כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
היי אני צריך קצת עזרה ב-TEMPERALS EXPRESSIONS אם נגיד יש לי משפט כזה: THE WEATHER WILL BECOME COOLER AFTER IT? האם זה יהיה RAINED ואם יש לי משפט כזה:AFTER I FINISHED THE COURSE I WILL FLY TO THAILAND זה יכול להיות הגיוני?
-
- 4 תגובות
- 607 צפיות
-
-
זה אני !~Cr0cKeR~!..החלטתי לשנות את הניק הדפוק הזה למשו יותר צנוע P:
-
- 5 תגובות
- 635 צפיות
-
-
למי שמכיר מהצבא או מטיולים לחו"ל קם אתר אינטרנט למשחק האגדי יניב!! אפשר לשחק עם שחקנים ברשת בכיף ומהר :smile1: www.yanivgame.com למי שלא מכיר את המשחק ממולץ לנסות אבל רק שתדעו שזה ממכר, שלא תגידו שלא אמרתי לכם ;D הנה הוראות לאיך משחקים יניב: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%91_%28%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%29
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש קבצי תמונות של קלפים (של חפיסת קלפים רגילה) יש למישהו איזה משחק משהו שהוא יכול להביא או איזה אתר שיש בו תמונות כאלו?
-
- 3 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום אני לומד בכיתה ט בקבוצת מתמטיקה א2 כשאני הולך להירשם לתיכון איך מתייחסים לזה כאל קבוצה ב? ואני אלך רק ל-4 יחידות?
-
- 7 תגובות
- 718 צפיות
-
-
שלום משום מה היו כבר שלוש הגרלות אבל לא פורסמו שום זוכים כלומר רשימה של כל מי שזכה וכל מי שאני רואה שרושם רושם שלא זכה בכלום יהיה נחמד למען השקיפות לראות את רשימת הזוכים או אם מישהו כאן זכה שירשום ובמה הוא זכה
-
- 3 תגובות
- 806 צפיות
-
-
קשית השתייה קשית השתייה היא מכשיר המשמש למציצת נוזל, בדרך כלל לצורך שתייה. הקשית היא צינור צר עשוי מפלסטיק או חומר אחד, ישר או בעל ציר אקורדיוני. אופן השימוש בקשית הוא על ידי טבילתה מצד אחד במשקה, בשעה שהצד השני בפה המשתמש. באמצאות מציצה שרירי הפה של המשתמש מורידים את לחץ האוויר שבפה, ומכריחים את המשקה לעלות בקשית. הקשיות הראשונות היו שייכות לשומרים שהשתמשו בהם בכדי לשתות בירה (ולהימנע מהקצף שנוצר עקב תסיסה). הקשית המודרנית הפכה לפטנט ב-1888. שתייה באמצעות קשית הייתה ידועה גם בעולם העתיק, ואף השימוש בקשית לילדים מוזכר כבר בפירושו של רש"י לתלמוד. ב-1888 מרווין סטון רשם פטנט על תהליך של כריכה ספיראלית לשם יצור קשיות נייר. סטון כבר ייצר באותם ימים מחזיק סיגריה מנייר, ורעיונ…
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
צוללן מזהה דג השוחה לקראתו, ואת השתקפותו של הדג בפני המים. פני הים שקטים ומקדם השבירה שלהם הוא 1.33 -מדוע המרחק בין הדג לבין עיני הצוללן צריך להיות גדול מערך מזערי מסוים כדי שהצוללן יוכל לראות את הדג, וחשב מרחק מזערי זה אם העומק (של הצוללן והדג) הוא 2 מטר מתחת לפני הים~ btw אני חדש, תומר. נעים מאוד ^^"
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-
-
-
יצא לי לאחרונה להיזכר בכל מיני משפטים שאחד מהמורים שלי אמר לי בארה"ב ואני חושב וחשבתי לשתף אותכם בזה למה אנחנו חוגגים את ימי ההולדת שלנו? הרי זה לא עוד שנה קרוב יותר למותך? )כמובן שזה עיניין של איך אתה מסתכל על ימי הולדת אבל עדין( וברגע שאתה בעצם נולד אתה מתחיל למות.. )שוב עיניין של איך אתה מסתכל על דברים...( ולפני מספר ימים חבר שלי אמר משהו שמשגע אותי שאני חושב עליו.. מה עם כל העולם הזה הוא סתם מקום וירטואלי כלומר משהו בראש שלך וכל האנשים והחפצים שאתה פוגש ורואה הם סתם בדימיון שלך? כי עד היום עוד לא ראיתי אחד שיכול להוכיח שזה לא יכול להיות.. :-X סתם נושאים למחשבה :
-
- 60 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
השיר מופיע בקליפ הזה: http://www.youtube.com/watch?v=8QDySowL7Hg תודה
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
-
-
אני מחפש אתרים אם תמונות בגודל קטן על מנת להעבירם לפלאפון אם אפשר גם קבצי מוזיקה שאפשר להעביר לפלאפון
-
- 4 תגובות
- 549 צפיות
-
-
מחפש חומר בישביל הבחינה של הטופס הנל אם מישהו יודע ומתכונן או למוד לקראת הבגרות של טופס 2 שיכתוב לי פה את חומר הלימוד
-
- 4 תגובות
- 675 צפיות
-
-
-
יש את השיר הוא של שוטי הנבואה ואיזבו גיליתי שיש את השיר הזה גם בשפה אחרת (פורטוגזית נראה לי), מישהו יודע איך קוראים לו?
