כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
תיווך? אני רוצה לקנות משהו שאף חברה לא שולחת לישראל, איך אפשר שהמוצר יגיע לישראל בלי שאני יטוס לארצות הברית/קנדה או שמישהו שאני מכיר יהיה באזור?
-
- 9 תגובות
- 727 צפיות
-
-
ערב טוב, אני כניראה טס לחו"ל בקרוב וכמובן בדרך עומד הדיוטי פרי ועניין הבשמים. השאלה שלי היא באיזה מחירים הבשמים שם? האם הם משמעותית נמוכים מהמחירים ברשתות השיווק בארץ? (אם ניקח למשל את "המשביר לצרכן" כהשוואה כאשר יש שם מבצעים של 50% הנחה..) אשמח לדעת באיזה מחירים אתם נתקלתם לבשמים נבחרים בדיוטי פרי. תודה מראש ולילה טוב.
-
- 5 תגובות
- 6.1k צפיות
-
-
בעקבות המצב הירוד של הכנרת ההולכת והנעלמת שלנו, רציתי לדעת סתם כמה זמן לוקח לכל אחד להתקלח. חשבון פשוט ---> 6 מיליון איש במדינה, נגיד מקלחת כ 10 דק' כולל בזבוז של 20-30 ליטרים = כ 180,000,000 ליטרים, ביום! נ.ב אני בערך כ 10 דק' מתקלח, יש זמנים שאפילו פחות מ 5..הכל תלוי במצב הרוח ובחום.
-
- 41 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
זה גורם להשמנה? לפיתוח שריר אני מתאמן חדש מצד אחד אני רוצה לפתח שריר מצד שני אני לא רוצה להשמין לסיכום לאכול טונה אחרי אימון או לא?
-
- 13 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
אם אפשר מדריך טוב שאני יוכל לקנות דרך שם עם הסברים איך זה עובד וכ"ו. שמעתי שיש קורסים שמשלמים עליהם כסף ומסבירים איך למכור ולהיות סוחר מצליח ב ebay זה שווה הקורסים האלה?או שזה סתם בולשיט? תודה מראש על העזרה!!! לדוגמא אחד מהקורסים באתר הזה: www.ilearn.co.il הקורס הזה נראה אמין רק שהוא עולה הרבה!!! מישהו היה בכזה קורס הוא יכול להמליץ לי?
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
על כל המדיות של VERBATIM, יש 50% הנחה על הפריט השני (הזול מביניהם) OFFICE 2007 HOME STUDENT (כולל WORD, POWER POINT, EXCEL, ONENOTE), רשיון ל-3 מחשבים- 400ש"ח
-
- 8 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
כבר הרבה זמן אני רוצה להחליף כיסא למחשב אבל עוד לא מצאתי את הכיסא האידאלי לתפקיד. אני יושב די הרבה זמן מול המחשב כך שהכיסא צריך להיות נוח וצריך שלא יהיו ידיות. אם משהו מרוצה מאוד מהכיסא שלו אני אשמח לשמוע כמה עולה ואיפה משיגים. תודה
-
- 11 תגובות
- 3k צפיות
-
-
-
אני כותב ממאק ויש לי בעיה לפעמים בעת צפייה בסרטים באינטרנט, הדפדפן הוא ספארי.דוגמה לבעייה היא ב-גיימטריילרס - הסירטון לא רץ ובעת שאני גולל את העמוד למטה ואז חוזר מופיעה תמונה אחרת , של המשך הסרט אבל הוא לא ממשיך, אשמח לקבל עזרב וייעוץ.
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-
-
-
אני מחפש דרך להוזיל את חשבון הסלולרי. משהו מכיר עוד שרותים כמו שחברת GOT מציעה?
-
- 1 תגובה
- 846 צפיות
-
-
אהלן אני רוצה לעשות טיול לאפריקה כנראה לקניה יש מישו שהיה ויכול לתת קצת מידע?
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
הלוחם הכי מושלם שיש... http://video.google.com/videoplay?docid=-4609381522811996320&q=fedor&hl=en http://www.youtube.com/watch?v=E8nQzel121g http://www.livevideo.com/video/66B6D037667A46FE8E4F5A3FADA17444/fedor-emilianenko-highlights.aspx דברו...
