות
  8. Started by mrbig,

    מה קורה כאשר זבוב נופל לספל קפה : האנגלי - זורק את הספל והולך. האמריקאי - מוציא את הזבוב ושותה את הקפה. הסיני - אוכל את הזבוב וזורק את הקפה. היפני - שותה את הקפה עם הזבוב כיוון שהוא תוספת ללא תשלום. הישראלי - מוכר את הקפה לאמריקאי ואת הזבוב לסיני, וקונה לעצמו קפה חדש. הפלסטיני - מאשים את הישראלי באלימות נגדו ובהשלכת הזבוב לתוך הקפה שלו, מבקש סיוע מהאו"ם , לוקח הלוואה מהאיחוד האירופי כדי לרכוש קפה חדש, ומשתמש בכסף לרכישת חומרי נפץ. אח"כ הוא מפוצץ את בית הקפה ששם יושבים: האנגלי, האמריקאי, הסיני והיפני עם הישראלי ...שמנסים להסביר לישראלי שהוא יותר מדי תוקפני!.

    • 22 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. תיראו אני לא מת על תוכניות ראלטי אבל ליפעמים אני רואה פה ושם תוכניות כמו "הוגן יודע הכי טוב " ושטויות כאלה את כוכב נולד הראשון כמעט לא ראיתי וגם את אלה שאחריו ולמעשה תתוכנית שקדמה לו שהיתה שעשועון מוזיקלי חביב ראיתי יותר אבל הבנתי שהרבה אנשים אוהבים תתוכנית הממוסחרת הזות אז אמרתי בסדר שיראו ואחרי ההצלחה של העונה הראשונה זה היה מובן שיעשו עונה שניה אבל שמיסתקלים על ה"כוכבים" שהסידרה הולידה בעונה הראשונה יש 3 אנשים שעדין עובדים הרבה בעונה השניה היו 2 בשלישית אחד שבקושי שומעים אליו והגקו מהעונה האחרונה לא ניראה לי יתקתק הרבה עבודות גדולות חוץ מיזה שאני מיסתקל על ה"כשרונות" לאומת זמרים אמיתים כמו פוליקר\ארצי\ריטה\אנקרי וכו הזמרים האמיתים מנצחים בקלילות קחו לדוגמה את מ…

    • 34 תגובות
    • 2.3k צפיות
  10. מי שנגיד יגלה איך לשפר תראייה איך לשפר תשמיעה איך להגדיל את הז*ן איך הוא לוקח רעיון והופך אותו לכסף?

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  11. אני רוצה לדעת עלויות של מספר משקאות מהדיוטיפרי איך אני יכול לגלות? באתר של ג'יימס ריצ'רדסון מפורט רק חלק קטן לצורך העניין המשקאות הם: ייגרמייסטר אפטר שוק סאות'רן קומפורט

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by BEN903,

    http://www.spikedhumor.com/articles/53150/Family_Guy_Prostate_Exam.html :kopfpatsch: :kopfpatsch: :lol:

    • 2 תגובות
    • 523 צפיות
  13. Started by junkam,

    החברה שפיתחה את רשת שיתוף הקבצים eDonkey2000 סוגרת את שעריה לאחר שנתבעה ע"י ה-RIAA.

    • 7 תגובות
    • 727 צפיות
  14. Started by DeeKay,

    בזמן שמורים מנסים להפוך את החומר למעניין יותר המושך את התלמידים, למע' החינוך יש תוכניות אחרות. כתבה מתוך Ynetי: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3303041,00.html אין צורך לציין שבית הספר חילוני לחלוטין. - ועם כזאת מדיוניות מורים, יש להם עוד תלונות על רמת החינוך בארץ. העיקר שאין תקציב.

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by First Squad,

    תוכנית לימוד נהיגה חדשה תצא לדרך בקרוב ותכלול הכשרה גם למצבי קיצון ונהיגה בחושך, בעקבות הקמת מרכז למורי נהיגה ובוחני משרד התחבורה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3303044,00.html

    • 11 תגובות
    • 908 צפיות
  16. http://news.msn.co.il/news/Internal/CultureEducation/200609/20060912122440.htm?inter=1 מצמרר עריכה: במוצאי שבת בנתיבות התאבדה ילדה בת 17 איתיופית .

