עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. ההורדה סבירה הגלישה איטית מאוד כמו 56K!!

  2. Started by avivhhaviv,

    :lol:

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by avivhhaviv,

    השתחררתי מצה"ל ואני בקרוב מתחיל שירות לאומי. חשבתי לחזור לצבא בעוד שנה בעיקר בגלל שחשוב לי לעבוד בתחום המחשבים/ההנדסה בעתיד. השאלות- א) למישהו פה היה ניסיון בעירעור על פרופיל 21? אם אני מערער יש לי סיכוי לחזור מכו כל חייל נורמאלי ולהגיע למשהו טוב? ב) עד כמה זה משנה למעסיק אם עשיתי צבא או שירות לאומי?

  4. Started by silky,

    האם קיימת תשובה רטורית? ואם כן, האם זו פשוט תשובה טפשית לשאלה רטורית? האם השאלה לעיל רטורית?(לא). והיכן חבויה לה הפילוסופיה?

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  5. איך אני מגדיר בפייסבוק שלא ישלח לי למייל כל פיפס שאני עושה בפייסבוק?

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by Yehudaa,

    היום לראשונה בחיי נכנסתי לאתר פוקט http://main.pocket.co.il/ והאתר מפוצץ בפרסומות , הדף כל הזמן קופץ , ממש מתסכל לגלוש שמה .... ואם מישהו יכול להמליץ לי על פורום טוב לסלולאר+גאדגטים אשמח

    • 23 תגובות
    • 3.2k צפיות
  7. Started by Yehudaa,

    בויקיפדיה מסבירים ש ^ פירושו ו ^^ = מאושר אבל מה הכוונה ב ^^^ ? סתם מענין אותי .

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. Started by KKK,

    הי כולם, הרבה זמן לא כתבתי כאן אני ואחי התגייסנו ביחד ושובצנו באותו הקורס,לאחר מכן החליטו להפריד אותנו בגלל היותנו אחים. אותי העבירו לבסיס אחר,בסיס שאינני מעוניין לשרת בו. ברצוני לדעת האם ניתן להשיג אישור המאפשר לי ולאחי לשרת באותה היחידה ואם כן מה אני צריך לעשות כדי להשיג אותו. ניסיתי לחפש בגוגל פקודות מטכ"ל בנושא אך לא מצאתי. תודה רבה ;D

    • 5 תגובות
    • 4.2k צפיות
  9. Started by BURTON,

    אני מחפש מתאם מתקע כזה כמו של מזגנים לתקע ביתי רגיל מישהו יודע איפה אפשר להשיג? והאם אפשר לחבר ישר או שצריך שנאי? wikipedia info

    • 6 תגובות
    • 2.9k צפיות
  10. השנה אני מסיים י"ב במגמת אלקטרניקה בטכני. אני משאר שיש פה די הרבה אנשים שהיו במצב שלי, ואני בטוח שהשאלה נשאלה כאן אלפי פעמים (חיפוש בפורום הניב תוצאות עם מידע סוטר, לא שלם ומבולגן, בגלל זה פתיתי נושא חדש). איזה בחירה של קורסים יש למי שסיים י"ב במגמת אלקטרוניקה [ אם אפשר טיפה הסבר, מעבר לשמות ] ומה הם בעצם יתנו לי באזרחות. קראתי קצת על אבנט כחול, שזה קורס שלפי מה שהבנתי הוא מאוד נחשב ועוסק בעיקר בתקשורת, רשתות, נתבים וכו' [ נושא קרוב לליבי ] אבל הוא פתוח רק לתלמידים שעשו י"ג-י"ד. האם יש אפשרות להתקבל לקורס כחריג בלי להמשיך לי"ג-י"ד (יש לציין שלפי מה ששמעתי, הם עוברים שם קורס CCNA, שזה משהו שאני הולך לסיים עוד השנה עצמאית). ואם אי אפשר להתקבל בלי י"ג-י"ד, אז שווה להשא…

    • 13 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. מבערך הצהריים אני שומע בומים על קוליים (כנראה) במרווחים של כמה דקות בין אחד לשני, למישהו יש מושג על מה מדובר?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Epik_yozhik,

    i would like to send a package of some electronic is there any way to send it with out getting it checked in the meches or a way to pass the mesches ? the package is an xbox with 20 games

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם . אז ככה השנה עליתי לכיתה יב ואני במגמת חשמל ואלקטרוניקה ברכב . ואני צריך השנה להגיש עבודה הגשה על המתנע (שזה 2 יחידות במגמה ) . חיפשתי ומצאתי רק איך עובדת כל מערכת ההצתה . אז אני ישמח אם תעזרו לי קצת . תודה .

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  14. איך קוראים לסרט הזה שפצצת אטום מחריבה את ארה"ב כמו היום היום האחרון משהו כזה?

