כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
באילו רשתות מומלץ לרכוש טלויזית LCD? BIGBOX שקם אלקטריק טרקלין חשמל אחר..?
-
- 3 תגובות
- 943 צפיות
-
-
ראיתי שבמפרט של מחשב למשחקים ב-2500 ש"ח כתבת על כרטיס המסך כך:"כרטיס ENTRY LEVEL". הכרטיס דרך אגב הואGeforce 9600GT 512MB 192bit - Leadtek, Palit, Gigabyte, Asus, Sparkle, Club-3D... אבל אם תסתכלו במחשב למשחקים במחיר של 3000 ש"ח תראה או תיראו שבעצם זהוא אותו כרטיס מסך ואתה כתבת שם:"כרטיס למשחקים MIDRANGE מעולה". למה הרי זה אותו הכרטיס אז למה כתבת שהאחד הוא ENTRY LEVEL והשני MIDRANGE מעולה? בבקשה תאיר קצת אור גם אם אני טועה.[br]פורסם בתאריך: 26.05.2008 בשעה 21:24:44 אפשר שמישהוא מהאחראים יגיב ויסביר למה?
-
- 8 תגובות
- 924 צפיות
-
-
אני מחפש בנרות הזמנה מישהו יכול לשלוח לי באימייל או בהודעה פרטית? yoss616 at nana.co.il תודה
-
- 2 תגובות
- 962 צפיות
-
-
אשמח לפתרון של סעיפים א',ג'. (מצ"ב). הפתרון הוא עבור סטודנטית שירקה על זה דם, אני לא ממש מבין בזה ולכן גייסתי את אנשי המילואים באיזומטריות בפורום תודה מראש אנשים ! [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
שלום, כמו שרשמתי בכותרת אני מחפש מכשירים (3 מכשירים + אחד לרכב) , יש למישהו המלצה למכשירים? אני מחפש המלצה מניסיון אישי שלכם ,העדיפות היא למכשיר צדפה (פומית כזאת שנסגרת על המקשים) או סליידר. סוגיית העלות של המכשירים פחות רלוונטית כרגע (אבל לא מתכוון לרכוש N95 או אייפון) , רצוי שלמכשיר תהיה מצלמה איכותית , רצוי שיתמוך בMP3. תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אתמול התקשרתי להזמין שני מוצרים מסוימים, כרגיל כמו שאנ מזמין בכל חנות, "שלום, אני רוצה לעשות הזמנה על בלה בלה בלה, אני אבוא לאסוף את זה מסניף מגדל העמק" ומשם הם התחילו לטבוע בכוס מים. "רק שניה, אני בודק אם יש לנו את זה זמין", "לא אין לנו את זה בסניף פה, רק בראשל"צ" אמרתי שאין לי בעיה לחכות כמה ימים ופה אמרו לי משהו שלא שמעתי בחיים- "מחר אחד הנהגים שלנו יהיה בסניף בראשל"צ, תתקשר אליהם בין 11 ל 12 בערך ותבקש את XXX, תגיד לו שיאסוף מהסניף את המוצר שאתה רוצה" .......סליחה? אני? הלקוח המשלם צריך לטרטר את עצמו בטלפונים בשביל לקנות מכם מוצר? מה הבעיה פשוט להכניס הזמנה למערכת, כל יום להוציא את ההזמנות שאין במלאי בסניף אחד ויש בסניף אחר, ואז לעשות משלוח מרוכז? הם אמרו לי בעצם שיש …
-
- 17 תגובות
- 3k צפיות
-
-
במנילה הקודמת רשמתי ממר"מ או 8200 יש לכם עוד יחידות? אני מחזיק כרגע בטכנאי PC MCSA ועכשיו אני לומד MCSE בגלל זה גם דחו לי את הצבא לטובת הלימודים יש לכם הצעות? פרופיל 64.
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
הנה השאלה. התרגיל נמצא בעמוד 73 בספר של המכינה של הטכניון, וכמובן, תודה לעונים [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברה שלי גרה ברחוב בכפר סבא שאין בו הרבה חניה. חונה שם רכב כבר כמה זמן, ונראה שהוא נטוש. לפי איך שזה נראה, לרכב גם אין טסט בתוקף (וסביר להניח שגם אין לו ביטוח). ההורים שלה כבר התלוננו לעירייה לפני חודש, אבל הם טענו שאי אפשר לעשות שום דבר לפני שעוברים שלושה חודשים מהתלונה הראשונה (כי רק אז אפשר להכריז עליו כנטוש), למרות שככל הנראה הוא שם כבר יותר משלושה חודשים. המשטרה גם לא מוכנה לעשות שום דבר. כמובן, חוץ מזה שהרכב תופס מקום חניה, הוא ממש מכער את הרחוב. למישהו יש רעיונות מה לעשות (שלא כוללים גרזן או C4)?
-
- 34 תגובות
- 10.3k צפיות
-
-
באילו תוכנות מחשב משתמשים בקורסים השונים? אשמח לדעת ע"מ לדעת איזה מחשב נייד לרכוש. תודה
-
- 0 תגובות
- 436 צפיות
-
-
-
שלום רב אני מחפש המלצות לחנויות מחשבים באזור ת"א צפון מאחר ואינני נייד אני צריך משהו שיהיה קרוב אליי,רצוי לציין שיש לי מארז קבוע RACKMOUNT שאיתי כבר כמה שנים ואין לי כוונות להחליפו המארז הנ"ל כבד מאוד ולא מאפשר לי להסתובב איתו יותר מדי ברגל. אשמח לקבל המלצות לחנויות בת"א שנותנות שירות אמין ומחירים סבילים. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 497 צפיות
-
-
איך המחירים של מחשב PC בארה"ב לעומת בארץ? אני יודע שבניידים המחירים בארה"ב לעמות פה הם מאד זולים ומה בקשר למחשב PC
-
- 1 תגובה
- 538 צפיות
-
-
-
למה נועדה חיה זו?! [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
-
-
מעצבן כל פעם להכנס לאתר.. מישהו מכיר איזה וויג'ט או RSS שמראה כמה נשאר לי להוריד? תודה
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
מסתבר שטעיתי.. http://hwzone.co.il/news/1211819592/34722/
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני בטוח שאת David Elsewhere אתם כבר מכירים... אז תראו את שלושת אלו!! Bryan Gaynor http://www.youtube.com/watch?v=pGvIv7WArho Robert Muraine http://www.youtube.com/watch?v=NEbL1XV-r6o phillip chbeeb http://www.youtube.com/watch?v=L_KsEzfsECg http://www.youtube.com/watch?v=12F21EYNWe8
-
- 0 תגובות
- 484 צפיות
-
-
ראיתי איזה כתבה רצינית ב youtube שאמרו שיש שני אכויות יצור, אחד שאחרי שנה שנתיים דברים מתחילים להתפרק (סריגים) והגיטרה לא נשראת בכיוון, וזה ממש מכה. היא עולה 2500 ש"ח בכלי זמר
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
רציתי לדעת האם זה בטוח להזמין מחשב באינטרנט, וחברת tms בפרט..?
-
- 5 תגובות
- 727 צפיות
-
-
אגרתי כסף במשך כמה שנים, ועכשיו יש לי הרבה זמן פנוי, אני רוצה להביא באיזה מחשב חזק או באקסבוקס 360... עכשיו שהדולר נמוך אני יכול לנצל תמצב ולהביא איזה משהו שיפריח תשיעמום ההולך וגובר. יביאו לי את החלקים למחשב או את האקסבוס360 מחו"ל. אני בהתלבטות ולא יודע כלכך מה לעשות, כי יש לי מחשב סבבה לא מריץ משחקים כבדים...(7600 GS) ואם אני קונה מחשב חדש אז אני קונה מחשב באיזה 4000 שקל.... מה אתם חושבים שעדיף ?מה יציג גראפיקה טבה יותר ? ומה יותר משתלם לזמן הארוך ?
-
- 27 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אהלן! לצערי הרבה לא מייצרים כיום מטענים שולחניים למכשירים סוללארים שיטעינו גם את הסוללה במכשיר וגם סוללה נוספת לכן אני רוצה לבנות אחד שמטעין רק סוללה או לאלתר משהו, בתכלס זה לא אמור להיות כזה מסובך צריך לקנות מטען רגיל נוסף לחתוך את הקצה, לבנות או לאלתר תושבת לסוללה ולהשיג מאיפשהו את החיבורים שמתחברים לסוללה וכמובן להלחים קצת וואלה. פה אתם נכנסים לעניין ומציעים הצעות לתושבת ומאיפה אני משיג את החיבורים שמתחברים לסוללה.... המכשיר הוא 6120C ואני מתקשה למצוא תמונות ברשת של החיבורים לסוללה ומקווה מאוד שאתם מכירים את המכשיר או לפחות חלקכם או שתמצוא תמונות מתאימות. תודה על העזרה!!!
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לקנות logitech g25 והמחירים פה בארץ קצת יקרים אז חשבתי אולי לקנות מאתר בחו"ל אבל אני רוצה לקנות מחנות יד 1. חדש ולא משומש! אז תמליצו לי על חנות טובה בקשה. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום אני לא יודע למה אבל אני לא מצליח לשלוח ה.פ. למשתמשים אחרים אני לא יודע למה מנהלים מישהו יכול לעזור לי .... ובדקתי תעניין בשביל הידע זה לא רק למשתמש אחד ! :-\ מוזר אה ??!!
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-


