עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Born2Kill,

    שלום, שיהיה לכם חג שמח וארוחת ליל סדר טעימה-בתיאבון!!!! בכל מקרה אני לא יהיה עם משפחתי בליל הסדר כי אני הולך לעבוד בבית מלון דן פנורמה ששם אני ירוויח 38 ש"ח לשעה, שווה מאוד!!! ;D אז חג שמח! :xyxthumbs: :yelclap:

    • 32 תגובות
    • 2k צפיות
  2. Started by HaEsrimVeArba,

    Solve this. It's encrypted and has some other things done to it I will say it's 102 characters long, 101 of them being numbers. And it's a fairly popular one 8SUrUJjSwgtASqO9qv4cYfMjk52ZkI63YUU2yRg2gzGI6qcAeB5cTiELvZ1D8k6oeoiSANgt7b7x JStQmNLCC0BKo72q/hxhZ/nlPWP7XlthRTbJGDaDMeyGGsFA/SmAIQu9nUPyTqjimsW+rdSy5MCo MRNkZPpPQEqjvar+HGFn+eU9Y/teW2FFNskYNoMx7IYawUD9KYAhC72dQ/JOqOKaxb6t1LLk8SUr UJjSwgtASqO9qv4cYfMjk52ZkI63YUU2yRg2gzHshhrBQP0pgCELvZ1D8k6o4prFvq3UsuT0b8fF MRn/NUBKo72q/hxhYFqBoAzQsglhRTbJGDaDMYjqpwB4HlxOIQu9nUPyTqjimsW+rdSy5PRvx8Ux Gf81QEqjvar+HGFn+eU9Y/teW2FFNskYNoMx7IYawUD9KYAhC72dQ/JOqOKaxb6t1LLk9G/HxTEZ /zVASqO9qv4cYWf55T1j+15bJCdY7sVOskiI6qcAeB5cTiELvZ1D8…

    • 8 תגובות
    • 904 צפיות
  3. בזמן האחרון אני מאוד רוצה ללמוד גיטרה. התחלתי לקחתי שיעור אחד היה סבבה(קשה ) אבל שיעור עלה לי 110 שקל! וזה ממש יקר! ניסתי ללמוד לבד אבל אני לא מצליך. האם למישהו יש פתרון? (איך אתם למדתם?)

    • 37 תגובות
    • 2.2k צפיות
  4. הפרק האחרון- 11X04 הפרק הכי חזק מזה כמה עונות! סנוק! :lol: המלצה...

    • 33 תגובות
    • 3k צפיות
  5. כן כן, מחר זה קורה. המגן חוזרת לעונה אחרונה. סתם לידע כללי הפרק נקרא On the Jones האתר הרשמי: http://www.fxnetworks.com/shows/originals/the_shield/main.html שימו לב לתמונה הרקע של האתר - האם מדובר ברמז לסוף ידוע מראש?

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  6. בחודש הבא נגמרת חבילת המבצע שלי באינטרנט זהב ו-HOT, חבילת ה-3 מגה ב-148 ש"ח (אם אני לא טועה). אני מאוד מרוצה באינטרנט זהב, אבל מכיוון שהמבצע נגמר, אני צריך מבצע חדש. לא אכפת לי לרדת במהירות, אבל אני רוצה לשלם פחות מ-150 ש"ח. לא מעוניין לעבור ל-ADSL. מה אתם ממליצים?

  7. Started by J0HNiE,

    אמא שלי שלחה לי IPOD NANO מארה"ב, אני כמעט בטוח שמכס יגלו ויתנו לי לשלם מס על המכשיר. אני רוצה לדעת כמה דברים, לפי מה שהבנתי אתה משלם את המס לפי כמה שהמוצר עולה בישראל, רק שאני לא יודע כמה אחוזים :s05: ברגע שאני מקבל הודעה שהמכשיר הגיע לארץ ואני אצטרך לשלם מס, המכשיר עדין יגיע לסניף הדואר ומשם אני יכול לאסוף אותו + לשלם מס (אם צריך)? או שאני צריך לנסוע לשלם קודם ואז רק לקבל את המכשיר בדואר?