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לאמא שלי נמעס לקנות שואבים זולים שמתקלקלים אחרי חודש והיא רוצה להשקיע במשהו טוב. יש המלצה למשהו מסוים?
-
- 28 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
זה יכול למנוע ממני להגיע למקומות אחרים? אם כן איך אני יוצא מזה? תודה...
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום אני עובר בקרוב לאילת ואני ניגש שם ללימודי בגרויות,עכשיו מה דעתכם על הקמפוס עצמו על היחס שם וצורת הלימוד,האם הרמת לימוד שם גבוהה? אשמח לתשובה מהירה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום! מדובר על סרט שבו נער מגיע לתיכון חדש וביחד עם חברו החדש נכנס לעולם של קרבות לא חוקיים (מחתרתיים), הוא מתחיל ללמוד אומנות לחימה, ומנצח בקרבות רבים. לאחר מכן חברו שהיה המלך של התיכון בקרבות רוצה נגדו קרב... זה סרט די חדש (אני אפילו לא סגור אם הוא יצא עדיין), חרשתי את טורק ולא מצאתי את השם שלו. אם מישהו יודע מה שמו של הסרט זה יהיה מאוד נחמד.
-
- 6 תגובות
- 978 צפיות
-
-
ב-1 לספטמבר אני מתחיל את המכללה ואני צריך מלגה, איפה אני יכול להשיג?
-
- 3 תגובות
- 705 צפיות
-
-
שלום מחר אני צריך לקבל את המשכורת שלי ורציתי להיות בטוח שאני מחשב נכון... אני בן 18(כבר 19) אז המינימום המעודכן בשבילי הוא 20.70 נכון? עוד שני דברים תוספת לשעות נוספות המעסיק חייב לשלם? ואחרון שמעתי מחבר שלי שצריך לקבל החזרי נסיעות גם אם לא נסעתה(200 שקל בחודש משהו כזה) זה נכון? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 792 צפיות
-
-
ובניגוד למתיחה הזוועתית של נענע שהותירה אתר שנראה כמו אחרי מלחמה, השיפוץ בגיימספוט מוסיף לאתר ולדעתי הפך אותו להרבה יותר נוח מהגירסה הנוכחית http://beta.gamespot.com
-
- 22 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום חברה דבר ראשון לא מצאתי איפה לפרסם את זה כי זה לא קשור לכלום אז תדעו מראש אז ככה מצאתי היום 250 שקל מזומן (חח איזה כיף לי) וחשבתי מה לעשות איתם? חשבתי אולי תמליצו לי לקנות משהו שקשור למחשב יש לי עוד 300 שקל ככה שזה ביחד 550 שקל אם אתה יכולים להמליץ לי מה לקנות אני אשמח תודה
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
-
שכנה שלי שלחה את המחשב לתיקון באייבורי, שם במסגרת האחריות החליפו לה את הלוח. כשחזרה לבית, הבן שלה חיבר את המחשב ובא להתקין Windows. אחרי ניסיונות כושלים רבים, דפק לי על הדלת וביקש עזרה. ראיתי שהמחשב מסרב לעשות BOOT מהדיסק, ובבדיקה ב-BIOS הראתה, שהוא לא מזהה שום כונן (2 כוננים אופטים ו-HD אחד). פתחתי את המארז כדי לראות מה הולך שם, וגיליתי שמי שחיבר את המחשב הזה יצא טמבל רצח |: במקום להשתמש 2 כבלים IDE ולחבר את כל הכוננים ללוח אם, הוא החליט להשתמש בגישה שונה. הוא פשוט לקח כבל IDE אחד, וחיבר איתו את כל הכוננים כן, זה כמו שזה נשמע, הוא לקח כבל IDE סטנדרטי (עם 3 חיבורים), חיבר אחד ל-HD, אחד לצורב ואחד לכונן DVD. כנראה שהוא שכח שהם צריכים חיבור כלשהו ללוח והחליט שהם יתקשר…
-
- 19 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות אבן להשחזת סכינים, אבל אני רוצה לבחון אותה לפני הקנייה- מה שאומר שהזמנה מחו"ל לא טובה לי... הבעייה שאני לא יודע איפה אפשר למצוא כאלה אבנים... תודה לכל העוזרים.
-
- 16 תגובות
- 7.2k צפיות
-


