עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by יורם,

    התערבתי עם חבר איזה מפרט יותר טוב וזה מחשב לגיימינג אז תביאו חוות דעת על המפרטים פה מפרט 1 http://i42.tinypic.com/2nsto55.jpg מפרט 2 http://i40.tinypic.com/esqa1s.jpg

    • 3 תגובות
    • 660 צפיות
  2. Started by 125,

    עוד מעט אני וחברה שלי שנה ביחד רציתי לדעת מה אני יכול לעשות/לקנות לה ב1000 שקל ? למישהו יש הצעות מה אפשר לעשות?

    • 23 תגובות
    • 3.2k צפיות
  3. בלי הרבה מילים, אני ממש אהבתי הראשון- ה- Fugue: והשני - הקאנון רוק המוכר, בגרסא מרשימה במיוחד : גיטריסט מהסוג שאני אוהב

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by J0n1,

    אני צריך לארגן לבחירות בערך 20 ליטר בירה, והתחלתי לברר מחירים, אבל יש כמה דברים שאני צריך בהם עזרה. 12 ליטר של בירה לא מוכרת (Bear Beer, בירה בהירה בטעם של מכבי) יעלה לי 110 ש"ח 12 ליטר של גולדסטאר יעלה לי 170 שקל מישהו יודע כמה תעלה לי חבית חד פעמית של גולדסטאר/קלסברג או מארז 24 בקבוקים/פחיות של קלסברג ומאיפה אפשר לקנות? ומהי האפשרות הכי משתלמת לקנות הרבה בירה - במארזי פחיות (24) או חבית חד פעמית?

    • 11 תגובות
    • 4k צפיות
  5. אני מתחתן בעוד כ4 חודשים ורציתי לדעת לגבי איחוד חשבונות הבנק אם מישהו יודע איך זה בדיוק מתבצע מבחינת פקדונות ניירות ערך וכו'..

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  6. אהלן, עזבו אותי אני טיפש. איך מחשבים מע"מ? השאלה בכותרת הייתה רצינית? איזה חישוב אני עושה כדי להוסיף לכל מחיר 15.5% מע"מ? תודה! עריכה: מ צאתי מחשבון מע"מ...חיחיחיחי... סתם לידע כללי , איך מחשבים?

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by DUDEnamE,

    פרסמו פעם טראד בשם "מה עובדי אינטל עושים בזמנם הפנוי" משחק כזה שהיית צריך להניח כלי מלחמה עומדים ,כדי להרוג את החייזרים שהולכיםבמסלול שלהם http://novelconcepts.co.uk/FlashElementTD/ מאוד דומה לזה

    • 3 תגובות
    • 651 צפיות
  8. Started by Yossarian22,

    שלום לכולם מישהו פה מכיר את נתניה ?!.... מחר יש לי דייט שם[ראשון] והבחורה גרה 2 מטר משם...[בארותיים אם מישהו מכיר, ליד כפר יונה] אז חשבתי שהדבר הכי הגיוני יהיה ללכת לאיזה מקום נחמד שם... ומשום שאני לא מכיר את נתניה כמעט[חוץ מבורגוס].... מישהו מכיר מקום נחמד לקחת אליו בחורה ? נ.ב. פירוט ברמת הרחוב יהיה נהדר נ.ב.2 אולי עדיף בכלל לנסוע ל"טריטוריה" שלי ? כפ"ס... עריכה: עכשיו קפץ לי לראש שאמור להיות מקס ברנר איפשהו בנתניה... וזה נראה לי די אידיאלי.... מה דעתכם? יש בכלל חיה כזאת בנתניה?

    • 1 תגובה
    • 2.4k צפיות
  9. Started by PelegK,

    אני מעוניין למכור את המחשב שלי, כבן 3 שנים בערך. ואני לא יודע בדיוק כמה לדרוש עבורו. חשבתי אולי תוכלו לתת לי כיוון. הוספתי את המפרט שלו בתור תמונה. אם יש שאלות וכאלה, אשמח לענות כדי לקבל דיוק במחיר. תודה רבה [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 836 צפיות
  10. Started by eegg,

    המיקוד לבגרויות קיץ 2009 יצא כבר?