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות
  8. שלום,יש לי מחשב........................עבדתי עליכם!!!!!!! 1בפאריל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :lol: :lol: :lol:

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. אז, היכן אתם מעדיפים להרכיב מפרט? כמובן לציין נימוק: מחיר/נוחות/עיצוב/עדכניות וכו'. אולי שכחתי איזה חנות, תודיעו ואני אוסיף. מעניין שלא היה טופיק כזה לפני כן... (או שכן?) תודה. לשימושכם..: www.iqpc.co.il www.skypc.co.il www.zigzag2000.co.il www.noacomp.co.il www.pandas.co.il www.logicpc.co.il/heb www.ksp.co.il

    • 27 תגובות
    • 2.4k צפיות
  10. Started by the king2006,

    תגידו יש למישהו תבעיה הזאת בצ'ט של נענע???? בא X בחלון תודהה

    • 0 תגובות
    • 470 צפיות
  11. Started by Drazick,

    מה דעתכם להוסיף תמיכה בסקריפט הזה: http://www.britepic.com/ לפחות בפורום צילום.

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  12. Started by avivlyaviv,

    :o Just watch

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  13. Started by gigabot,

    אהלן! לא מזמן חזרתי לפורום נראה לי שאהיה הרבה, היתה תקופה שקצת הזנחתי, אז מזה בא לי לראות את כל השמות הגדולים כל מי שפה מלא זמן The Old Gang ;D ;D

    • 499 תגובות
    • 44.4k צפיות
  14. Started by ביצה קשה,

    שלום יש שיר משהו כזה Ilike the bird iwant to fly way ויש משהו ממש ממש ישן עם אחד שנראה כמו צ'ארלי צ'פלין והוא עולה כזה במדרגות זה הולך ככה: פה פי פה פה לפופ די גי טי טופ,זה באמת ישן ומי שמכיר הוא ענק!

    • 11 תגובות
    • 736 צפיות
  15. סתם, לא 1 באפריל. חה חה חה חה. יש לכם רעיונות טובים למתיחות? בעולם האמיתי, בלי קשר לאתר..

    • 43 תגובות
    • 3.8k צפיות
  16. Started by Aviko,

    כבר מאז שר הטבעות האחרון, לא יצא שום שרט מלחמה עתיק משובח, "300" מפצה על כך, ובגדול! הסיפור: "ספרטה", עיר יוונית עתיקה עומדת בפני חורבן על ידי האימפרייה הפרסית, מלך ספרטה, שמאז היותו ילד אוחז בחנית, בחרב ובמגן, בוחר 300 מאנשיו הטובים ביותר, שגדלו להיות ספרטניים, לא להיכנע לעולם. הוא לוקח 300 מאנשיו הטובים, ומנצח איתם מליונים על גבי מליונים, תוך כדי התמדה על החוקים הספרטים: לא לסגת, לא להיכנע ולא לפחד. הסיפור מועבר מנקודת מבט של מספר שכנראה מספר על המקרה בתקופת זמן אחרת, ומועבר בצורה מדהימה, האפקטים עשירים, הדמויות מלאות תשוקה לדם, יש הרבה למה לצפות, העלילה האומנם לא מזהירה אך המון דברים מכסים את זה, צבאות הענק מרשימים, הסאונד מרהיב, אין מילים! סרט מדהים, מושקע …

    • 30 תגובות
    • 2.4k צפיות
  17. Started by Thadar,

    האם יש קשר בין זה: http://www.google.com/tisp/install.html לאחד באפריל? זה נראה לי ממש מטופש... אבל בכל זאת Googel...

    • 2 תגובות
    • 670 צפיות
  18. Started by night-fire,

    מטאל שליטה.

    • 6 תגובות
    • 602 צפיות
  19. Started by dj_horse,

    שלום לכולם! פתחתי חשבון ואני לא יכול לקרוא הודעות בעברית. זה מגיע במין שפת חרתומים מוזרה כזאת. איך ניתן להפוך הודעות לעברית שיהיה ניתן לקרוא אותם? תודה.

