כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
יש מין איזה אתר שאתה נרשם מכניס את כל המוצרים החשמליים שברשותך כולל הדגם ואז מקבל מפרט טכני עליהם כולל לאיזה אנשים מהאתר יש אותם דברים שלך ומי מחפש את מה שיש לך שחכתי מה הכתובת מישהו מכיר?
-
- 5 תגובות
- 864 צפיות
-
-
כמו שאתם יודעים בעוד שלושה ימים ישנה בגרות במחשבים. אני עושה 2 יחידות אחרונות פסקל. עכשיו בקטע של העיצוב תוכנה עקב מורה מטומטמת שלא לימדה כלום שנה שלמה ועוד כמה סיבות לא למדנו כמעט רשימה ומחסנית. אפשר לקבל מדריך לימוד כיצד ללמוד ולפתור תרגילים ברשימה. אין לי מושג איך כל הקטע פועל מאיפה להתחיל. את הפעולות אני מכיר הבעיה היא היישום. זה פשוט לא מובן. אם יש לכם מדריכים טובים ללימוד העניין הם יתקבלו בברכה. אני צריך עזרה בעיקר במחסנית ורשימה (50% מהבגרות). תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
-
בניגוד לביקורים קודמים שם, נשאלת השאלה: אם אני מתכוון לטייל ללא הגבלה בארה"ב בכל תחומה (ללא חריגה מגבולותיה), ובקנדה (כנ"ל ללא חריגה). האם יש חיסונים מומלצים, נניח בגלל איזורים מסויימים שם הפחות בטוחים שהם כמעט ברמת תברואה של העולם השלישי ?
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איזה חנויות יש בב"ש מלבד פנדה, KSP, ואייבורי לריכשת רמקולים/מסך/מארזים?
-
- 4 תגובות
- 715 צפיות
-
-
איך אפשר לשלוח אסמסים חינם מהאינטרנט לפלאפונים? כמו באייסיקיו שיש.. רק באייסי נגמרו לי השליחות ובשביל למלא אותם צריך שישלחו לי אסמסים לאייסי וזה סתם יקר אז עונים לפלאפון. בקיצור יש איזו תוכנה שאפשר לשלוח דרכה חינם אסמסים?
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
- 16 תגובות
- 6.8k צפיות
-
-
שלום לכולם.!! שמעתי על העט המחיק הזה frixion משהו יודע אולי איפה אני יכול לקנות כזה.? תודה לעוזרים.!!
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
יש בספר של סיבוכיות רדוקציה ל ATM למשהו זה מצלצל ....
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני התחלתי ללמוד Mcse לא מזמן ורוצה למצוא בזמן הלימודים ,עבודה בתחום כדי להתקדם ולצבור ניסיון שיהיה לי לעזר בסוף הלימודים. כמו כן,יש לי ידע ברמת טכנאי PC עצמאי של כמה שנים טובות,חומרה ופתרון תקלות שכול טכנאי PC אמור לדעת. עכשיו רציתי לדעת,איזה תפקידים בתור התחלה, אפשר למצוא,חוץ מתמיכה פרטית בספקיות? האם עבודה בתמיכה עיסקית בהוט יכולה לתרום לעניין,או האם זה עדיף על עבודה בספקית אינטרנט אחר? אם יש עוד תפקידים שיכולים להיות רלוונטים לתחום,שבמצב שלי אפשר להתקבל אליהם?
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היום באתי הביתה, אימא שלי מספרת לי שהיא קנתה היום חלב מהמכולת (עד ה-30.5), וכשהיא באה לשתות אותו היא הריחה ריח מוזר, של נפט. לא האמנתי לה אז הרחתי אותו, והיה לו ממש ריח של נפט! תדמיינו לכם נפט או בתחנת דלק - ריח כזה היה מהחלב! וזה לא היה סתם ריח של מקולקל זה היה מוזר... זה היה חלב על הבוקר של תנובה, עם 1% שומן. עוד מישהו נתקל בזה בזמן האחרון??
-
- 29 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני רוצה להעלות סרטון לפייסבוק, איך עושים את זה?
-
- 0 תגובות
- 519 צפיות
-
-
-
שמעתם את התחזית? מה הקטע של החזאי עם הקללות והניסיון הזה להצחיק?!?!?! אני מבולבל. מה קרה שם לעזאזל?
-
- 3 תגובות
- 795 צפיות
-
-
יש לי תמונות שנמצאו אצלי מלפני 12 שנה בערך.. היום מצאתי אותם והייתי מעונין אולי לדעת איך אפשר להעריך אותם בעלות כמובן.. לפי דברי אבא שלי שהיה צייר בצעירותו ואביו צייר עד היום הוא טוען שהתמונות בנות אולי 100 שנה לפחות(למרות שדיי קשה לי להאמין) הם מצוירות על בד אם זה עוזר
-
- 2 תגובות
- 848 צפיות
-
-
-
עזרה משהו יודע אולי איך אני שולח לכולם החברים שלי הודעה ביחד (במקושרים) ?? תודה לעוזרים.!
-
- 2 תגובות
- 740 צפיות
-
-
אני צריך לדעת כמה דברים שאני לא מוצא באינטרנט כמו מיקום גאוגארפי? אקלים אופייני? אשמח לעזרתכם
-
- 5 תגובות
- 876 צפיות
-
-
-
שלום. יש לי אתר פרטי. ויש לי גם חשבון ב google adsense. עם הזמן הצלחתי לצבור כבר סכום נאה של 150 דולר. גוגל שלחו לי גם מכתב עם מספר ה pin שלי. ועכשיו אני לא יודע איך להגיד להם שישלחו לי את הכסף בשיק. מילאתי כבר את כל הפרטים ב Tax Information. ואין לי Payment Holding, סימנתי את האפשרות - Please send my payments monthly.. אחרי כל זה, עדיין אין לי את האפשרות למשוך את הכסף. איפה נמצאת האפשרות הזאת? איפה מכניסים את המספר pin שלי? בלשונית Payment History זה אמור להיות, ואין. באמת תודה רבה לעונים, זה מאוד חשוב. המשך יום טוב
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
ראיתי שיש מחירים טובים ב http://skypc.co.il אבל יש בזאפ כל מיני אנשים שאומרים שהשירות לא מי יודע מה ,מה אתם אומרים עליהם? ובקשר לivory , אני יודע שהם חרא אז לא שווה לקנות מהם נכון ?
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת, אם אני בונה מפרט מסקאיי אבל מביא כ.מסך ספק ומארז ממקום אחר,הם עדיין ירכיבו לי את הרכיבים שאני קונה מהם ?
-
- 3 תגובות
- 901 צפיות
-
-
ועוד שאלה באותו נושא - עם איזה תכונות אתם נעזרים בגוגל/ג'ימייל? פעם הצלחתי לקבל תזכורת ביומן שלהם למייל. לפני כמה ימים ניסיתי שוב ולא קיבלתי תזכורת. יודעים איך בדיוק עושים את זה? איך מקבלים תזכורת להודעות במייל לפי תאריך ונושא?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-