    • 1 תגובה
    • 3.2k צפיות
  11. http://cgi.ebay.com/UNIDEN-TRU9480-2-CORDLESS-5-8GHz-PHONE-1-TCX905-HANDSET_W0QQitemZ290258625782QQihZ019QQcategoryZ58355QQcmdZViewItem#ebayphotohosting תודה רבה אני על סף קנייה

    • 25 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by Alexkmr,

    http://il.youtube.com/watch?v=dNpXxnjn7sg השיר הזה היה באיזה פס קל של סרט, ואני לא מצליח להיזכר באיזה

    • 1 תגובה
    • 888 צפיות
  13. Started by davidz85,

    כבר כמה שנים שמדברים על פיתוח חדש שיאפשר גלישה של עד 50 מגה. מישהו יודע מה עם זה, איך זה מתקדם, האם זה באמת יאפשר גלישה במהירות שמו שהאירופאים והאמריקאים רגילים, והאם באמת המחירים יהיו ריאלים לבני אנוש..?

    • 9 תגובות
    • 935 צפיות
  14. Started by QQQ,

    הבנתי שאם אני נניח מזמין מוצר באיביי - כל מוצר, שהמחיר שלו לא עולה על 50$ דרך הדואר, אין שום תוספת מחיר (עמלות מטומטמות שכאלה) כשזה מגיע לארץ - זה נכון? והאם מדובר ב50$ כולל המשלוח או שהם עושים הפרדה? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 730 צפיות
  15. http://tv.mivzakon.co.il אני עם אינטרנט של 1.5MB - מקבל תמונה ירוקה במקום עם צבע מלא אבל מסונכרן טוב הSOUND עם הוידאו השאלה אם זה בגלל מהירות האינטרנט שלי ? מישהו פה יכול לנסות עם 1.5 ו 5MB לראות אם זה זה ? תודה ... יש אולי תחליף ? אתר אחר עם אותו הרעיון ?

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  16. Started by חן מ,

    ככה יש דיון בפורום קונסולות אבל אולי גם כאן יותר אנשים יוכלו לעזור לי אני רוצה לקנות אקסבוקס,אבל הבעייה שהמסך שאליו אני יכול לחבר את הקונסולה הוא LCD 19 אינץ של מחשב כדאי לחבר את הקונסולה למסך כזה?או שאין טעם לקנות קונסולה למסך כזה? תודה

    • 9 תגובות
    • 808 צפיות
  17. Started by My_Name,

    אבא שלי עובד כנהג מונית, אז עוברים לו בין האצבעות הרבה שטרות. כשהתחיל כל השיגעון של השטרות עם הכיתוב "60 שנה לישראל", הוא התחיל ללקט את אותם שטרות שקיבל מלקוחות ולשמור בצד. במחשבה שזה יכול רק לעזור, המקסימום שיכול לקרות זה שיצא שהוא חסך כסף בשטרות של 20. אתמול, גיליתי שיש לו 1400 ש"ח, בשטרות כאלה ( ), הלא זה 70 שטרות. יש משהו לעשות עם דבר כזה? עדיין קיימים אנשים שמעונינים בדבר הזה ? או שעדיף לשמור את זה, ואולי יום אחד זה יהיה שווה משהו ?

    • 19 תגובות
    • 3.6k צפיות
  18. Started by blitsi,

    מפרט המחשב הינו: לוח אם: P4V800D-X הלוח תומך בAGP וכמו כן בPCI-E בעל 2 כניסות SATA ומקום ל4 זכרונות DDR400! מעבד: Intel Pentium 4 3.0 Prescott 3.0GHz 1MB L2 Cache Socket 478 דיסק קשיח: Samsung 160GB, 7200RPM, Sata II זכרונות: 2*512 Hynix DDR400, פלוס 256 DDR400 של קינגסטון נדמה לי. כרטיס מסך: X1950XT + S1 + TURBO MOUDLE, ללא עבר OC במצב מעולה! ספק: CHIEFTEC GPS-550AB 550w Power supply מחזיק הכל בשקט. מארז: רגיל עם חלון צד שאני עשיתית בעל יציאות USB מקדימה! כמה בערך כל העסק הזה שווה? חשבתי לכיוון של 1-1.5K.

