כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
כל אחד שרוצה שישים תמונה/תמונות שלו פה... סתם מעניין לדעת איך נראיםם כולם
-
- 8 תגובות
- 857 צפיות
-
-
אבל זה אחד הגדולים http://www.youtube.com/watch?search=&mode=related&v=45IXLsUSpKA
-
- 6 תגובות
- 633 צפיות
-
-
הידעתם ש Firefox זה בעצם שם אחר ל פנדה אדומה והיא בעצם מופיעה על הלוגו של Firefox ? אתם יכולים לקרוא על זה פה http://www.mozilla.org/projects/firefox/firefox-name-faq.html ולשמוע מה יש לבחור שצייר את הלוגו להגיד בנושא. http://www.hicksdesign.co.uk/journal/branding-firefox קיצר, חשבתם שאתם מגניבים עם שועל? זה בסוף פנדה אני חוזר לאופרה.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, האם לאדם היפראקטיבי עלולים להוריד פרופיל בצבא? זה מוגדר כבעיה נוירולוגית, כמו אפילפסיה, ולכן אני שואל. תודה לעונים!
-
- 16 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום! אני מעוניין לפתוח חשבון בPayPal כדי לשלם בכרטיס אשראי בiTunes ורציתי לשאול כמה שאלות לגביו: 1. האם צריך כרטיס אשראי בינ"ל גם כאשר אני מגדיר את כתובת המגורים ומשלוח החשבונית לישראל? 2. האם ישנם עמלות שהאתר לוקח? אם כן, באיזו העברה וכמה העמלה? 3. אם אני קונה שיר בiTunes, נניח, אז בחשבון ויזה רשומה פעולה של PayPal או של iTunes?
-
- 8 תגובות
- 766 צפיות
-
-
היי אנשים אני וחבר שלי לומדים לפסיכומטרי. אני צריך מאמרים באנגלית שמתאימים לרמה שכזו. לא ממש מצאתי משהו מתאים בגוגל. מישהו יכול לעזור אולי? תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
-
יש אתר שיש בו רשימת סרטי DVD חדשים שיצאו?
-
- 2 תגובות
- 881 צפיות
-
-
-
שלום לכולם ! OK, אז עכשיו אחרי שסיימתי את התיכון קיבלתי הזדמנות ללמוד באוניברסיטה את המקצוע: אינפורמטיקה - תיכנות. רציתי לשאול אתכם מה בידיוק אלמד שם? האם יש מתמטיקה ברמה גבוהה? (למה קוראים לתוכנית הזאת אינפורמטיקה ולא תיכנות או מדעי המחשב או פשוט Programming?) בגדול רציתי לשאול למה אני ניכנס..? *יש לי ידע בסיסי ב-C וידע מעמיק יותר ב- ++C (התחלתי עם ++C) ואני מאד אוהב את כל העיניין. אז אם תוכלו להגיד לי למה אני ניכנס והאם זה כדאי או לא אשמח מאד. כל פיסת מידע תתקבל בברכה. תודה רבה *אם זה מתאים יותר לפורום תיכנות, אנא העבירו.
-
- 5 תגובות
- 752 צפיות
-
-
מה ההבדל בין גלגל רגיל באוטו לבין גלגל מגנזיום?
-
- 4 תגובות
- 7.5k צפיות
-
-
שלום רב הגדלתי את הג'אנט הקודם שלי מ 205\55\16 ל 215\45\17 האם זאת הגדלה חריגה מדי? איך אני משיג אישורים לגודל החדש? יש לי את הגלגלים הקודמים גם ככה שאני יכול לעבור טסט עם הגודל הישן אבל מה קורה עכשיו שאני נוסע עם הגודל החדש יש צורך באישורים? שוטר יכול לעשות לי משהו?