    • 8 תגובות
    • 841 צפיות
  15. Started by mrsph666,

    לילה טוב, רבותי... מצטער על השאלה ההזויה, וחסרת הפואנטה, למעשה, אבל עניין אותי דבר כזה: יש לי פרופיל 97. עברתי קד"צ נהיגה עד 12 טון, מה שאומר שאהיה נהג בצבא... לשאלות, בלשכת הגיוס, אם אני רוצה להיות קרבי, הם נענו בשלילה, מאחר ואני בן יחיד ולא בדיוק מחפש הרפתקאות, כדי 'לשמח' את אמי. השאלה שלי כזאת: האם קיים סיכוי שאקבל נשק, שיהיה צמוד אלי, לאחר הטירונות? שמעתי שיש נהגי משאית, שנשלחים למשימות עם נשק, אפילו תומכי לחימה, שלא נכנסים לאזורים שנחשבים למסוכנים. *אגב, יש לי תיק משטרתי בנושא סמים. עקב כך, זומנתי לקב"נ, ולאחר מכן סגן מפקד לשכת הגיוס. את הראיונות שלהם עברתי "בהצלחה", וקיבלתי כבר ת. גיוס. מה דעתכם, רבותי?

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. Started by Lupin,

    אני מתלבט מה ללמוד מבין שני המקצועות הללו. איפה יש לדעתכם יותר ביקוש בשוק? בגדול, מה ההבדל בין המקצועות?

    • 35 תגובות
    • 14.9k צפיות
  17. האם באופן כללי אתם מרוצים מהמחשב שלכם? אולי אתם חושבים שיש מקום לשפר? נמקו... מטרת הסקר הזה היא לבדוק עד כמה אתם מעריכים את מה שיש לכם, והאם זה מספק אתכם

    • 49 תגובות
    • 3.5k צפיות
  18. Started by Mike-,

    שלום לכולם, אני עדיין "תקוע" עם חבילה של 750 קסל"ש וחשבתי לעבור לחבילה של מגה וחצי או משהו. ומסקרן אותי לדעת כמה אנשים משלמים על האינטרנט שלהם. קיבלתי הצעה של כ90 ש"ח עבור התשתית + הספק וזה ניראה לי קצת יקר... עכשיו ממש קשה לעשות סקר שוק כי רוב, אם לא כל, ספקי האינטרנט כבר לא מציגים את החבילות שלהם באתר אלא רק דרך הטלפון. אז כמה אתם משלמים עבור האינטרנט שלכם, אם זה לא סוד גדול ?

    • 1 תגובה
    • 794 צפיות
  19. אהלן חבר'ה, בעוד שבועיים יש לי זימון למבחנים, ורציתי לדעת מחברי הפורום שהגיעו לזימונים אלה אם הם מכירים שאלות או שיש להם המלצות לקראת המבחנים. הייתי רוצה לדעת כמה שיותר שאהיה כמה שיותר מוכן, כל עזרה קטנה תתקבל בברכה. בתודה מראש חברים

  20. Started by J0n1,

    הסתכלתי עכשיו במכשיר ואני רואה 2 שיחות שלא נענו מהמספר 0000130 אין לי אף קרוב בחו"ל, ומענין אותי מי התקשר אלי. עשיתי חיפוש קצר בגוגל ומצאתי את הדבר הבא: הוא גם התקשר אליו מהמספר הזה. השאלה אם המספר הוא רק קידומת למרכזיה, ואם כן, איך אפשר לברר מאיזו ארץ? תודה ???

    • 16 תגובות
    • 5.7k צפיות
  21. Started by Yuvky,

    היום הייתי במפגש הראשון, 30 אנשים באו, היה קשה אבל טוב. מישהו היה במפגשים בערים אחרות? אני הייתי בכפ"ס בקבוצה של עומר.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. ערב נעים לכולכם, אני גולש פה כבר מספר שנים, וזה פשוט כואב לראות איך שאיכות הפורומים יורדת. הסיבה היא התערבות של אנשים שאינם מבינים בנושא מסוים, וכשהם מנסים לעזור לפעמים דבריהם לא מדוייקים וסתם מטעים אנשים. זה קורה כמעט בכל פורום באתר, לדוגמא בפורום מפרטים יש אנשים שסתם נותנים הצעות למפרטים, כשהם לא מבינים בחומרה בכלל וסתם בונים מפרטים עד שמגיעים ל"גבול התקציב" שניתן ע"י פותח הדיון, או לחילופין רואים כל מני מפרטים אחרים ופשוט מעתיקים את הרוב וחושבים שהמפרט מתאים לכל שימוש. פשוט חבל שמנהלי הפורמים, מודרייטורים ואנשים שבאמת מבינים בנושא מנהלים כל מיני ויכוחי סרק עם האנשים הללו וזה רק מבלבל את פותח הדיון, ויכול להיות שבגלל זה הוא בגלל יקנה מחשב מורכב מחברה כלשהי וירויחו על חש…

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. קניתי שואב אבד ידני מארה"ב אבל לא לקחתי בחשבון את הבדלי המתחים. איך אני יכול לדעת אם אני יכול לחבר אותו לחשמל עם מתאם פשוט בלי לשרוף משהו ? תודה

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. היי, אני מעוניין לקנות פוסטרים של כמה להקות, ובפרט של the clash. אני מכיר את החנות בסינמה סיטי, ויודע שהפנינג בסניפים מסויימים ואיזושהי חנות דיסקים בדיזינגוף סנטר מוכרות, אבל אשמח לעוד שמות ומקומות עם פוסטרים, תמונות, מה שזה לא יהיה במצב נורמלי.. אם אתם מכירים חנות עם קטלוג אינטרנטי... מה טוב תודה.

  25. Started by Os.Master,

    עכשיו אני עובד איתו בנתיים אני מופתע הורדתם כבר?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים