כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני קונה כשיו מחשב חדש, וגיליתי שצצו להן מיליון חנויות מחשבים... פוקס פיסי , טי בי אס, אלוף מחשבים , ועוד שונות ומשונות. למישהו יש המלצות כלשהן ? זה חשוב לי, אני רוצה להזמין היום או מחר כבר תודה
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-
-
סוף סוף סיימנו ללמוד! (לפחות הפסקה של חודשיים,למרות שגם הייתה את הפסקת השביתה ;D) אנחנו מבתי-הספר שהחזירו ימי לימוד בשישי וככה לא המשכנו ללמוד ב-11 ביולי. יש כאן עוד מישהו שסיים היום? חופשה נעימה לכולכם!
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
ראיתם איזה יופי של פירות הביאו עכשיו? אבטיח (צהוב/כתום) מלון חדש דלעת מסוג חדש בצבע ירוק וגם יש עכשיו את כל הפירות (מהעונה הקודמת והחדשה) צריך לנצל את זה ולהכין איזה סלט פירות טוב. רק מתי כבר יגיע פרי השוקולד המדבור? (למי שלא שמע על זה: http://food.msn.co.il/msnFood/News/Consumer/200703/20070326131601.htm )
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
יש כאן מישהו שקנה מק דרך החנות הנ"ל ויכול להגיד לי אם כדאי לקנות דרכם?
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
שלום לכם חברים מישהו יכול להגיד לי באיזה שעות כל השאלונים של אנגלית מועד ב' (9 ליולי) וכל השאלונים של מת' מועד ב' (14 ליולי) זה ממש דחוף לי ולא מצאתי באינטרנט תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 628 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות כמות יפה של ברגים למחשב מכמה גדלים איפה מוכרים את זה? תודה רבה מראש על העזרה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אין כל כך מה להרחיב, שלחתי להם מייל מהסיבה הפשוטה שהם היו ממש בסדר בהתחלה. המוצר רשום להם במלאי מיום ראשון או שני. בשני התקשרתי לוודא זמינות ואמרו לי שאין... זה המיילים שלי איתם מאז... (מייל ראשון) שלום, ברצוני לקנות את ה- GECUBE HD4870 , לאחר בירור עם החנות היום, הבנתי כי המוצר בדיוק יצא מהמלאי, אשמח אם ישלח לי מייל או ייצרו איתי קשר לכשיגיע ע"מ שאבוא ואקנה אותו כמו כן, האם תיתנן הנחת מזומן לתשלום במקום? שאלה טכנית נוספת: לפי הבנתי, מומלץ להחליף את המשחה הטרמית המגיעה עם המוצר, האם אוכל לעשות זאת ללא פגיעה באחריות או שנגיעה בקירור פוסלת אחריות אצלכם? (תשובה אחרי שעה בערך) ---------------------------------------------------- היי, אמת,הכרטיס רק נקלט במחסן המרכזי בצפון,בסנ…
-
- 8 תגובות
- 972 צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עיזרו לי חברה בבקשה
-
- 48 תגובות
- 7.7k צפיות
-
-
האם האדסנס יכול להפוך ככלי בידי הספאמרים? כאשר לאדם יש משהו נגדי או נגד האתר שלי וירצה לפגוע באתר שלי, הוא פשוט יוכל להכנס לאתר, ללחוץ על קישורי האדסנס עשרות רבות של פעמים , דבר שיגרום לאתר להחשב כלא אמין בעיני גוגל וכתוצאה מכך להפסקת שירות האדסנס באתרי. מה אתם חושבים על זה והאם יש תקדימים?
-
- 2 תגובות
- 724 צפיות
-
-
שלום, הציעו לי עבודה, לעבוד ביפאורה או לחילופין קוקה קולה אחד מהשניים (ביפאורה מקבלים קצת יותר) כעוזר נהג. זאת אומרת שאני עוזר לנהג להוריד את הארגזים מהמשאית ולהוביל אותם לחנות, כל פעם עוברים חנות חנות ומורידים ארגזים. המשכורת הוא 6000 ש"ח נטו לא כולל תשלום על נסיעות. כנראה על נסיעות יישלמו לי בנפרד או בייחד. אני בגיל 18, עוד רבעון אחד 19. מה אתם אומרים?
-
- 37 תגובות
- 8.1k צפיות
-
-
שלום לכולם! לאחר הרבה התלבטויות החלטתי סוף סוף לקנות את המחשב החדש שלי, וכעת הבעיה היחידה שנותרה לי היא איפה לקנות אותו. עד היום הייתי קונה את המחשבים מטכנאי מסויים, אבל אני כבר לא סומך עליו יותר ומעוניין למצוא ספק חדש. לפי מה שראיתי, הכי מומלצים פה זה skypc או TMS ויש לי כמה שאלות כלליות: א. בהנחה שאני גר באשקלון, וצריך שיישלחו לי את החלקים/כל המחשב, האם מוטב לי לקנות את כל החלקים בנפרד מהחברה ואז לבקש מטכנאי שאני סומך עליו שירכיב לי או שהחברות מספיק מיומנות בשליחת מחשבים ליעדים מרוחקים כך שאני יכול להיות שקט אף כשהם מרכיבים לי את המפרט? ב. בהקשר לסעיף הקודם, האם מוטב בכלל לקנות את החלקים בנפרד ולהרכיב עם טכנאי מקומי או לתת לטכנאים שלהם לבנות את המחשב? ג. אחרון חביב, האם…
-
- 10 תגובות
- 925 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אני יכול למצוא אותם? עשיתי תבגרות היום וכבר מת לדעת אם צדקתי
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
לפני חודש הזמנתי מספר ספרים מאמזון ב-61$ כולל משלוח. עבר חודש והחבילה עדיין לא הגיע. זו לא הפעם הראשונה שאני מזמין מ-Amazon והחבילה בדרך כלל מגיע תוך שבועיים - שבועיים וחצי. ייתכן שהחבילה התעכבה בגלל העיצומים בדואר ואקבל אותה עוד מספר ימים. אולי לא. נגיד והחבילה אבדה איך אני מוכיח שלא קיבלתי אותה?
-
- 21 תגובות
- 5k צפיות
-
-
-
היי לכולם. הייתי בראיון למשרת איש מכירות ברשת מחשבים גדולה. לפי מה שאמרו לי המראיינים בחברה, עושים 20 שקל לשעה שכר בסיס + עמלות מכירה, 10.5 שעות משמרת מא-ה וביום שישי 5 שעות משמרת (חצי שעה הפסקה בלבד ביום). זאת אומרת 230 שעות בחודש עם התחייבות לשנתיים עבודה. שאלתי מה השכר הממוצע של אנשי המכירות שלהם והם אמרו 12,000 שקל ממוצע ואפילו יותר. האם זה הגיוני שהמשכורת הבסיסית מוכפלת פי 3 רק מעמלות? אני לא רוצה להתחייב לשום חוזה מבלי לדעת האם מדובר במשהו שהמראיינים זורקים באוויר רק כדאי שתחתום לשנתיים, או שזה בהחלט משכורות בסדר גודל כזה. אם מישהו התנסה בזה בעבר בכל חברה או חנות ויודע האם זאת עבדות לשמה ועבודה בעיניים, או שזאת הזדמנות פז. תודה רבה לעונים.
-
- 36 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שכחתי את הססמא של הכרטיס ולאחר מס' נסיונות כושלים המשתמש נחסם, התמונה מופיע תהליך אשר אמור להחזיר את החשבון שיעבוד, כל הפרטים בידי, אך לא ידוע לי פרט אשר מופיע בתמונה, הוא אמור להיות בעל 8 ספרות. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 780 צפיות
-
-
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כמה שווה הדבר הזה אם אני מוכר את זה ? [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 871 צפיות
-
-
תשאירו אי סי קיו אני חייב עזרה במשהו ממש קטן יש איזה אתר אינטרנט של באדיבילדינג (ישראלבוXX) שלא עובד לי הפורם שם אני רוצה לדעת אם רק אצלי ואני לא יודע אם מותר לשים פה תלינק/שם האתר
-
- 4 תגובות
- 809 צפיות
-
-
שלום, אני לא בטוח איפה לשים את הנושא הזה, אבל מישהו מכיר את החנות הנ"ל? קנה ממנה, הזמין ממנה? משהו?
-
- 2 תגובות
- 739 צפיות
-
-
אני מנסה להבין איך מוצר שעולה בחו"ל (64 דולר: http://www.amazon.com/Logitech-Z-2300-THX-Certified-200-Watt-Speaker/dp/B0002SQ2P2/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=electronics&qid=1214924851&sr=8-1), עולה בארץ, בחנות הכי זולה 1,031 (http://zap.co.il/model.asp?model_id=132218) ש"ח. עד כמה שידוע לי 64 דולר יוצאים בערך 240 ש"ח, איך המחיר בארץ יקר ביותר מפי 4?? זה לא קצת מוגזם??
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
אני הייתי מאפיונר אבל הרחיקו אותי לכן פתחתי משתמש חדש ואין לי מושג על מה הריחו אותי ולמה כי ממש אבל ממש לא עשיתי כלום
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-
-
צירפתי שלושה תרגילים למטה. אם מישהו יכול לעזור לי ולהראות לי את דרך הפיתרון שלהם, אודה לו מאוד. תודה רבה רבה. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 798 צפיות
-


