פורסם 2008 במאי 2618 שנים שלום אני לא יודע למה אבל אני לא מצליח לשלוח ה.פ. למשתמשים אחרים אני לא יודע למה מנהלים מישהו יכול לעזור לי ....ובדקתי תעניין בשביל הידע זה לא רק למשתמש אחד ! :-\מוזר אה ??!!
פורסם 2008 במאי 2618 שנים ממש לא מוזר.רק משתמשים בעלי 5 הודעות או יותר בפורומים יכולים לשלוח הודעות פרטיות, לצורכי הגנה מספאם.
פורסם 2008 במאי 2718 שנים מחבר ממש לא מוזר. רק משתמשים בעלי 5 הודעות או יותר בפורומים יכולים לשלוח הודעות פרטיות, לצורכי הגנה מספאם. תודה רבה לך מילפרוד לא ידעתי את זה ...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.