    • 11 תגובות
    • 806 צפיות
  20. מתיחות ה-1 באפריל של גוגל ממשיכות.. שנה שעברה הם הודיעו שבדואר האלקטרוני שלהם(GMAIL) יהיה מקום בלתי מוגבל... השנה הם אומרים שבאימייל GMAIL אתה יכול לבחור איזה הודעות נכנסות שאתה רוצה, לסמן אותן איכשהו ו GMAIL ישלחו לך בדואר דפים עם מה שסימנת מודפס... ללא הגבלה.. דבר שני שהם אומרים זה שאפשר להירשם לשירות חדש שלהם, שנותן שירות אינטרנט, בחינם, ללא חיבור ללא כלום, לא הבנתי ממש איך , אבל הם אומרים שאתה יכול להירשם ויהיה לך אינטרנט חינם ותוכל להתנתק מהספק והחברה שיש לך עכשיו... עריכה: קבלו איך חחחח קיצר גוגל הרגו אותי... לא יכלו לעשות משהו שיעבוד יותר על אנשים?? מה דעתכם? והאם ראיתם עוד מתיחות באתרים מוכרים ? תשימו פה..

    • 5 תגובות
    • 864 צפיות
  21. טוב שמעו אני עובד איזה עבודה אחת לא משנה מזה עכשיו.. פעם בשבוע.. וזה מקור ההכנסה היחיד שיש לי ואני דיי זקוק לו בשביל רישיון ורכב.. אני עובד שם עם 2 חברים שלי אנחנו בני מתחת לגיל 18 עכשיו הבוס הזה רוצה לשים לנו על החשבון עוד 1500 ש"ח לכל אחד מאיתנו ואנחנו ניתן לו את זה במזומן.. עכשיו היה ילד שעשה את זה חודש שעבר והוא אמר לבוס שהוא לא רוצה לעשות את זה יותר וכשהילד הזכיר העלמת מס אז הבוס התעצבן ואמר מה פתאום וזה :s05: אז קיצר הוא פיטר את הילד הזה כי לא רצה להעלים מס או מה שזה לא יהיה עכשיו השאלה שלי מה כדאי לעשות? להמשיך לשתוק ולהביא לו את הכסף או להגיד לו לא? מה הדין על כזה דבר? כדאי לי להתלונן למישהו ויש מצב שלא יוציאו אותי מהעבודה הזאתי? עכשיו הוא טוען שזה לא …

    • 34 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. Started by kimi,

    שלום, אני צריך המלצה לחנות אמינה, אמינה ואמינה באיזור הצפון (קריות צפונה), כזו שאני יכול לקנות בה מחשב שלם, ושמכבדת אחריות. קראתי את חוקי הפורום ולא ראיתי שיש איסור לבקש המלצה לחנות, אבל אם בכל זאת עברתי על איזה חוק/נוהל אז אני סורי, אני בטוח שהמנהל יכול להמחוק את ההודעה שלי. תודה

    • 4 תגובות
    • 649 צפיות
  23. Started by עמיר,

    http://www.spiderman3oncomcast.com/ תמצאו שם את הטריילר החדש (וסופי) לסרט ספיידרמן 3 (יש אותו גם ביוטיוב, אבל בחרא איכות). מה אפשר להגיד.. פשוט מדהים, הסרט הזה הולך להתעלות על 2 בלי בעיה.

    • 8 תגובות
    • 967 צפיות
  24. Started by A_D,

    הרבה זמן כבר אני רוצה להכנס לתחביב של הטסת מסוקים וסוף סוף יש את הכסף והזמן. אבל אין לי מושג מה טוב ומה לא וכמה כל העסק יעלה. משהו יכול להסביר את כל הדברים הבסיסים שצריך לדעת בשביל להתחיל?

    • 31 תגובות
    • 2.5k צפיות
  25. Started by IlanF,

    צריך הזמנה לpalore http://www.palore.com ilanfir@gmail.com תודה למי שישלח

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות

דיונים חדשים בפורומים