    • 6 תגובות
    • 823 צפיות
  19. Started by חן מ,

    סוף סוף אחרי שמחכים להן חצי שנה,היום הגיעו המאנילות של אלה שהיו במיון תעסקותי,שגם אני אחד מהם אני מחכה בקוצר רוח לדעת מה יתנו לי שם,הבעייה שהיו זה רק הגיע אז יש לחץ על זה ועד שזה מתעדכן אצל כולם לוקח די הרבה זמן,לכן אמרו לי לחכות יום יומיים וזה יסתדר יש כאן עוד אנשים שהיו במיון תעסוקתי וקיבלו מאנילה כזו?על מה הם מבססים אותה?גם כן על קבא חדשה של המועמד או מה?

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  20. בשביל 6.95$ ל25 שקיות אני חושב שאני אשיג לעצמי. הבטחתי לעדכן אתכם לגבי המכירה של השקיות האלו (לחצו על התגובה בשביל לראות את הדיון המקורי), וקיימתי קיבלתי היום מייל שמודיע שהתחילו למכור את השקיות: במייל הראשון שקיבלתי (בציטוט בתחילת ההודעה) כתוב 6.95$ ל25 שקיות, המחיר קצת עלה, זה 8$ ל25 שקיות ו5% ילכו לתרומה (לא נכלל ב8$) ככה שסה"כ זה 25 שקיות ל10$, אכן לא זול אך גימיק מגניב לגמרי. באתר שלהם יש עוד כמה גימיקים נחמדים מאוד (תזהרו מהמחירים) http://www.thinkofthe.com/

  21. Started by nim901,

    אמא שלי מעוניינת לדעת א. האם המקום שבו הסדרה מצולמת אמיתי ב. אם לא, איפה היא אכן מצלומת טנקס. :-*

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by My_Name,

    אני מנסה לפתופה את התרגיל הזה, וכנראה שאני ניגש אליו בצורה לא טובה. אז אם יש פה מישהו שיכול לעזור טיפה, ולהראות פה פיתרון זה יעזור לי נורא יש לי היום בגרות בשאלון 04, אז בשבילי, ולטובת כל מי שניגש היום, אולי אני יפרסם פה בהמשך היום עוד כמה שאלות שנתקעתי בהם, ואולי מישהו פה יעזור לי. תודה רבה, ובהצלחה לכל מי שניגש היום לבגרות. תשובה: x=4 [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by davidreznic,

    אז ככה, ההורים שלי טסים ללפלנד (עד כמה שהבנתי זה אזור בפינלנד) וראיתי שאפשר לקנות זמן אוויר ב SKYPE לטלפון http://www.skype.com/intl/en/allfeatures/subscriptions/rowcountry/ אני רק רוצה לוודא שהבנתי נכון: אני משלם את ה 4 יורו לחודש, ואני יכול להתקשר חינם לכל מדינה מהרשימה שיש? אני מקבל איזשהו קוד שאני מזין בפלאפון לפני החיוג? תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 811 צפיות
  24. אהלן, צילצלתי לשאול מדוע עדיין לא קיבלתי מנילה (בן 18), ואמרו לי שאני נמצא בסטטוס של בוגר מקצועי אלקטרוניקה וכל עוד שאני נמצא בסטטוס הזה אני לא אקבל את המנילה. מה זה אומר? זה מאפשר תפקידים טובים או ההפך הגמור? כדאי להישאר בסטטוס הזה או לבטל? תודה

    • 17 תגובות
    • 5.3k צפיות
  25. תכננתי לעשות השבוע בגרות בספרות ומתמטיקה, כשבסוף התוכניות השתנו בגלל שהלימודים אליהם התנגשו לי עם הפסיכומטרי (נהיה לי פיגור ענקי בקורס, וממש לא בא לי לעשות אותו שוב עוד חצי שנה). אז את הבגרויות דחיתי לקיץ וחורף הבא. השאלה שלי היא, אם אצטרך קורסים למקצועות הספציפיים האלה או לא? מתמטיקה 4 יחידות. תנ"ך 2 יחידות. ספרות 2 יחידות. לשון 1 יחידות. מבחינת מתמטיקה, אין ספק שאקח קורס בגלל שמדובר ב-4 יחי'. מבחינת ספרות, לא השקעתי יותר מדי, אבל ממה שהספקתי ללמוד השבוע הזה, הכל סינית מבחינתי. תנ"ך ולשון אין לי מושג. אף פעם לא למדתי למקצועות האלה, לא הייתי עושה מבחנים או מקשיב בכיתה, סתם ניגשתי על עיוור והוצאתי 55 בכל אחד מהם.

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים