FOXPC, סניף ראשון... התייחסות מגעילה? למישהו יש נסיון איתם? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

FOXPC, סניף ראשון... התייחסות מגעילה? למישהו יש נסיון איתם?


yfital

Recommended Posts

אין כל כך מה להרחיב, שלחתי להם מייל מהסיבה הפשוטה שהם היו ממש בסדר בהתחלה.

המוצר רשום להם במלאי מיום ראשון או שני.

בשני התקשרתי לוודא זמינות ואמרו לי שאין...

זה המיילים שלי איתם מאז...

(מייל ראשון)

שלום,

ברצוני לקנות את ה-

GECUBE HD4870

, לאחר בירור עם החנות היום, הבנתי כי המוצר בדיוק יצא מהמלאי, אשמח אם ישלח לי מייל או ייצרו איתי קשר לכשיגיע ע"מ שאבוא ואקנה אותו

כמו כן, האם תיתנן הנחת מזומן לתשלום במקום?

שאלה טכנית נוספת: לפי הבנתי, מומלץ להחליף את המשחה הטרמית המגיעה עם המוצר, האם אוכל לעשות זאת ללא פגיעה באחריות או שנגיעה בקירור פוסלת אחריות אצלכם?

(תשובה אחרי שעה בערך)

----------------------------------------------------

היי,

אמת,הכרטיס רק נקלט במחסן המרכזי בצפון,בסניף רשל"צ יהיה פיזית מחר/מחרתיים.-

כן יש הנחת מזומן שטרות.-

כל עוד אתה לא גורם לנזק פיזי בזמן הרכבה/פירוק של הקירור,אין לנו בעיה לכבד אחריות,אתה יכול לשים גם צד ג',רק תשמור על המקורי.-

, אסף

------------------------------------------------------

מצויין, עקב התשובה המהירה נראה כי אני אזמין אותו כעת.

תודה רבה!

----------------------------------------------------------------

(יום למחרת, שניסיתי להזמין)

שלום, בהמשך לשיחתו על ה

HD4870 GECUBE

שני דברים:

1. ההרשמה באתר שלכם אינה עובדת ( ניסיתי מכמה מחשבים ).

2. הסניף בראשון אינו מודע למשלוח של המוצר, האם המוצר הגיע או לא? אם כן ארצה להזמינו.

בתודה, אלון.

אם ניתן להזמין את המוצר, אשמח אם תיצרו עימי קשר ע"מ שאזמין אותו.

-----------------------------------------------------------------------------

היום, שהתקשרתי אליהם לבצע את ההזמנה כי נמאס לי לחכות להרשמה באתר שתחזור לחיים.

פשוט... איכס. אין טון דיבור, איזה נפנוף, פשוט היו מגעילים ברמות.

שלחתי להם מייל על זה, אפרסם את תגובתם, אם תהיה, סתם רציתי להזהיר אנשים, לרוב שכבר במחירות מתייחסים ככה בשירות לקוחות זה בלתי נסבל.

(מייל אחרון ממני אליהם)

שלום,

לאחר בירור במייל אתכם, רציתי להזמין את המוצר מסניף ראשון.

כזה חוסר סבירות פנים והתנהגות מגעילה לא שמעתי כבר הרבה זמן.

לא רק שלא היו מוכנים לבצע את המכירה טלפונית, שזה עוד ניחא, אלא גם שאמרתי שהאתר שלכם לא נותן לעשות הרשמה קיבלתי תגובה של " לא בעיה שלי, תסתדר".

לאחר שביקשתי שלפחות יעדכנו את האתר כי המוצא לא במלאי המוכר "האדיב" עוד טרח להגיד שזה לא קשור אליהם וניתק לי בפנים.

את הטון שבו המוכר דיבר לא אציין אפילו.

ממכם לא אקנה, ועם יחס כזה, אני לא אהיה היחיד.

כנראה שרק במיילים יש עם מי לדבר (וחבל, כי דווקא הייתם ממש בסדר במייל).

יום טוב.

מהתחושה שלי בפורום הרשת דווקא אמורה להיות ממש בסדר, נפלתי על איש מגעיל, או שההתרשמויות החיוביות הם רק על הסניף בצפון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע, יכול שסתם נפלת באותו רגע על טכנאי עצבני שזה לא באמת התפקיד שלו לענות לטלפונים. גם הרושם שלי היה שמדובר באחלה של .

גילוי נאות: ייתכן וזה יהיה מקום העבודה שלי בחופשת הקיץ (סניף תל אביב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי מושג, בהתחשב בזה שאין לי נסיון איתם זה נתן לי רושם ממש רע.

לכן פרסמתי את זה פה, כי מאוד יכול להיות שהסניף בצפון אחלה ובראשון ככה ככה...

בסופו של יום, מעניין אותי שיתנו לי שירות לקוחות סביר אחרי הקנייה ( שלא לדבר לפני הקנייה ) וזה לא הייתה התחושה.

נראה מה אנשים אומרים, בסה"כ מחירים טובים, לכן זה מעצבן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוזר לי מה שאתה אומר.

דווקא אחרי שענה לי מישהו שלא יודע מהחיים שלו (מסתבר שזה היה הטכנאי במעבדה שאין לו קשר למכירות), העבירו אותי לאסף, בזמנו שקניתי מעבד+קירור

דווקא אצלו מצאתי מענה, יש עם מי לדבר, ויצאתי מרוצה.

לא יודע על מי נפלת, אבל תדאג שיטפלו בו אם הוא עונה לך ככה :-X

אגב, הרגע נרשמתי לאתר בשביל לבדוק מה שאתה אומר.

......זה פועל, אז פה אני לא מבין מה לא בסדר :\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא איתי הם היו מצוינים !

היה להם תמוצר במלאי ובגלל שהמנהל חנות גר באיזור שלי הוא חסך לי תמשלוח והביא לי תמוצא עד הבית .

יותר מזה ? גם אחריות מעולה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוזר לי שהצלחת להירשם, ניסיתי מהמחשב בבית ובעבודה... אותה השגיאה הופיע בשניהם....

אמממ

בכל מקרה, אסף הוא גם מי שענה לי למיילים והיה ממש בסדר... הוא של סניף ראשון או הצפון? כי שוב, יכול להיות שזאת הבעיה...

\עריכה

בדקתי שוב את הרישום, הבעיה הייתה שהסיסמא שלי הייתה ארוכה מדי בשביל זה.

ניתן לשים סיסמא עד 6 תווים ( או משהו כזה )...

ששמים יותר הוא מחזיר שגיאת DB, לא מאוד חכם.

אבל עכשיו אין לי מושג האם בא לי להזמין מהם או לא.

אוף, רציתי את הכרטיס לסופ"ש : (

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון.

עם כמה שלא היו נחמדים אלי בסניף, אסף היה נחמד פי 3.

כל הכבוד לו שהוא התקשר ישר כדי לברר מה הייתה הבעיה.

ביום ראשון הם מקבלים כנראה מלאי חדש של ה-4870 והוא יעשה משלוח אלי של המוצר.

חבל שהם דפקו את הרושם הראשוני, אבל באמת שאסף היה יותר מבסדר.

אני אבצע מהם את הרכישה, נקווה שיהיה בסדר, אני מניח שכן.

ניתן לסגור את האשכול.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שרשמתי למעלה, זה מה שעשיתי, והוא חזר אלי וסידר הכל.

יאמר לזוכתם שהוא אפילו עשה את זה מהר, בהחלט הרשים אותי, אחרת לא הייתי מסכים לקנות שם את המוצר עכשיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...