עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by J0n1,

    אני רוצה להרזות קצת באזור הבטן והחזה, אני רשום למכון כושר ויש שם הליכונים, אופניים, ואת הסקי הזה (קרוס משהו..?) איך הכי נכון להתעמל? כמה פעמים בשבוע, לכמה זמן איזו רמה/דופק איזה מכשיר

    • 90 תגובות
    • 12.5k צפיות
  2. Started by EasyPooper,

    כותרת, מקווה שהדיון לא יתדרדר לספאם.

    • 34 תגובות
    • 22.8k צפיות
  3. מה קורה?? אני רוצה באס קול של סרטון מיוטיוב איך אני יכול לעשות זאת ??? תודהה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by m_g,

    איך הולך הקטע עם הסמ''ק או הכוחות סוס, במידה ואין לי בכלל רישיון לאופנוע? יש הגבלה מסוימת? ואם יש לי 5 שנים רישיון על אוטו אני צריך לעשות שוב תיאוריה בשביל אופנוע? ואחרי שעשיתי רישיון לאופנוע אני צריך וותק של תקופה מסוימת לפני שאני משדרג את הרישיון לאופנועים כבדים (1000 סמ''ק) בבקשה רק מי שבטוח בעצמו 100% שיענה, אני כבר ממש מבולבל מכל הסיפור.

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. צילצלתי למישו ויש שם את השיר הזה אז הקלטתי (איכות מסריחה אבל שומעים ומי שמכיר את השיר ישר יקפצץ לו) קישור להוריד את ההקלטה זה 300K רק,שניה זה יורד... http://www.f2h.co.il/4207325577736 המון תודה לעוזרים....

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  6. ^ כותרת תודה.

    • 0 תגובות
    • 640 צפיות
  7. Started by TaMiRn2,

    שלום. הייתי רוצה שמישהו יעזור לי לקבל קצת מושג על סינטיסייזר איך הוא עובד ומה הוא עושה הוא יכול להוציא כל צליל? כי הבנתי שרק צלילים אלקטרונים אפשר לחבר גם כלים חיצוניים? זה משנה איזה צליל נכנס בתור האינפות או שכל עוד הוא מוציא צליל זה סבבה?

    • 18 תגובות
    • 3.7k צפיות
  8. כל מי שמבין קצת במחשבים ורוצה לעזור לאירנים להלן ההוראות: 1. הורידו את התוכנה הבאה: http://dev.austinheap.com/iran/squid-2.7.STABLE6-bin-DELAYP.zip 2. הרחיבו את הקובץ והעתיקו את התיקייה squid ל- root, בדרך כלל :c 3. פתחו את הקובץ C:\squid\etc\squid.conf ב- text editor, לא WORD!!! 4. קנפגו את השרת DNS שיצביע על השרת DNS של הספק שירות שלכם, בשורה שמכילה את:dns_nameservers 5. רצוי לקנפג שהפרוקסי יהיה פתוח רק לכתובות IP אירניות: חפשו את השורה http_access deny all ושנו אותה ל- http_access allow all עכשיו הפרוקסי פתוח לכולם. אם אתם אתם רוצים לקנפג אותו רק לתושבי אירן אז השתמשו ב- http_access allow TRUSTED והוסיפו שורה אחת קודם את: acl TRUSTED src 62.60.128.0/17 62.1…

    • 27 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. אם מישהו עושה עבירה עם מחשב נייד מחובר לאינטרנט של השכנים.איך אפשר לאתר אותו ?

    • 27 תגובות
    • 5.1k צפיות
  10. Started by Master Boo,

    החלטתי לפרסם את האתר כאן כי, טוב, יש פה כמות נכבדת של כרומוזומי Y http://www.bikesandboobs.com אין ממש מה להכביר במלים - גוגל רק עם בונוסים! שימו לב לpanic mode במקרה שהבוס/חברה/אישה/גרביל נכנסים לחדר- זרקו את הסמן של העכבר ימינה והעמוד יהפוך לתמים לחלוטין. לפייסבוקיים שבינכם- קיימת גם אפליקציה http://apps.facebook.com/bikes-and-boobs/ שדואגת לעדכן את הפרופיל שלכם בתמונות רעננות ומובחרות כל יום!

    • 6 תגובות
    • 888 צפיות
  11. אני פשוט צריך להגיע לאשדוד מהרצליה (פעם ראשונה שבכלל ייצא לי לבקר שם אני חושב ) מרחק נסיעה באוטו קצת ארוך לא ? כמעט שעה.. אז חשבתי לקחת רכבת . גם בטח יוצא יותר זול . אז התחנת רכבת היחידה שם זה אשדוד עד הלום או משהו כזה.. זה קרוב לעיר או משהו או שיש צורך לקחת אוטובוס ? תודה

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  12. שלא נצטרך לחבר את המצלמה למחשב עם הכבלים כדי להעביר תמונות.

