פורסם 2008 במאי 2618 שנים שלום לכולם.!! אני צריך המלצות לבצפר למכונאות רכב באזור המרכז לכיתה ט'.!! תודה אחים שלי.!!!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.