כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
עכשיו שאני חושב על זה יש כאן אנשים שיכולים להיות הורים שלי הזמינו אותי לתוכנית אל"צ . זה אקדמיה לפני צבא אני מתחיל תואר B.sc בבכיתה ט' ומסיים בכיתה י"ג (ומתחיל את הצבא שנה יותר מאוחר ). הלימוד עליי , עכשיו אני רוצה את התואר הזה אבל יהיה עליי עומס מטורף גם בגרויות והלימוד הזה לתואר . מישהו פה עשה את זה? או שמע על זה ? ב23.11 יש ערב של התוכנית בראשון עם מאיר ניצן במכללה למנהל בראשון אני ייילך ונהיה יותר חכם . סה"כ אני מתאים לדרישות , ויש איזה קורס פתיחה שמתחילים לפני ט' של Java וכל האלגוריתמים וכו' . תודה
-
- 74 תגובות
- 11.2k צפיות
-
-
פשוט לא יאמן רוקי בלבואה ! Is back in business to kick some asses old school style http://vod.walla.co.il/?w=//1009317 אז מה אתם אומרים יצליח ? .... לי זה דווקא נראה דיי מעניין, יותר מסופרמן לפחות ושאר החרא הממוחזר שיוצא בזמן האחרון כדי לסחוט עוד כמה טיפות דולרים אחרונות
-
- 6 תגובות
- 717 צפיות
-
-
היי ח'ברה!!! השתתפתי לאחרונה בתחרות שנערכה באתר של חברת GAINWARD שהפרס בה הינו זוג כרטיסי מסך 7900GS. נבחרתי בין חמשת התמונות המוצלחות ביותר, כאשר עתה התחרות פתוחה להצבעות. התמונה שתזכה במספר ההצבעות הגבוה ביותר, תזכה את המשתתף בזוג כרטיסי מסך 7900GS. אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לחבר ותיק בקהילת HWZONE ע"י כך שתצביעו לי. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לכתובת המצויינת מטה ולבחור בי (תמונה מס' 5). כן, זה אני שמצולם ב"עירום" שם... אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי לזכות. הנה הכתובת: www.gainward.net/contests
-
- 36 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
משתמש: sapsdn גיל: 0 כתובת: טלפון: טלפון סלולרי: אימייל: sapsdn@yahoo.com ICQ: N/A אתר בית: N/A ][מודעות קיימות][ קטגוריה: כוננים קשיחים סוג מודעה: מוכרים תאריך: 2005-10-22 מוצר: Disk Maxtor 300GB SATA ULTRA 16 חברה: Maxtor דגם: 6L300S0 מחיר: 900 ש"ח תיאור: דיסק חדש באריזה 4286331 052
-
- 1 תגובה
- 501 צפיות
-
-
שלום לכולם איך קוראים לשיר בפרסומת שיש כרגע לגומרות הולכות הוא מתחיל ב- Hello.... (השיר הראשון)
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
קבעו לי פגישה להיום ולא הגעתי אליה, התקשרו אליי ואמרו לי שאני לא יעבור את התחקיר. שאלתי אם אני יעבור תחקיר אחרי הגיוס והבחורה אמרה לי "אני לא יודעת, אולי אם יגייסו אותך לאותו מקום" דיברתי עם חבר שהתגייס למודיעין והוא סיפר לי שיש לו כמה חברים שם שעברו תחקיר רק אחרי הגיוס כי בדיוק כמוני הם לא עשו לפני, בגלל זה מה שאותה בחורה אמרה לי נשמע לי מוזר מאוד. עכשיו השאלה שלי האם היא סתם בילבלה לי את המוח, או שיש סיכוי שאני מגיע מחר לבקו"ם, ואומרים לי שאני לא מתגייס למודיעין שדה בגלל שלא עשיתי תחקיר.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כמה דברים חדשים שהולכים להיות לנו בתחילת 2007-ויש הרבה.. שכל אחד יוסיף משהו לי יש כמה.. 1.הפחתת מחירון המכוניות ברמה משמעותית 2.ווינדוס ויסטה 3.PS3 4.החלטה בנושא המס לגז למשך ה15 שהים הבאות בינואר 2007 5.דגמי פלאפון של נוקיה מדהימים עם 5 מגה פיקסלים וGPS מובנה ועוד.. תוסיפו עוד
-
- 86 תגובות
- 5.8k צפיות
-
-
-
-
-
-
-
אתמול הייתי במסיבה ועד עכשיו הצפצופים לא עברו לי... אף פעם זה לא נמשך כ"כ הרבה זמן [בד"כ זה איזה שעה- שעתיים] אני אוכל סרטים שנהיה לי נזק תמידי ושעוד מסיבה אחת ואני חרש...