    • 31 תגובות
    • 2.7k צפיות
  17. Started by The Ghost,

    מישהו מכיר את "פרוייקט עדן" בחיל התקשוב? או בשמו הקודם "אבן חושן"? הייתי רוצה לדעת מה פחות או יותר עושים אלה שמתגייסים לחיל התקשוב דרך פרוייקט זה. לא מצאתי איזכור של פרוייקטים אלה באינטרנט אם למישהו יש קישור למשהו שקשור לפרוייקט אשמח לעיין. תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by eladbu,

    שלום לכולם מחר נגמר לי ההתחיבות לבזק בינלאומי על 1.5 מגה אפלואד רגיל רציתי לדעת מה אתם ממליצים?להישאר אצלם ב 39.90 על 1.5 או לעבור חבר??

  19. Started by Aviko,

    לא מצליח לעלות תמונה אעלה בקרוב

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  20. Started by HitmanX,

    טוב אז היום היו המבחנים בבית השריון בת"א, אין לי מושג למה זימנו אותי הרי שום שפת תכנות אני לא למדתי וגם לא יודע במבחן הראשון היה סבבה בעיקר מה שהיה קשור לוינדוס חומרה ורשתות, המבחן השני XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX;D מישהו מפה היה שם בכלל? ספרו איך הלך.. אגב, אני הייתי זה עם החולצה האדומה שאיחר על הבוקר ויצא ישר איך שהתחילו את המבחן השני

    • 29 תגובות
    • 2.6k צפיות
  21. Started by YAK33,

    מישהו יודע מה הקטע שהאתר של gigabyte תמיד בקושי זז ממש מפליא על חברה כזאת (לעומת אתרים כמו ASUS וכו') :nixweiss:

    • 1 תגובה
    • 521 צפיות
  22. Started by T-Flash,

    כמו שאולי כבר שמתם לב (או שלא) בחדשות המחשבים ב HW-Zone (איפה עוד?) פורסם סרטון עם הכותרת "עוד 11 יום זה כאן!" מוזר היה לגלות שאף אחד עוד לא פתח על זה דיון, אז הנה פתחתי קודם כל חייב לציין שהסרטון דיי יפה, בעיקר הקטע עם הקופסא הנופלת (כמו שכתבו בתגובות, מישהו ראה יותר מדי Extra Hot). אז מה בדיוק מחכה לנו? אולי סקירות בוידיו? אולי איזה תוכנית טלויזיה? או אולי כלום? :-X זרקו פה את ההשערות שלכם סיכומים!! כל מה שלפני הנושאים הבאים (עד עמ' 30), אלו הם ההשערות של חברי הפורום לגבי ההפתעה! שווה להציץ הסרטון השני של HWZone לכבוד ההפתעה, והתגובות עליו :yelclap: הסתיים החלק של ההשערות ועוברים להגרלה! :yelclap: הסתיימה ההגרלה הראישונה וכולם במתח! :yelclap: הד…

    • 750 תגובות
    • 92.8k צפיות
  23. Started by Judas Iscariot,

    נלקח ממטאליסט: דווח כי צוות הביטחון בנמל התעופה הבין לאומי בברמינגהם שבאנגליה דרש מאזרח אנגלי בשם דייב אוסבורן להפוך את חולצתו בטרם יעלה למטוס, כי עליה התנוסס ציור של שני אקדחים מוצלבים. לטענת אנשי הביטחון, החולצה, הנושאת את הלוגו של קבוצת החלקה על גלגיליות בשם "Guns N Rollers" עלולה הייתה להלחיץ את הנוסעים האחרים בטיסה. אוסבורן אמר בתגובה: "אני בעד אבטחה מוגברת, אבל זה היה פשוט טיפשי". מנהלי השדה התנצלו ואמרו כי אנשי הביטחון "הגזימו בתגובתם". תמונה של החולצה המסוכנת :screwy: :lol: :screwy:

    • 4 תגובות
    • 972 צפיות
  24. Started by Pure-Gold,

    אם רכשתי מוצר של חברה X ויש לה נציגות בארץ, אני יכל לגשת לחברה למימוש האחריות ?

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. שלום לכוווולם בדקות האחרונות גיליתי בי כישרון גדול! אני מקליד בצורה עיוורת בעיברית כמעט ללא טעויות ובמהירות גבוהה מאוד! ;D (לפעמים מחליק פה ושם לאות השכנה, אבל זה יפסק ברגע שאני אהיה מאומן טוב) עכשיו אני תוהה אם זה טוב או לא טוב לעיניים: יש לי מסך 19" ואני יושב במרחק של 1.1 מטר ממנו, המקלדת נמצאת כ-40 סנטימטר מהעיינים. לפני ההקלדה העיוורת הייתי מסיט את העיינים שלי כל פעם למקלדת וכך משנה את מיקוד הראיה. ועכשיו רוב הזמן מיקוד הראיה שלי יעמוד על המסך. האם זה טוב או לא טוב לעיניים?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים