כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
דבר ראשון אני מצטער אם זה לא המקום לנושא הזה. עכשיו, אני מתכנן בקרוב לקנות מחשב ורציתי לקבל חוות דעת על החנות FOXPC בראשון לציון. אשמח לקבל חוות דעת עליהם ועל שרותיהם.
-
- 2 תגובות
- 718 צפיות
-
-
בודקי תוכנה מהבית בלעדי ל AllJobs! Wivi היא תוכנת p2p חדשה אשר מאפשרת שידור חי של וידאו על גבי האינטרנט בחינם. כל האזורים, עבודה מהבית, מתאים לנוער לחברת תוכנת p2p חדשה אשר מאפשרת שידור חי של וידאו על גבי האינטרנט בחינם. בימים אלו מתרחב פרויקט הבטא והחברה מחפשת אנשים שינסו את התוכנה (עבודה מהבית של מספר דקות , פעמיים בשבוע). בתמורה לזמנכם - החברה עורכת פעם בחודש הגרלה בה מוגרלת קונסולת נינטנדו Wii בשווי של 2000 שקלים בקרב משתתפי הבטא. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. מתכנת php בסיס נתונים עודכן ב 09-07-2008 שם חברה חסוי מרכז, עבודה מהבית דרוש /ה מתכנת/ת php בסיס נתונים, אפשרי עבודה מהבית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. קלדנים /ות עודכן ב 08-07-2008 שם חברה חסוי …
-
- 2 תגובות
- 886 צפיות
-
-
איפה ניתן להוריד בשבילו באינטרנט משחקים?
-
- 2 תגובות
- 649 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על החרוז? וברצינות, אני לא מצליח להבין מה ההבדל
-
- 173 תגובות
- 21.6k צפיות
-
-
-
http://www.electric-escape.net/node/1475 HF
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני די מכור למסטיקים ואני לועס לפחות 2-3 ביום כאשר כל לעיסה היא כמה שעות טובות. אני בעיקר לועס אורביט כחול כהה (מנטה חזקה) שלפי דעתי אין בו סוכר, אבל עדיין הוא מרגיש לי קצת מתוק בכמה דקות הראשונות (בטח סוג של ממתיק אחר). השאלה היא אם זה מזיק או לא? כי כמו כל מסטיק הוא מגביר את הפרשת הרוק ובכך מנקה את הפה, אבל זה בטח מפעיל בצורה מוגזמת את שרירי הלסת... בקיצור - בכלליות האם זה מזיק או לא, ויותר ספציפית - במקרה שלי?
-
- 12 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אהלן חבר'ה לפני איזה חודש בערך,המתקן של המיי עדן שלנו נסתם איכשהו,אבל בתכל'ס לא ראינו כלום ופירקנו את כול היחידה והכול היה נקי ולא ראינו סתימה,בקיצור החלפנו מתקן,ועכשיו המתקן החדש הרתיח את המים בכד וכול המטבח שלנו הפך לשלולית בגלל הרשלנות שלהם כנראה, רציתי לדעת אם זה קרה לעוד אנשים, תודה.
-
- 2 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי השיטה של הבחינה השתנתה ויש מאגר חדש של שאלות, ולא יודע מה עוד.. אם כן אז בטח כל הספרים כבר לא עדכניים והכי כדאי ללמוד רק מהאינטרנט. עכשיו השאלה היא מאיזה אתר? "למד"? מישהו יכול להמליץ? (ספציפית מי שכבר עבר את התאוריה במתכונת החדשה שלה)
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני וידידה שלי בוויכוח לגבי כמה מילים אני אומר שאפשר לכתוב מאמי וממי גם וגם כמו שאפשר לכתוב גם מה אתך ומה איתך וכמו שאפשר לכתוב היא מיסכנה והיא מסכנה וכמו שאפשר לכתוב מיקודם ומקודם נכון שאני צודק? כתיב מלא וכתיב חסר.
-
- 10 תגובות
- 957 צפיות
-
-
יש לי חברה ...שלמעשה דורשת לצאת לסוף שבוע ...לי יש שני מבחנים ביום חמישי שישי שבוע אחרי זה. אני חושבתי לא לקחת אותה לטיול של יום יומים אלה אולי למסעדה טובה ...יום שישי ו להופעה של מוש בין ארי בשבלול ...מוצאי שבת. מה אתם חושבים ? יש רעיון למסעדה טובה ? או בילוי אחר (שנינו בני עשרים) ?
-
- 7 תגובות
- 741 צפיות
-
-
Elmer Fudd???? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 758 צפיות
-
-
-
אני מחפש לקנות משקפיים לסרט שאני עובד עליו בלימודי תקשורת, אך העיינים שלי עדיין רואות עכוזים חטובים מקילומוטרים. האם ניתן לקנות משקפיים פשוטות בעלות עדשות רגילות ללא שום מספר? בחנויות משקפיים? במקומות אחרים אולי?
-
- 7 תגובות
- 5.7k צפיות
-
-
-
יש כולכך הרבה מקצעות בכלל לא רק מחשבים אבל בא לי ללמוד מחשבים כי אומרים שזה הכי חזק.. אז חשבתי אל הנדסי אלקטרוניקה .. או על הנדסי מדעי מחשב או הנדסי תוכנות ויש עוד עכשיו אני לא יודע במה לבחור ......... אני רוצה תמקצוע שבדיוק יתאים לי וחוץ מי המקצעות האלו יש עוד מקצוע ככה.. שמומלץ ? ומה עדיף ללכת למדעי מחשב שלומדים את זה 4 שנים או מהנדס תוכנות שלומדים את זה 3 שנים אמרו לי שעדיף מדעי מחשב בגלל חבל על עוד שנה אחת .. גם בגלל הכסף אבל מדעי מחשב זה בדיוק כמו הנדסת תוכנות אותו מסכורות אותו הכול אז חרם על עוד שנה ........... וכבד גם 4 שנים ... מה אתם אומריםםם ?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש פוסט שהיה פה בעבר וחיפשתי אבל לא מצאתי ??? אז היה פוסט לא מזמן מהשנה הזאתי חודשיים שלושה מקסימום קודם שדיברו בהתחלה על המעבד של PS3 {סל} גם נתנו באחד מן העמודים מישהו שרינדר מכונית שהמחשב זה 3 PS3 והפוסט דיברו על רינדורים והסבירו הרבה דברים או שזה פוסט אחד או שזה שתיים לא זוכר נראה לי בפוסט השני גם מישהו נתן רינדור של מישהו איזה דמות אם הרבה שיער או נחשים ואם יותר ממליון פוליגונים תודה לעוזרים אולי אני יצליח להיזכר בעוד פרטים
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום, שאלה היפותטית: אם, למשל, אני נהג חדש שחייב במלווה, נוהג באוטו של סבי, עם סבי בתור מלווה (עם ביטוח חובה וביטוח צד ג') ולא משלם ביטוח חובה עלי, מה הסיכוי ששוטר שעוצר אותנו לבדיקה שגרתית שואל אם יש עלי ביטוח חובה בתוקף? ואם כך, מהו העונש הצפוי במידה ולא? תודה.
-
- 7 תגובות
- 861 צפיות
-
-
חברה קודם כל מזל טוב לאלה שסיימו ללמוד, תתחילו להינות לעבוד מי שמתגייס שיהיה לו גיוס קל ובהצלחה, בהצלחה גם לאלה שהולכים לעתודה. כמו כן מזל טוב שאלה שעוד שנה עברה להם, בהצלחה בשנה הבאה! תהינו!
-
- 6 תגובות
- 609 צפיות
-
-
איפה אני יכול לימצוא את זה ? [br]פורסם בתאריך: 14.07.2008 בשעה 13:48:02 מצאתי למי שרוצה http://www.geva.co.il/geva/cat.asp?catid=675&parentid=424
-
- 1 תגובה
- 747 צפיות
-
-
(בתל-אביב והסביבה בלבד) [attachment deleted by admin]
-
- 53 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מעוניין לרכוש מכונית על שלט מאי ביי על דלק!רציתי לדעת כמה מיסים עלי לשלם במקרה של קניה סכום הקניה הוא 210$ כולל משלוח... בתודה מראש PP
-
- 18 תגובות
- 7k צפיות
-
-
מואהאה זהו רשמית נגמרה לי השנה.... חזרתי הרגע ממועד ב' במתמטיקה שאלון 006... היה ממש קל חוץ משאלה 3 שלא הצלחתי משום מה.. יצאו מספרים מוזרים... תרגיל 1 [הספק] יצא לי שמכונה I עושה 32 ברגים ומכונה II עושה 24... תרגיל 4 היה סתם נימוקים אבל באופן כללי הנגזרת השניה התאפסה בנקודות 2 ו 3 [לפונקציה המקורית יש נקודות פיתול שם], היא הייתה שלילית בתחום בין 0 ל 2 ובתחום בין 3 ל5, והייתה חיובית בתחום בין 2 ל3... חשוב לזכור שכאשר X=0 אז גם Y=0 ככה שהיא מתחילה מראשית הצירים... השטח היה שווה 1... תרגיל 5, בסעיף א יצא לי במונה sin(B-A)*cosA ובמכנה יצא לי sinB [לא כתבתי לי את התשובות ככה שאני לא בטוח לגמרי שזה מה שכתבתי.... אבל שהשוותי עם החבר'ה וצדקתי בזה... ] בסעיף ב' ז…
-
- 89 תגובות
- 7.8k צפיות
-
-
-
HI מצאנו דירה של 6 אנשים וזה עולה לכל אחד 100 שקל ללילה...רק בית עם מטבח וכאלה...בלי ארוחות.... זה נראה לי ממש יקר כי זה לא כולל כלום... אנחנו רוצים לרדת ל5 לילות בערך... יש למישהו רעיון טוב? תודה
-
- 20 תגובות
- 2.7k צפיות
-