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by tzolerguy,

    היי קיבלתי הודעה בPAYPAL שהחשבון שלי נחסם ושעלי להתקשר ל 08707307191 אבל אני לא מצליח כי אני לא יודע איפה המספר הזה ממוקם ניסיתי כמו שהוא כמובן שזה לא עבד ניסיתי להוסיף 1 בהתחלה כי הם ממוקמים בקליפורניה ו1 זה קידומת של ארה"ב ... גם לא עזר חיפשתי בגוגל וראיתי שזה מספר של מרכז שירות UK אז ניסית עם קידומת 44 ... לא עבד אני מתייאש יש למישהו רעיון?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  14. כמו באופני ה BMX. לבטל את גלגול הפדלים לאחור.

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  15. אם קיים כזה דבר בכלל, אני מחפש דברים שבארץ נמכרים ביותר זול מבחו"ל. כל דבר שהוא. תודה.

    • 17 תגובות
    • 6.3k צפיות
  16. Started by שניצל,

    אני וחברה שלי רוצים לעשות טיסת חוויה במצנחי רחיפה (או משהו כזה). מישהו מכיר? יכול להמליץ? עדיפות לאיזור המרכז. תודה!

    • 0 תגובות
    • 797 צפיות
  17. האם אפשר להשתמש ב 2 מסכים על אותו מחשב שכל אחד מתפקד לבד? אני מתכוון: נניח יש לי מסך מחשב ומסך טלוויזיה, מחשב אחד, ושני מקלדות ועכברים... אני יכול לראות במחשב סרט/משחק (במסך טלווזיה) ותוך כדי מישהו אחר יגלוש באינטרנט (על המסך מחשב)...באותו מחשב? אם אפשר אז איך? מה אני צריך? וכו'... תודה מראש ערן.

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. היי יש לי עוד 3 שנים צבא,אבל אני מתעניין בזה מעכשיו כדי להתכונן מישהו כאן לומד להיות טייס?עדיף לעשות זאת בארץ או בחול? כי בטח שמעתם שעכשיו נפתח המסלול החדש באוניברסיטת חיפה שמשלב לימודי טייס עם לימודים לתואר ראשון,זה שווה משהו? אני פשוט לא רוצה לשלוח מייל לאוניברסיטה,כי הם עוד יחשבו שאני עכשיו מתעניין,וזה לא עכשיו אני מקווה שאני אוכל לקבל כאן פרטים על הנושא תודה

    • 80 תגובות
    • 7.7k צפיות
  19. הסולו בסוף מטורף אין מילים והעוגיה של פורטנוי: "We promise to come back"

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. חיפשתי אך לא מצאתי..

    • 11 תגובות
    • 956 צפיות
  21. Started by ConRoe X Fire,

    http://stage.co.il/Stories/616037 הולכות לרדת לכם דמעות.

    • 4 תגובות
    • 980 צפיות
  22. Started by EagleXDR,

    היי, הייתי בצו ראשון לפני חצי שנה בערך, ואני מעוניין לדעת מה הקבא שנקבע לי. ידוע לי שאין אופציה רשמית לדעת זה, וכל עוד אין לך קשרים, נחרץ גורלך. אז במקרה שלי, לצערי הרב אין קשרים - האם באמת נפקד ממני מלדעת את הקבא שלי? נ.ב. - אם קיבלתי מכתב שמזמין אותי ליום פתוח לעתודה או משהו כזה - זה אומר משהו, או שכל אחד מקבל את זה? תודה.

    • 11 תגובות
    • 10.2k צפיות
  23. Started by eliil1,

    ^ כותרת וזה הולך לפי שעות כאילו? סתם סקרן...

    • 32 תגובות
    • 14.2k צפיות
  24. אנחנו קב' קצהקו, ואני כותבת בשמנו. פניות אלי הן פניות אלינו. קודם כל אני צריכה להסביר שהכל כאן פונה לנשים ואנשים באופן שווה, למרות המבנה הקלוקל של השפה העברית. אנחנו קבוצה של נשים ואנשים - ולא של רק זה או רק זה. אנחנו רוצות להקים לעצמנו אתר, בלי להוציא עליו כסף אנחנו קבוצת אמניות. מה שאנחנו רוצות שיהיה באתר, זה באופן כללי שיהיה סלון באמצע, חדר פרטי לכל אחת מסביב. גם בסלון וגם בחדרים שיהיו גלריות, אלבומים, חדרי תצוגה, ובכלל אפשרות להציג כל סוג של יצירה אמנותית. בפוטנציאל, אם יצטרף עוד מישהו, שתהיה אפשרות לארגן חדר גם בשבילו, בלי הגבלה במספר החברים. כרגע אנחנו 5 חבר'ה, אבל אחד מאיתנו לא מבין במחשבים בכלל ואין לו מחשב. אנחנו רוצים שתהיה אפשרות לארח קולגות בסלון ובחדרי…

    • 58 תגובות
    • 4.6k צפיות
  25. לדעתי הן בגלל כניסה של ילדים קטנים (לא שאני גדול כן אבל לא ילד בן 14 ) והן בגלל שמשום מה ניראה לי כבר חצי שנה המנהל של הפורום לא נכנס לפה (1nStall ) .

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים