כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
ולצערי הייתי צריך אותה. נמחק לי גם הזיהוי של חוקיות מ"ה אבל זה כנראה לא ממש מתאים לדיבור פה. אמנם תיקנתי את זה אבל זה מוזר כי מדובר בשינויים ברג'יסטרי שמוזר מאוד שהם נמחקו/נעלמו. אהה, ודווקא הקוקיז לא נמחקו. אז מה קורה כשהמחשב מפסיק לקבל חשמל בפתאומיות? האם זה לא משפיע או משפיע לרעה? ועל מה בדיוק (יש רכיב ספציפי)?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רק בישראל יש את הקיצור בשליש לאסירים על התנהגות טובה או בכל מדינה דמוקרטית?
-
- 0 תגובות
- 523 צפיות
-
-
יש לי מחבן מחר ואנחנו צריכים לכתוב פסקה מפעיל לסביל.. קיצור- איזה מילות קישור אתם מכירים כמו then, first of all.....?
-
- 3 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
בניסיון לגוון את נושאי הפורום מעבר לדיונים רשמיים על משחקים, אני מצטרף לקבוצה הקטנה בפורום שמביאה גם דברים מעבר לזה... זהבי עצבני של הגיימרים: http://cinemassacre.com/AVGN/Nes_Nerd_videos.html הוא קוטל משחקים ישנים ואפילו דופק מכות לכל מיני דמויות, מומלץ בחום לשנן את מילות הפתיח. אני ממליץ להתחיל עם הביקורת על חזרה לעתיד. זוכרים את סדרת סטריט פייטר האהובה? מה שלום הדמויות שלה אחרי כל השנים האלה? http://www.collegehumor.com/tag:streetfighterthelateryears זה ממש עושה טוב על הלב לראות את כל ההשקעות הקטנות האלה בסגנון, ככה מראים שיש עוד דברים שניתן להשקיע בהם בתחום פרט לביקורות וידאו. כמובן אם יש לכם עוד קישורים מעניינים אתם מוזמנים לפרסם פה.
-
- 3 תגובות
- 838 צפיות
-
-
אומרים לי ש-4 משפחות יצאו למנגל, והכינו 9 סטייקים זהים, ו-12 שיפודים זהים. המשפחות אינו נחשבות זהות. כמו כן, סטייק כמובן אינו זהה לשיפוד. א) בכמה דרכים ניתן לחלק את 12 השיפודים בין המשפחות ? יש לחלק את כולם וייתכן שמשפחה לא תרצה בכלל שיפודים. ב) בכמה דרכים ניתן לחלק את כל האוכל בין המשפחות ? חובה לחלק את כל האוכל וייתכן שמשפחה לא תרצה אוכל בכלל. ג) בכמה דרכים ניתן לחלק רק את 12 השיפודים בין המשפחות, אם משפחת כהן חייבת לקבל לפחות 3 שיפודים, וכל משפחה אחרת חייבת לקבל שיפוד אחד לפחות ? ד) בכמה דרכים ניתן לחלק את כל האוכל בין המשפחות, אם כל משפחה חייבת לקבל לפחות שיפוד אחד ולפחות סטייק אחד ? את סעיף ד' אני חושב שאני יודע כי זה אותו עיקרון כמו "הסבתא והסוכריות" אבל א…
-
- 7 תגובות
- 838 צפיות
-
-
מה הפורום המתאים לכך? ???
-
- 3 תגובות
- 536 צפיות
-
-
אם אני אקח אחריות על מלחמת לבנון השניה, יפטרו אותי מהצבא?
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
ברצוני להתקין תוכנת מעקב על אחד המחשבים ברשת הביתית שלי שלא תשאיר לי אייקון ליד השעון במחשב. התוכנה הזאת ייעודה הוא לראות מה עושה המשתמש בכל רגע נתון לפחות מה הוא עושה באינטרנט (תמונה ויזואלית בזמן אמת). אני מודע לקיומה של תוכנה בשם Teacher Op אבל היא משאירה אייקון יש אחת כזו שלא תשאיר? תודה מראש !
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למה לא משדרים משחקים מענינים של הליגה האיטלקית??? לא שידרו יובנטוס-אינטר עכשיו לא משדרים יובנטוס-מילאן במקום זה משדרים לי משחקים של קבוצות תחתית שמשעממים לך תחיים
-
- 5 תגובות
- 658 צפיות
-
-
כרטיסים שנרכשו בארץ לשימוש בחול, מחו"ל לארץ עם טיסת מעבר והדף מידע הודפס פה, לפי איזה זמנים הנחיתות וההמראות??? לפי הזמן בארץ או לפי הזמן מקומי??? תודה
-
- 2 תגובות
- 515 צפיות
-
-
שלום רב, היתי אתמול בסלקום וראיתי שיש מבצע של מכשירים 1+1 בנוגע לתוכנית שיחות אין לי בעיה כי בדקתי שהיא משתלמת. אבל בקשר למבצע עצמו ישנה בעיה של 3 שנים התחיבות (לא כזה מפריעה) וישנה גם התחיבות לחבילת אינטרנט ל2 המכשירים שעלותה 20 שקל בחודש לכל מכשיר שזה יוצא ב3 שנים 1440 לשני המכשירים רק על האינטרנט. מה לדעתכם? המבצע משתלם או לא? בתודה, תומי
-
- 4 תגובות
- 655 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה קיבלתי הצעה מבזק בינלאומי לשלם להם לספק+תשתית בזק של 5 מגה על 500 העלאה במחיר של 160 בחודש כרגע אני משלם 80 תשתית ו60 ספק HOT+012 ל1.5/500 , מחיר שערוריתי איך ההצעה שקיבלתי ? אטרקטיבית? לא להשוות למה שאני עכשיו אלא בכללי תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הרגשתי רעידה קטנה של כ 2 שניות בערך ב 8. עוד מישהו הרגיש שזהה לו המיטה?
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אף פעם לא הרגשתי רעידות אדמה גם כשהייתי ער ובמודעות מלאה על רעידת האדמה שהייתה באמצע הלילה לפני שבוע קראתי בYNET ארבעים דקות אחרי, והתפלאתי שלא הרגשתי יש למישהו תשובה למה?
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן אנשים.. וואלה רציתי לישאול (תאלו שיש להם מושג או עברו ניתוח אף) אם אני עובר ניתוח אף, האם ידוע לכם שיש איזה שהם בעיות בנשימה בעקבות הניתוח? אם זה בטווח הקרוב או הרחוק.. או כל בעיה אחרת..? אלו מכם שעברו תניתוך תנו תהערות שלכם, עצות, איפה הכי כדאי לדעתכם לבצע תניתוח, כמה זה עלה לכם, ומה שעולה לכם בראש.. תודה..
-
- 8 תגובות
- 915 צפיות
-
-
אז קניתי אצלם מחשב. לשמחתי הרבה, לא בשבילי. רוב החלקים הגיעו לפי המפרט. את המקלדת הם החליפו בין logitech media keyboard ל logitech internet 350 ps2, אבל מילא. את המעבד הם נתנו ב tray במקום ב box, למרות שכתוב בפירוש box באתר. אבל נו שויין. את המסך הם החליפו בין l194wt ל l192ws. בהתחלה הם אמרו לי שזה אותו הדגם בדיוק, רק מאירופה. אחרי שאלה בפורום מסכים, ובדיקה באתר של LG, ראיתי שבדגם שהם נתנו לי אין כניסת dvi (תודה לפורום מסכים...). עוד פעם התקשרתי, ושוב פעם ניסו למרוח אותי שזה דגם זהה לגמרי. אם לא יותר טוב בעצם. התעקשתי שאני רוצה לקבל את מה שהזמנתי, או לקבל החזר כספי על המסך. הם התעקשו שאין את ה l194wt במלאי, וזה עלול לקחת חודשים. ושאם אני רוצה להוסיף עוד קצת, אני יכול לקבל…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה נמצאת החנות ? *ואחד המנהלים לא זוכר את השם,מה הבעיה בשאלה הזאת ? פורום בנושא מחשבים ואני שואל שאלה שקשורה לחנות מחשבים לא יותר מזה.
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
מישהו איפה הוא נמצא ?
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
טוב אז ככה היום הלכתי לחנות גיבור מחשבים שנמצאת ברמת גן כדי לקנות את הכרטיס מסך Gigabyte GeForce 8800GTS 512MB במחיר 1500 ש"ח אני נכנס לחנות מדבר איתו קודם כל אני בודק תקופסא והכל הכל נראה משומש כאילו מישהו החזיר לו את זה עכשיו אני אמרתי לו שאני רוצה לשלם בצ'קים צ'ק אחד מזומן וצ'ק אחד דחוי הוא רצה לקחת לי תשימו לב רצה לקחת לי 10% ריבית הוא מזיין תשכל שהוא עובד עם ERN ובכלל ERN חברה שבודקת תצ'קים או משהו כזה ולפי ERN אסור לו לקחת יותר מ2-3% ריבית בקיצור הגעתי למסכנה שגיבור מחשבים = חבורה של רוסים נוכלים הוא חשב הוא נפל על תייר אני עוד שניה רבתי איתו מכות בחנות אני לא ממליץ לכם לקנות ממנו היה שם אחד קנה מסך LG דק 19 אינץ' פתח אותו הכל שריטות הכל דפוק בקיצ…
-
- 8 תגובות
- 941 צפיות
-
-
כאשר אני מחבר את הנגן לUSB אני מקבל שלושה צלילים מהירים, מה זה אומר? *הנגן הפסיק להיות מזוהה על ידי המחשב אחרי שעשיתי לו עדכון קושחה
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
http://youtube.com/watch?v=xKkLcZUzctY&feature=related and moreeeeeeeeeeee
-
- 2 תגובות
- 800 צפיות
-
-
חזק ביותר וביותר <<<< http://www.youtube.com/watch?v=x3KOXSAwfrA&mode=related&search >>>>> . . . . . . .תצפו ותבינו על מה אני מדבר
-
- 7 תגובות
- 804 צפיות
-
-
דיקטטורה בעולם ה WEB 2.0 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3476140,00.html זהו תקדים מאוד עצוב, החששות שלי על גוגל גדלות מיום ליום
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
זוהי כתובת האתר: http://www.esnips.com אפשר לסמוך ?
-
- 0 תגובות
- 542 צפיות
-
-
תראו איך הגלגל הוא עגול ;D לפני כחצי שנה לקחתי בצחוק את האשארי של חבר של אחותי ומיגנטתי לו את הפס השחור אחרי כמה ימים הוא אמר לי שהרסתי לו את הכרטיס : בקיצור השבוע הוא פתח לי חשבון בPAYPAL אבל רק ב10 הוא יקבל את הפירוט חשבון, אז הבנתי שאפשר לבדוק את זה גם בכספומט... אבל הבעיה היא שהכרטיס עצמו הרוס. אז יש דרך לסדר את זה חוץ מללכת לבנק ולהוציא כרטיס חדש? תודה
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-