-
- 13 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני רוצה להתקבל ללימודי מחשב במכללת הדסה בירושלים,ובאתר שלהם כתוב שצריך ציון חיובי במתמטיקה.מישהו יודע מאיזה ציון זה נחשב ציון חיובי ומאיזה יחידה(3-4-5)
-
- 5 תגובות
- 747 צפיות
-
-
היי תגידו יש פה מישהו שלומד או למד בגמה הזאת? אם כן מה עושים שם האם המגמה קשה? עשיתם שם עבודות מסויימות?
-
- 27 תגובות
- 9.7k צפיות
-
-
תרביצו תגובות מפרגנות ותדרגו. בין המדרגים יוגרלו 20 גימלים! אגב, בימים אלו אני וחברים שלי עובדים על הרכב ששר רוק, ובלדות רוק.. (שמין הסתם לא ישיר את כל השירי כוכב נולד האלו..) קיצר פרגנו לי בצפיה.. 8) http://www.flix.co.il/myclip/showVideo.asp?m=1132853
-
- 26 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם! אצלנו ביחידה נהוג, חוץ מזה שהיחידה מביאה מתנה למשוחרר בפריסת השחרור שלו, גם המשוחרר מביא משהו ליחידה. (ולפי מה שהבנתי, לא בכל המקומות זה כך...). אני משתחרר בעוד שלושה שבועות... וחשבתי על מה פשר להביא מתנה ליחידה. כי במהלך שירותי הייתי כבר בכ"כ הרבה פריסות שחרור, וכל מה שאפשר להביא כבר ליחידה - מישהו כבר הביא את זה, החל ממכשירי חשמל, ומשחקים, עד לפריטי ריהוט שונים, (תאמינו או לא...) ומזכרות. אני רוצה משהו מקורי שאני אוכל להביא ליחידה שלי בשחרור. רעיונות למישהו?
-
- 14 תגובות
- 10k צפיות
-
-
היי! מהן הסדרות החדשות המועדפות עליכם? בקשר למספר האפשרויות האחרונות: הן לא סדרות חדשות במיוחד, אך הייתי חייב להוסיף גם אותן... הבחירות שלי: Heroes Jericho Shark Justice התלבטתי בין נמלטים עונה שניה, הישרדות עונה 13 וTill' Death... בסוף בחרתי Till' Death!
-
- 27 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מחפש להוריד משם דרייבר לדיוידי כדי שיקריא לי כתוביות... \= אם מישהו מכיר ויוכל לעזור לי אני אודה לו מאוד...
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני חושב שלהקה גרמנית(לא בטוח)קוראים לה טוקיו משהו..צריך את השם המלא..תודה
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
תנו לי אתר פשוט לעלות אליו תמונות מהמחשב שלי ושיצא לי לינק.תודה
-
- 1 תגובה
- 792 צפיות
-
-
אהלן אנשים, אני צריך את עזרתכם בלזהות את השיר מתוך הסרטון הבאה: http://www.metacafe.com/watch/44980/trip_flip/ בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 515 צפיות
-
-
קניתי היום את הדגם הזה : WELL R-6 http://www.razyboard.com/system/thread-katestwellmbkar6m4a1-softair(ka)board-568537-2351259.html השאלה שלי אם יש לדבר הזה טיפולים שצריך לעשות , גם קיבלתי איתו מפתח אלן קטן חיפשתי מה היעוד שלו אבל לא מצאתי תודה לעוזרים...
-
- 68 תגובות
- 9k צפיות
-
-
תודה רבה מראש...
-
- 4 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
חברה מישהו יכול לשלוח לי הזמנה לאתר טורנט בסגנון של torrentbytes כאלה ואחרים תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-