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
"טיילתי" לי בעולם ופתאום אני רואה משהו מוזר הרבה עיגולים כאלה שחלק מהם נראים כמו דשא וחלק קטן מהם נראים כמו אדמה...והכול ביחד מזכיר קצת צורה של חץ מה זה הדבר הזה? חח זה מזכיר לי את ה"ציורים" האלה שאומרים שחייזרים עשו...בכל אופן הדבר הזה נמצא נראה לי ליד ערב הסעודית או משהו...מישהו יכול להסביר מה זה? אגב תעלו טיפה למעלה יש עוד כאלה אבל בצבעים יותר בהירים ???
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שאני הולך להוציא טופס ירוק בשביל תאוריה לאוטו מה אני צריך להביא איתי? חוץ מ ת.ז אני צריך להביא כסף ? ואני גם משתמש בעדשות מגע \משקפיים הם עושים שם בדיקת ראייה?
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום יש V3 אחלה אני מרוצה ממנו, קיצר היום חזרתי מהחדר כושר והיה גשם והפלאפון נפל לי על הריצפה והוא נשרט קצת,כדאי לתת אותו לתיקון?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התחלתי ללמוד גיטרה לפני איזה חודשיים לבד ודיי מרגיש "תקוע" חשבתי לקחת כמה שיעורים בשביל לקבל "פוש" קטן.... יש המלצות?
-
- 0 תגובות
- 503 צפיות
-
-
אהלן, קיבלתי SMS לפלא' שלי מבחור בשם "ישראל דדון" שמעוניין לקנות ממני משהו [הוא גם לא בדיוק פירט] לצערי המספר היה 46277 או משהו כזה, ככה שאי אפשר לחזור אל המספר הזה, הוא גם לא צירף שם של עצמו בפורומים, מישהו מוכן לזהות לי את השם בבקשה? תודה! -ג'ו
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חובה להיות עם ראיה 6/6 או שזה לא משנה אם יש משקפיים? ויש עוד דרישות מיוחדות נוספות? איזה פרופיל צריך? רק מי שמבין בזה בבקשה, תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
-
אני רוצה לקנות סיאט איביזה.למי שיש/היה תאוטו מה המלוצתיכם?
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
שלום לכולם, אז ככה... ביום שישי בשעה 08:00 בבוקר אני אמור להתיצב בבית החולים תל השומר , המטרה ניתוח מסובך בקרסול שלא נכנס לזה כרגע אבל מה שבטוח זה שהוא הולך להיות כואב ומלווה בכמויות מסחריות של מורפיום בתקופת אשפוז של כ 10 ימים פלוס ~ ותקופת שיקום לא קצרה. הייתי מעוניין בעצות \ טיפים \ המלצות לכל מיני דברים על מנת להעביר את הזמן שם ואולי אם מישהו שהתנסה באשפוז ארוך ויכול ליעץ קצת כיצד לשרוד זאת... בהתחלה חשבתי להביא Laptop מאיזה חבר אבל נאמר לי שיש הרבה גנבות כך שזה יהיה בעייתי קצת להשגיח עליו 24/7 , אז תוכנית ב' היא משהו יותר נייד וקומפקטי קרי creative zen vision:m שנקנה כבר יש לי כרגע כמויות אדירות של וידאו שאגרתי במחשב כ 90 סרטים וכ 15 עונות שלמות של כל מיני ס…
-
- 35 תגובות
- 2.6k צפיות
-