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אני מעוניין להתחיל ללמוד באוקטובר הקרוב MCSE והייתי מעוניין לשמוע טיפה מאנשים שעברו את הקורס ומעוניינים לשתף אותי איפה הם למדו (אני כרגע מתלבט בין ג'ון ברייס למכללת רמת גן) ואיך היה הקורס ומבחני ההסמכה מבחינת קושי ובכלל על הקורס בכלליות. כמו כן, אני מעוניין לגשת למבחן ההסמכה לטכנאי PC שאני יודע שנקרא A+. עם איזה ספר אני יכול ללמוד ודרך מי אני יכול לגשת למבן ההסמכה? תודה לעוזרים
-
- 56 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
שלום. בניתי לאחרונה אתר *נערך* אין לי כמעט שום ידע בנושא בניית אתרים. לקחתי פשוט תבנית מ http://www.oswd.org ושיניתי שם מה שהייתי צריך. הבעייה שלי היא כזאת. בניתי את האתר עם תוכנת NVU בסביבת לינוקס. האתר עובד יופי בפיירפוקס אבל נראה עקום באקספלורר. מישהו יוכל אולי להציץ באתר ולומר לי מה הבעייה? אולי רק צריך לשנות איזה שורה או משהו (אני מקווה). רב תודות! עלז
-
- 9 תגובות
- 701 צפיות
-
-
1. ע"י איזה סוג של תרומה לאתר ניתן לזכות בתואר "משתמש החודש" ? תשובות לשאלה מפי אלה שכבר זכו לתענוג והשערות מאלה שלא ייתקבלו בברכה , גם בדיחות , שטויות , גרעינים ובירה יתקבלו בברכה + הבהרה : לא פתחתי את הת'ראד הזה בפורום ה"מאוד מוצף" "על האתר והפורום" מכייון שמישהו נעל אותו...
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
http://media.southparkstudios.com/media/SPinWoW.mov וגם עוד PREVIEW נראה לי שזה הולך להיות פרק ענק.. עוד כמה ימים הוא משתחרר לאוויר העולם
-
- 5 תגובות
- 835 צפיות
-
-
-
-
היי אני מעוניין לקנות מכשיר נייד שמסוגל ובאיכות טובה להראות סרטים ומאפשר לשחק משחקים+ שיהיה דיי נפוץ בעולם כדי שיהיה כול מיני ג'אנק להוריד לו מהאינטרנט בהתחלה חשבתי psp אבל כול משחק או סרט עולים יקר.. ואין מצב - לפחות בנתיים- לצרוב בפורמטים שלו ואז ראיתי כול מיני מחשבי כף יד ויש כול כך הרבה סוגים, יש כאלה שנתקעים מהעברית ששמו עליהם יש כאלה שהסוללה נגמרת מהר ויש כאלה שבקושי סוליטר מסוגלים להריץ, אז אני מבקש מכול בעלי הידע פה עצה מה לבחור? מומלץ שהיה כניסה לכרטיסי sd בגלל שהם זולים שיהיה אפשרות לראות סרטים ולא על מסך 2.5 אינץ ואפשרות להריץ משחקים כול תוספת מעבר לזה מבורכת תודה רבה נא להעביר בבקשה במקרה של פורום מתאים
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
-
אני בן 18 וגר באילת. אני מאמין ומקווה שאני אשרת קרוב לבית, ככה שיצא לי להיות לעיתים קרובות בעיר. אין לי אוטו פרטי וגם אין לי סיבה לקנות אחד לעצמי, ואני לא יכול לנהוג על האוטו של אבא כי הוא בליסינג (אפשר לנהוג רק מגיל 24). לכן, אני חושב על פתרון של קטנוע נחמד. אני לא מעוניין בטוסטוס וגם לא באופנוע אלא קטנוע של 50 - 125 סמ"ק. אני חושב שזה יספיק, לא? כמובן שאני לא מתכנן טיולים איתו, אלא סך הכל נסיעות קצרות בעיר קטנה עם די הרבה עליות, ככה שאני רוצה שהוא יסחוב אותן. הבנתי שהדלק לא עולה הרבה בכלל בגלל הכמות הקטנה שלו - ככה שזה די יתאים לי. ועכשיו לשאלותיי - מה מספר השיעורים המומלץ לפני יציאה לטסט? מה המחיר הממוצע של כל שיעור? אם עברתי תיאוריה לרשיון לרכב, אני צריך לעבור גם תיאו…
-
- 24 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
זה היה מן סרטון ארוך כזה בערך 20-30 דקות ממש מדהים זה נראה אמיתי למרות שהוא גילה איך הוא עושה איך הוא עף קצת מעלה האדמה אבל לא גילה איך הוא עושה הרבה מעל האדמה (כמה מטרים) בכל אופן זה היה איזה קוסם אמריקאי מוכר מאוד הוא גם שם אנשים אחרים באוויר בסרטון הזה בכל אופן אם אתם יודעים תשם שלו זה יהיה טוב ואם בכלל יש לכם את הסרטון שעליו דיברתי זה יהיה יותר טוב..!
-
- 7 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אם כן איפה? תודה רבה מראש חברה צום קל לכולם
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-


